< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » we gaan ervoor in 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/04/2007 @ 08:42
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
neenee ga me zeker niet overwerken, heb men lesje al genoeg geleerd. ik doe maar 2 ramen per dag ofzo hoor, t is wel een lang en traag werkje maar k heb tijd genoeg. ik voel dat ik, met ook nog het huishouden erbij, niet veel meer zou kunnen doen ook.
hoe is t met shania, heeft ze goed geslapen?

groetjes

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 09:58
marina

shania is nog steeds verkouden deze nacht was ze weer wat aan het hoesten

iedereen is verkouden en bij niemand gaat het over

alle verft nog goed

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 10:49
M.

ja zit hier ook al gans de week met die verstopte neus maarja als t maar daarbij blijft kan ik t wel aan.
jij ook nog veel last ervan?

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 14:27

Hoi meisies

Shania in de lucht smijten nog wel, hehe. Ja, ik weet wel wat je bedoelt, doe dat met Gudrun ook, zo boven je hoofd tillen he. Vindt ze super! Verzorg je dan maar enne, Shania zal wel nog "vliegen" bij papa he.

Laura, tof, een vriendin als meter. Lekker jong he, hebben ze langer iets aan hun meter natuurlijk.

Niet veel nieuws hoor. Weet ni goe wa zeggen eigenlijk.
Haha. Allez ja, toch wel, ik ben begonnen met de zolder op te ruimen! 's Avonds Jo en ik in ons kamer aant babbelen (jaja, echt babbelen, haha) ineens horen we zo een gestommel. Huh? Wa is da? Ja, wa zou da zijn?? Twiggy die op de zolder zat!! Het spook! Gelukkig wou ze snel naar mij komen toen ik haar riep (zolder is zo groot als ons huis, maar wel zo'n kruipzolder) want bij Jo wou ze ni komen! Man man. Toch een trezebees he.

Ben wat aant zoeken naar teksten en ideetjes voor Gudrun haar doop.

Tot zover de dolle avonturen, hehe.

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 11:22
marina

laura mijn neus is iets beter heb geen druppels meer nodig
moet wel nog veel snuiten

bij shania wil het weer niet overgaan had gisteren 38 maar wie weet zijn de tandjes weer aan t duwen want ze heeft s nachts slecht geslapen

caro ik moet er toch opletten dat ik haar niet omhoog gooi ben dat zo gewoon

hoe was uw spook op de zolder geraakt ?

groetjesq marina

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 12:15
M.

en caro, al wat teksten gevonden?
nog veel last van de ongi klachten anders?

marina, thx voor de paasmail hé, was zoooo mooi
hoop dat shania niet ziek aan t worden is, dat enkel wat door de tandjes is.

hier alles ok, heb besloten het wat kalmpjes aan te doen deze namiddag. voelde gisteren al dat t weer genoeg was en deze morgen precies ook. heb wel wat gepoetst enzo maar ka straks lekker in t zonnetje gaan zitten met een boekje

oja wat ik nog even wou vragen, konden jullie na de bevalling in jullie gewone pijama's of hebben jullie grotere maten moeten kopen? ik heb een paar nieuwe zomerpijama's liggen die ik amper gedragen heb en dacht die mee te doen naar t ziekenhuis maar vroeg me nu af of ik er wel in zou kunnen

groetjes

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 14:52
marina

laura is schattig he die mail

ik had pijama s gekocht om bv te kunnen geven en die zaten krap aan mijn borsten
de broeken was geen probleem

shania is alweer gans de tijd lastig t zou toch handig zijn moest ze gewoon kunen zeggen wat ze had

ik had daarstraks zeer onderin mijn buik precies de plaats van ongipijn zal wel bandenpijn zijn zeker

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 07:36

Hoi

Marina, tzou idd makkelijk zijn; maar he: ik heb goed nieuws: dat komt nog!!
Bandenpijn meis? Kan hoor. Opletten met rechtstaan en bukken enzo.
Twiggy is gewoon langs het uittrekladdertje naar boven gestapt. Had dat nog laten openstaan. Hehe.

Laura, ik kon heel makkelijk in mijn gerief weer maar ja, ik was dan ook afgevallen. Ik zou echt goed losse dingen kopen of meenemen en zeker iets met elastiek. Stel dat je afgevallen bent, dan zakt je broek tenminste niet tot je enkels, haha.

Qua teksten komt dat nog goe, daar zie ik geen graten in. Alleen, die photoshop onder de knie krijgen, da's andere koek. Zoooooooooooooveeel mogelijkheden maar je moet weten hoe ze te gebruiken. Pff. Er lijkt zo geen beginnen aan he.
En de ongi-kwalen zijn er nog steeds natuurlijk. Ik zit al in de wachtkamer, hopelijk heb ik een goed nummertje getrokken. Met 32 ben ik tevreden, de dag na Jo zijn verjaardag. Zou mooi zijn he.
Alleen het lastigste nu is vooral die ongi-pijn en boobspijn. Al de rest valt goe mee. Ben niet zo misselijk meer en als ik moe ben, kap ik mij af, simpel.

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 10:16
M.

hoikes,

eerst en vooral een vrolijk paasfeest
ik kom hier ook nog snel eens kijken, deze middag gaan eten met de familie en dan in de namiddag naar de andere kant van de familie dus gans de dag weer met de voetjes onder tafel! t zal weer goed zijn voor de kilo's
we zijn gisteren nog eens terug naar dreambaby geweest om wat kleertjes op te zetten op de lijst, goh, zo 'n mooie spulletjes
daarna zijn we nog naar de kermis geweest en tuurlijk ook al iets meer van daar voor onze kleine spruit!
ja t staat nu allemaal in het teken van onze kleine baby hihi

marina, hoe is t nu met shania? is ze al wat minder lastig of weet je al wat er scheelt?
en heb jij nog die bandenpijn? ik moet zeggen dat ik dat in t begin ook vaak heb gehad en t voelde idd aan als ongipijn. t gaat wel beteren met tijd maar t is natuurlijk geen leuk gevoel hé

caro, voor een korte cyclus!
jij bent er ook al vroeg bij zeg vandaag! ik slaap nu nog wat uit de zondag, voor zolang het nog kan...

groetjes en tot later

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 10:49
marina

vrolijk pasen
laura wij mogen sebit onze buik ook gaan vol eten en morgen ook hihi

shania is nog steeds verkouden
dat blijft maar aanslepen he ik denk dat ze lastig was door de koorts

caro ik duim mee voor een korte cyclus
amuseerd u nog met photoshop

we hebben onze nieuwe auto
leuk paascadeautje voor mijn ventje

ons shania is 11 maand vandaag t aftellen naar haar verjaardag is begonnen

groetjes marina

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 08:36

Hoi

Laura, idd, alles wat je nu ziet en koopt is voor dat uk he. Is ook een zalige periode vind ik. Geniet er maar van, lekker buiten wanneer je maar wil, shoppen, showen.... super!! En straks showen met je uk!
Merci voor het duimen hoor.
Ja, zo vroeg erbij, dat komt door Gudrun he. Die is mogelijks vanaf 6u wakker, soms half 7, en heel soms 7u (zoals vandaag). Dan krijgt ze een flesje, beetje spelen en weer bed in.

Shania, proficiat met je 11 maanden!! Marina, jij ook proficiat natuurlijk. Aftellen zeg. Weet je al wat je zou doen voor haar verjaardag?
En proficiat met de nieuwe wagen he.
Merci voor het duimen.

Hoe gaat het met ons Heidi?

Hier ook gesmuld. 3 dagen naeen: zaterdag bij schoonouders, zondag bij mijn ouders en gister hierthuis bbq voor verjaardag van Jo. Dat moest een verrassing zijn dus konden we niet anders dan de schijn ophouden en naar onze beide ouders gaan. Hij heeft wel hele tijd zitten zagen en vissen om te weten te komen wat zijn kado was, maar allez. Twas heel gezellig en lekker.

Geen ongi's te bespeuren, wel buikpijn, nu ook wat rugpijn, nog steeds misselijk, moe en boebiepijn. De rugpijn geeft me hoop op snelle ongi's. Dat is nu weer duidelijk aanwezig hoewel ik dat een paar dagen geleden ook al had.

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 08:39
M.

hoikes,

t paasweekend zit er weer op en t is maar goed ook, k zou alle dagen zo moeten eten, amaai! en dan nu nog al die chocolade in huis ook
heb gisteren weer wat last gehad van harde buiken tegen de avond dus zal me maar wat kalm houden vandaag, alhoewel ik weer 1001 dingen heb te doen.
gelukkig kan ik af en toe hier eens komen relaxen

marina, en welke auto is het? tevreden ermee?
wat heb jij dan gekregen voor je pasen hihi
hoe is t nu met shania?
jaja aftellen naar haar 1e verjaardag! t zal er snel zijn!

caro, amaai ook zoveel gegeten! k zou niet kunnen 3 dagen na elkaar hoor! dus nog steeds geen te bespeuren? nuja je hebt er al de tekens van dus t zal wel niet te lang meer duren nu

groetjes

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 13:27
marina

we zijn idd aan het aftellen voor haar verj
de familie komt dan op bezoek en dan krijgt ze taart wel gewoon fruittaart zonder slagroom ik ga banaan pakken voor haar dat kan ze gemakkelijk bijten

ze heeft vandaag haar eerste schoentjes gekregen schoon ze en duur
maar ja beter duur dan goedkoop en misvormde voetjes krijgen

de auto is een bmw 5 een automatic das handiger voor de fille s ,ventje is veel op de baan
en t is een break de buggy s moeten er fatsoenlijk in kunnen he hihi

caro we blijven duimen voor een snelle ongi, gaan jullie daarna aan een 2de beginnen ?

laura ik heb niks gekregen voor mijn pasen van mijn ma een schoonma chocholade

heb mij weer zitten ergeren aan mijn broer een schoonzus met pasen heb dan ook beslist dat mijn oudste broer geen peter wordt ik heb het ermee gehad

laura doe maar rustig aan met uw harde buikendie 1001 dingen gaan niet lopen

groetjes marina

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 18:15

Hoi

Laura, zelfde opm als Marina, overdoe je maar niet. Die harde buiken zijn een signaal: "mama, take it easy"
Ik hoop dat je gelijk hebt, dag 33 vandaag, van mij mogen ze komen, maar nog niets te bespeuren.

Marina, pff, nu ja, dan heeft je broer het peterschap gister dus voorgoed verpest voor zichzelf, nah!
Aha zeg, ferme bak hoor!! Ben eens gaan snuffelen op het internet namelijk. Knap. Ik zou de platinbronze van kleur nemen, hehe. Welke kleur hebben jullie gekozen?

Goei vraag. Denk dat het een beetje van af hangt of ik terug aan het werk mag volgende maandag of niet. Want als ik niet mag, is dat weer maar eens een verlenging en peis dat ze er ni mee gaan kunnen lachen op het werk. En om dan als ik terugkom werken, dan te gaan zeggen, jow, ben terug maar niet voor lang want ben zwanger??? Mmhh. Dus we zien het wel. Denk nog minstens 1 cyclus na deze. Jammer maar dan zullen we niet alledrie tegelijkertijd zw zijn! Misschien samen met Heidi en vast nog wel even met Marina? Wie weet? Wie zegt ook dat het meteen lukt enzo? Ach ja. Iig, als Gudrun 1 jaar is zou ik toch zeker willen bezig zijn.

Marina, gefeli met je 12 weken!!!! Proficiat!

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 21:59
marina

caro we hebben ne zwarte met licht beige zetels
t is inderdaad ne chique bak, we leazen hem wel das t voordeel van zelfstandig zijn he, hij is nu een maand en half bezig dus hopelijk lukt het , we hebben er goed oog in

ze vroegen zelf niet hij het bij de gyne geweest was dus vroeg ik maar aan hun hoe het met de zwangerschap was
maar wat ik te vertellen had intreseerde hun niet
+nog is komentaar op shania haar kleren (vind haar mooi met roos) en dan nog is op haar naam
komt er nog is bij dat ik normaal het kinderbedje van mijn mij mocht lenen
en nu eist hij dat op omdat hij dat ooit is gevraagd heeft dus kan ik weer een baby kinderbedje kopen

shania gaat nog niet oud genoeg zijn om in een groot bed te slapen

dikke egoisten zijn het begin er mij weer in op te jagen

wanneer moet je weer op controle met je voet ?
en idd hopelijk zijn we nog effe samen zwanger

groetjes marina

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 22:20

Hoi

Ja, mooi zeg, de onze is ook zwart met beige interieur. Wel geen bmw, haha, maar ook een break.

Ja zeg, leuk zo'n commentaar zunne Snap dan wel dat je hem geen peter wil maken, tjonges! En zeg, zij moeten toch zowiezo een bedje hebben, dat eventueel kan omgevormd worden tot kinderbed? Kunnen ze toch beter eentje kopen??? Stom zeg. Maar misschien kun jij dat dan doen, zo eentje dat je kan omvormen? Wij hebben dat alleszins.

Moet morgen alweer op controle. Om de 2 weken. De eerste keer was na 1 week omdat dat een voorlopige gips was. Zelfs bij de gyn ga je zo dikwijls niet!!!

Geen ongi vandaag, op naar 33 dagen??? Laat ons hopen.

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 08:52
M.

hoikes,

heb gisteren jullie raad opgevolgd hoor! nuja, ben wel bezig geweest meer niet fysiek! veel denkwerk gedaan en gaan shoppen, deze keer voor mij en niet voor de baby! had dringend een paar nieuwe t shirtjes nodig.
vandaag dan terug aan de schilderwerken vliegen maar niet te lang denk ik, gewoon op t gemak.

marina, wat rot van je broer en schoonzus zeg! ik zou ook al niet veel zin meer hebben om hem peter te maken ik begrijp dat toch niet, waarom doen die nu altijd zo? wat hebben ze wel gezegd van haar kleren en naam? waar ze zich eigenlijk mee moeien!

caro, hoe laat moet je op controle? ben benieuwd wanneer je terug aan de slag kan? t is idd een beetje vervelend dat je nu een tijd thuis bent geweest hé, als je dan direct zwanger zou zijn maarja... dat is nu eenmaal de natuur!

groetjes

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 11:29

Hoi

Ff snel van bij mijn schoonouders:

Ben al terug van de controle. Ik heb nog een week bijgekregen, wat ik dus wel vermoedde. Ik moet een bot- en ct-scan krijgen, dat is maandag. Donderdag weer op de afspraak van die week. Dan zien wat het geeft he. Pff, ik hoop dat het niets ernstigs bijkomend is ofzo hoor, brrr.

Laura, lijkt me toch nog vrij veel hoor. Allez, je moet je eigen lichaam voelen, ik had niet zo heel veel last van me buik zo opt laatste, zo af en toe harde buiken, maar niet om zeggens. Doe waar je je goed bij voelt, ook achteraf.

Geen ongi's te zien, twordt weer eentje van lange adem precies. Heb wel weer boobielast, rugpijn is weer weg. Hoofdpijn nu al 3 dagen en ja, al de rest ook nog steeds eh.

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 13:45
M.

allee nog een week extra! tja als t nodig is...
ik hoop ook dat ze niet meer bijkomend zien ofzo hoor! en dat je er snel zijn!
denk je echt dat ik nog te veel doe? maar wat moet ik dan doen om men dagen te vullen? kan toch maar moeilijk gans de dag luieren? ben trouwens geen stilzitter ook
zou graag de schilderwerken afhebben tegen eind deze maand en dan kan ik vanaf volgende maand wat meer relaxen, gewoon wat werken aan de kaartjes en doopsuikers, buiten in t zonnetje, dat is niet zo lastig hé
ik voel me gewoon zo'n luie trien als ik niets of weinig doe

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 21:06
marina

vandaag nog maar is met shania naar een andere kinderarts geweest(was vorige week nog geweest) had ik nog 2 dagen gewacht had ze een longontsteking ook heeft hij haar bloed getrokken om te testen op alergie en haar urine wordt onderzocht
was er effe niet goed van van dat bloedtrekken ocharme mijn meisje

alle caro nog een week hopelijk is die scan goed

laura ge zijt geen luie trien ge zijt zwanger

groetjes marina

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >