< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Dames omgeving Mechelen met kinderwens

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Dames omgeving Mechelen met kinderwens
26/02/2007 @ 10:35
Cathy137

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Sandy, jammer te horen dat je niet zo goed in uw vel zit. Ik begrijp best wat je allemaal verteld. Mij lijkt het beste er eens rustig met uw ventje over te praten, maar ja, het moet kunnen hé!! Wat voor werk doe je eigenlijk als ik zo nieuwsgierig mag zijn?

Mijn ventje heeft altijd wel goed geholpen. Meestal moet ik het wel vragen. Het is niet dat die dat niet uit zijn eigen doet, maar een man ziet geen werk (zeggen ze).

Bij mijn profiel heb ik nog eens een nieuwe foto van onze spruit gezet, een zwart-witte. Zo zie je maar, hij wordt groot.

vele groetjes
Cathy

Link naar deze reactie
26/02/2007 @ 17:06
sandy

Hoi dames,

zit in de bejaardenzorg,thuiszotg,ga de mensen thuis helpen met alles wat ze niet meer zelf kunnen en een luisterend oor bieden.
Ga idd is een goed babbeltje doen en hopen dat hij luisterd.
Zo ben ermee weg ga bij mijn ouders eten.
Cathy mooi foto en idd gaat snel he.Robbe heeft ook al maatje 74,en is ong 70cm groot en weegt 8kg300,ook al ne flinke kerel hoor.
Groetjes,
Sandy

Link naar deze reactie
01/03/2007 @ 13:14
marian

Hoi allemaal,

Hier lijkt het eindelijk terug beter te gaan. Jongens, wat ben ik ziek geweest vorige week! Dat was al héél lang geleden... Het was zelfs zo erg dat ik Wilfried van zijn werk heb moeten laten komen om Dries uit bed te halen, want die 2 verdiepingen tot aan zijn kamer kon ik niet op mijn benen blijven staan! Maar ja, het is blijkbaar voorbij, en ook de kindjes en Wilfried zelf hebben nergens meer last van. Tja, er wordt nog wat gehoest, maar de dokter is niet meer moeten komen en dat is al heel wat dus.

Deze week gaat alles dus weer zijn gewone gangetje. Dries is terug naar school aan het gaan, en vindt het geweldig! Als het aan hem lag zou hij in de namiddag ook gaan, maar dat mag dan weer niet van de juf omdat hij nog steeds niet zindelijk is. Volgende week wordt hij 3, dus dat begint toch wel tijd te worden vind ik. Maar ja... Hij is tenminste al niet meer bang op de wc, en de afgelopen dagen wilde hij zelf 's avonds wel even op het toilet zitten. Eén keer kwam er een piepklein keuteltje, voor de rest niks. Als hij zegt dat hij moet plassen, moet je al echt snel zijn om hem op tijd op de wc te krijgen. Meestal als ik zijn broek aftrek, zie ik nét het streepje op de pamper blauw worden...

En Mare, tja, die is weer haar eigen koppige en ongeduldige zelf hè. Jongens, dat kind kan krijsen als het niet naar haar goesting is! In de voormiddag brult ze alles bijeen als ik haar op de grond zet. Maar ze zal het toch moeten leren, ik ben niet van plan de rest van mijn leven met haar op de arm het huishouden te doen.
Tandje nummer 5 en 6 zijn hier ook door. Nummer 5 dateert van eergisteren en zit beneden, tandje 6 ontdekte ik deze morgen ineens bovenaan. Dus eindelijk begint het met de tandjes wat op te schieten.
Lopen doet ze nog steeds niet los. Gewoon echt niet in geïnteresseerd, en een beetje bang denk ik voor dat eerste stapje. Maar ja, we zullen wel zien he, ze heeft nog tijd zat.
Favoriete tijdverdrijf is tegenwoordig boekjes lezen, en dan vooral làten voorlezen. Als het aan haar lag, zat ik de hele voormiddag met haar in de zetel 'Kleine Léon is moe' te lezen, wel 10 keer achter mekaar. Nijntje vindt ze ook heel leuk, maar die boekjes zijn over het algemeen nog wat lang: een paar bladzijden voor het einde verliest ze haar interesse meestal, en dan gaat ze een ander boekje pakken.

Verder nog nieuws? Pff, volgende maand moet Wilfried een paar dagen naar Zwitserland voor zijn werk. Hij heeft gevraagd of ik meeging, omdat hij toch sowieso met de auto zou gaan om wat materiaal mee te kunnen nemen. Dus wie weet... Hangt er een beetje van af of ik oppas kan vinden voor Dries en Mare, want een paar dagen op hotel zitten met 2 kleine kindjes is natuurlijk ook niet ideaal.

Over oppas gesproken: heeft iemand van jullie ervaring met babysitters van de gezinsbond? Wilfried en ik willen beginnen met af en toe eens een avond weg te gaan (eten, cinema, café...) maar om de kinderen nu dààrvoor naar mijn ouders te brengen is toch wat gek, want dat is meer dan 100 km rijden! Dus wilden we dat eens proberen, maar ik heb geen idee hoe dat gaat en of dat meevalt en zo. Of kennen jullie misschien persoonlijk iemand die wel eens graag oppast voor ons?

Sandy, Wilfried doet ook niet zoveel in het huishouden hoor, maar ja, ik werk dan ook helemaal niet. En die opmerkingen, daar moest hij toch niet mee beginnen. Dat hij dan maar eens een maand zelf thuisbleef bij de kindjes, een zien of hij zoveel gedaan kreeg! Foei, dat heeft die van mij dan toch gelukkig afgeleerd (vroeger durfde hij dat ook wel eens, maar sinds hij een paar keer heeft moeten 'babysitten' met een hele lijst taken erbij durft hij precies niet meer). Ga maar eens goed op je strepen staan hoor! Je hebt helemaal gelijk, en als hij vindt dat je te weinig in huis doet, dat hij dan maar een poetsvrouw regelt!

Cathy, het gaat zo ontzettend snel he! Mare is dan eerder aan de kleine kant, maar je wil niet weten hoeveel dozen te kleine kleertjes ik hier al heb staan! Hier maatje 80 intussen...
Een abonnement op Planckendael, daar hebben wij ook over zitten te denken. Uiteindelijk niet gedaan, we vonden het te duur. Wij hebben nu voor 50 euro een abonnement op Bokrijk genomen, en daar zit toevallig een gratis bezoek aan Planckendael bij. Meer dan één keer per jaar gaan we toch waarschijnlijk niet. Maar voor de kids is het wel geweldig. Vooral Dries kan daar erg van genieten! Misschien volgend jaar dus, dan zal hij wel elk weekend willen gaan...

Zo, ik ga er maar eens mee stoppen. Mare gaat haar bed in, en Dries zal dan wel wat op de zetel naar filmpjes gaan kijken. En ik ook op de zetel, want vannacht was het weer feest om 4u (lees: Mare die haar klep opentrok).

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
01/03/2007 @ 20:26
Debby

Hallo.

Marian, je ziekenboeg doet het nog steeds goed zo te horen. Je mag wel stilaan een vakantie in lassen hoor. Haha!
Spijtig dat Dries zo weinig interesse toont in de wc. Ach, mss is het gewoon nog een kwestie van timing en aanvoelen wanneer het komt. Het zal wel snel beteren zeker?
Mare doet het precies ook goed hé! Al 6 tanden zelfs. Ryan zit nog maar op de helft.
Met de babysit kan ik je niet helpen. Ik heb zelf jarenlang gebabysit op 2 kindjes (maar dat weten jullie nog wel zeker), maar die had ook last om iemand te vinden. Mss toch eens gaan informeren bij den Bond. Of zouden ze je op Dries zijn school niet kunnen helpen?

Sandy, je niet laten doen hoor! Mama zijn is een fulltime job en je mag het hem gerust laten voelen, vind ik. Ieder moet zijn steentje bijdragen toch hé! Hopelijk krijg je hem snel zover dat hij inziet dat hij je iets te weinig apprecieert.
Jeetje, da's cru gezegd eigenlijk, maar je weet wat ik bedoel hé?

Cathy, wat een mooie kerel is die Jonas toch hé! Ik zou Ryan al bijna laten bekeren tot het "homo-schap". Haha! Neenee, da's nu al ne vrouwenzot!
Fijn dat het huismoeder zijn je zo erg bevalt.

Zelf heb ik eigenlijk niet zo heel veel te vertellen.
Ryan is weer een beetje verkouden en zijn neus zit dus pot toe. En dan nog wat kwijlen en snotteren van zijn tanden (denk toch dat er weer onderweg zijn). Hij ziet er met momenten mooi uit!

Morgen gaat Ryan weer een nachtje uit logeren. Eerst gaan we naar de gyn voor een folikkelmeting en dan lekker eten. Daarna... dat zal van de gyn zijn opdracht afhangen.
Zaterdag trekken we een dagje naar de zee om lekkere garnaalkrokketten te eten en een wandelingeske te doen. En 's avonds gaan we Ryan weer halen, want 2 nachten kunnen we hem nog niet missen.

Slaap lekker meisjes en tot snel.

Liefs,
Debby

Link naar deze reactie
02/03/2007 @ 07:53
Sandy Gullentops

Online Status Bekijk profiel
HOi dames,

dinsdag is de emmer overgelopen en dat heeft mijn ventje geweten.We hebben dan is een babbeltje gedaan en hij apprecieert wel wat ik doe en meende niet wat hij zei,hij wou dat hij genoeg verdiende zodat ik kon thuisblijven voor de kindjes,maar ja,dromen mag ook he.Maar ben blij met de babbel,alles van mijn hartje.
Verder,Robbe heeft de wijnpokken en heeft er verschrikkelijk veel last van,staat ook helemaal vol.Ik hoop dat hij vandaag wat beter is want hij is al van dinsdag zo ziek echt om compassie mee te hebben,maar nu is hij er wel vanaf he.
Voel mij weer veel beter na die babbel nu alleen nog een beetje slaap inhalen .
Debby, voor je dat alles goed zal gaan en misschien krijg je wel een leuk dessert he.En gaan uitwaaien aan zee kan is goed doen he.Wel vervelend he als kleintjes verkouden zijn,hoe ben je zelf he als je neus dicht zit.
Marian,blij te horen dat het beter gaat bij jullie,hoop dat ik dat ook snel kan zeggen.Denk niet dat je je zorgen moet maken om Dries hoor,jongens zijn altijd later om zindelijk te worden,zou its met de blaasrijping te maken hebben,dat dat bij jongens langer duurt en forceren kan je het toch niet,maar hij is op de goede weg he.
Bokrijk is dat niet ver?
Zo duur is het abonnement niet want als je uitrekent hoeveel je normaal betaald om binnen te gaan moet je maar 3 keer gaan om het eruit te halen,maar om 1 keer te gaan is het idd duur.
Je kan er ook in de zoo mee binnen en krijgt er een kortingboekje bij voor al de dierentuinen en andere parken van Europa.
Heb geen ervaring met babysitters van den bond want ik heb redelijk veel babysitters in de familie,ik heb vroeger ook wel een beetje gebabysit,vond dat een leuke bijverdieste.Passen op slapende kinderen.
Zo dat was het zo een beetje,ga verder doen want moet sewens gaan werken.
Groetjes,
Sandy

Link naar deze reactie
06/03/2007 @ 13:35
marian

Hoi allemaal,

Er zijn zo van die nachten... Zucht! Geen oog heb ik dicht kunnen doen. Eerst wilde Mare niet slapen. Brullen, krijsen, niet normaal! Na een keer of 3 met haar beneden te hebben gezeten (wij waren gelukkig nog op) dan maar een flesje gegeven op haar kamertje, in het pikkedonker. Dat werkte, en ze ging lekker slapen. Helaas, intussen had ze Dries wakker gemaakt. Dus weer een hoop geween, en een keer of 3 naar de 2de verdieping hollen. Dat had weinig zin, want ook al deed Dries erg zijn best om terug te gaan slapen, het lukte precies niet. Tegen 23u hebben we hem dan maar even naar beneden gehaald om op de zetel wat tot rust te komen. Na een kwartiertje terug naar boven, maar (hoe raden jullie het?) toen werd Mare weer wakker. Dus die maar weer mee naar beneden en een fles later lag ze lekker op mijn arm te slapen. Intussen was het bijna half één en dus gingen Wilfried en ik ook maar eens proberen te slapen. Haha, goed geprobeerd dus! We hadden net het licht uitgedaan, ik was net heerlijk aan het indommelen, toen Mare haar klep weer opentrok. Intussen was het half 2 bijna, en ik begon er toch wel genoeg van te krijgen. Na wat gedraai in bed en een fles gemaakt te hebben, was het ineens weer stil in haar kamertje, dus heb ik me van de domme gehouden en ben ik gewoon terug in bed gekropen. Niet dat ik veel geslapen heb daarna, want Dries was de hele tijd geluiden aan het maken in zijn slaap, en om 6u ging Wilfried zijn wekker af. Die vertrok om half 7, waarbij hij natuurlijk iets te enthousiast de deur achter zich dicht deed. Gevolg: wéér een wakkere Mare! Ik heb haar dan maar weer een fles gegeven en bij mij in bed gelegd, en zo hebben we nog een beetje kunnen soezen tot kwart na 7, want toen moesten we echt op, anders was Dries te laat op school. Al bij al een actieve nacht dus... Maar hopelijk kan ik me seffes effe neerleggen om wat bij te rusten.

Hoewel, ik betwijfel het eerlijk gezegd. Ik heb net tussen de bedrijven door Mare naar boven gebracht, en die is gelukkig stil. Maar Dries is in de ban van iets anders, dat niet met rusten gecombineerd kan worden... Zaterdag is hij jarig, en afgelopen weekend heeft hij alvast zijn cadeau gekregen. We zijn naar een supergrote winkel geweest, en daar mocht hij een fiets uitkiezen. Met een beetje sturing koos hij een geel met blauwe fiets met zijwieletjes (zonder sturing had hij waarschijnlijk een roze gekozen, hihi). Maar nu wil hij dus de hele dag fietsen. Eigenlijk is de fiets nog nét te groot, dus als hij stopt met trappen, geraakt hij niet meer in gang. Dus nu moet ik de hele tijd achter hem aanlopen om hem af en toe een duwtje te geven. Maar hij is er wel heel blij mee!

Afgelopen zaterdag hadden we nog eens een dagje vrij. Eindelijk eens een dag niet afgesproken met vrienden of familie, nog eens níet overwerken of belangrijke dingen gepland. We zijn lekker in de auto gestapt en naar Utrecht gereden, met de kids naar het Dick Bruna huis. Dries en Mare hebben zich kostelijk geamuseerd, ze hebben de hele tijd op een treintje rongereden, naar filmpjes van Nijntje gekeken en in het huisje van Nijntje gespeeld. Ik dacht dat Mare daar nog te klein voor zou zijn, maar die had de tijd van haar leven dus!

Sandy, Bokrijk is inderdaad niet dichtbij, maar voor ons valt het nogal mee. Wij rijden sowieso elke zondag naar Limburg, naar mijn ouders, dus dan komen we er eigenlijk zo goed als langs. Voor ons is het natuurlijk pure nostalgie, omdat zowel Wilfried als ik als kinderen vaak naar Bokrijk gingen om te wandelen of in de speeltuin te ravotten. Limburg trekt toch nog steeds een beetje aan ons blijkbaar...

Debby, hoe was je weekend? Belangrijkste was natuurlijk die follikelmeting denk ik. Was er al eentje groot genoeg? We duimen hier alvast voor jullie! En dat er nu maar snel goed nieuws mag komen...

Zo, ik ga er hier eens mee stoppen. Dries is voor de tv gekropen (heel pedagogisch verantwoord bezig dus) en ik ga me in diezelfde zetel met een dekentje neerleggen om hopelijk een uurtje te slapen.

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
09/03/2007 @ 07:54
sandy

Hoi dames,

weer een week voorbij nog een dagje te gaan,een redelijk zwaar vandaag,een goed gevuld programma maar dan is de werkdag ook weer snel om .
Vanavond gaan zwemmen,hopelijk houdt mijn ventje nu iets langer vol om elke week te gaan zwemme,zou voor hem ook ni slecht zijn wekelijks sporten.
Gisteren vergadering op het werk,vind ik altijd zo zwaa,na een uur heb ik altijd barstende hoofdpijn.
Met de kindjes is alles beter alleen gaat Zoey echt niet graag naar school en is elk excuus om thuis te blijven goed.Forceer het niet want anders wil ze misschien niet meer gaan.21 maart is het lentefeest en dit jaar voor de ouders,kijk er enorm naar uit om naar ons meisje te gaan zien,vorig jaar was het voor de grootouders.
Robbe is eindelijk van de waterpokken vanaf en alles is mooi aan het genezen,dat flesje dat ik uit sluis heb meegebracht is echt iets goed,hij heeft er echt minder jeuk door.
Debby en alles goed geweest,ben echt benieuwdga je voor een kerstkindje.Hoe is het met Rayn.
Cathy,nog altijd supertevreden met het thuismama zijn,kan je je draai een beetje vinden?
Marian,weet hoe jij je voelt hoor,ken die nachten maar al te goed,denk eraan dat het ooit wel s betert en dat je dan kan wakker liggen ze komen toch op tijd thuis he die tieners.
Zo ga nog is ff verder kijken voor ik moet vertrekken.
Groetjes en prettig weekend.
Sandy

Link naar deze reactie
12/03/2007 @ 14:00
marian

Zo, poging 2! Deze morgen had ik al een heel verhaal getypt, maar net voor ik op verzenden kon klikken, had Mare de escape ontdekt. Alles weg dus...

Afgelopen weekend hebben we in ieder geval flink gefeest: zaterdag was Dries jarig, en dat moest gevierd worden natuurlijk. Hij werd weer flink verwend: van ons had hij vorig weekend al een fiets gekregen, en nu volgde van zijn meter een politie-auto en een brandweerheloikopter van Duplo, en van oma en opa een heel leuk spel van een olifant die vlindertjes uit zijn slurf blaast en die je dan in een netje moet opvangen.

Zaterdagnacht zijn we dan bij mijn ouders blijven slapen, of ja, het is maar net wat je slapen noemt. Mare werd om kwart na 12 wakker en heeft geweend tot 4u! Iedereen goed in de stress dus, want Wilfried kan daar absoluut niet tegen en mijn schoonbroer (die met mijn zus ook thuis bleef slapen) moest om 6u beginnen werken. Uiteindelijk is ze dan bij mijn ouders in bed wel in slaap gevallen, tot half 8. Lekker lang nachtje dus! Afgelopen nacht heeft ze wél goed geslapen gelukkig, zelfs beter dan ze de afgelopen maanden ooit gedaan heeft. Er is dus nog hoop, haha! En wat er scheelde? Buikpijn vermoed ik. En natuurlijk last van haar tandjes. Ze heeft er intussen 7, wat betekent dat ze de afgelopen 2 weken 3 tanden heeft gekregen, en er staan er nog minstens 4 op doorkomen. Arm dutske!

Mare is intussen nog steeds heel erg bezig met praten. Haar laatste nieuwe woordje is 'mie-ma' wat pyjama betekent. Andere woordjes van de laatste tijd zijn: ballon, hebbeuh, lezeuh en nog zoveel meer. (Ik had daarstraks een hele lijst getypt, maar ben ze effe kwijt!)

Deze voormiddag was ik effe hier in het dorp, en toen kwam ik bij Joleen langs (babywinkel). En daar zag ik het natuurlijk! Het perfecte kleedje/overgooiertje voor ons Mare voor als mijn zusje trouwt hing daar zomaar in de etalage. Helaas, het was niet wit (zoals zuslief wilde) en de winkel was niet open, anders was Mare nu een superkleedje rijker. Achteraf gezien maar goed dat de winkel gesloten was, want eigenlijk was het toch wel ver boven ons budget (55 euro). Hihi, dus Wilfried zal content zijn dat vandaag de sluitingsdag was.

Meer heb ik eigenlijk niet te vertellen. De kids zijn hier alweer goed op weg om ziek te worden, maar hopelijk blijft het bij snotteren en hoesten zoals ze nu doen. Ach ja, we zien wel!

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
12/03/2007 @ 14:59
Cathy137

Hallo,

Marian, nog een dikke proficiat voor Dries zijn verjaardag hé!! Kindjes worden toch zo snel groot.

Hier gaat alles zijn gewone gangetje. Jonas ligt weer heerlijk te slapen, dat is precies zijn hobby :-).
Ik heb het echt getroffen met hem, ik ben er zo fier op.

Sinds vorig weekend hebben we dus een abonnement op Planckendael. We zijn ondertussen al 2x geweest en ons venteke heeft er echt van genoten. Gisteren was het wel heel druk, maar ja, wat wil je met zo'n goed weer.

Sandy, ja hoor ik kan mijn draai wel vinden, maar eerlijk gezegd denk ik echt binnenkort deeltijds te gaan werken. Ik ben wel graag met onze Jonas bezig hoor, maar ik mis toch een beetje het sociaal contact van op het werk. Ik had meegedaan aan selecties voor de stad Leuven, maar na 4 maand (en 2 rondes verder) weet ik dat ik niet geslaagd ben. Vind ik wel heel jammer!!
Ach, ooit vind je de deeltijdss job van je leven. Maar ondertussen geniet ik volop van Jonas hoor.

Debby, hoe gaat het met jou? Is precies al effe geleden. Hopelijk is de reden ervan dat je te misselijk bent om even online te komen.

Nog vele groetjes en geniet van het mooie weer.

Cathy

[Laatst gewijzigd door Cathy137 - 12/03/2007 @ 14:59] - Link naar deze reactie
14/03/2007 @ 09:22
Debby

Halloooooooooooo.

Jaja, ik leef nog zenne. Wel maar amper, maar toch...

Marian, ook van mij nog een dikke proficiat met Dries. Al 3 jaar! Wat gaat de tijd snel.
Mare doet het ook goed zo te horen. Daar kan mijn ventje nog een voorbeeld aan nemen.

Cathy, jullie abonnement zal zijn geld wel waard zijn precies. Je kan er maar van genieten.
Hopelijk vind je snel een deeltijdse job, want het is idd niet alles om zo zonder sociaal contact te zitten. Ik voel me ook dikwijls geïsoleerd, dus laat dat maar niet gebeuren.

Sandy, wat vervelend dat Zoey echt niet naar school wil. Hopelijk betert het snel.

Eindelijk mijn verslagje van de gyn dan maar?
Ik had toen een follikel zitten van 17mm en we moesten elke 36u minstens 1 keertje sex hebben tot en met maandag. We hebben het dan maar elke dag gedaan, maar maandag niet. We waren een beetje zat. Ik denk dat mijn eisprong zondag was, dus mss is het niet zo erg.
Nu zit ik dus in spanning af te wachten, maar ik heb er een heel slecht gevoel bij. Ik geloof er niet in, maar we zullen wel zien. 2 jaar geleden schreef ik hier ook dat het niks ging worden en toen was ik wel zwanger.
Als het deze keer niet gelukt is, slaan we een ronde over met hormonen. En ik hoop dat ik ze dan niet meer nodig heb, want ik zie er deze keer echt vanaf (tja, met die stiekeme zit ik nu al voor de 2de keer aan de Clomid natuurlijk). Ik ben echt mezelf niet en zou heel de tijd willen eten of huilen.

Met Ryan gaat het goed. Nog altijd niet stappen op zijn eentje, maar dat maakt niet uit. Hij zegt ook nog niks, maar af en toe lijkt het alsof hij mama en papa zegt. Maar ja, 't ventje heeft het te druk met zijn tanden. Gisteren is tand 4 komen piepen en vandaag nummer 5. Niet moelijk dat hij al dagen zo ambetant is. Altijd maar wenen en hij wil alleen maar bij mij zijn. Dat was iets minder leuk, want had echt geen minuut rust. Hopelijk keert die nu wel even terug.

Ik ga me maar eens klaarmaken om te gaan werken. Ryan moet trouwens mee, want heb geen oppas.

Dikke kus,
Debby

[Laatst gewijzigd door Debby - 14/03/2007 @ 09:23] - Link naar deze reactie
14/03/2007 @ 11:22
sandy

Hoi dames,

nog een dikke proficiat voor Dries,al een echte kleuter nu.
Tja,snotteren is hier ook nog altijd hoor.Af en toe zij er betere dagen dat het minder is maar er zijn dagen dat het niet lijkt op te houden.
Cathy,idd leuk he zo een abonnement,wij gaan deze namiddag in planckendael wandelen nu het mooi weer is moeten we ervan profiteren he.Vanavond gaan we zwemmen dat voor de 3de week alweer,hopelijk kan mijn ventje het volhouden.
Robbe zijn waterkraan staat weer vollenbak open denk dat tandje 4 en 5 niet lang meer zullen wegblijven.
Marian,chamodent is iets heel goed tegen de pijn van doorkomende tandjes,kan je misschien is proberen,vind je bij de apotheker.
Cathy begrijp je volkomen hoor.Langs ene kant zou ik ook willen thuisblijven maar aan de andere kant doet het mij wel deugd als ik enkele dagen ervantussen ben om te gaan werken en ik werk ook maar deeltijds dus veel mis ik niet he en als er iets is krijg ik een uitgebreid verslag van mijn ma die babysit is.
Debby,hopelijk heb je lekker geoefend en ken je binnenkort het resultaat bewonderen he.Over een 2tal weekjes weet je het normaal zeker niet?
Wat het niet graag naar school gaan betreft,haar beste vriendinnetje is altijd ziek en daarom vind ze het niet leuk op school maar ze moet gaan,willen of niet.
Wij hadden vroeger ook niet te kiezen en na pasen moet ze hele dagen gaan ze is oud genoeg vind ik.
en als Rayn klaar is met zijn tandjes dan zal hij wel verder gaan met de rest ieder doet alles op zijn eigen tempo.
Mijn petekindje staat al alleen recht en is juist 7 maanden en Robbe die staat wel maar toch zo niet,maar die groeid en heeft al tandjes.
Volgende week is het schoolfeest,kijk ernaar uit om mijn meisje te zien dansen,ben er echt trots op.
Ga is aan mijn ventje vragen om er nieuwe foto's op te zetten een van de dagen.
Zo ben ermee weg ga iets drinken en iets eten en dan dochterlief van school halen.
Groetjes en geniet van het mooie weer.
Sandy

Link naar deze reactie
17/03/2007 @ 16:32
Cathy137

Hallo,

Even een kort berichtje.

Dames, alles in orde??

Debby, ik hoor voor jou. En dat je binnen enkele daagjes goed nieuws kan brengen.

Wat ik vragen wou. Kunnen jullie begin volgende maand op onze Jonas stemmen bij Baby van de maand aub. Ik geloof dat je vanaf 3 april kan stemmen, voor de maand april. Alvast bedankt, hopelijk halen jullie hem eruit en anders geef je maar een seintje.

groetjes

Link naar deze reactie
27/03/2007 @ 09:00
sandy

Hoi dames,

wat is het hier rustig zeg.
Hebben een mooi bed,hoogslaper met schuifaf op de kop kunnen tikken voor ons meisje hare verjaardag.225euro en nieuw kost dat tegen de 800euro.
Volgende week beginnen we aan de grote werken,muur terug schilderen,bed wegdoen en nieuw zetten meubels verplaatsen,nog een beetje werk voor haar verjaardag.
Robbe trekt zijn eigen recht en kruipt soms al is vooruit.
Vorige week naar schoolfeest geweest en was echt super.
Spijtig dat het maar om de 2jaar is.
Zaterdag gaan we zwemmen met iemand uit de buurt,toffe dame en ook 2 kindjes.
Verder niet zoveel te melden.
We zijn met Robbe naar de dokter op controle geweest en alles was goed,hij was 70cm en 8.500kg,alles was goed.
Cathy,ga ik zeker doen voor je.
debby,al goed nieuws?
Zo ga nog ff verder kijken zolang ons bazeke slaapt.
Groetjes,
Sandy

Link naar deze reactie
27/03/2007 @ 23:13
marian

Hey meisjes,

Hier alles goed hoor, of ja, relatief goed zal ik maar zeggen. Dries is net aan het genezen van de waterpokken (met dank aan zijn klasje), en nu is Mare weer ziek. Gisteren klonk ze al heel benauwd en rochelde een beetje als ze adem haalde. Vanmorgen had ze natuurlijk koorts, maar toen die weg was, merkte je niks meer aan haar. Tja, en waar doe je dan het beste aan? Morgen eens zien of het wat beter is, en anders maar weer de dokter laten komen...

Maar dat was eigenlijk niet waarom ik hier een berichtje begon... Ik wil gewoon even mijn hart luchten eigenlijk. Ik begin de laatste tijd steeds meer te verlangen naar een derde kindje. Ik heb altijd wel al gedacht 3 kindjes te willen, dus als een volslagen verrassing komt het niet. Maar toen nadat Mare geboren was, bleek dat Wilfried een derde kindje niet zag zitten, had ik me daarbij neergelegd. Of ja, dat dacht ik tenminste... Toen Mare ongeveer 6 maanden oud was, ben ik bewust beginnen afscheid nemen van het idee ooit nog zo'n pasgeboren baby te krijgen. En tot een maand of zo geleden lukte dat ook. En nu... Ik weet niet hoe het komt. Als ik eraan denk dat ik al opnieuw zwanger was toen Dries zo oud was als Mare nu, dan heb ik echt zoiets van: allé vooruit, niet meer wachten nu! Ik heb nochthans een paar maanden geleden nog verkondigd dat ik àls er nog een derde kwam, het pas over een jaar of 2à3 zou zijn. Nu is die àls al een 'wanneer' geworden, en die 2 of 3 jaar beginnen me ongelooflijk lang te lijken. Het liefste zou ik over een maand of 2 terug stoppen met de pil, maar ja, daar beslis ik niet alleen over natuurlijk. Met Wilfried durf ik het er niet over te hebben. Die was de vorige keer heel duidelijk: voor hem geen kids meer. Hij wilde zich zelfs laten steriliseren, maar ik heb hem kunnen 'ompraten' om daarmee nog een paar jaartjes te wachten. Niet dat ik wil proberen 'per ongeluk' zwanger te worden hoor, maar gewoon omdat ik nog steeds hoop dat hij zich toch nog bedenkt. Ik dacht altijd dat het verlangen naar nog een kindje wel zou vervagen mettertijd, maar het lijkt de laatste weken weer steeds erger te worden. Misschien wilde ik de afgelopen maanden gewoon om de verkeerde redenen geen kindje meer? De enige reden die ik kon bedenken was die hele zwangerschap... Maar zelfs dat heb ik er nu best voor over. Pfff, hopelijk is het gewoon een fase. Zoiets als een terugval in een rouwproces? Aiai, dat klinkt echt zielig, maar zo erg is het ook weer niet. Het is gewoon heel erg vervelend, ik dacht dat ik me er overheen gezet had en nu blijkt dat niet helemaal geval te zijn. Of eigenlijk helemaal niet... Ik weet gewoon effe niet wat doen. Ik wil zó graag, maar ik snap ook heel goed waarom mijn ventje niet wil. En ik wil natuurlijk achteraf niet te horen krijgen: "Ziet ge nu wel?" Dus zwijg ik maar en probeer ermee te leven. Maar vanbinnen steekt het wel...

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 20:24
Debby

Hallo!

Marian, volgens mij slijten die gevoelens niet hoor. Mss dat ze zelfs erger worden met de tijd.
Ik vond het zo erg om te lezen dat je er zo onder lijdt. Hopelijk kan je het toch tegen Wilfried zeggen en wil hij er toch voor gaan. Je weet maar nooit.

Sandy, wat leuk dat Zoey haar kamer in een nieuw kleedje wordt gestoken.

Cathy, ik zal zeker stemmen. Staat hij er al tussen?

Ryan is toch een echte grote jongen aan't worden hé. De laatste week heeft hij zoveel nieuwe dingen: kushandjes gooien, handjes draaien, eindelijk uit een tuitbeker drinken en... alleen lopen! Na al die maanden dat hij het kon, maar niet durfde, heeft hij eindelijk de moed gevonden. Hij doet het wel niet heel de tijd, maar kom... Hij is schattig als hij alleen loopt en je ziet dan ook dat hij zo fier is als een gieter. Dan lacht hij al zijn tanden bloot. Zo schattig!

Vandaag had ik ook een nieuwe afspraak bij de gyn. Spijtig genoeg niet voor een eerste echo, maar wel voor een follikelmeting. Alles zag er héél goed uit, dus nu is het aan ons. En als we nu zwanger worden is het voor rond kerstmis. Wie weet dan wel op Ken zijn verjaardag (26/12).
Het zou dan wel moeten lukken. Ryan ongeveer samen met zijn nonkel en dit met Ken. En dan ook net even veel leeftijd tussen als de 2 grote De Wevers. Haha! Ik ben eens benieuwd of ik mijn schoonmoeder idd ga nadoen.

Prettig weekend iedereen en tot snel.

Liefs,
Debby

[Laatst gewijzigd door Debby - 30/03/2007 @ 20:25] - Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 09:55
Debby

Hoi,hoi.

Heeft iedereen al een beetje van het goede weer kunnen genieten? Wij wel hoor! Gisteren hebben Ryan en ik heel de dag buiten gezeten.

Ryan ziet er op het moment niet uit. Hij is zondag gevallen op zo'n speelmat met wegen op. Pardoes op zijn gezicht. Zijn neusje is dus mooi geschaafd nu. Wel grappig om te zien.

Hij is ook weer met zijn tanden bezig denk ik, want hij heeft weer nood aan 2 dutjes. En zeuren, zeuren, zeuren. Tenzij hij buiten is. Dan is alles goed.

De klusperiode zit er ook weer bijna op en dan worden het weer 2 lange weken. Daar heb ik toch zo'n hekel aan hé, maar 't zal toch niet anders gaan, vrees ik. Haha!

Ik zal de kleine man maar eens klaarmaken om de markt onveilig te gaan maken.

Liefs,
Debby

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 13:46
Cathy137

Hey,

Debby, ik duim nog steeds voor jou hoor. Ga je nog helpen in die winkel of ben je terug fulltime mama?

Willen jullie op mijn ventje stemmen bij baby van de maand aub? Hij staat op rij 46 uiterst links. Die kleine deugniet, dat is 'm .

Jonas zijn eerste tandje zit erdoor. Er zijn er nog 3 die klaarzitten. Sinds zaterdagavond had die koorts. Ik dacht dat het door de tandjes kwam, maar ben gisteren naar de dokter geweest en Jonas heeft ene virale infectie. Morgen zou het gedaan moeten zijn. Op zich is die nog braaf hoor tijdens het ziekzijn, maar enkel wat flauwer. Hij slaapt ook vrij veel, maar ja, dat is de beste remedie om te genezen hé.

Marian, ik zou er thuis zeker eens over praten, je weet maar nooit hé. Veel succes!!

Ah ja, donderdag naar K&G, ik ben eens curieus!!

vele groetjes
Cathy

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 14:07
Debby

Voila, ik heb gestemd! Hij is wel heel grappig met zijn vingertje in zijn mond hoor Cathy.

Ik ben nog steeds aan het werk hoor. Vanaf volgende week zelfs van half 8 tot half 3, voor 3 weken lang. Dan moet Ryan een hele dag naar zijn overgrootouders. Ik vind het verschrikkelijk.

Morgen moet ik bij mijn beste vriendin op haar 2 meisjes gaan passen (15maand en 25maand). Misschien drop ik Ryan bij zijn nonkel en anders zal ik mijn handen wel vol hebben, denk ik.

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 14:19
marian

Hoi allemaal,

Cathy, ik heb ook gestemd hoor! Ongelooflijk hoe groot Jonas al geworden is. Echt al geen baby meer!

Debby, drukke dag vandaag? Ik kan het me voorstellen hoor! Ik zie soms al echt af met Dries en Mare alleen, kan me bijna niet voorstellen dat er dan ook nog ene zou komen spelen.

Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren ben ik met de kids naar Kind&Gezin geweest. Tja, ik trek me van al die zever niet te veel meer aan. Dries was een halve kilo afgevallen, wat dus niet zo goed is met zijn postuur. Maar ja, wat kan ik daar aan doen? Hij was met zijn rota op 3 dagen meer dan een kilo kwijt, en hij verbruikt nu natuurlijk ook meer dan voordien met naar school gaan en niet meer slapen in de namiddag. Dus Dries was nu 10,600kg en nog steeds 86,5cm. Mare was nu 75cm en 9,100kg, of dan toch ongeveer, want ons madame wrong zich in 7 bochten om maar niet op de weegschaal te moeten. Verder doet ons meisje het goed hoor. Ze begint nu af en toe een paar stapjes los te lopen, maar niet spectaculair dus. Met praten loopt ze dan weer héél erg voor blijkbaar. Bij die verpleegster ging ze naast een stoen staan waar Dries op zat, ze wees ernaar en zei: "Toel!" Die verpleegster ging bijna uit haar dak! Dat ze wel héél goed praatte. Ik had zoiets van: noem je dat al goed? Ze zei niet eens: "op te toel" of "ik wil toel" of zo, wat ze thuis wel regelmatig doet. Ik heb dus maar geknikt en gezwegen. Taalontwikkeling zal wel in orde zijn dus zeker?

Het slapen gaat sinds afgelopen week ook een stuk beter. Gelukkig, want ik zag het echt niet meer zitten om 5 keer per nacht op te moeten. Ze slaapt nu 1 nacht op 2 door: we leggen haar dan tegen 21u in bed, en dan slaapt ze tot 9u. Soms moeten we haar om 23u nog even ophalen, maar dat vind ik niet erg, dan zijn wij toch nog op. En de andere nacht van de 2 wordt ze één keer wakker. Niet te voorspellen om hoe laat hoor, soms is het 1u, soms 5u en vandaag half 7. Maar één keer op moeten vind ik te doen, heel anders dan 5 keer in ieder geval.

Afgelopen vrijdag zijn we met de kinderen naar het circus geweest. Pure geldklopperij natuurlijk, maar de kids vonden het geweldig. Mare vond vooral de dieren geweldig, Dries had het meer voor de clown. Duurde wel een beetje lang voor hun (2 uur), maar was zeker voor herhaling vatbaar!

Tja, en over mijn kinderwens... Ik durf het er niet meer over te hebben. Vorige week was mijn zusje een beetje in paniek omdat ze haar regels maar niet kreeg, en toen zei Wilfried tegen haar dat als ze zwanger was, ze maar moest langskomen voor ons materiaal want dat er bij ons toch geen kindjes meer zouden komen. En dus heb ik maar gezwegen... Ach ja, ik kan er wel mee leven hoor als er geen kindje meer zou komen, maar ergens blijf ik toch het gevoel houden dat pas met 3 kids mijn gezin compleet zou zijn.

Zo, ik ga er maar eens mee stoppen. Tot binnenkort, en alvast een vrolijk Pasen allemaal!

Groetjes,
Marian

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 11:07
marian

En ja hoor, we zitten weer met ene zieke! Deze keer heeft Mare de waterpokken. Daar gaat mijn uitstapje Zwitserland...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >