< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » gestopt met de pil - wanneer zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
gestopt met de pil - wanneer zwanger?
13/04/2007 @ 13:42
Lijntje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hi meiden,

Goed dat je een afspraak hebt gemaakt Ann bij de Gyn!
Ik ben er ook nog nooit geweest hoor..wel 2x een uitstrijkje gehad maar dat was ook gewoon bij de (vrouwelijke) huisarts. Niet prettig, maar inderdaad..soms moet het gewoon he?

Hier alles rustig, had gister een onverwachtse pijn in onderbuik? Maar verder alles prima..volgende week gaan we weer druk met ovu testen aan de slag,haha Toch altijd weer spannend he? Je hoopt gewoon elke maand dat het NU gaat lukken..

We zullen weer zien!

Heb zin in de vakantie, nog een kleine 2 maandjes..heerlijk.

Ik heb ook bruiningscreme, die van Dove, vind het topspul.

Jammer dat we nog niets van Annelies hebben gehoord, je maakt je toch zorgen he? Hopen maar dat alles goed is.

xxxx

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 13:57
Charlie

Online Status Bekijk profiel
In de afgelopen 10 jaar heb ik geen gyn meer nodig gehad. Voor de vrouwelijke kwaaltjes ga ik ook gewoon naar de vrouwelijke huisarts. Als ik weer naar een gyn zou moeten was ik graag naar die van 10 jaar geleden gegaan. Helaas werkt hij er niet meer.
En het is echt niet raar hoor dat je er zo mee bezig bent. Het is ook niet zo maar wat, je moet daar toch op de minst plezierige manier bij zo'n iemand liggen.
Oeh Lijntje.. steken.. das een minder gevoel.
Waar ging je ook weer heen op vakantie?? Lekker hoor.
Ben al voor je aan het !
Ben vanochtend in mijn aanstaande huis geweest om het eea op te meten. Echt een vreemd gevoel was dat. De gene die er nu woont was thuis en dat was echt een super aardige vrouw. Dus voelde me al snel op mijn gemak.
Ik heb die creme van Nivea. Ik had vorig jaar die van Dove maar daar kreeg in een beetje vlekjes van dus ga deze maar proberen. Ik ben gewoon te lui om onder de zonnebank te gaan. Moet ik weer naar zo'n centrum enz... niks voor mij.
hahaha
xxx

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 18:22

Hello dames,

Ja daar ben ik dan. Een spannende week gehad. En ik kan jullie het volgende melden. De echo liet zien dat ik geen gal- of nierstenen heb, de mild zag er ook goed uit en de lever opzich ook niets bijzonders. Nu dus afwachten wat het bloed gaat doen. De blaas was ook okay. En in de baarmoeder niets te zien. Dus...niet zwanger. Gelukkig dat weten we nu eindelijk zeker. Das best fijn want ik wilde niet zwanger worden met de wetenschap dat ik misschien een leveraandoening heb. Ook ben ik vanmiddag zoals het hoorde ongi geworden. Misschien klinkt het raar maar ik was er niet verdrietig om deze ronde. Wij gaan nu voor de vakantie want als het deze maand lukt komen wij dat in Thailand te weten en dat is natuurlijk ook wel bijzonder. En blijft het lekker nog even ons geheim...ook wel fijn Verder wil ik jullie ontzettend bedanken voor jullie medeleven!! Ik hoop de komende tijd weer wat vaker op de site te zijn.

Tot gauw. En heel veel liefs
Anne

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 23:00
ellen7

hallo dames..
me gemist??
nou zal maar meteen met de deur in huis vallen.. helaas. geen kerstkindje.. snap er nog niets van, was nu nog een dag eerder. dus nu op 26 dagen. dat is natuurlijk gunstig maar ik snap er niets van.. 10 dagen na mijn sprong, toch raar.. of niet..?ronde 4 dus maar in..
het was erg leuk op texel.. warm, zelfs nog op het strand gelegen.. wel met kleren aan maar toch.. aardig verkleurd..
en nu hier het weekend maar genieten he..
hoop dat met jullie alles goed is.. moet nog een boel bijlezen dus.. heb het nog druk..
iedereen alvast prettig weekend!!

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 23:19
ellen7

overtijd
--------
....
Ann,26,BE,1ekindje,3e ronde,nod 11-04

bijna zwanger
-------------

Charlotte,26,NL,1ekindje,3e ronde,20-04
Ellentje,21,Be,1e kindje,1ste ronde,nod 21-4
Lijntje,30,NL,1e kindje,4e ronde,nod 07-05
ellen7,24,NL,1ekindje,4e ronde,nod 08-05
engeltje,19,BE,1ekindje,5e ronde,nod???
Inge,23,BE,1ekindje,3e ronde,nod?????
Annelies,32,NL,1ekindje,2e ronde???

zwanger
-------
.....

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 18:43
ann

dag dames,

Kom juist terug, we hebben een hele dag klinkers gelegd bij mijn broer, pf was dat warm zeg.... Mijn schoonzusje had minder goed nieuws( ze is nu 32 weken zwanger) en ze moet rusten, platliggen.Maar het moet anders komt mijn metekindje te vroeg en dat is niet te bedoeling.
Ellen, ik zie dat je mijne naam terug bij overtijd hebt gezet,tja eigenlijk ben ik ook weer laat hé. wanneer zou ik nog eens een testje doen? Wat denken jullie?
Annelies, wat ben ik blij dat je goed nieuws hebt! Dus kan je er weer volop terug tegen aan met klussen Je moet ons niet bedanken, daarvoor zijn we hier hé.
Ellen, wel echt jammer dat het deze keer geen kerstkindje is, op naar de volgende zeker?? (ik wou dat mijn cyclus korter en korter werd) Dan heb je ook meer kansen op een jaar hé.
Is iedereen van het mooie weer aan het genieten? Ik ga me wassen en ga buiten nog wat profiteren van de zon. Tot morgen dames...

Groetjes
Ann

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 12:13

Nou zoals jullie kunnen zien....ga ik voor ronde 3...een 2008 baby!

overtijd
--------
....

bijna zwanger
-------------

Annelies,32,NL,1ekindje,3e ronde NOD 14-05

zwanger
-------
.....

Mocht het deze ronde lukken dan hebben wij de grote verrassing in Thailand. Dus neem voor de zekerheid de eerste keer in mijn leven een zwangerschapstest mee op vakantie
Ellen voor ons is het motto, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Ann, spannend nog niets, heb je ook geen zwangerschapstekenen??

Liefs,
Anne

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 13:09
ann

Dag dames,

Iedereen aan het genieten van het zalige weer?? Echt prachtig. We moeten dadelijk naar een verjaardagsfeestje, dus kwam ik hier nog even kijken.
Annelies, go for it, ik duim alvast Je kan mss gaan voor een drie koningskindje
Nee, ik voel niets, heb geen zwangerschapstekenen, ik hoopte van wel natuurlijk dan wist ik mss toch al wat meer. Nu heb ik meer het gevoel dat er toch wel iets mis is met mij in plaats dan dat ik zwanger zou zijn. ik begin me eigenlijk wel slecht te voelen Het is toch niet normaal, ik heb nu al een cyclus van 57 dagen, begint wel echt de spuitgaten uit te lopen vind ik.
Het is echt moeilijk voor me om nu nog positief te blijven. Dindsdag had ik steken in mijn onderbuik, was dit van een eisprong? Want dan heb ik wel een extreme cyclus, dan ga ik er ene hebben van 66 dagen. Of is dit een teken dat ik zwanger ben want toen moest ik normaal mijn hebben, ik zat toen op dag 52. Och ik weet het echt allemaal niet meer.
sorry dames voor mijn gezaag maar ik moest het even van me afgooien. Wat denken jullie? Moet ik nog een testje doen of niet??
Iedereen, geniet nog van jullie mooie zondag, i ga dat ook proberen. Tot morgen.

Groetjes
Ann

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 00:14
ellen7

wat een weertje zeg!! kom net van m'n balkon, de hele avond buiten gezeten, nice!!
hoe is met iedereen?? niet zo druk hier he, maar ja niet zo gek met dit weer he,nog ff van genieten. dinsdag nog maar 15 graden?!?!en ik moest het weekend werken he, maar ja morgen ben ik vrij.. dus..
nou allemaal succes.. enne ann?? al een testje gedaan??
anne, fijn dat je er weer bij bent!!
xx

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 08:31
Charlie

Hé meiden,
Anne, wat fijn om te horen dat het geen nier- galstenen zijn. Ben blij dat je er weer bent!
Ellen, balen... op naar de volgende ronde!
Je hebt echt geboft met het weer op Texel.. jullie zullen wel heerlijk uitgerust zijn.
Ann, je zaagt niet hoor! Kan me voorstellen dat je je geen raad weet. Ik zou misschien toch nog een testje wagen...
Moelijk hoor...
Wat een geweldig weer was het van het weekend en vandaag gelukkig ook nog... Morgen is het alweer afgelopen.
Het is hier ook alles of niets.
xxx
overtijd
--------
....

bijna zwanger
-------------

zwanger
-------
.....

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 12:05
Ellen'tje

Hoi

ELLEN7 Wat spijtig voor je, volgende keer beter

ANN Ik zou toch ook testje wagen hoor

CHARLIE Ik zie dat het bij jou ook korter begint te komen é

Wat een fijn weekend was dit zeg, maar wel heel warm

grts

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 12:59
Lijntje

Hai allemaal!

Allemaal lekker genoten van het weekend lees ik? Het was ook super he, ik lag ook 2 dagen op t strand, echt heerlijk!

Charlotte, jij bent de volgende he? Spannend hoor! Gelukkig heb je wat afleiding door jullie nieuwe huis. gaan jullie ook allemaal nieuwe spulletjes kopen? Altijd leuk he?

Mijn klus dagen komen eraan, we gaan ervoor..mocht het deze maand niet lukken, moet ik ook de zwangerschapstest mee op vakantie, net als Anne!

Anne, blij om te horen dat alles goed gaat!! Wanneer ga je op vakantie?

Ann, je mag zoveel klagen als je wilt hoor, kan me voorstellen dat het frustrerend is! heb je inmiddels alweer een testje gedaan?

Jammer Ellen7, volgende keer gaat het lukken!!

Fijne dag! xxx

[Laatst gewijzigd door Lijntje - 08/08/2007 @ 12:12] - Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 16:13
engeltje

hoi iedereen hier ben ik ook nog eens terug. we denken dat het deze maand namelijk niks zal worden we hebben namelijk bijna niet geklust maar ja het kan natuurlijk nog altijd e de wonderen zijn de wereld nog niet uit maar ik bereid me stilletes aan voor op de . met mij gaat het inmiddels veel beter heb eindelijk werk gevonden en kan mijn gedachten daar op zetten en denk er dan ook niet constant aan. nu ja ga jullie laten en nog een beetje kuisen en dan genieten van het mooie weer zal er ook nog efkes het lijstje terug bijhalen en het mijne aanpassen

overtijd
--------
....

bijna zwanger
-------------

engeltje,19,BE,1e kindje,5de ronde, nod 21-4
Inge,23,BE,1ekindje,3e ronde, nod ???

zwanger
-------
.....

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 19:18
ann

dag dames,

wat een weertje hé? En ik heb een hele dag op school binnen moeten zitten Hebben wel even tijdens de middag een goed terasje gedaan
Merci dames, dat jullie het niet erg vinden dat ik af en toe zaag. Ik ga proberen om tot donderdag te wachten met testen(dan heb ik ene cyclus van 60 dagen) En hopen op goed nieuws hé. duimen voor mij hé???In het weekend hoorde ik van een schoonzus (van mijne man zijne kant) dat ze ook overtijd was. Ze neemt de pil en nu had ze antibiotica moeten nemen omdat ze ziek was. En wie weet hebben ze nu al prijs, het is hun gegunt hoor maar bij ons duurt het dan zo lang en bij hun is het perongeluk.Zij wilt al lang een kindje maar mijn schoonbroer niet... (hij heeft al één uit een vorige relatie) Ochja, onze tijd komt nog...
Dames, deze maand gaan we er allemaal voor hé???
Engeltje, wie weet is het toch deze maand prijs, juist omdat je er mss niet zoveel mee bezig was? Wij duimen voor je
Charlotte, nog 3 dagen...spannend... Wij duimen hier met je mee
Lijntje, go for it. rust je nu nog maar een paar dagen en dan kan je er weer helemaal tegen aan
annelies, nog alles goed? zie je het weer helemaal zitten??

groetjes
Ann

[Laatst gewijzigd door ann - 16/04/2007 @ 19:18] - Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 08:21
Charlie

Hé meiden,
Anne en Lijntje wat een heerlijke vooruitzichten hebben jullie! Thailand en de States gaaf!
Welke delen gaan jullie bekijken?
Wij zijn beetje bij beetje alles voor ons huis aan het kopen. Wij nemen bijna alles mee van onze vorige meubels met een paar nieuwe dingen. Wij moeten nog ruim 3 maanden wachten... de eerste maand bij mijn ouders is bijna om. Gaat nog steeds prima! Gelukkig!
Hé Engeltje, wat fijn om te horen dat het goed met je gaat! Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wat ga je doen?
Jeetje Ann, das toch ook best moelijk om te horen dat zij per ongeluk zwanger zijn... Wel leuk voor hun maar voor jou moet het toch een beetje hard aangekomen zijn. Ik ben iig heel hard voor je aan het duimen dat je cyclus geen 60 dagen is maar.....
Ik wacht hier met spanning af. Ik ben nu voor het eerst zenuwachtig.... ren ook constant naar de wc omdat ik denk dat ik het in 1 keer ben geworden... Nou ja afwachten maar.
xxx

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 12:31
Lijntje

Hi allemaal!

Er komt een spannende tijd aan voor jou Charlie! Leuk hoor, iemand moet de eerste zijn he? Laten we hopen dat jij dat bent en de rest braaft volgt..

Ik heb er ook een goed gevoel over deze maand, we gaan bewust klussen, heb er zin in! Het zal toch wel een keer lukken??

Gelukkig dat alles goed gaat bij je ouders, jullie zitten al bijna op de helft, wanneer kunnen jullie er precies in?

Oké Ann, dus donderdag een testje? Spannend!! Ik !

Wie is er hier allemaal met ovu testen bezig? Of ben ik enige die dat nog niet gedaan heeft?? haha

Ze liggen nu klaar, ga denk ik donderdag of vrijdag beginnen? (aangezien ik nogal onregelmatig ben, kan varieren van 26 dagen tot 31 dagen)

xxxx

[Laatst gewijzigd door Lijntje - 08/08/2007 @ 12:13] - Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 12:34
Ellen'tje

hey

lijntje je bent niet de enige, heb die ook nog niet gebruikt hoor
en zal dat denk ik nooit echt doen

Charlie succes hé
het begint te korten

xxx

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 12:40
ellen7

hey
ik heb wel ovu testen gebruikt, de 2e en 3e cyclus.. maar weet nu dat ik wel zo regelmatig ben dat ik er zo wel van uit kan gaan dat het rond die dag is.. ik zie het nu ook. en voel het. dus maar het is wel makkelijk.. voel ik me ook niet meteen zo rot als ik geen zin en denk dat het sprongdag is terwijl dat dan helemaal niet zo is..
je hebt dan eigenlijk maar 1 verplichte klusdag en de rest gaat het wat spontaner..
maar dat is ook weer voor iedereen anders.. iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt. toch??
succes allemaal
charlotte voel je al wat??

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 12:56
engeltje

charlie ik heb dat gevoel ook ik denk constant dat de er zijn maar het is geen waar. ik ren dus ook constant naar het toilet.
ik werk als verkoopster enkel jammer dat het geen vast contract is maar ja we zien wel e
vele groetjes pff wat een verschil zeg van weer vergeleken met gisteren en eergisteren

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 15:04
ann

Dag dames,

nee, lijntje, je bent echt niet de enige. Ik heb ook nog nooit ovu test gedaan (tja, begint maar eens als je zo een lange cyclus hebt, dan ben ik mss 30 testje aan het doen)
Maar als je een korte cyclus hebt en je voelt je eisprong niet dan helpt het wel, denk ik. Amaai, een rondreis met de auto naar amerika, dat zie ik ook wel zitten en wie weet kan je je zwangerschapstest meenemen. Maar ik hoop dat het deze maand al prijs is!
Fijn charlotte dat het toch wat meevalt bij je ouders, nog even volhouden. oei, begin je zenuwachtig te worden? Nog even in spanning zitten...(wat duren die dagen toch lang hé)
Engeltje, bij jouw begint het ook vies te korten. Zie je het terug weer wat zitten? Ik hoop dat het voor jouw deze keer lukt. wij duimen allemaal heel hard met je mee
Ellentje, jij ook maar 3 dagen meer....

overtijd
--------
....

bijna zwanger
-------------

engeltje,19,BE,1e kindje,5de ronde, nod 21-4
Inge,23,BE,1ekindje,3e ronde, nod ???

zwanger
-------
.....

Pf wat duurt mijn 3de ronde lang, ik had al aan de 6de ronde kunnen zitten (zo heb ik maar 6 kansen op een jaar, is maar bitter weinig hoor)

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >