< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Grote gezinnen » zes jongens en geen meisje.

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Grote gezinnen
zes jongens en geen meisje.
10/04/2007 @ 12:59
Peggy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

ik ben een bewust gekozen alleenstaande mama van 4 zoontjes, maar de kriebels voor een 5e zijn er zeker en ik vrees dat dat niet over zalgaan vooraleer ik een dochtertje heb, maar kan je daar aan toegeven?

groetjes Peggy

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 14:44
kissie

hoi hoi
ik heb 2 dochters ben gelukkig getrouwd maar manetje wil geen kinderen meer ik heb een sterke drang voor een zoon maar helaas bleef die uit en vind het erg moeilijk om daar bij te laten maar ja stel dat we het weer proberen daqn heb ik sterk een vermoeden dat het weer een meisje is niet minder welkom hoor maar wil gewoon graag een zoon hebben en kan dus ook geen plaats geven en hoop stiekem op een oepsje en een geschenk dat het geslacht anders zou zijn maar goed
ik denk dat iedereen wel een lichte voorkeur heeft sommigen zeggen het niet en sommigen komen er voor uit zoals hier wat dames

maar goed ik ben zeer trots op mijn dochters en wil ze ook voor geen goud kwijt en ben een blij dat ik uberhaupt mamma ben geworden en dat vergeet ik ook echt niet

maar goed gevoelens kun je niet uitschakelen
zoek nog altijd naar een oplossing

groetjes kissie

Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 20:44
willemien

Online Status
ik heb 6 mooie dochters cynthia 20 chantal 16 tenday 10 twenbola 5 tanischa 3 en brittania 1
en ik ben er heel gelukkig mee
het is dat mijn huis het niet toe laat anders had ik grrag nog een zevende willen hebben maar moet wel zeggen dat ik dan niet echt een voorkeur zou hebben voor een jongen of een meisje

Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 21:16
nieuweling

Hallo, wij hebben 4 zoontjes. Ik zou dolgraag een meisje hebben maar vind het jammer dat het een taboe is om een voorkeur te hebben voor een geslacht.Je kan er met bijna niemand over praten, alleen hier. Wij zullen waarschijnlijk nog eens proberen maar we zien wel. Alleen jammer dat bepaalde mensen al zoveel kindjes hebben want ge kunt niet blijven proberen hé? En dan ook nog die negatieve kritiek die ze allemaal geven als je zegt dat je mss nog eentje wil.

Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 22:01
Anoniem

ik vind het helemaal niet raar ofzo als mensen een voorkeur hebben! ik zelf heb 2 kinderen en ja wel een jongen en meisje dus ik weet hoe leuk het is om bijde te hebben!!! bij de eerste hoopte ik dat het een meisje zou zijn,echt heel sterk! gelukkig was dit ook het geval, de 2de maakte me niet zoveel uit maar klein beetje had ik het leuk gevonden een zusje voor haar dan.
nu hebben we er een zoon bij en leuk dat ik het vind!!!super een jongen!
ik kan me heel goed voorstellen als je meerdere kinderen van het zelfde geslacht heb om dan het andere te willen, tuurlijk is de gezondheid het aller belangrijkste maar je wilt toch weten hoe bijde geslachten in je gezin zijn?
ik zou me er niet druk om maken hoor mensen hebben altijd wel wat te zeggen, is het niet te veel kinderen dan wel te weinig,ze hebben altijd wel wat.
hoop voor jullie dat er ooit komt wat je hoopt! wie weet

Link naar deze reactie
01/07/2007 @ 20:15
Tess

Online Status
ik vin het ook helemaal niet raar dat mensen een voorkeur hebben! ik heb 5 kids 3 meisjes en 2 jongens! en onze oudste is een meisje dan een jongen en dan 2 dochters ik wou doodgraag dat ons laatste terug een zoontje werd want Bojan voelt zich soms wel achteruitgestoken tussen al zijn zussen en ik denk dat dat gaat minderen als mathis wat ouder is en bojan iemand heeft om mee met de auto's te spelen en te voetballen enzo! Ik merk ook wel dat bojan meet aandacht van me wilt omdat hij eigenlijk niet met zijn zussen met de poppen wilt spelen maar nu speelt hij doodleuk met hen mee met de lego je hebt dat voor meisjes en jongens en dat was echt ideaal! dus nu maar hopen dat ikhet bij het rechte eind heb en dat het dan toch betert als mathis wat ouder is!
Janne, wij worden op straat ook wel nagekeken precies of we van een andere planeet komen ofzo! maar ikheb al lang geleed om me dat niet meer aan te trekkenik ben gelukkig en laat de mensen maar zijn! mijn familie en vrienden reageerden trouwens heel goed op de het nieuws dat ik zwange was van een 5 de terwijl wij eigenlijk dachten dat dat helemaal zo niet ging zijn! maar een zesde komt er bij ons denk ik niet meer! want nu hebben we alles de kindjes hebben een eiggen kamer en de auto is net groot genoeg ! dus ik denk dat het hier bij 5 blijft al zeg ik nooit nooit

groetjes

Link naar deze reactie
12/09/2007 @ 09:34

na 3 meiden nu zwanger van een jongen!! kan dus toch.groetjes

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 09:23
Nancy

Online Status Stuur bericht
ik had al 2 jongens toen ik zwanger werd van de 3de.

natuurlijk wou ik doodgraag een meisje

en jaja het werd een meisje,
maar wat voor eentje !!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is de grootste jongen die er tussenzit.
Ze voetbalt van haar 5 de.
wil steevast geen rokjes aan.
Zit de laatste tijd meer met haar in de kliniek dan wat anders.
dan breekt ze weer 2 vingers tegelijk; dan heeft ze een gat in haar hoofd, vorige week brak ze weer een andere vinger.

Dus dames, hoop niet teveel op een jongen of meisje, het kan wel eens anders lopen ook.

Natuurlijk zit er af en toe eens een meisjeskantje aan, maar dan wel zelden, maar als die er dan is, profiteer ik er dubbel zo veel van, net als het genieten dan.

grpetjes

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 10:38
kissie

hoi hoi
ik heb 2 dochters en ik had ook eigenlijk voorkeur voor een bepaalde geslacht
hoopte bij de eerste op een jongen en het werd een meisje ach ja geen man over boord want we wilden toch 2 kinderen dus op naar nr 2 voelde van het begin al aan dat het weer een meisje werd en ja hoor
nu wil ik eigenlijk nog een kindje maar hubby niet meer
maar nu hoe gek het ook klinkt wil ik geen jongen maar een meisje
want na 2 dames een zoon is niks lijkt mij echt zon benjamin en gaat het niet redden tussen de drukke wilde eigenwijse dames hier
maar toch diep in mij had ik graag een zoon willen hebben en nog wel het is gewoon dubbel
als ik het in de krant lees dat iemand een zoon heeft of hier op het forum denk ik waarom ik niet
het klinkt heel hard en kan er ook niet zo goed over praten hier behalve mijn beste vriendin maar toch blijf je mensen er voor de kop stoten en niet gek ik moet blij zijn met 2 prachtige dames en gezond ik heb kinderen en ik weet het en ben zekers heel blij en wil ze voor geen goud kwijt
maar je gevoel je hart kun je niet uitzetten he
dus ik denk dat ik optische gezien een meisje wil sluit beter aan maar mijn gevoel zegt dus een zoon ik zou gillen bijna een feest willen geven als het zo zou zijn
maar ik denk dat ik eerst maar is hubby moet aan sporen iemand tips hij wil echt niet en wordt zelfs kwaad over het onderwerp

nou iedereen fijne feestdagen

groetjes kissie

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 22:39
Babyboom

Online Status Stuur bericht
Wij hebben 2 zonen en 2 dochters en nu zwanger van ons vijfde.
Het ene moment hoop ik op een meisje en een andere moment op een jongen.
Ik weet niet echt wat ik het liefst zou willen nu...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina