Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/04/2007 @ 23:35 skeetje ![]() | Felien, Je staat weer in het groen. Krijg je weer een inseminatie? |
| 21/04/2007 @ 17:14 Yolande ![]() | Hoi meiden heel even snel hoor: Cheyenne heeft haar 1e tandje! moet gauw weer gaan: boodschappen doen. groetjes Yolande Felien |
| 30/04/2007 @ 08:08 skeetje ![]() | fijne koninginnendag! |
| 04/05/2007 @ 00:10 skeetje ![]() | Felien, hoe gaat ie? Trek je het nog een beetje? |
| 05/05/2007 @ 12:19 Felien ![]() | hier nog niets te zien hoor!!! Spannend man. Ik heb hyves en ik ga je zoeken. |
| 05/05/2007 @ 12:30 Felien ![]() | ik heb je gevonden en toegevoegd hoor |
| 07/05/2007 @ 14:46 skeetje ![]() | Is er al nieuws? Felien, ga je zelf testen of wacht je op het ziekenhuis? Yolande, bij jou nog dingen? Ben benieuwd! |
| 07/05/2007 @ 17:48 Felien ![]() | ik ben zwanger...............echt waar, de test werd heel snel heel vet blauw....we worden vader en moeder!!!! |
| 07/05/2007 @ 18:14 bianca ![]() | hoi felien wat geweldig van harte gefeliciteerd geniet er van!!! groetjes bianca |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

wie doet er mee? we gaan voor oktober

Harold is ook in de ziektewet, en cheyenne is ook ziek, allemaal die rotgriep te pakken.
(al 2 maanden nu) en ik heb telkens rare plopjes in mijn buik maar eerdere test negatief (we zijn er nog niet voor aan het gaan hoor) Kan wel lachen als het zo zou zijn. Dan moeten we hier in huis heel snel gaan verbouwen zeg! Maar ik heb de primolut in huis: was er nog niet mee begonnen omdat ik ziek was en ik geen 2 dingen te gelijk wilde, misschien ook wel de stille hoop.. ik weet het niet. Harold en ik gaan er misschien over 2 maanden weer voor, we zien wel hoe we ons dan voelen.