< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » stoppen met de pil in januari 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
stoppen met de pil in januari 2007
17/05/2007 @ 11:07
inge

Online Status
hoi hoi

helaas neg test heb wel nog een klein beetje hoop morgen moeten de arriveren als ze dr maandag nog niet zijn weer een testje wagen !!!!!maar dames hoop blijven houden hoor onverwachts dan ....
misschien dat k dr ook wel teveel mee bezig ben zou dat kunnen ? lichaam is een raar iets !{disappointed
fie wat naar voor je meid k denk aan je
enne ellen7 ben blij dat je weer aan t opknappen bent straks weer flink dr tegenaan enne 5minuutjes met de beentjes omhoog blijven liggen he schijnt te werken dan zwemmen ze harder ha ha succes allemaal he

gr xxx pukkel

zoals jullie zien nog steeds mn eigen profiel niet terug allemaal he!!!!!

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 13:52
Fie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hier een rotslechte dag, ik voel me wreed radeloos en ik voel me een mislukking.
Het spijtige is dat mijn ventje me niet snapt, maar hij voelt niet wat ik voel en ik voel me vreemd, alsof ik niet meer in mijn eigen lichaam zit. Alsof ze mijn hoofd op een ander lichaam hebben geplakt.

xFie

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 19:45
Emmy

Inge, jammer hoor!! Hoeveelste cyclus is dit voor je eigenlijk?

Fie; oo meid toch. Erg dat je man je niet begrijpt, maar dat zijn mannen he. Goed dat je op t forum zit, hier zijn zat dames die je wel begrijpen. Al zal het je niet helpen, maar je kunt wel even je hart luchten. We duimen dat t snel allemaal betert bij je. Snel ongi worden en dan weer n normale cyclus hebben. Beter nog om zwanger te zijn natuurlijk, maar je had al getest he?
Ik vind het erg vervelend voor je hoe het allemaal loopt. Echt, heb met je te doen

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 20:59
inge

Online Status
hoi hoi

emmy ; dit is mn 5e cyclus pfff duurt voor mijn gevoel echt te lang bij de 1e was t in 1x raak wsl toeval k was dr toen ook niet zo mee bezig t was 2mnd voor mn trouwdag en we hadden zoiets van we zien t wel je hoorde toen heel vaak dat na t stoppen met de pil wel 1 jaar kon duren dus..... maar ja k ben in oktober al gestopt met de pil en nov zwanger toen met 6weken een miskraam en u ga k dadelijk bezig met de 6e cyclus maar k hoop nog steeds dat k nu zwanger ben ondanks dat de test negatief was
we blijven hopen en hoop ook dat k dr minder mee bezig ga zijn maar denk niet dat dat gaat lukken k zie nu echt overal zwangere vrouwen bah maar ja.
enne fie wat k*t voor je meid lastig is dat he als je mannetje dr een beetje genoeg van krijgt hij voelt ook niet wat jij voelt k zou t een beetje proberen te laten rusten en hopen dat snel je arriveren en daarna zwanger meid t is je echt wel gegund t duurt alleen wat langer maar t komt wel zeker weten en dat geld voor alle dames enne ondertussen lekker op t forem komen en alles dr uitgooien dat lucht op nou sterkte hoor knuf knuf

dadelijk zijn we allemaal tegelijk zwanger dat zou wat zijn hoor dan lachen we hier later om

nou voor de klusdames zet m op succes

xxxx xxxx

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 23:00

hello,
wil aan iedereen zeggen,moed niet opgeven,jullie verhalen helpen me ook voor een deel door mn dipjes (gedeelde smart is halve smart),courage,sterkte,moed,en positief ingesteld zijn,dit wens ik iedereen toe,dada
xelsx

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 23:44
ellen7

ja dames.. valt allemaal niet mee he.. het lijkt zo makkelijk, mannetje, vrouwtje.. en klaar is kees, nou mooi niet.. als je je er een beetje in verdiept zie je dat er toch wel heeel veeel bij komt kijken he.. maar ja onze tijd komt vast nog wel..!!
nou voel me iets minder lamlendig.. alleen nog snotverkouden, maar het gaat wel weer, vandaag weer gewerkt!!
xx

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 10:13
vieke

kzie dat iedereen hier t zelfde gevoel heeft als mij:
IK BEN HET BEU
maar echt beu he...

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 11:15
Fie

heyhey

hier iemand met wreed pijnelijke borsten, echt niet meer normaal, heb ik nog nooit gehad en dat duurt nu al meer dan 2dagen. Ze zijn wreed gespannen alsof ze op ontploffen staan. Zelf het contact tussen mijn kleren en mijn borsten doet pijn. Echt niet meer normaal.

Hier moet eens dringend zwanger worden, al ist maar om de anderen moed te geven
Ik weet alleen hoe het hier er uit ziet, dat ik het niet ga zijn
Als mijn cycli zo blijven dan is er maar weinig kans dat ik op de normale manier zwanger wordt en dat beangstigd mij. Ik voel echt mismaakt

xFie

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 12:13
ellen7

hey fie kom op he.. volhouden hoor. ooit, ja zeg ooit(als er een heel klein mensje in onze armen ligt) lachen we hierom.. dan zeggen we (hopelijk) wat ging di tijd toch snel..
en mismaakt ben je ook niet hoor, kijk nog maar ff naar je trouwfoto.. perfect toch..
pukkel ik las hier nog iemand die problemen had met haar naam en inloggen enzo.. mss is er een foutje opgetreden..
emmy al weer volop aan de klus??

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 13:57

dag iedereen,
vrije dag vandaag en heel veel lekker genikst,enkel was opgehangen,beetje gegeten en: thats it,en voel me er niet schuldig om,die ene vrije dag offer ik niet elke keer op om mn nestje van onder tot boven te kuisen hoor,morgen en zondag werkend weekend,zal ook wel passeren hé,seffes een lekker badje nemen en een vriendin bezoeken,zal me zeker afleiden,zij heeft ondertussen een schattig zoontje van 6 maanden,kijk er naar uit om te zien hoe fel hij alweer is veranderd,en wat mezelf betreft,wat komt,dat komt
lieve groetjes
xelsx

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 14:21
inge

Online Status
hoi hoi

nou hier nog geen dus morgen officieel overtijd maar heb wel echte klachten dus ...eigenlijk meer weinig hoop we wachten t weekend af en anders maar weer een testje!!!anders dadelijk ronde 6 pffff
enne fie moed houden hoor je bent echt niet mislukt gaat alleen bij jou iets anders komt wel xxx

gr xxx

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 15:47

gewoon een vraagje tussendoor,hoe maak ik hier een profiel aan?
groetjes "handige" els

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 20:07
inge

Online Status
hoi els

bij de babyclub maak je een profiel aan succes !!!

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 21:22
pukkel

hoi hoi dames !!!!

t is gelukt jippy oh oeps nu denken jullie natuurlijk dat k zwanger ben nee hoor nog niet ook geen grrr maar ja k heb eindelijk mn eigen profiel terug k moest m wel zelf opnieuw aanmaken maar ja t is gelukt jippie !!!!!

xxx

enne fieke voor jou word t spannend he k zal voor je

xxx

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 21:28
pukkel

effe checken

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 11:22
ellen7

aah pukkel wat een schatje!!
spannende tijden hier weer?!!??!
xx

Overtijd
---------

Bijna zwanger
-----------------
Fie, 21 jaar BE, 3de cyclus, nod ???, 1e kindje
Niempje, 26 Be, 5de cyclus, nod 20-05, 2e kindje
Vieke, 27 jaar, BE, 4e cyclus, nod 21/05, 1e kindje
Els, 33 jaar BE, 4de cyclus, nod 30/05 ,2e kindje
Ellen,24 jaar NL, 5e cyclus, nod 06-06, 1e kindje
Emmy, 27 jaar, NL, 4e cyclus, nod ?, 2e kindje

Zwanger
--------

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 12:58
Fie

heyhey

Gisterenavond heb ik naar de dokter moeten bellen voor de uitslag van de hormonen, daar is alles in orde dus ik mag beginnen met de chemische curetage
Ik ben niet echt zo voor pillen maar hopelijk helpen ze mijn lichaam terug op orde te krijgen.

Hoe is het hier voor de rest?

xFie

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 13:46
Emmy

Fie; wat wil dat precies zeggen zo'n curetage? Alleen pillen of gaat dr verder nog wat komen? Succes hoor!

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 15:02
vieke

lijstje dan maar aangepast...aangezien de hier twee dagen eerder zijn komen aankloppen...

Overtijd
---------

Bijna zwanger
-----------------
Vieke, 27 jaar, BE, 5e cyclus, nod 16/06, 1e kindje

Zwanger
--------

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 15:05
ellen7

he verdorie vieke, zal het hier ooit gebeuren??..
nou mijn klusschema is weer begonnen, we gaan er weer voor.. mss dan nu?? wordt wel een keer tijd hier he dames??

Overtijd
---------
........

Bijna zwanger
-----------------
Vieke, 27 jaar, BE, 5e cyclus, nod 16/06, 1e kindje

Zwanger