< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie ook vanaf aug. 2007 zwanger worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie ook vanaf aug. 2007 zwanger worden?
20/03/2007 @ 11:13
nicole

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hee leuk e21, bij ons zijn de plannen ook vervroegt! hihi succes in aril meid! wij gaan voor de maand mei!

Liefs nicole

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 11:56
riso

Online Status Stuur bericht
was het forum eventjes kwijtgeraakt. Bij ons blijft het ongewijzigd: wij gaan ervoor half augustus. Heb er echt al zin in. Soms denk ik, laat ons wat vroeger beginnen. maar we gaan in september nog op reis met het vliegtuig (naar Bolivia) en dat is niet zo goed voor de baby. Plus, ik denk dat ik het in die hoge bergen al lastig genoeg ga hebben, ochtendmisselijkheid hoef ik dan nog effe niet .

groetjes,
Sofie

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 19:34
roos83

hoi

Bij ons blijven de plannen ook ongewijzigd. Ik wil dat onze zoon een beetje kan lopen dan hoef ik hem niet zoveel te tillen. Met de zwangerschap van hem heb ik heel veel last van mijn rug gehad en omdat ik graag in de zomer verlof wil hebben haha. Vandaar.

Maar ja plannen kan ik ook niet helemaal omdat ik een heel onregelmatige cyclus heb. Vandaar dat ik ook al gestopt ben met de pil.

groetjes Roos

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 11:12
roos83

hoi hoi

Waar is iedereen??

Hier gaat alles goed. Quinn is nu aan het oefenen met lopen. Wat gaat het snel zeg!!

Nou ik ga weer

Groetjes roos

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 11:58
Ellen'tje

hoi meiden

alles goed hhier ??

grts

Link naar deze reactie
28/03/2007 @ 20:34
mama2

Hoi meiden

Net terug van vakantie en zie dat er een heleboel meiden bij zijn gekomen!
Onze plannen zijn nog steeds aug 07...
Ben zowiezo sinds bevalling niet meer aan de pil gegaan, maar cyclus is zo regelmatig dat ik precies weet wanneer we het 'niet' moeten doen, als we nog even willen wachten. En mocht het wel eerder dan aug beginnen is het natuurlijk ook hartstikke welkom.]
Voor iedereen die nu al begint....

Froukje

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 11:14
nicole

hoi hoi!

wij gaan zo ff een weekendje weg! lekker!

Deze maand wil ik niet zwanger worden want dan ben ik exxact op 25 december uitgerekend dat was ik bij justin ook hij kwam 2 dagen eerder! haha het lijkt me niet zo leuk om twee kids te hebben die net bij kerst jarig zijn!

tot gauw meiden

kus nicole

Link naar deze reactie
01/04/2007 @ 16:15
roos83

hoi hoi,

Wat gezellig hier! Hier gaat alles goed! De plannen staan nog steeds voor november, maar de kriebels zijn wel heel erg bij mij hoor. haha.

Froukje wat een geluk heb jij zeg! Ik had dat ook voordat ik aan de pil ging. Toen ik stopte om zanger te raken van Quinn was ie onregelmatig, echt lastig. Ben nu alvast gestopt met de pil en het lijkt erop dat ik een onregelmatige cyclus blijf houden. Maar ja niets aan te doen.

Groetjes Roos

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 16:15
nicole

hoi hoi

Het weekend was echt heel leuk!
Justin vond het zwembad geweldig! Ik ook!

Nou ik ben ook erg benieuwd vorig jaar was ik ook een tijdje gestopt met de pil en toen was mijn cyclus 30 dagen we zullen vanzelf zijn of dat nu ook zo is.

Nu moet ik juist goed uitkijken ik zit in mijn vruchtbare tijd! haha over een tijdje klus je er dan juist mega op los haha!

tot gauw!

kus nicole

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 14:27
roos83

hoi meiden!

Haha Nicole, das een goeie hihi.

Nou ik had 6 maart de pil weer in moeten nemen maar ben gestopt. Nou had ik het gemiddelde aantal dagen vann een cuclus dus zou ik ca 29 maart last van de moeten hebben, maar nog niets. Ik weet dat ik niet zwanger ben haha dat voorop. Maar nu is het aantal dagen tellen.

Ach, tis ook wel handig aan de ene kant die rode duivels zijn ook niet echt je van het haha.

Wij zijn er even niet. Lekker met de paasdagen er tussenuit en aan iedereen iniedergeval een heel fijn paasweekend!!

Groetjes Roos

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 14:47
nicole

hoi hoi

Roos weet je al hoeveel dagen je cyclus is?

Ik hoop weer op 28 of 30 dagen dat was eerder zo, maar dat weet ik pas vanaf 17 april dus nog ff wachten!

Liefs nicole

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 14:52
roos83

hey

Ik zou het echt niet weten wat mijn cyclus dagen zijn, de rode duivels blijven maar weg en ik moet zeggen dat het nu wel erg vervelend begint te worden. De eerste dag van m'n laatste menstruatie was 4 maart!! Maar ja gewoon wachten he?

Het is wel ironisch. Straks als het zover is dan is het wachten dat de rode duivels weg blijven haha.

Hoe is het verder met alle andere hier!!

Groetjes Roos

P.s. Ik zal nog ff opzoeken wat mijn cyclus was toen we voor Quinn gingen. Dat zet ik dan in mijn profiel.

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 11:14
roos83

hey meiden,

Lekker weer he? Zo te zien is hier ook iedereen aan het genieten zo rustig haha.

Nou hier nog (steeds) geen rode duivels. Duurt nu wel erg lang. Al moet ik zeggen dat mijn lichaam al wel de bekende klachten begint te tonen haha super chago en alles is niet goed. Dus ik hoop dat het snel doorzet.

Groetjes Roos

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 20:12
nicole

hoi hoi!

En Roos weet je al meer?
op hoeveel dagen zit je nou? je hebt geen banner he?

Ik hoop dat ik heb morgen word dan zit ik op 30 dagen, het rommelt alwel een paar dagen hoor!
en de kans dat ik zwanger ben is heeeeeeeeeeeeeeeel klein dus het is gewoon ff afwachten!

tot gauw
kus nicole

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 09:51
roos83

hey nicole,

nou ik heb eigenlijk expres geen banner gezet omdat het zo wisselend is, vandaar dat ik het maar bijhoud op mijn profiel.

Ik merk wel dat mijn lichaam ermee bezig is, maar het zet niet door ofzo. En hoeveel dagen? De eerste dag van mijn laatste men. is 3 maart geweest. Dus ik ga de 50 dagen nu wel halen haha als ik er al niet overheen ga.

Hoe gaat het stoppen met roken? Ik voor je!
Ik rook nog steeds wel hoor alleen met feestjes en dergelijke, maar verder niet. Misschien iets voor jou om het zo ook te doen.

Groetjes Roos

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 14:13
roos83

hoera!!!

hihi de zijn er eindelijk na 54 dagen. Mocht wel een keer!

Het stomme is dat ik woensdag een afspraak had gemaakt voor vanmiddag omdat het zolang duurde. Ik hoorde van iemand die hier ook op 9maand zit daar ook last van heeft bij een chiropaktijk is geweest en na 5 behandelingen een regelmatige cyclus kreeg. Dus ik dacht misschien ook wat voor mij, baat het niet schaat het niet toch?

nou hoe is het met de meiden hier? ik zie niets meer! Hoe is het met jullie?

groetjes Roos

Link naar deze reactie
29/04/2007 @ 16:09
nicole

hoi hoi!

Roos tjonge je hebt echt een lange cyclus ja!
ben je er al geweest? hoe was dat?

verder alles goed hier!

wat vind jij van meisjes naam Shanaya?
ik vind em geweldig maar ben erg benieuwd wat anderen er van vinden, wel eerlijk zijn hoor!

liefs nicole

Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 12:44
roos83

Hoi hoi

Nou ik ben idd bij de ha geweest, maar omdat ik ook vaak een cyclus heb gehad die 30 dgn duurde wilt hij het nu nog even aanzien bij de volgende cyclus omdat dit de eerste cyclus is na het stoppen van de pil. Tis ook wel goedkoop zo'n lange cyclus. (mmandverband en tampons haha)

Shanaya, een aparte naam iets muzikaals. Niet mijn keus als roepnaam.

Ik houd meer van korte roepnamen. Dan wordt het namelijk niet verkort. Zoals de naam shayana wordt denk ik snel verkort en dan is het niet meer die mooie naam.

Ik zou het dan denk ik als een tweede of derde naam doen om het toch mooi te laten klinken. Zo heet Quinn voluit
Quinn Xander Finn. Maar het is ook je smaak he? Wij vinden het heel mooi klinken en een ander vind het misschien afschuwelijk.

Groetjes Roos

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 19:43
mama2

Hoi dames ik ga dit forum verlaten, want de natuur heeft eerder beslist dat ik zwanger ben! Dus geen voorjaars, maar een nieuwjaarskindje!

Gisteren positief getest (3dgn voor NOD)

Succes alvast met de aftelling naar augustus!

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 20:27
roos83

Froukje

Van harte Ik wens je een spoedige zwangerschap toe!!!

Groetjes Roos

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >