Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/04/2007 @ 20:49 talletje | Hallo meiden, Nou ik ben lekker het weekend ingegaan niet dus.Gisteren bijna de gehele dag eeen menstruatie gevoel gehad dus ik heb extra rustig aan gedaan. Vanmorgen vroeg verloor ik aardig wat oud bloed ![]() Dus meteen de dokterswacht gebeld. Deze zeiden rustig aan blijven doen als het nodig is een pure paracetamol innemen en krijg je weer een bloeding dan weer bellen. Ik zei om half 10 tegen mn ventje ik ga vast naar beneden kom je ook zo uit bed? Kheb water gekookt voor een kopje thee en ja hoor weer een bloeding. Alleen deze keer helder rood. Ik geroepen naar mn ventje en hij zei ga maar weer bellen dus heb dit idd gedaan. Konden om kwart over 10 terecht bij de dokterswacht. De man zei dat tie het somber inzag en dat het beter was om toch nog de verloskundige te bellen. Dit gedaan toen we thuis waren. Maandag moet ik bellen om langs te kunnen komen voor een echo en als het niet zou afnemen de bloedingen maar juist erger zou worden dat ik dan weer moest bellen. De ergste bloedingen zijn nu even voorbij het zijn nu nog stolsels gepaard gaande met menstruatiepijn zeg maar. Ik voel me zwaar klote.....ik heb steeds buien.Ben aan de ene kant heel erg bang en aan de andere kant probeer ik zo positief mogelijk te blijven. Kheb kortom gewoon een klotedag achter de rug ben gebroken maar slapen gaat nog niet. Ik hoop dat ik me morgen iets beter voel al betwijfel ik het wel op dit ogenblik. Maandag maar bellen en het enige wat ik kan doen is afwachten en meer niet. Werken zit er voor mij voorlopig niet meer in ik meld me morgen ziek via een smsje en maandag ochtend bel ik nog is extra. Ons kindje gaat samen met mij nu voor en het werk dat kan een ander wel weer overnemen van mij. Ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet. Liefs van een zeer verdrietige talletje op dit ogenblik |
| 23/04/2007 @ 09:15 isabel ![]() | talletje meid hoe is het nu met jou?? laat je iets weten als je meer weet sterkte en een dikke knuffel groetjes Isabel |
| 23/04/2007 @ 12:23 talletje | Nou ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld en kan pas morgen terecht. Moet er om half 12 zijn was eerst kwart over 10 maar ze belde me weer terug dat ze me niet al te lang wilden laten wachten dus vandaar dat het nu half 12 is. En dan gaan ze morgen kijken via een echo zo wie zo waar de bloeding vandaan komt. En ofdat alles in orde is met ons kleintje. Ik ben nu een aantal uurtjes op en ben helemaal gesloopt. Lijkt net ofdat ik een fles alcohol naar binnen heb gewerkt zo voel ik me nu. Dus ik ga zo lekker liggen en dan straks als mn ventje thuis is even boodschappen doen hij mag tillen ik nu even helemaal niet meer, en dan zal ik wel weer moe zijn. Het enige wat ik kan doen is afwachten maar ik hou jullie op de hoogte. Liefs van talletje |
| 23/04/2007 @ 13:37 Zoey ![]() | Wat erg dat je nu nog een dag langer moet wachten en in onzekerheid moet blijven...Wij denken aan je meis, |
| 23/04/2007 @ 14:48 petitje ![]() | sterkte talletje |
| 24/04/2007 @ 09:07 Zoey ![]() | We zullen vandaag allemaal extra positief voor jullie denken en duimen...Sterkte meis, x |
| 24/04/2007 @ 12:16 Zoey ![]() | Oh meis, ik hoop zo erg dat alles goed is gegaan en dat jullie kleintje nog steeds vrolijk en wel in je buik zit.x |
| 24/04/2007 @ 13:06 petitje ![]() | Talletje weet je al meer? Want ik ko mhier ook constant kijken vol spanning of je al gepost hebt. We denken aan je! |
| 24/04/2007 @ 14:10 Zoey ![]() | Ik kom hier net als Petitje om de paar minuten spieken, maar een angstig gevoel bekruipt me en ik ben bang dat het niet goed gaat....Meis, nogmaals, wij leven met jullie mee... |
| 24/04/2007 @ 19:32 isabel ![]() | talletje de tranen staan hier in mijn ogen. Wil je kunnen helpen maar dit kan ik niet. Zou niet weten hoe. dikke knuffel Isabel |
| 24/04/2007 @ 20:14 Zoey ![]() | Lieve Tal, heb je net een privebericht gestuurd, ben er gewoon helemaal stil van.Kus |
| 24/04/2007 @ 20:27 | vorige week een week vroeger gestopt met de pil , heb dus tot vrijdag mijn maandstonden gehad , zaterdag opnieuw begonnen met desorelle 20 . zondag wel gevreeen . was ik veilig ? xx |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

ben ik nu zwanger??

....Mocht het na het huwelijk (over 1 maand al 1 dag getrouwd, time flies ook for me)nog niet zo zijn dan gaan we de ha bezoeken, maar ik hoop dat we dan toch inmiddels zwanger mogen zijn...

.
niet dus.