< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zwanger worden voorjaar / zomer 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zwanger worden voorjaar / zomer 2006
05/06/2007 @ 11:07
gwendy

Online Status Bekijk profiel
Berre is juist wakker geworden en wat zie ik!!!!!!!
Zijn eerste tand is erdoor en ik maar bellen naar mijne man en hij is niet bereikbaar. Dus kom ik het nieuws hier maar even melden.

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 15:20
Debby

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Proficiat aan kleine Berre! Nog 19 te gaan!

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 16:32

Online Status Stuur bericht
hihi debby hou vol he

snuffel je het zit je niet meer maa rhet komt wel goed kan me voorstelen dat je in een dip zit.

morgen naar de h.a met urine hij gaat niet tetsen maar wel voor suiken en eiwitten

*** Denkt aan Debby***

[Laatst gewijzigd door Wigdis - 05/06/2007 @ 16:33] - Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 17:09
snuffel

wenke is thuis!amai wat ben ik blij!ze dronk vandaag al al haar flessen uit wat een voorbeeldige meid,ze wist zeker dat dat de voorwaarde was om naar huis te mogen?hihi.

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 17:57

snuffel neem weneke maar lekker vast en knuffel ze maar goed.

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 19:54
Debby

Snuffel, geniet nu maar van je kleine meid.

Aerobica, veel succes morgen bij de ha.
En bedankt voor de lieve woorden meid!

vandaag heel de dag aan't rondbellen geweest voor een afspraak voor het zaadonderzoek, maar er neemt niemand op. Plezant zenne.

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 14:22
snuffel

ben vandaag begonnen met groentjes.
het ging redelijk goed voor een eerste keer,zo'n 1/4 van 125gr at ze op en dan nog een volle fles van 165cc.
morgen opnieuw proberen he,een beetje met een keer zal ze er aan wennen en zal ze ook wat meer eten.
haar eerste nacht thuis viel ook goed mee,ze sliep van 22u tot 04u30 en heeft dan om 05u gedronken om dan weer te slapen tot 08u20.
ik had gedacht dat ze weer ging moeten wennen aan haar eigen bed maar het valt reuze mee!
ze is bijna 4 maanden al!wat gaat de tijd toch vlug!
xxx
aerobica al naar ha geweest?

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 19:32

ja urine was goed, en morgen ff bloed prikken maandag de uitslag. ik ben 13 feb 2008 uitgerekend

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 11:07
snuffel

ben juist es naar K&G geweest om Wenke te wegen,had wel geen afspraak maar als het voor te wegen is mag je zomaar binnenspringen.
ze weegt 5,920kg en is dus op 2 dagen alweer 300gr omhoog want dinsdag in ziekenhuis was het 5,625kg.ikke blij dat ze weer goed bijkomt.
straks weer groentjes geven,es kijken of het al weer wat vlotter gaat dan gisteren.
vanavond naar een tupperware bij een vriendin.
xxx

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 19:32

snuffel wat fijn dat wenke terug thuis is en dat het weer fantastisch met haar gaat! hoe was het groentenpapje vandaag? luste ze het al iets meer dan gisteren?

ik ben vorige week dinsdag naar de gyne geweest en binnenin was alles nog hetzelfde gebleven. heb wel daktarin spray gekregen voor men buik omdat ik er jeuk had en naar het schijnt zou dit komen door de warmte van men buik. en ook lag ons kleintje gelukkig niet meer in stuit en ik hoop dat dit ook zo blijft want zou zo graag zonder epidurale en in het bad willen bevallen. Ook heb ik een buikfoto geplaatst op mijn profiel. volgende week dinsdag moet ik al opnieuw terug naar de gyne.

hoop dat voor de rest alles goed is met iedereen.

Groetjes
Santana

Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 22:09

vandaag bloed geprikt, en moeders voor moeders heeft gebeld en ik was op me werk (bij een client) wat moeilijk maa rkon het uitleggen zonder ze wist waar voor het was.

en de18e kom ze lang ik vroeg nog niet met grote reclame he ...want niemand mag het weten.. maar ik kan het bij haar brengen of ze komen het achter op halen dus dat is een fijne gedachten.

en in me les 2 zwangere een oud klasgenotje die zei (10 weken zw) het wordt ook tij dvoo rjou toch je raakt ook al op leeftijd....als je voor je 30ste kinderen wil.....waar op ik antwoorde haha ik ben veel jonger als jou met een knipoog .... ze moest eens weten
en de andere was 22 weken dus lekker vruchtbaar zwemwater bij ons haha

santana mooi buikje

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 20:12
Fiona

Ik moet dringend eens bijschrijven: shame on me!!!

Maar ik lees wel alles mee. En heb aerobica al een dikke proficiat gewenst op msn.

En ook gelezen dat Wenke in het ziekenhuis lag... hoe zielig de meid, hopelijk is ze beter nu.

Las ook dat Berre zich zou beginnen rollen?
Hoe doet hij het op zijn buik, hier begint cas al aanstelten te maken om te kruipen, maar ofwel vallen armpjes weg ofwel zijn voetjes.

Hier ook Cas terug verkouden, en daarbij heeft hij nu ook nog eens spruw in zijn mondje! Maar hij blijkt er allemaal niet zo'n last van te hebben. Alleen het eten gaat een beetje moeilijk.

Link naar deze reactie
08/06/2007 @ 21:25
Fiona

heb nieuwe foto's gepost

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 09:13
snuffel

goeiemorgen dames,
fiona mooie foto's van Casje!wordt al een grote jongen he!
met wenke is alles goed hoor nu,ze eet nu al drie dagen groentjes en iedere dag eet ze enkele schepjes meer en gaat het veel beter om in haar mondje te houden,enkel heb ik soms miserie met die fles erna,ik wacht na haar groentjes tot ze zelf aangeeft dat ze melk wil door te flokken op haar tuut maar soms is het ook gewoon omdat ze moe is en dan lukt het drinken nie zo goed,maar ze eet nog maar een 60gr groenten dus is dat te weinig om de melk al weg te laten zeker?
aerobica alles goed?nog geen last van de typische kwaaltjes?
santana het begint te korten he voor jou!binnenkort weer een forumbaby bij,ben al benieuwd naar het geslacht en de naam!hihi
xxx

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 11:12
gwendy

Snuffel, berre eet een dik bord groentenpap en een uurtje later drinkt hij toch nog een fles.

Fiona mooie fotos van cas, als ik berre daartegen zet wel een verschil van gewicht amai, die van mij kun je bij wijze van een berg rollen.

Gisteren telefoon gehad, mijn nieuwe keuken komen ze 20 juni plaatsen, ik kijk er al naar uit.

binnen twee weken zitten we dan in ons nieuwe huis

Link naar deze reactie
09/06/2007 @ 14:12
Fiona

iemand geinteresseerd in een digibox?
Ik vraag 45 euro + verzendingskosten
heb hem op ebay ook aangeboden, maar als ze daar meer geven des te beter he
we zouden een digicorder aanschaffen

Link naar deze reactie
10/06/2007 @ 19:45
lindsey

Hallo,

Hier zit ik met een serieuze zieke, killian heeft al van vrijdag avond serieuze hoge koorts, rond de 40°, heb zaterdag avond dokter van wacht gebeld, en heeft gewoon koortswerende siroop gegeven en geen antibiotica. Het zou een lichte oorontsteking zijn?? Daar maak je toch geen 40° koorts van? Ga morgen bellen naar mijn huisarts om te komen want betrouw het toch niet en ga het risico niet nemen met kayley. Begin ook al rillingen te krijgen op mijn rug.
Kayley is een weekje tamelijk onrustig geweest, denk dat het met haar sprongetje te maken heeft (normaal aan 12 weken) gelukkig slaapt ze 's nachts nog door met ene uitzondering.

Ben ermee weg, vraagt hier eentje om haar tutje.

Groetjes
Lindsey

Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 19:22

Vandaag terug naar de gyne geweest, ons kleintje weegt nu 1.816kg en is 42cm groot. binnenin is alles hetzelfde gebleven maar de strikte rust en de medicatie blijven dit nog een zestal weken :( dus nog eens de tijd die ik nu al lig *zucht* de gyne heeft ook berekend aan het gewicht van vandaag hoeveel ons kleintje ongeveer zal wegen als ik uitdraag tot de uitgerekende datum en dat zou een goeie 3.700kg zijn en moet zeggen dat ik geschrokken ben van dat gewicht hoop dat ze toch mis zal zijn en ons kleintje niet zoveel zal wegen want ik krijg schrik bij het horen van dat gewicht om te bevallen achja we zullen wel zien he...

voor de rest alles goed met iedereen?

Groetjes
Santana

Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 20:55
Fiona

> >Open je rekenmachine en probeer even....het kost je 40sec
> >
> >Volg de instructies en lees vooral niet het einde vooraleer je
> >je berekeningen hebt beëindigd, OK ?
> > Een, twee, drie ... Start
> >
> >
> >1. Beslis hoeveel nachten per week je de liefde wil bedrijven.
> >
> >2. Vermenigvuldig dit cijfer met 50
> >
> >3. Voeg 44 toe aan het resultaat
> >
> >4. Vermenigvuldig dit met 200
> >
> >5. Indien je dit jaar reeds je verjaardag hebt gevierd, voeg 107 toe. Zo
> >niet, voeg 106 toe.
> >
> >6. Trek je geboortejaar af (vb 1941 of 1973 of...) van het bekomen
> >resultaat.
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >Nu bekom je een getal van vijf cijfers.
> >
> >Het eerste cijfer geeft weer hoeveel nachten je per week gemeenschap wil.
> >
> >Maar dit is niet alles .
> >
> >De laatste twee cijfers stemmen overeen met je leeftijd.
> >
> >En het wordt nog straffer ...
> >
> >Cijfer 2 en 3 geven je geprefereerd standje aan ... BESCHAMEND !!!!

Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 21:13
Debby

Hoi hoi.

Maar vluchtig bijgelezen.

Santana, nog geen zorgen maken! Ryan woog 4.1kg en die heb ik er ook uitgekregen. Komt allemaal goed meid!

Haha, Fiona, geweldig zeg! Straf dat zo'n dingen altijd kloppen hé.

Lindsey, hoe is het met Killian?

Ik heb vandaag NOD, maar ben nog niet ongi geworden. Maar niet juichen dames... komen doen ze toch!

Slaap lekker!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >