Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/04/2007 @ 09:03 Liesbet ![]() | Sandry, je mag steeds eens afkomen hé. En geniet vooral van je tijd in België @ ineke, hou je het nog vol @ petra hoe gaat het ermee? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

30 dagen overtijd en niet zwanger...

!
... De hele nacht steken onderaan en vreselijke rugpijn! Auwauwauw seg! Ik kon amper blijven liggen.
...
?!!!
!
! Ik ben benieuwd!
!!! Probeer ze maar zoveel mogelijk hoog te leggen en koude voetbadjes te nemen maar het helpt niet echt
. Héél irritant! Vannacht kon ik zelfs de deken niet verdragen die erop lag!
! Arwen is dan geboren op een paar uur tijd, via de normale weg dan... Eerst had ze een apgar van 2, dan 5 dan 8... Gelukkig was nu alles in orde maar het was echt kantje boordje geweest, nu lag ze fijn bij mama op de kamer...
... Hij beweegt ook nog steeds zo hevig! Precies of ik heb een draaimolen ingeslikt hahah
ik hoop voor jou dat het snel mag beginnen kan me voorstellen dat die laatste weken niet makkelijk zijn.
. Gisterenavond heb ik het ook gehad, het duurde wel 5 uur en om de 4 minuten! De pijn was wel nog te doen hoor... Kon ze goed opvangen door te puffen...
...
. Jammer maar dan moeten mama en papa nog maar wat geduld oefenen hé
!
Voor de rest was ook alles in orde!
Ze heeft een oogontsteking aan haar linkeroog en moet haar voor een week druppeltjes geven.. hopelijk gaat het snel voorbij.