[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/03/2004 @ 19:32 irene | hoi, ik vind dat geen goed antwoord van de huisarts... hij kan je toch onderzoeken? zoals een bloedtest. ik zit al op dag 35, nog steeds niet ongesteld, mijn test gaf ook negatief aan! ik wacht nog een weekje, en als er dan nog steeds niks is, ga ik om een bloedtest bij de huisarts vragen. veel succces! |
| 02/03/2004 @ 20:06 Karine ![]() | Hoi Irene, Ben je wel ongesteld geworden nadat je gestopt bent met de pil? Bedankt voor je reactie. Jij ook veel succes. Karine. |
| 02/03/2004 @ 21:40 wendy | ik ben nu weer voor het eerst echt ongesteld , nadat ik met de pil gestopt was dat was na 34 dagen en volgens de huisarts kan het nog langer duren, heel je lichaam moet weer herstellen na de pil. maak je maar niet druk dat is echt heel normaal.groetjes wendy ![]() ![]() |
| 02/03/2004 @ 22:02 Kim | Dag allemaal, Ik zit ondertussen op dag 62 en ben na 40 dagen al bij de huisarts langsgeweest omdat ik tijdens het nemen van de pil ook al een paar hormonale probleempjes had en ik bang was dat dat nu ook weer een invloed had. Ik moest van hem nog een maandje wachten en nu heb ik morgen weer een afspraak met hem. Ben benieuwd, want dat wachten begint nu toch wel heel vervelend te worden, vooral omdat ik al 3 weken rondloop met lage rugpijn, krampen en al de andere leuke dingen. Ik heb ook de indruk dat het een beetje van de arts afhangt wat en hoe snel er iets gedaan wordt. Irene en Karin, hopelijk valt jullie lichaam snel terug in de plooi! Succes! |
| 03/03/2004 @ 10:07 Kim | Dag Karine, Ik kom net terug van de huisarts en die vond het helemaal niet te vroeg om langs te komen. Ze hebben weer bloed getrokken om te kijken hoe het met mijn hormoontjes is en als ik niet zwanger ben (net alsof ik daar nog op ging zitten hopen )begin ik morgen met duphaston. Als dit niet werkt heb ik al een doorverwijzing. Hij vertelde wel dat de gemiddelde statistieken om zwanger te raken 18 maanden zijn voor men normaal gezien actie mag ondernemen. Maar volgens hem moet je toch het gevoel blijven hebben dat het toch een beetje vooruitgaat. Maken dat je ongesteld bent is nog iets anders dan een vruchtbaarheidsbehandeling.Wat ik maar wil zeggen: zit je niet te lang in je eentje zorgen te maken. Als je twijfelt: ga naar een dokter! Voor mij maakt dit het wachten veel minder frustrerend! En Anje: proficiat met de zwangerschap! groetjes! |
| 03/03/2004 @ 22:15 Kim | Dag Karine, Duphaston zorgt voor een soort chemische curretage. Terug beginnen met een ’schone lei’noemen ze dat dan. Moet dit tien dagen nemen en zou dan ongesteld moeten worden. En terug een ’normale’ cyclus moeten hebben, want op deze manier schiet het niet echt op natuurlijk. En ik mocht deze avond al bellen voor de bloedtest. Die was er voornamelijk om 100 procent zeker te zijn dat ik niet zwanger was en ook om naar mijn hormonenspiegel te kijken, maar daar was niks bijzonders aan te zien ( dus ook geen eisprong). Spijtig van je dokter. Als je je niet goed voelt bij hem, kan je misschien eens bij iemand anders proberen? Hou je me op de hoogte van jouw ’ontwikkelingen’? |
| 03/03/2004 @ 22:36 Karine ![]() | Hoi kim, Hou jij mij ook op de hoogte? Ik ben wel heel benieuwd hoe dat duphaston bevalt en wat het effect ervan is. Hier nog geen nieuws. Veel succes. Liefs, Karine. |
| 27/03/2004 @ 19:38 Kim | Dag Karine, Zoals beloofd een update: ik ben ondertussen ongesteld geweest dank zij de pilletjes en heb er niet echt last van gehad. Nu maar afwachten hoe mijn cyclus deze maand is. Hoe gaat het ondertussen bij jou? groetjes! |
| 01/04/2004 @ 16:32 | Hay iedereen, Heb ongeveer hetzelfde probleem als een paar mensen hier. Kben nu op mijn 36e dag en ook ik heb nog steeds niet ongesteld geworden. Gisteren dan maar met een klein hartje een zwangerschapstest gedaan...bleek positief te zijn! Mijn partner en ik natuurlijk meteen door het dolle heen, maar toen onze euforie een beetje koelde gingen we de test (clearblue) nog eens van naderbij bekijken. Ik vond dat het streepje dat positief aanduidde vrij zwak was. Nu heb ik vanmorgen de raad van een apothekeres gevraagd en ze raadde me aan om nog eens een test te doen met een predictor. Je kan het al raden zeker??!! Negatief natuurlijk!!Maar ondertussen ben ik al wel 6 dagen over tijd! Ben ik nu echt té snel met mn test en bestaat er nog een waterkansje dat ik toch zwanger zou zijn? Kwas zo verschrikkelijk kwaad vanmorgend op de firma clearblue!!!! Door hen heb ik de slechtste nacht en ochtend uit mn leven gehad! Hun testen zijn absolut niet te vertrouwen blijkbaar!!(even mn gal spuwen mensen!!) Zijn er mensen die ook zo’n ervaring hebben gehad? En kan er iemand me gerust stellen? (alleen de bloedtest waarschijnlijk! )alle reactie is welkom op mn e-mail! |
| 01/04/2004 @ 18:51 Ellen | Normaal gezien is een streepje een streepje, hoe zwak ook. Predictor is niet zo gevoelig als clear blue, dus misschien ben je wel zwanger. Ik hoop voor jou van wel. maar ik denk toch dat er veel kans is, een zwangerschapstest geeft niet zomaar uit het niets een ( vaag ) streepje. Laat je even iets weten als je meer weet Liefs, Ellen ![]() |
| 01/04/2004 @ 19:00 Anoniem | Inne na hoelang heb jij de test afgelezen na 10 minuten is hij niet meer betrouwbaar. Of het is echt zo dat claer-blue gevoeliger is dan de predictor. Heel veel sterkte. |
| 17/10/2005 @ 09:36 Lies | Een zwak positief resultaat.......... Hallo allemaal, Afgelopen zaterdag heb ik een test gedaan (Kruidvat) en die was positief....maar het streepje is heel licht blauw. Ik ben nu 2,5 week overtijd, maar ben niet misselijk, moe of iets anders. Herkent iemand dit? Groetjes ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Dag 42 na de pil nog niet ongesteld.

wilt.
)begin ik morgen met duphaston. Als dit niet werkt heb ik al een doorverwijzing. Hij vertelde wel dat de gemiddelde statistieken om zwanger te raken 18 maanden zijn voor men normaal gezien actie mag ondernemen. Maar volgens hem moet je toch het gevoel blijven hebben dat het toch een beetje vooruitgaat. Maken dat je ongesteld bent is nog iets anders dan een vruchtbaarheidsbehandeling.
)