Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/04/2007 @ 21:56 Zepke | Hallo allemaal! Ik schaam me een beetje dat het alweer zo lang geleden is! Maar ik heb het ontzettend druk met werk en Enid en afspraken etc waardoor ik 's avonds meestal direct in bed kruip of uitgeteld in de zetel lig... Maar vandaag had ik een dagje vrijaf omdat ik zaterdag moet werken en ik heb een beetje energie gespaard om hier even iets te typen...Lieveke, gefeliciteerd met jullie trouw!!! Toch super, hé, als je zo'n leuke dag hebt! Zeker als ook het feest helemaal geslaagd is! Sjieke jurk die je aan had! Geniet maar goed van die reis, hoor!!Petitje, goed dat alles in orde is! Isabel, jij zit ook bijna in de helft! Spannend, é? ook nog naar de gyn geweest?Hier gaat alles super goed, zowel met mij als met Enid Enid eet inderdaad veel, ik weet zelf niet waar ze het allemaal steekt... Ze is nu in een kleine maand een halve kilo bijgekomen, en dat vind ik wel goed. Haar curve stijgt plots fors, dus ik denk dat ze erdoor is. Kan ook niet anders met dit goede weer, hé? We gaan veel met haar naar buiten, en ze geniet er echt van. Overal kruipt ze naartoe, voor we het weten is ze vijf meter verder! Wat een snelheid dat ze zo kunnen halen! In de crèche doet ze naar 't schijnt ook een hele dag niet anders dan kruipen en stoort het haar als een ander kindje met haar wil spelen en dan reclammeert ze. Typisch. Hier thuis horen we haar ook alleen maar als ze haar zin niet krijgt! We zullen nog moeten opletten met dat temperamentvolle elfje van ons! Haar mondje staat geen vijf seconden stil! Tetteren dat ze doet. Zo schattig! Ze zegt frequent "mama", "oma", "baba" "ajowa" en "abba" en voor de rest vanalles en nog wat. Ze probeert ons soms na te zeggen, maar dat lukt natuurlijk nog niet. Ze slaapt ook fantastisch goed: van 20u tot 8u!Voor broer of zus gaan we voorlopig nog niet want mijn proefperiode is pas gedaan halverwege mei en ik wil niet onmiddellijk zwanger zijn. Heb nu ook pas een nieuwe bureau dicht bij m'n baas gekregen en meer verantwoordelijkheden die ik nog onder de knie moet krijgen en als ik nu zwanger zou worden, zou ik daarna alles opnieuw moeten leren. En ik weet ook niet hoe mijn bazen ertegenover staan. Ik wil niet weer voor hebben dat ze me buiten willen, zoals vorige keer... Daarom ga ik nog even wachten en misschien wat polsen bij een collega die eind oktober bevallen is naar hoe ze op haar nieuws reageerden. Zij werkt er wel al vijf jaar...Groetjes, Zepke |
| 27/04/2007 @ 12:50 isabel ![]() | lievetje 10 dagen zou ik ook lang vinden wij zijn gisteren naar de gyn geweest en weten al wat het word groetjes Isabel |
| 01/05/2007 @ 14:38 Zepke | Hallo allemaal! Hihi! Spannend, Isabel! En mogen wij het weten of gaan jullie 't geheim houden? Was voor de rest alles in orde? Grote of kleine of gemiddelde baby?En jij Petitje? Weet jij al meer? En hoe is het met je?Lieveke, goed dat je vakantie zo zalig was Enid heeft sinds vorige week maandag een tandje! En het tweede zit klaar, dat kun je heel erg goed zien! Ik ben is curieus. Ze trekt zich nu ook recht in het park en staat dan heel fier rond te kijken! En ze draait met haar handje als we naar haar wuiven. Tegenwoordig danst ze ook enorm op muziek. Als er iets van geluid is begint ze met haar heupjes te wiebelen. Kei schattig! Ze kan nu ook van ligpositie gaan zitten, omgekeerd kon ze dat al even, maar sinds een paar dagen treffen we haar zittend aan terwijl ze eerst neerlag. Super om je kleintje zo te zien evolueren!!! Echt genieten. Ze knuffelt ons ook echt, en da's echt fantastisch! We hebben wel veel last van de warmte! Ze wordt in de namiddag soms wakker, helemaal nat van het zweet! En bij ons in de living is het niet te harden onder die koepels... Zucht. Puf puf! Maar 't is de laatste zomer hier! Binnen een half jaar moeten we verhuizen!! We zijn er nog niet uit of we gaan kopen of terug huren. We kijken al wat uit naar allebei maar vinden niks met 3 slaapkamers tegen een redelijke huurprijs, koophuizen vinden we wel, maar we hebben blijkbaar een dure smaak... We zullen wel zien wat het wordt! Spannend!!Groetjes, Zepke |
05/05/2007 @ 20:39 ![]() | Hoi, Hier zijn nog enkele nieuwe foto's voor diegene die graag kijken. lieveke |
| 11/05/2007 @ 21:49 Zepke | Hallo allemaal! Spannend! Weer pronostiekjes! Ik doe mee! ![]() Isa* Lieveke: Meisje, 3,450 kilo en 52 cm groot Zepke: Meisje, 3,320 kg en 50 cm groot Petitje* Lieveke: Jongen, 3,200 kilo en 49 cm groot. isabel: meisje, 3,100kg en 51cm groot. Zepke: Jongen, 4,080 kg en 52 cm groot. Fleurke* Lieveke: Jongen, 2,790 kilo en 48 cm groot. isabel: jongen, 2,990 kg en 47cm groot petitje: meisje, 3,060 kilo en 48 cm groot Zepke: Meisje, 3,620 kg en 51 cm groot. Ik ben eens curieus wie er deze keer het dichtst bij zal zitten! Groot nieuws! Enid heeft een tweede tandje! Sinds ergens maandag! Ongelofelijk hoe snel het nu gaat! Lieveke, hoe langer de tandjes wachten om te komen, hoe beter de kwaliteit, en als Lukas er geen last van heeft, is dat zeker niet erg, é?Petitje, amai al 23 weken! Dat vliegt echt! Isabel, 6 tandjes en nog geen 8 maanden?! Zo zie je maar dat elk kind op zijn manier ontwikkelt, é!Ik heb vandaag "onder m'n voeten gekregen" van m'n crèche omdat ik de uren waarop Enid komt veranderd heb. Ik heb op m'n werk gewisseld met een collega (die gaat verhuizen) waardoor Enid eerst drie weken achter elkaar een dag minder naar de crèche gaat en dan drie weken een dag meer. Ze vond dat lastig. Ik moet vanaf nu elke laatste donderdag van de maand laten weten hoe Enid komt en mag daar liefst niet van afwijken. Hoe kan ik dan een collega uit de nood helpen? En mijn ouders zeggen me deze week dat ze de voorlaatste week van mei niet op Enid kunnen passen omdat ze op verlof gaan. Moet ik hen dan zeggen dat dit niet kan omdat m'n crèche niet van veranderende uren houdt? Het is niet simpel!Groetjes, Zepke PS: Er staan nieuwe foto's op m'n profiel!! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Wanner ben je er klaar voor ????

Maar ik heb het ontzettend druk met werk en Enid en afspraken etc waardoor ik 's avonds meestal direct in bed kruip of uitgeteld in de zetel lig... Maar vandaag had ik een dagje vrijaf omdat ik zaterdag moet werken en ik heb een beetje energie gespaard om hier even iets te typen...
Toch super, hé, als je zo'n leuke dag hebt! Zeker als ook het feest helemaal geslaagd is! Sjieke jurk die je aan had! Geniet maar goed van die reis, hoor!!
ook nog naar de gyn geweest?
Enid eet inderdaad veel, ik weet zelf niet waar ze het allemaal steekt... Ze is nu in een kleine maand een halve kilo bijgekomen, en dat vind ik wel goed. Haar curve stijgt plots fors, dus ik denk dat ze erdoor is. Kan ook niet anders met dit goede weer, hé? We gaan veel met haar naar buiten, en ze geniet er echt van. Overal kruipt ze naartoe, voor we het weten is ze vijf meter verder! Wat een snelheid dat ze zo kunnen halen! In de crèche doet ze naar 't schijnt ook een hele dag niet anders dan kruipen en stoort het haar als een ander kindje met haar wil spelen en dan reclammeert ze. Typisch. Hier thuis horen we haar ook alleen maar als ze haar zin niet krijgt! We zullen nog moeten opletten met dat temperamentvolle elfje van ons! Haar mondje staat geen vijf seconden stil! Tetteren dat ze doet. Zo schattig! Ze zegt frequent "mama", "oma", "baba" "ajowa" en "abba" en voor de rest vanalles en nog wat. Ze probeert ons soms na te zeggen, maar dat lukt natuurlijk nog niet. Ze slaapt ook fantastisch goed: van 20u tot 8u!
want mijn proefperiode is pas gedaan halverwege mei en ik wil niet onmiddellijk zwanger zijn. Heb nu ook pas een nieuwe bureau dicht bij m'n baas gekregen en meer verantwoordelijkheden die ik nog onder de knie moet krijgen en als ik nu zwanger zou worden, zou ik daarna alles opnieuw moeten leren. En ik weet ook niet hoe mijn bazen ertegenover staan. Ik wil niet weer voor hebben dat ze me buiten willen, zoals vorige keer... Daarom ga ik nog even wachten en misschien wat polsen bij een collega die eind oktober bevallen is naar hoe ze op haar nieuws reageerden. Zij werkt er wel al vijf jaar...
En mogen wij het weten of gaan jullie 't geheim houden? Was voor de rest alles in orde? Grote of kleine of gemiddelde baby?
En het tweede zit klaar, dat kun je heel erg goed zien! Ik ben is curieus. Ze trekt zich nu ook recht in het park en staat dan heel fier rond te kijken! En ze draait met haar handje als we naar haar wuiven. Tegenwoordig danst ze ook enorm op muziek. Als er iets van geluid is begint ze met haar heupjes te wiebelen. Kei schattig! Ze kan nu ook van ligpositie gaan zitten, omgekeerd kon ze dat al even, maar sinds een paar dagen treffen we haar zittend aan terwijl ze eerst neerlag. Super om je kleintje zo te zien evolueren!!! Echt genieten. Ze knuffelt ons ook echt, en da's echt fantastisch! We hebben wel veel last van de warmte! Ze wordt in de namiddag soms wakker, helemaal nat van het zweet! En bij ons in de living is het niet te harden onder die koepels... Zucht. Puf puf! Maar 't is de laatste zomer hier! Binnen een half jaar moeten we verhuizen!! We zijn er nog niet uit of we gaan kopen of terug huren. We kijken al wat uit naar allebei maar vinden niks met 3 slaapkamers tegen een redelijke huurprijs, koophuizen vinden we wel, maar we hebben blijkbaar een dure smaak... We zullen wel zien wat het wordt! Spannend!!
. Maar alé hoop dat het vlot zal gaan. Want hier vanachter ligt alles overhoop en zou zo graag bloemetje zetten in potten enzo, maar moet nog even geduld hebben.
Sinds ergens maandag! Ongelofelijk hoe snel het nu gaat! Lieveke, hoe langer de tandjes wachten om te komen, hoe beter de kwaliteit, en als Lukas er geen last van heeft, is dat zeker niet erg, é?
Zo zie je maar dat elk kind op zijn manier ontwikkelt, é!
omdat ik de uren waarop Enid komt veranderd heb. Ik heb op m'n werk gewisseld met een collega (die gaat verhuizen) waardoor Enid eerst drie weken achter elkaar een dag minder naar de crèche gaat en dan drie weken een dag meer. Ze vond dat lastig. Ik moet vanaf nu elke laatste donderdag van de maand laten weten hoe Enid komt en mag daar liefst niet van afwijken. Hoe kan ik dan een collega uit de nood helpen? En mijn ouders zeggen me deze week dat ze de voorlaatste week van mei niet op Enid kunnen passen omdat ze op verlof gaan. Moet ik hen dan zeggen dat dit niet kan omdat m'n crèche niet van veranderende uren houdt? Het is niet simpel!
.
.