< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's Geel

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/04/2007 @ 06:38
Liesbeth

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Zalig Pasen en hopelijk zijn de klokken en de Paashaas bij iedereen langs geweest. De kids zullen hun hartje weer ophalen.

Liesbeth

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 12:13
dabberke@work

Hoi allemaal!

Leuk hé, dat goeie weer! Ik geniet er echt super van en ook de kindjes vinden het geweldig!
We hebben er goed van geprofiteerd het voorbije lange weekend.
Ik zie al naar vrijdag uit! Dan heb ik een dagje verlof om de kindjes bij te houden: oma en opa gaan op weekend naar Duitsland.

Hopelijk hebben jullie ook een leuk paasweekend achter de rug?!

Oja, ik was nog vergeten om jullie een korte up-date van Ferre zijn na-controle te geven.
Viel dat even tegen!

Dat we de prof niet gingen zien, had ik wel verwacht. Dat was bij het eerste bezoek aan Leuven ook niet zo.
De assistente heeft Ferre zelfs niet aangeraakt, en dus zelf niet naar z’n plasserke gezien!! (waarom waren we dan daar?)
Wel had ze het leuke nieuws dat het nog niet voorbij was! Opeens vertellen ze ons dat het weghalen van die klepjes niet wil zeggen dat Ferre overal van af is!
Het “kan” zijn dat hij nu een misvormde blaas heeft, omdat die veel te hard heeft moeten werken door die klepjes in z’n urineleider. Dat doet ze nu nog, met als mogelijk gevolg dat Ferre later plasproblemen krijgt. (niet op tijd op het toilet geraken, druppeltjes urine verliezen…) Als dat er ooit van zou komen, zijn er wel pilletjes om dat te verhelpen, maar ja… (weeral medicatie!!)
Het kan ook zijn dat, door de grote kracht die zijn blaas gewoontegetrouw nog altijd zet, er toch nog een terugvloei van urine naar zijn nieren kan komen…
We moeten nu om de 3 maanden een echo laten nemen (gelukkig kan dit in Geel) en volgend jaar moeten we terug naar Leuven voor een uitgebreidere scan. Dit wordt daghospitaal…
Ze hadden van die gevolgen nog nooit iets gezegd en we zijn dus wel serieus verschoten! We dachten echt dat we er van af waren!!!
Wat ze ook wist te vertellen, is dat Ferre een “speciaal” geval is. Normaal gezien was de aandoening veel duidelijker, maar bij hem hebben ze er lang achter moeten zoeken…

Allé ja, we zijn er ondertussen al wel van bekomen, maar leuk nieuws was dat niet.

@ Belle, moest je binnenkort toch terug starten met “start-to-run” dan zou ik wel kunnen meegaan/lopen. Ik wil ook terug aan m’n conditie werken, en fitness is naar mijn zin veel te duur…

Ik zal nog eens wat gaan werken!

Groetjes,
Inne

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 12:44
dabberke@work

Gelukkige eerste verjaardag Ilian!!

groetjes,
Inne

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 21:49
Liesbeth

HIP HIP Hoera voor Ilian!!!!!!!!!
Hopelijk heb je eeen fijne verjaardag gehad.
Was er een smostaartje?

Ik ben er snel weer vandoor.
Liesbeth

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 13:44
hannah

hela,

dagje te laat maar alsnog een hele gelukkige eerste verjaardag Ilian!!!!

hopelijk heb je genoten van de aandacht( en van de kadokes en natuurlijk proficiat mama en papa met het eerste levensjaar van jullie schatje!!

Groetjes

hannah, Ylias en Lina

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 20:18
safirke

Online Status Bekijk profiel
Hoi,

Van hieruit ook nog dikke, welgemeende felicitaties voor Ilian! Hebben jullie het goed gevierd?

Groetjes, Ellen en co

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 14:41
Nessie

Dank je wel voor de felicitaties!!
Het was een leuke verjaardag, wel geslaagd, enkel heel druk. En zalig weer zeg. Ilian heeft donderdag lekker genoten van de dierentuin en 's avonds van een klein feestje met taart en slagroom. Gisteren hebben we dan een groot feestje gegeven en ook daar had hij veel plezier met al die aandacht! En pakjes genoeg gehad natuurlijk. Ook de ijstaart van bumba lustte hij maar al te graag. Goh, dat 1e jaar is al voorbij, het gaat toch allemaal veel te snel hé.

Zal dadelijk wat nieuwe foto's op mijn profiel plaatsen. En dan nog wat genieten van de warmte die we nu uitzonderlijk krijgen hé.

Op de rest reageer ik snel, allé, ik zal het proberen.

Groetjes!

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 22:05
Anne

ben gruwelijk laat maar toch nog een fijne verjaardag voor Ilian hé!!!

Hannah, ik denk dat ik je vrijdag (of was het toch al zaterdag) in de Alma heb zien lopen in de verte.. dat is wel ons 'ontmoetingspunt' aan het worden hé hihi .

groetjes aan iedereen!!

Anne

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 15:20
safirke

Hey dames,

Ik kom gewoon eventjes vertellen dat m'n schoonvader vanmorgen overleden is.
Hij was al een hele tijd terminaal ziek en is (gelukkig) rustig kunnen heengaan zonder al teveel pijn.
En dan kunnen wij nu aan het rouwproces beginnen...

Ellen

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 23:04
hannah

Hela,

Ellen, gecondoleerd met jullie verlies maar weet dat hij nu op een vredige plaats is waar hij niet meer moet lijden! Hopelijk ebt de pijn om zijn verlies snel weg maar de mooie herinneringen zullen altijd wel blijven!

hannah, Ylias en Lina

[Laatst gewijzigd door hannah - 22/04/2007 @ 23:04] - Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 09:29
nessie@work

@ Ellen, ook van hieruit mijn medeleven bij het verlies van je schoonvader en de opa van je kindjes. Laat het een troost zijn dat hij rustig is kunnen inslapen en geen pijn had. Hopelijk houden de mooie herinneringen jullie staande in deze moeilijke tijd. Veel sterkte meid!

@ Dabberke, idd een tegenvaller dat jullie de prof ook niet gezien hebben. Maar dat was wel te verwachten natuurlijk. En dat die assistent nog niet eens gekeken heeft is al helemaal raar en teleurstellend geloof ik. Of kan ze er dan niks aan zien misschien? En dat het 'probleem' nu nog niet opgelost zou zijn en hij er later nog last van kan krijgen, dat had wel vermeld mogen worden voor de operatie hé, dan wisten jullie wat jullie later nog te wachten staat. Hopelijk komt het zover niet bij hem hé.

Groetjes!

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 10:38
Belle

Hey allen!

Ellen, veel sterkte! Hoewel iemand al lang ziek is, kan het afscheid toch nog zwaar zijn. Maar het mag een grote troost zijn dat hij is kunnen heengaan zonder al te veel pijn te hebben.

Stom van me om Ilian z'n verjaardag te vergeten! Ik heb de datum op de meeting nog gevraagd! Maar als het nog mag, wil ik via hier toch nog m'n felicitaties toesturen!

Hier is alles ok! Norah is nog altijd een hele flinke meid. Al kan ik de laatste week wel 3 keer per nacht opstaan. Ze draait op haar buikje en begint dan te roepen. Ik denk altijd dat het wel zal overgaan, maar uiteindelijk moet ik toch naar haar toe en haar gaan omdraaien. Ze kruipt ook altijd tot bovenaan in haar bedje. Hebben jullie hier een oplossing voor? Ik leg haar 's avonds helemaal beneden in haar bedje, maar in haar slaap duwt ze zichzelf naar boven en 's morgens, of 's nachts, ligt ze dan dwars tegen de bovenkant van haar bed! En dat ondanks het feit dat ze een slaapzak draagt!

Misschien ga ik morgen naar Kind en Gezin. Ik moet eigenlijk pas in juni teruggaan, maar mocht altijd eens langsgaan voor een tussentijdse weging. Ik schat dat ze nu zo'n 7kg300g weegt, maar van de grootte heb ik geen enkel gedacht! Ik zal nog zien, als ik tijd heb, ga ik naar K&G. Ik moet nog 3 dagen vakantie van vorig jaar opnemen! Dus ik aanbid dit mooie weer! Al mocht het wel eens regenen, want de regenwaterput is bijna leeg!

Groetjes!
Belle.

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 11:12
hannah

hela,

belle, ik moet morgen met Lina oçok naar kg, om 14h30 dus misschien zien we elkqqr daar weer!

groetjes

hannah, Ylias en lina

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 16:30
nessie@work

@ Belle, de felicitaties komen idd beter laat dan nooit hé. Bedankt nog!
Ilian kruipt ook zo helemaal tegen de bovenkant van zijn bedje met slaapzak aan. Soms lag hij zo raar dat ik ongerust werd. Nu nog soms, maar het is al beter. Ik heb er ook een tijdje weer vaker uit gemoeten omdat hij op zijn buik lag en niet terug geraakte ofwel met zijn hoofd tegen de spijlen na zijn acrobatische toeren. Nu is het al een heel stuk beter, hij ligt terug normaal in bed. Alleen ligt hij soms met zijn hoofd waar zijn voeten moeten liggen. We stoppen hem echt stevig in voor we zelf gaan slapen. Dus hopelijk gaat het bij Norah ook snel beter 's nachts. Zal weer een periode zijn hé.

Groetjes!

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 12:59
dabberke@work

Ellen, bij deze ook vanwege mij veel sterkte gewenst bij het verlies van je schoonvader!

groetjes,
Inne

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 15:22
Belle

Hey Hannah!

we hebben elkaar juist gemist, denk ik. Ik was op tijd daar, maar heb het kunnen rekken tot half drie. Maar toen was je er nog net niet, denk ik. Het was er heel kalm, dus heb ik haar ook kunnen laten meten bij de dokter!

Onze meid doet het heel goed! 7kg 690 en 67cm. Ze zit nu rond het gemiddelde van het gewicht en de lengte. Dat was ooit wel anders

Groetjes,
Belle.

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 20:08
Liesbeth

Ellen: veel sterkte met het verlies van je schoonvader. Ook al was hij ziek, afscheid nemen doet pijn.
Hopelijk kan je op een moment een plaatsje geven.
Hoe reageert Julie erop?

Voor meer kom ik later terug want ik heb hoofdpijn en ben moe.

groetjes,
Liesbeth

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 08:08
hannah

hela,

hey belle, sorry ben het hier niet meer komen schrijven mar we waren er niet, mijn meisje moest in de vm naar de dokter omdat ze ziek is en zo'n zware hoest heeft dat ze er niet van kan slapen. De ka zei om niet naar k&g te gaan omdat ze toch geen spuitjes mocht hebben dus ik had mijn afspraak verzet. Ons meisje weegt trouwens 7kg150 en ze zal zo'n 63 cm groot zijn. Belle, Norah doet het precies ook goed he!!

groetjes hannah ( die al van 5 u wakker is met een hoestend hoopje in haar armen!)

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 22:52
Anne

hey Ellen, nog gecondoleerd met het verlies van je schoonvader. Zoals iedereen hierboven al schreef is het inderdaad nooit fijn om iemand geliefd af te moeten geven, maar naar de omstandigheden gekeken is het misschien goed zo. Sterkte in deze dagen...

Verder weinig te melden hier. Op 11 mei gaat ons meisje een dagje 'proefdraaien' op het 'scholeke'. Ze mag eind mei al starten maar we hebben toch maar besloten om tot september te wachten.. ben benieuwd...

Ik lees dat al de kleintjes het hier supergoed doen.. fijn zo!

Vandaag heb ik tot acht uur gewerkt (ongeveer twee donderdagen per maand werk ik tot acht) maar ik moet zeggen dat dat toch niet in je kouwe kleren gaat zitten, pfff, ben bekaf.. kzal eens in mijn beddeke kruipen.. morgen wat vroeger stoppen, met dit heerlijke weer kijk ik al uit naar het weekend!

alleen de groeten en tot mails
Anne

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 07:42
safirke

Goeiemorgen iedereen,

Eerst en vooral nog bedankt voor de lieve, troostende woorden die ik mocht ontvangen i.v.m. het overlijden van m'n schoonvader.
Hij wordt deze middag begraven (gecremeerd) dus er staan ons nog enkele zware, moeilijke momenten te wachten.
Maar we proberen er wel voor onze kindjes te zijn want zij snappen het nog niet, Thijs al zeker niet en voor Julie is het ook 'n vaag begrip (de dood).
Soms vraagt ze wel waar opa nu is en dan zeggen we dat hij nu voor altijd slaapt maar of dat duidelijk is, dat denk ik niet echt, want dan doet ze haar oogjes dict en zegt 'nu ben ik ook dood'
Het houdt haar wel bezig maar ze is dat gelukkig ook snel vergeten en speelt dan gewoon als anders. Ze is tenslotte ook nog maar bijna 4 en da's nog iets te jong om de essentie van 'leven en dood' te begrijpen, he.
We proberen wel op haar vragen hieromtrent te antwoorden en het niet uit de weg te gaan. Meer kunnen we niet doen, he...

Maar goed, 'k ga hier nog wat verder doen want er moet nog zoveel gebeuren eer we effectief de deur uit kunnen.

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >