< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » kindje in 2006, weer zwanger worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
kindje in 2006, weer zwanger worden?
04/04/2007 @ 20:30
Dusanka

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Joehoeeeeeeeeeeeeeeee

Is ze weer..... nou hij slaapt weer door hoor.... zomaar ineens net zoals hij begonnen is met huilen....ik bedacht me ineens dat het ook te maken kon hebben met het verschuiven van de tijd...is zijn klok ook in de war....
Ach het is over he....

Loekie....jaaaaaaaa wij willen ook meegenieten hihih..en natuurlijk willen wij ook weten wat het is !!!

Silly...jij krijgt gewoon weer een meid...weet het zeker hihi. En is toch fijn dat Iris zo lekker doorgroeit...en heel goed dat ze nu al niet meer binnen de lijntjes past... hokjes genoeg in Nederland hahaha

Leen..Heeeeeeeel goed gedaan...als je jezelf niet verwent dan doet niemand dat hoor...( althans dat hou ik mezelf altijd voor hahaha) en 2 weken vakantie..wat zal Robbe genieten zeg

Hier alles verder ok... ik kook me helemaal suf en Gertje vindt het geweldig...hij eet ook alles op hahaha dus dames zitten jullie om een recept verlegen ...je roept maar hoor hihi.
Vanavond stond er waldorf salade met kipfilet en homemade chocolade mousse op het menu...mjummie....zoooooo lekker en nog gezond ook hihi

Liefsssssssssss
Dusanka

NB zal morgen nog ff wat foto´s erbij zetten

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 16:05
leen

Online Status Bekijk profiel
hoi hoi,

Hier een fiere tante. Robbes neefje is eindelijk geboren en dan nog wel op mijn zus haar verjaardag.(4april) Zijn naam is Arnaud (Arno uitgesproken). Hij woog 3kg425 en is 50,5 cm. Een schoon ventje. Wij zijn woensdagavond onmiddellijk gaan kijken. Alles is tiptop in orde. Gelukkig want zijn zusje heeft mucco. De kans dat hij het ook had is 1 op 4. Hij heeft het niet maar is wel drager.

Gisteren was Tom eens een dagje thuis en zijn we met de boot van Breskens naar Vlissingen gegaan. We hebben dat al een paar keer gedaan. Robbe trekt dan nogal ogen

Dusanka, tja iedereen is wel eens wat in de war Kleine ventjes kunnen dat ook zijn.
En waar woon je ook al weer want dat klinkt helemaal niet slecht wat jij daar klaarmaakt.

zal jullie laten

groetjes

leen

[Laatst gewijzigd door leen - 06/04/2007 @ 16:06] - Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 13:35
Loekie

Hallo,

Ja hoor, als wij weten of het een jongentje of een meisje gaat worden, dan mogen jullie het ook weten. Maar ik weet nu zeker dat het een meisje gaat worden! (gewoon gevoel, wie weet heb ik gelijk). Ik voel het 's avonds nu wel bewegen, maar het is zo anders dan toen ik zwanger was van Guido.

Dinsdag met Guido naar het consultatiebureau geweest. Hij was wat af gevallen (90 gram). Komt waarschijnlijk door dat het zo'n actief mannetje is, hij eet namelijk prima! Hij was ook wel 2 cm gegroeid. Hij is nu 10.590 gram en 78 cm. Verder was het prima.

Leen, gefeliciteerd met je neefje. Altijd leuk om te horen dat er een gezond babietje is geboren! Geniet lekker van je vakantie.

Groetjes Loekie

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 18:09
silly

Hier gaat alles goed, lekker in het zonnetje gezeten met een goed boek. Papa was er nu ook om voor Iris te zorgen, dus ik kon het er lekker van nemen!
Met buikkie ook alles goed. Lekker rond. Maar het staat volgens mij wel stil met groeien even.

Loekie, zou wel leuk zijn voor jullie, een jongen en dan nu een meid. Maar je kan aardig verkeerd zitten met je gevoel, ik wist het zeker dat we een jongen gingen krijgen bij Iris. Toen de echodame wat anders zag, was ik best verbaasd, zó zeker was ik van mijn gevoel. hihi, zo zie je maar weer.
En Guido afgevallen? Ja, ze zijn ook zó druk nu hè. Overal op en af klimmen, rondlopen. Daar kunnen ze zowat niet tegenop eten.

Leen, gefeliciteerd met je neefje!!

Dusanka, nujaaaaa, slaapt-ie gewoon weer door? Ja, die klok, dat zou het heel goed geweest kunnen zijn.
En eet hij alles op wat je geeft?? jaloers ben ik op je! Iris eet alleen overdag goed haar brood en yoghurt, maar het avondeten? Bijna helemaal niks. Een stukje tomaat, kipfilet of broccoli, maar meer hoeft deze dame niet. Daarom geef ik haar maar sinds een paar weken een fles melk voor het slapen gaan, dan heeft ze tenminste geen leeg maagje voor de nacht.
Eet hij met de pot mee of kook je wel apart voor hem?
Wat leuk dat je dat zegt van die hokjes, je hebt er helemaal gelijk in! Ik maak me er dan ook geen minuut druk om!

ik ga weer, want ik val nog steeds heel snel om van de moeheid. Misschien ga ik zo maar alvast naar bed, morgen weer alleen met de kleine en daar moet ik wel energie voor hebben. (ik ben nog erger dan een ouwe oma...)haha

doei!

Leen,

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 13:10
leen

hey dames,

Silly, Robbe dringt 's avonds nog altijd een flesje melk. Hij eet eerst een boterham en drinkt dan nog zo'n 250 cc.

Voor de rest geniet ik hier met volle teugen van de vakantie. Van het schone zonnetje. Al veel naar de kinderboerderij geweest. Robbe vindt het zo leuk om naar de beestjes te gaan kijken. We gaan ook regelmatig naar het speelpleintje. Zijn lieveling is wel de wip. Hij kraait het uit.

Geniet maar van jullie buikjes.

tot later

Leen

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 14:22
Dusanka

Hey liefjes,

Hier alles ok.... beetje nerveus voor morgen.... dan weten we of echt alles ok is....mijn gevoel zegt van wel maar toch he....en tuurlijk of het een jongetje of meisje is...zooooooooo leuk om Puk weer te zien !!...Het is een beweegelijk beebje dus we shall see...!!!

Silly...ja die moffelkont eet, op tomatensoep na, echt alles wat je m voorschuift hahahaha en hij kan echt de hele dag dooreten....niet normaal... maar wel heel fijn hoor! Dus daar is mama blij mee !
Lekker dat je ff hebt kunnen trutten en dat papa ff voor Iris zorgde...ja je moet het er nu nog ff van nemen he !!

Leen...aaaaaah lekker zonnetje...wil ik ook weer...het komt hier echt met bakken uit de hemel...zeeeer triest pffffff
En leuk he dat ze nu ook echt dingen leuk vinden...hihi...lekker op de wip wap

Loekie...nou zit Guido toch lekker op schema !!! ennuh leuk dat je dan ook met ons wil delen wat het is...!!..voel je je nu wel goed !?!

Hier trouwens ook nog gewoon avondflesje hoor.... anders trekt meneer het niet tot de volgende ochtend...hongerlijer hahahahaha

Dames ga jullie ff laten !
Tot morgen

Liefs

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 20:01
Loekie

Hallo,

Ben gisteren bij de verloskundige geweest en alles was prima, kindje was goed gegroeid en hartje klopte er vrolijk op los! Was ik wel blij om, door een gedeeltelijk voorliggende placenta voel ik het kindje nog niet heel goed, als het maar gezond is.....

Verder voel ik me nu prima. Eigenlijk pas sinds een week dat ik niet meer misselijk ben. Dit is toch wel heel veel prettiger. En Guido was na een weekend hangen en huilen weer heel vrolijk. Waarschijnlijk afgelopen weekend wat last gehad van een sprongetje. En hij is ook zo'n lekkere eter, eet echt alles wat je hem voorzet. Hopen dat het ook zo blijft. Na het warme eten krijgt hij nopg een bakje yoghurt. Met het afschaffen van de fles waren wij er al op tijd bij (na 8 maanden volgens mij).

Zondag met Guido voor het eerst naar de kinderboerderij geweest. Net als Robbe vond hij het ook geweldig!

Dusanka, succes met de echo. Geniet er lekker van. Mogen wij ook weten wat het gaat worden of houdt je het liever geheim? Het is toch wel bijzonder om je kinje te zien. Ik moet nog tot 3 mei geduld hebben.

Ga nu lekker even voor de tv hangen!

Groetjes Annemarie

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 16:07
Dusanka

Heeeeeeeeey hallotjes...

Het is weer een jongetje !!!!! We zijn er echt helemaal blij mee..... dacht al dat mijn gevoel me in de steek liet hahaha.
Verder zit alles erop en eraan en is mijn datum 1 dag terug gezet....alhoewel in Spanje zijn ze er van overtuigd dat een 2e vaak n week of 2 eerder komt....Let's hope so !!!!!
Ze heeft eerste gekeken of alles wel goed was en toen hebben we samen nog een tijdje zitten kijken...echt helemaal super !!! Intussen weet ik nog steeds niet ofdat er hier in de buurt een pretecho gemaakt kan worden maar ok...dat is dan wat voor later.

Nou de naam waren we al over uit voordat ik wist dat ik zwanger was dus dat is eeeeerrug fijn hihi !!

Loekie, fijn dat je niet meer misselijk bent zeg... goed gevoel he... ennuh wat vroeg dat je geen laatste fles meer geeft.....heeft hij er ook niet meer om gevraagd ?!?!

Nou dames was tie weer ff

Liefs
Dusanka

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 16:24
silly

Wat leuk, een jochie!!!!! Gefeliciteerd! (had ik ook gezegt met een meisje hoor, hihi)
En erg handig dat jullie al een naam hadden. (wij komen er maar niet uit,zucht)
Heb je een foto van de kleine die je ons kan laten zien?
Geniet er maar lekker van.

Loekie, fijn dat je nu niet meer misselijk bent. Ben je ook niet meer zo moe of was je dat al niet?
Altijd fijn als je na de controle weet dat alles goed is met je kindje. Ik mag dinsdag weer en wil erg graag de hartslag weer horen, want ik voel nog erg weinig bewegen en wil weer even een bewijsje, snap je?

Doei dames, ik ga weer, lekker in de tuin zitten.

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 16:26
silly

Dusanka, wat een mooie buik heb je al! Ook al zzo'n mooie bolle buik.
Dat wou ik nog even zeggen, maar klikte al op verzenden, domdom.

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 19:53
Loekie

Hallo,

Dusanka, leuk weer een jongentje! Hardstikke leuk, en fijn dat alles goed is! Dat is natuurlijk nog veel leuker. En ik moet wel met Silly eens zijn, dat het een erg mooi buikje is.

Bij Guido ging de laatste fles er zonder gezeur af, wij gaven een dikke bak yoghurt in plaats van melk, dus hij had wel een lekker vol buikje. En nu krijgt hij de yoghurt direct na het warme eten.

Silly, ik begrijp heel goed dat je dat hartje wilt horen, heb ik nog steeds. Was dinsdag erg blij dat het allemaal gewoon goed was. Doordat mijn placenta gedeeltelijk aan de voorkant ligt, voel ik ook nog niet heel veel leven......

Groetjes Loekie

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 20:17
silly

Loekie, heb jij ook een mooie buikfoto van jezelf? Dan kunnen we er van genieten, van je bolletje!

doei!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 14:41
leen

hey dames,

ben op dit ogenblik op mijn werk maar ben een beetje werkloos. Al mijn leerlingen zijn op stage. Dan maar eens komen piepen.

Hier zijn helaas de weer komen aankloppen. Had nu een cyclus van 29 dagen. Als het deze maand prijs is dan zou het weer een januari kindje zijn. We zullen wel zien.

En die buikjes blijven hier maar groeien. Zo tof. Kverlang ook om weer zo'n buikje te hebben.

Zal jullie laten. Er komen er voortdurend binnen in mlijn klas

tot later

Leen

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 12:37
Dusanka

Hoooooooi daar zijn we dan weer !!

Dames thanx voor het compliment....hij is nu nog ronder hahahahaha het lijkt wel een voetbal....

En ik zal jullie de naam ook alvast verklappen... we noemen hem Xavi, een Catelaanse naam...je spreekt het eigenlijk uit als djabi maar dat vind ik niet zo... dus het wordt ksawi...hmm ziet er best raar uit hahaha

Voor een meisje hadden we Jaz...nee gaan we de volgende keer niet meer gebruiken....yep je leest het goed...hierna nog 1 keer omdat ik zeker weet dat het een meid is...gek he..maar dan is het echt compleet !!!! Als Gertje een meisje was geweest hadden we haar Yarah genoemd ( vredelievend en onstuimend ) ..... Silly misschien wat voor jou ...?!?!

Zondag was mama jarig en ik ben heerlijk verwend hihi... in de ochtend naar een markt geweest en daar een paar nieuwe bikini's gekocht..ahum...degene die ik heb passen niet meer.... en een paar heeeeeele fijne jurkjes ..echt superspul ! Heb intussen de ervaring dat echt overal een afdruk van je buik in blijft staan...of het nu duur is of goedkoop... dus ik ben blij zo !
Heb een mooie zonnebril gehad en een mooie tas dus ik voelde me echt jarig
In de avond lekker uit eten geweest met onze loge's dus dat was een mooie afsluiter.
Gertje zijn tanden schieten intussen echt als paddestoelen uit de grond dus mama is aan het poetsen geslagen hahaha...en hij vindt het helemaal fantastisch !!! Hij doet het ook al zelf...incl. zijn wangen aan de buitenkant...LOL.
Jullie hebben trouwens al het mooie weer nu...het is hier echt kwakkelen bah..... wolkje hier wolkje daar...dus niet echt super.

Loekie FOTO"S......

Leen.... alweer een ronde voorbij...ach het goeie nieuws ervan ...het is een mooie cyclus. En wat zijn ze op stage doen dan ?!?!

Silly hoe is het met jou meis !!!

Zo wastie weer ff....mama gaat voor de verandering maar weer s aan de poets....

Kusssssssssss

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 13:08
silly

Jammer Leen, weer een ronde verder. Maar inderdaad was deze lekker kort, hopelijk blijven ze kort, totdat ze wegblijven!!

Dusanka, gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Fijn dat je zo verwend bent. En lekker gegeten, hhmmmmm.
Wat leuk dat je de namen al bekend maakt! Wij komen er maar niet uit. Ik wil graag een hollandse naam, maar eentje die je niet vaak tegenkomt, en die makkelijk te spellen is. Ik heet zelf Sylvette, en moet al mijn hele leven mijn naam spellen, en dat wil ik mijn kind niet aan doen!
Maar Yarah klinkt wel mooi. En de betekenis helemaal! Ik vind de betekenis van een naam ook wel belangrijk. Niet heel erg, maar het is wel leuk.
Bijzondere naam hebben jullie gevonden, die heb ik nog nooit gehoord.

Mijn ouders zijn net terug van een weekje Benidorm. Welgeteld 2 uur zon gehad. Erg hè, ga je 24 uur in de bus zitten, terwijl hier de zon schijnt en 30 graden geeft.
Maarja, ze hebben het wel erg naar hun zin gehad verder.

Ik ga zo naar de vk, ben benieuwd wat er allemaal uitkomt.
Ben heel erg blij als ik het hartje hoor, want ik maak me toch een beetje zorgen dat ik het kindje bijna/niet voel en mijn buik in het begin zo groeide en nu niet. (andere vinden van wel, ikke niet)
En uit de echo kwam dat ik 10 dagen minder ver ben, maar volgens mijn berekeningen ben ik verder. (is toch meestal erg betrouwbaar toch, jezelf?)

Dames, ik ga weer, anders kom ik nog te laat.
doei!

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 09:12
silly

Joepie! Alles was goed! Mijn baarmoeder zat goed hoog en het hartje kon ze eerst niet vinden, maar toen ze lager ging kwam hij ineens tevoorschijn! Zo'n 140 slagen, dus langzamer dan Iris. Die zat op 155. Zal het dan toch een jongetje worden? Over een paar weken weten we het met de echo.
Vanmiddag ga ik een afspraak maken voor de 20-wekenecho.
Ben 4 kilo aangekomen, en jullie?
En sinds gisteren ben ik een beetje vocht aan het vasthouden in mijn rechter voet en onderbeen. Bah.

doei!!

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 10:07
Loekie

Hallo,

Zal mijn vriendje een foto laten maken van mijn buik en op mijn profiel plaatsen. Wij zijn nu eenmaal niet zo van de foto's. Toen ik zwanger was van Guido moesten we nog een foto maken op het moment dat mijn vliezen al waren gebroken. Maar beloofd is beloofd, zal het dit weekend regelen!

Dusanka, nog van harte met je verjaardag! Zo te lezen heb je een leuke dag gehad! Bij Guido zijn de laatste tandjes al heeeeel lang geleden (30 november de laatste). Hij heeft er nu zes. En ik steeds denken dat er weer wat bij komt, maar toch weer niet. Hij is inmiddels dol op de Dentinox (denkt al bijna dat het een snoepje ofzo is volgens mij). Ach, zal vanzelf wel komen, zoals onze wijkverpleegkundige zei: Ik heb nog nooit een peuter met een kunstgebitje gezien.

Silly, wat fijn dat alles goed is. Af en toe heb je de bevestiging even nodig! Ik vind die 20 weken echo wel spannend, moet nog twee weekjes wachten..... Willen jullie ook weten of het een jongentje of een meisje wordt? Ik ben tot nu toe ongeveer 1 kilo aangekomen, valt nog wel mee dus.

Leen, wat jammer dat het deze maand niet raak was, volgende maand beter. Ik zal hard voor je .

Ga nu even lekker shoppen, Guido is op de creche, dus ik heb heerlijk de handen vrij (beetje slechte moeder, maar moet kunnen af en toe toch?

Groetjes Loekie

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 10:55
Dusanka

Haaaaaaaaaaaaaaai ladies !!

Silly wat fijn zeg !!! ben blij te horen dat het allemaal weer in orde is.....
ennuh...gewicht...ahum...vamorgen op de weegschaal gestaan en dik 9 kg. erbij ...hahahaha...zo ineens in 3 weken tijd 4 kg. extra...maar goed das ook niet zo raar want ik eet veel en heb echt een grote buik.
hihi en het zal toch wat zijn he...een jongetje...ach we zullen wel zien alles is natuurlijk welkom!!

Loekie...Foei..wat een slechte moeder ben jij ...hahahahah nee tuurlijk niet zeg....je bent pas een goede moeder als je ook tijd voor jezelf maakt !!!! Ik wilde dat ik het wat vaker kon doen...jaaaaaaaaaa foto's hihihi...

Die tandjes is toch maar een rare gewaarwording hoor.... hadden ze bij jullie ook zoveel poepluiers...pfffff hier soms 4 op een dag...en een heeeeele aparte vieze geur...kan het niet echt thuisbrengen.

Dames dikke kus

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 11:49
leen

hey dames,

Dusanka, ook van harte gefeliciteerd al zijn het dan wel al late felicitaties.
Je zoontje zal wel een unieke naam krijgen. Heb er nog nooit van gehoord. Is niet mis.
Mijn leerlingen zijn op stage in een kaarsenfabriek. Het zijn wel leerlingen van een buitengewoon onderwijs.

Silly best wel spannend: jongen? meisje? Wat zal het zijn? Voor ons een vraag voor je babietje een weet Ik ben helaas nog genen enkele kilo bijgekomen

Loekie, je hebt gelijk dat ge er af en toe eens van profiteert. Binnenkort zal dat al wat moeilijker gaan met 2 kindjes.
Ge zit bijna aan de helft hé.

We zijn di naar kind en gezin geweest en Robbe weegt 10 kg 40g en is 78 cm.
ook weer 2 prikjes gekregen. Hij is er nu vanaf tot hij 6 jaar wordt.

tot later

Leen

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 14:06
Loekie

Hallo,

Ik heb een buikfoto en een nieuwe foto van Guido op mijn profiel geplaatst! Op de foto viel mijn buikje wel een beetje tegen, van boven ziet hij er toch echt groter uit.

Guido heeft weer tandjes erbij, er zijn net twee doorgekomen, nu heeft hij acht tandjes, 4 onder en 4 boven en er zit nog een hele dikke bobbel op zijn kaakje van een kies. Ben benieuwd wanneer die zal doorkomen.

Groetjes Loekie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >