< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » wie doet er mee? we gaan voor oktober

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
wie doet er mee? we gaan voor oktober
19/04/2007 @ 23:35
skeetje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Felien,
Je staat weer in het groen. Krijg je weer een inseminatie?

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 15:40
Felien

Online Status Bekijk profiel
morgen inseminatie meiden...dus allemaal weer duimen hoor. Ben heel druk geweest dus weinig tijd gehad om te posten hier. Ga morgen een weekend weg, dus even heerlijk rust.

Beterschapjes hoor iedereen. XX

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 17:14
Yolande

Hoi meiden
heel even snel hoor: Cheyenne heeft haar 1e tandje!
moet gauw weer gaan: boodschappen doen.
groetjes Yolande

Felien

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 16:06
Felien

He meiden, ik ben er weer van een heerlijk weekend. lekker gespeeld met de kleintjes, de tijd vliegt echt voorbij. Zatredag en zondag had ik nog pijn van de inseminatie, ze kon mijn baarmoedermond niet vinden, en dat werd een bloederige toestand. Weet niet of ik dit al had geschreven, geen puf om terug te lezen hoor.

Cheyenne...gefeliciteerd met je 1e tandje hoor!!!

XX

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 16:53
skeetje

Cheyenne je wordt al een hele meid! Nu zelfs een tand. Leuk hoor!!

Felien,
Balen meid dat het zo vervelend is gegaan in het ziekenhuis. Wanneer is nu je NOD? Ik duim zo hard voor je. Hopelijk kom je dit jaar nog eens met goed nieuws.

Yolande,
Hoe staat het met jou? ben je al aan het opknappen?

Ik ben zaterdagavond bij de dokterspost beland. Kreeg vanaf die middag 14.00 uur geen lucht meer. Ik was opweg naar mijn vaders verjaardag en voor ik de auto uitstapte moest ik zo hard hoesten, wat onwijs pijn doet in mijn ribben, dat ik in mijn broek plaste. Ik baalde er zo van! Je voelt je dan echt heel klein.
Ik heb mijn vader zijn kadootje gegeven (buiten) en mijn moeder ook uitgelegd wat er loos was. Mijn man heeft ondertussen de dokterspost gebeld en we mochten meteen langs komen. Ik kreeg uiteraard een onderzoek aan mijn longen. Die zitten tot het laagste puntje vol met slijm. Mijn bloeddruk was erg hoog 170/100. ECG gemaakt en die was goed. Ik kreeg een puf van Ventolin en dat deed me erg goed. Heb nu een zwaardere antibiotica, prednison en Ventolin gekregen.
Ook maar ziek gemeld op mijn werk. Dit is niet echt gezond...

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 16:02
Felien

Skeetje....wat vertel je nou...dat was vast wel schrikken of niet dan! Adem is zo belangrijk. Ik heb zelf last gehad van hyperventilatie, dus ik weet het wel een beetje hoe het voelt als je adem tekort komt. Maar gelukkig hielpen de medicijnen goed.

Mijn NOD is 5 mei, bevrijdingsdag. Misschien helpt deze datum wel. Geen idee.

Maar goed, ik ben weer helemaal bovenop, geen pijn meer en nu dan maar weer afwachten.

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 21:18
Yolande

Skeetje heel veel beterschap! Gelukkig heb je goede medicijnen gekregen maar voordat dat goed aan slaat ben je toch al weer een paar dagen verder.. Enne blijf inderdaad even lekker thuis, ziek is ziek hoor!
Felien, ik duim voor je hoor! Ik hoop het zo! Wel naar dat je er zo'n last van hebt gehad.
Nou hier ook alweer aardig opgeknapt. Nog niet helemaal de oude (Cheyenne ook niet) maar we gaan gewoon vrolijk verder Ik heb weer nieuwe foto's op de site gezet, Cheyenne zit nu in de kinder-eetstoel en we moeten nu ook haar tandjes poetsen
Ik ga weer.
groetjes Yolande

Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 08:08
skeetje

fijne koninginnendag!

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 00:10
skeetje

Felien, hoe gaat ie? Trek je het nog een beetje?

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 12:48
Yolande

Hoi meiden

hoe is het hier? Hier in de ziektewet. Lag gister met 40 graden koorts op bed Harold is ook in de ziektewet, en cheyenne is ook ziek, allemaal die rotgriep te pakken.
Ik was even benieuwd naar Felien!
hebben jullie toevallig hyves? Als dat zo is, zoek dan even naar mij!!
Skeetje al weer wat opgeknapt?
Groetjes Yolande

Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 12:19
Felien

hier nog niets te zien hoor!!! Spannend man.
Ik heb hyves en ik ga je zoeken.

Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 12:30
Felien

ik heb je gevonden en toegevoegd hoor

Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 14:06
Yolande

He nieuwe kleurtjes!
even snel hoor Cheyenne weldt zich nu. Ik heb jullie beiden op hyves een klein berichtje gestuurd. Felien hoe voel je je?
Skeetje hoe is het met je?
groetjes Yolande

Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 16:24
skeetje

Leuk dat we elkaar nu ook op Hyves hebben. Kan je soms net wat persoonlijkere dingen kwijt...

Ik heb van de week weer fulltime gewerkt. Achteraf niet de slimste zet. Ik ben gesloopt. De puf die ik had gekregen van de dokterspost is van de week ook een aantal keer gebruikt. Bij snelle en zware inspanning heb ik nog ademnood. Het hoesten is wel minder hoewel ik ook wel erg voorzichtig ben met kou en tocht. Gisteravond nog een ongelukje toen ik weer een hoestbui kreeg in de auto. Broek nat...

Felien, superspannend weer. Ik hoop het zo. Hoeveel keer mag je IUI doen? daarna? IVF?

Yolande,
Je hebt een heerlijke meid. Lekker wijs koppie. Ook jullie al weer wat opgeknapt?

Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 12:27
Felien

Hier nog steeds niks te zien hoor.
Ik ben zenuwachtig!!

Hierna gaan we niet meer door met IUI. het zaad is te twijfelachtig om er nog meer pogingen aan te wagen. Dus mocht ik alsnog ongesteld worden moeten we overleggen wat het beste voor ons is. Woensdag moeten we weer naar de gyne, en dan zullen we wel iets horen. Ga dus ook niet beginnen met hormonen deze maand, dus dat vinden we eigenlijk wel lekker.

Het zou toch wat zijn als we nu zwanger zijn man. Fantastisch. Maar ja, ik zit nog in spanning.

Skeetje, lekker bijkomen van het zware werken hoor, laat je maar goed verwennen.

xx

Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 21:34
Yolande

Hey meiden!!

Felien ik hoop het zo voor je! Zou toch heel mooi zijn zeg! Ik ga morgen nog maar eens een test doen: nog steeds geen (al 2 maanden nu) en ik heb telkens rare plopjes in mijn buik maar eerdere test negatief (we zijn er nog niet voor aan het gaan hoor) Kan wel lachen als het zo zou zijn. Dan moeten we hier in huis heel snel gaan verbouwen zeg! Maar ik heb de primolut in huis: was er nog niet mee begonnen omdat ik ziek was en ik geen 2 dingen te gelijk wilde, misschien ook wel de stille hoop.. ik weet het niet. Harold en ik gaan er misschien over 2 maanden weer voor, we zien wel hoe we ons dan voelen.
Skeetje doe je wel klampjes aan! Gewoon de Ventolin blijven gebruiken hoor! En die hoestbuien, ik kan er over mee praten het is niet leuk nee (heb zelf 4x ribben gekneusd gehad door hoesten dus ik haal het ook uit mijn tenen) Ik heb nu een nieuwe huisarts. Mijn oude was wel een goede arts maar deze is een vrouw en was al de huisarts van Harold en we vonden het makkelijker om alles bij 1 arts te hebben. Ik had mijn vorige HA nu al 21 jaar en al die jaren moest ik de hoest altijd van hem helemaal uithoesten (dus 3 weken ruim hoesten) Nu mijn nieuwe HA: nee dat uithoesten is helemal niet nodig: hier anti-biotica: binnen 1 week was ik er vanaf! Wat een klojo die oude HA! Ben blij dat ik daar weg ben!
Vandaag op visite geweest bij mijn oom en tante. Mijn moeder en man gingen ook mee. Nu hebben mijn moeder en man een grote bus (van hun eigen zaak) een renault traffic met dubbel cabine. Zijn we mooi met die bus gegaan: konden we met z'n 2en naast het kinderzitje zitten. Cheyenne vond het prachtig: normaal slaapt ze altijd in de auto, nu dus helemaal niet! (3 kwartier rijden heen en 3 kwartier terug!)
Ik ga lekker mijn bed opzoeken.
liefs
Yolande

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 14:46
skeetje

Is er al nieuws?
Felien, ga je zelf testen of wacht je op het ziekenhuis?

Yolande, bij jou nog dingen?

Ben benieuwd!

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 17:48
Felien

ik ben zwanger...............echt waar, de test werd heel snel heel vet blauw....we worden vader en moeder!!!!

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 18:12
skeetje

whaaaaaaaaaaaaaaaaa whaaaaaaaaaaaaaaa joehoe joehoe joehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik ben zo blij voor je!!! meis, gefelciteerd! bid dat nu alles mag goed gaan!!!!!

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 18:14
bianca

hoi felien
wat geweldig van harte gefeliciteerd geniet er van!!!

groetjes bianca

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >