< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod juni 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/04/2007 @ 19:12
moniek

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
He belisa
Goed nieuws dat jullie manneke met zijn hoofdje beneden ligt! Toen ik die hoge bloeddruk had zeiden ze ook tegen mij dat het een teken kon zijn dat de bevalling was begonnen. Maar volgens mij lag het bij mij er erg aan het feit dat ik toen veel virussen kreeg. Verkoudheid ed. Nu is de bloeddruk steeds goed. Vanmorgen weer 85/140.
Maar het zou fijn zijn als het niet zo lang meer duurt toch??

He els Ja klinkt vaag vond ik ook maar het schijnt echt te helpen met die zeep. Laat het weten als je het geprobeerd hebt!
Hoop ook dat het dit weekend gaat gebeuren hier. Krijg wel steds meer last van mijn onderbuik, maar weet niet of het het goede gevoel is. We blijven maar afwachten. Hou jullie op de hoogte!
Allemaal een goed pasen en doe het rustig aan!!

moniek

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 19:12
moniek

He belisa
Goed nieuws dat jullie manneke met zijn hoofdje beneden ligt! Toen ik die hoge bloeddruk had zeiden ze ook tegen mij dat het een teken kon zijn dat de bevalling was begonnen. Maar volgens mij lag het bij mij er erg aan het feit dat ik toen veel virussen kreeg. Verkoudheid ed. Nu is de bloeddruk steeds goed. Vanmorgen weer 85/140.
Maar het zou fijn zijn als het niet zo lang meer duurt toch??

He els Ja klinkt vaag vond ik ook maar het schijnt echt te helpen met die zeep. Laat het weten als je het geprobeerd hebt!
Hoop ook dat het dit weekend gaat gebeuren hier. Krijg wel steds meer last van mijn onderbuik, maar weet niet of het het goede gevoel is. We blijven maar afwachten. Hou jullie op de hoogte!
Allemaal een goed pasen en doe het rustig aan!!

moniek

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 06:56
moniek

Goedemorgen.
Wou even laten weten dat het volgens mij begonnen is. Vanaf gisteravond al erg onrustig met buikkrampjes. Vanaf vannacht 2 uur komen ze om de 5 tot 9 min. En ze doen pijn!
Jullie horen weer verder!

moniek

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 09:23
Els

O Moniek wat spannend! Wat leuk dat je het toch nog even laat weten . Zijn je ouders nog bij je?
Nou, zet m op he! Nog even en je hebt je meisje in je armen!!

xx Els

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 10:08
Deb

Online Status Bekijk profiel
Ohhh Moniek wat spannend nu gaat het dus echt gebeuren!!!
Heel veel sterkte gewenst, zet um op he je kunt het!!

liefs. Deb

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 10:54
Belisa

Succes Moniek, hopen snel op nieuws :)

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 10:56
Anoukster

Moniek heel veel sterkte!!!!! En ik wacht met smart op je volgende berichtje....

Els ik doe joga en zwemmen en ik vind het heerlijk!!! verder doe ik nog lekker veel fietsen alleen het fitnessen heb ik ff stopgezet want dat vind ik te zwaar met 2 smurfjes in me buik!!!

Alles goed met iedereen en de pasgeboren babytjes ook????
Fijn weekend..
Liefs...
Anoukster...

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 13:55

yessss moniek eindelijk nou een paar uur hard werken en dan genieten succes je kan t denk aan je en we horen van je!!!!

xx

noena

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 14:43
kaatje

Moniek, zet hm op!! Succes meid!

groetjes
kaatje

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 10:46
Els

Ben benieuwd of Moniek d'r meisje al vast heeft...

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 15:34
Belisa

He Anoukster, wanneer komt je vriend weer thuis, over 3 weken?? Hebben jullie wel een beetje contact nu hij weg is of is dat lastig??

Liefs Belisa

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 17:43
Roxymusic

Moniek ik hoop dat de bevalling goed gegaan is!

Hoe noemt je meisje?

groetjes Rox

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 19:40

moniek
ik hoop dat je kleine meisje al geboren is en dat alles goed is gegaan. geniet ervan en wij zijn erg benieuwd naar haar naam enzo.

xx

noena

ps hier gaat alles goed ook met Sydney

en fijne allemaal succes met zoeken

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 19:49

nou Moniek

Ik zie net op je babysite felicitatie voor je dochter en dat ze Norah heet. dus van harte he meis! geniet ervan en het hoe en wat en hoe zwaar enzo horen we hopenlijk snel.

geniet ze

dikke kus

noena

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 11:43
Roxymusic

Ik ga direct ook eens piepen maar alvast proficiat moniek!

Ik hoop dat alles vlotjes is gegaan!

Elena staat bij de baby's van de maand april, willen jullie voor haar stemmen?

groetjes Rox

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 12:08
Belisa

Tuurlijk gaan we op d'r stemmen ga zo meteen even kijken. Ook meteen even een kijkje genomen op moniek d'r site, maar daar staat nog niet meer info. Nog geen zin gehad om achter de pc te kruipen ;)... maar wel en klein paaskuikentje voor haar dus

Hier gaat alles goed, hoewel ik wel het gevoel begin te krijgen dat het geen 3 weken meer duurt. Ik heb erg veel last van harde buiken, die af en toe ook echt vervelend voelen en heb de afgelopen dagen echt last van buien, herkennen de bevallen dames dit ook?? Mijn vriend merkte vanochtend op dat ik echt anders was, onrustig en prikkelig... heb ook af en toe echt last van mijn rug alsof ik ongesteld moet worden en een krampachtig gevoel van onderen, heel gek... maar geeft me daarom echt het gevoel dat er iets rommelt ofzo maar ja geen idee hoe het 'hoort' te beginnen natuurlijk hihi...

Fijne paasdag

liefs Belisa

[Laatst gewijzigd door Belisa - 09/04/2007 @ 12:08] - Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 12:13
Deb

Nou Moniek, van harte meid met je dochter Norah!!
Ik ben blij dat nu alles achter de rug is voor je, ik hoop dat alles goed is gegaan!
Geniet er maar lekker van en ik ben erg nieuwsgierig naar je verhaal en natuurlijk de foto's!

*** ZWANGER ***
* Kaatje (NL)-37- 23-04-2007 (1e kindje) jongen
* Belisa (NL)-28- 29-04-2007 (1e kindje) jongen
* Semm (B) -26- 28-06-2007 (1e kindje)verrassing ;)
* Santana (B)-33- 12/08/2007 (3e kindje) meisje
* Els (NL)-23- 14/08/2007 (1e kindje) jongen
* Anoukster (NL)-36- 31-08-07 (1e en 2e kindje)tweeling
* Mir (NL)- uitgerekend op 9/10/2007 (1e kindje)

***bevallen***
* Roxymusic (B)-32- 12-02-2007 (1e kindje) meisje => Elena 13/02/07 - 51,5 cm & 3660 gr
* Deb(NL)-27- 06-03-2007(1e kindje) jongen => Jayden Michaël 08-03-07 - 53cm & 4.065 gr.
* noena (NL)-23- 23-03-2007 (1e kindje) meisje => Sydney 18/03/07 - 3.070 gr.
* Moniek (NL) -29- 29-03-2007 (1e kindje) meisje => Norah

Kaatje jij bent nu de volgende of misschien Belisa wel, ben benieuwd!!

Liefs, Deb

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 12:18
Deb

Oh ja Roxy ik ga zeker op haar stemmen!!

Belisa, ik zag je mailtje net pas maar het klinkt idd erg spannend voor jou. Onrust schijnt er ook bij te horen vlak voor de bevalling dus wie weet!! Hou ons op de hoogte hè!

Groetjes, Deb

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 14:35

hi roxy

ik heb gestemd hoor op je mooie meisje

xx

noena

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 19:13
moniek

Hallo
Ja ze is er!!!! Norah is haar naam en is zaterdag 07-04-07 geboren om 19.41. In het kort:
Om 11 uur in het ziekenhuis, 12.00 5 cm ontsluiting. Ontsluiting gaat goed rond 1 cm per uur. Alleen het laatste randje wil niet. Wel mogen persen. Alleen kwam het randje steeds terug en zakte Norah niet. Ze lag met haar gezichtje naar boven (sterrekijkertje noemen ze dat) Na ruim een uur persen is de gyn gebeld. Na totaal ruim 1,5 uur persen is Norah uiteindelijk geboren met een tangverlossing. Dit was erg pijnlijk! Hierdoor moesten wij tot vandaag in het ziekenhuis blijven. Nu zijn we eindelijk thuis!!! Heerlijk. Het gaat nu goed. Mijn bloeddruk bleef tijdens de persweeen gewoon goed! Alleen de dag later was hij weer erg hoog! Vanmorgen bloed geprikt. Uitslagen waren goed. Dus konden we naar huis!
Nou de rest vertel ik nog ga nu weer snel mijn bedje in!

Bedankt voor jullie mede leven!!!!!

moniek

[Laatst gewijzigd door moniek - 09/04/2007 @ 22:49] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >