< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er mama worden in mei 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er mama worden in mei 2006?
06/04/2007 @ 06:43
Kathy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hier weer een korte nacht achter de rug, Finn wakker om half vijf en ik ben niet meer in slaap kunnen geraken. Ben dan om vijf uur maar opgestaan en allerhande huishoudelijke taken beginnen doen. Badkamer opgeruimd, was in de machine, strijk gesorteerd en andere was opgeplooid, Finn haar eten is al klaar voor deze middag en nu staat er een taske koffie op en ben ik natuurlijk moe, maar binnen max. een half uurtje is Finn wakker dus kan ik beter niet meer slapen.
We denken dat het echt van haar tandjes is dat ze last begint te krijgen. Als ze slaapt komt ze plots wakker begint met haar beentjes te stampen en verschrikkelijk te huilen dat duurt maar een paar minuutjes en dan valt ze meestal weer in slaap (op voorwaarde dat ze haar tuutje vindt) Als ze speelt ook, constant met haar vingers in haar mondje, op alles bijten wat ze maar vindt, maar een bijtring wil ze niet. Het is een fase waar we door moeten hé, jammer genoeg niet zo'n leuke fase :-(

Ik ben echt moe, moe, moe, maar ja het is zo en niet anders hé

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 09:41
kissie

hoi hoi
maryann kijk aan ik hoop dat je aangenomen wordt geweldig en dan nikee mee nemen ideaal

lynn heeft nu 8 tandjes 4 boven en 4 onder en het is nog steeds aan het rommelen

vannacht was lynn weer wakker lekker laten door bleren en daarna sliep ze ook nog dus ik hoop dat ze nu weet dat we niet meer komen

britt wordt ook af en toe wakker maar die kun je der tut geven en dan even sussen en dan weer weg lopen

verders hier niks bijzonders mannetje is aan het werk en ja wij zitten thuis
was is aan het draaien en kan zodadelijk buiten hangen

ben al opzoek geweest naar leuke overtrekjes voor britt maar hele leuke gevonden
1 van nijntje erg mooi bij wehkamp dan en 1 bij leenbakker met tekst erop dat meisjes fantastiesch zijn en ook knal rose

ik hoop dat het bedje eerder komt dan kunnen we even goed oefenen

nu allemaal tot gauw weer

groetjes kissie

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 15:40

Ben weer terug en een beetje bijgekomen van ons lang weekend in de Ardennen (maar nog altijd veel pijn ben het zooo BEU ). Sophie heeft het super gehad, en onze hond was ook heel braaf
Vooral het zwemmen vond ze errug leuk!!!

Lieke, beterschap voor Ella. Is ze nog in het ziekenhuis nu?

Bianca, ook beterschap vor jouw kleintje

Kissie, gecondoleerd met je opa. Wanneer is de begrafenis/crematie?

Ben snel weer weg, want sophie wordt wakker doeii!

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 21:28
Bianca

Hallo Mekkie

Vind het erg dat je zoveel pijn hebt. Heb je weblog eens gelezen. Je hebt ook heel wat mee gemaakt meid! Ik ben ook mijn eerste echtgenoot verloren in een auto ongeval maar jij bent zelf gewond geraakt. Zo'n lijdensweg dat je al hebt gehad en nu nog. Echt een dikke pluim voor jou, ook met Sophie haar verzorging. Een dikke knuffel(dit verdien je wel)

Bianca

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 11:58
kissie

hoi hoi
mekkie de crematie heeft al plaats gevonden vorige week woensdag

verschrikkelijk dat je zoveel pijn hebt bah
wel fijn dat je een mooi vakantietje hebt gehad met sophie en mannetje en hond daar knapt een mens wel van op he

ik heb niks te vertellen eigenlijk het kamertje van britt is verkocht en komen ze zaterdag ophalen dus moet britt zeker 6 weken in een camping bedje liggen maar dat geeft niet
ik hoop dat ze eerder bellen dat het bedje aanwezig is anders zit je zo net voor de vakantie
en ohh wat heb ik daar zin in zeg
over 1,5 week weer werken ene kant wel lekker maar ik zie er ook een beetje tegen op minder vrijheid en met oppas ik hoop dat ze dat daar begrijpen want ze zei wel we kunnen niet overal rekening mee houden wanneer jij kunt nu ja dan kan ik gewoon niet werken hoor ja ik ga er deze week even heen om de puntjes op de i te zetten en daar even heel duidelijk over te zijn

lynn slaapt nu lekker door alleen britt wordt nog wel eens wakker maar goed even doorzetten en ze slapen beiden weer lekker door

allemaal nog een fijne paasdagen

groetjes kissie

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 14:30

Bianca dank je! En jij verdient ook een dikke knuffel hoor want je hebt het echt niet zo makkelijk met Laura (hoe is het nu met haar?) en ik vermoed dat je ook vóórdat zij er was je moeilijke momenten hebt gehad!

Kissie, sorry dan zal ik er wel overheen gelezen hebben van die crematie, ik was ook al ff niet meer geweest
Nog een paar daagjes dan wordt Britt alweer 2! Wat gaat dat hard he!!!

Dames fijne Pasen!

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 14:32

Ik las trouwens op het profiel van Sannie dat ze helaas nog altijd niet zwanger is en een baarmoederfoto heeft gehad die helemaal oke was en dat ze nog 3 maanden zo moesten proberen en anders terug naar de gyn moest. Ik weet niet of je nog wel eens meeleest meid, maar ik hoop echt het beste voor jullie

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 10:03
Lieke

Hallo,

ik kom nog eens even piepen...

Ella is sinds vrijdagnamiddag terug thuis, ze moet nog een week aerosol en antibiotica krijgen, hoop dat ze dan terug helemaal in orde is...
Ze slaapt tegenwoordig ook slecht, misschien omdat ze ziek geweest is, maar ze wordt regelmatig wakker, slecht voor onze nachtrust... vooral voor mijn vriend want die moet met de vroege werken, dus telkens om 5u opstaan. Hoop dat ze snel terug leert van door te slapen.. Heeft hier misschien iemand tips hoe ze terug kan doorslapen? Meestal wordt ze wakker als ze haar tut kwijt is...

Ik ga nu nog eens even teruglezen...

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 13:35
Bianca

Hallo Mekkie

Vrijdag heeft Laura eens een ganse nacht geslapen maar nu is het weer gelijk anders. Vanacht geen oog dicht gedaan. Vanmorgen had ze 38 koorts, zijn het nu de tanden, slapen doet ze in ieder geval weer bijna niet. Den oudsten had tornooi deze namiddag, ik ging met haar eens meegaan met dit goed weer. Maar ja met haar koorts zit ik dus weer thuis met haar.

Groetjes Bianca

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 13:57
kissie

hoi hoi
mekkie dat geeft niet hoor dat je er over heen hebt gelezen kan iedereen gebeuren

lieke kijk aan fijn dat ze weer terug is en dat ze niet goed slaapt komt denk ik ook van het ziekenhuis tripje ze moet even wennen we laten lynn nu gewoon huilen snachts en het gaat goed af en toe probeert ze het weer maar na een half uur is ze stil

brit is ook snachts of savonds wakker daar gaan we 1 keer heen en dan laten we die ook gewoon huilen maar ik wil daar ook vanaf en laat der ook gewoon huilen even doorzetten en heb je zlef profijt van
maar goed makkelijk is het in het begin niet nu wel aardig

en tandjes dentinox of van vsm druppels hielpen hier goed lynn krijgt nog altijd dat spul ideaal

ik ga zo maar is naar mijn moeder fietsen heb niks te doen en lynn mag zo uit bed en mannetje is aan het werk
dus ja even de dag door komen he maar goed om 6,30 liggen ze hier er ook meestal in soms iets later maar wel voor 7uur
ik ben zo benieuwd of dat bedje van britt nou eerder komt we hebben nog niks gehoord en het is toch wel nu een week geleden geweest dat we het hebben besteld
maar goed morgen maar is bellen
en morgen ga ik ook maar is even naar de verzorginghuis toe om dingen af te spreken ben benieuwd en hopelijk gaat alles lukken met werken en kinderen en behoud ik ook mijn sociale leven maar dat moet lukken he met 6 tot 22uur
las het nou heledagen zijn ben je e ook gauw van af maar als het maar 4 uurtjes zijn per keer of minder dan blijf je kleppen maar goed ik ga me nie druk maken daar over en alleen de positieve dingen te zien $$$$$$$$

nou verders is hier rustig mis nu echt de zwangerschappen
beide keren 2 jaar lang was ik nu zwanger en was bijna uitgerekend
britt wordt volgende week de 16de 2 jaar oeeeh gaat snel maar wel lekker wordt maar groot kan mamma wat meer met jullie doen en lekker samen tv kijken geen flesjes meer eten met de pot mee kunnen aan geven wat ze mankeren school taarten bakken lekker lachen meiden gesprekken hangen en knuffelen maar goed nog even geduld he
het gaat wel snel hoor als lynn nu maar is liep dan zou het al een stuk beter zijn ze staat wel eens los maar lopen alleen nee maar goed ik weet hoe snel dat kan gaan bij britt zo 1 op andere dag liep ze goed blijven oefenen

ik heb nu muziek aan staan en britt ze zachtjes mee te lallen lief is dat
en ze doet ook van van mij na veel dingen als ze aan het spelen is is dat wat ze heeft geleerd van mij of wat ze heeft mee gemaakt een echte moedertje aan het worden
als ze kleine baby s ziet dan is het het ah baby bay mama baby aaahhh maar goed ik laat die droom varen dat we ooit nog kinderen zullen krijgen vind 3 wel erg onpraktisch en met logeren en weet ik veel wat en slaapkamers laat staan de financieen

maar goed de droom dat ik een zoon krijg is sterk pppfff iedere dag wel een paar keer en mijn hart gaat ook sneller kloppen als ik een kleine knulletje zie ook in de krant
het is niet anders en hoe moet je dat een plekje geven

en dan heb ik ook nog de goede muziek aan staan van genesis cd platinum collection in too deep van phill collins is dat snik snik erg mooi
ze zingen dan you no that i love you
maar goed ik ga stoppen end e kleine uit bed halen en mijn zinnen maar is op zetten om op de giets te stappen

allemaal tot gauw he

groetjes kissie

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 11:05
Sannie

Hey

mekkie ik lees heeeeeel af en toe mee

Ik heb het heel druk en heb ook weinig zin me er iedere dag mee bezig te houden.

Het bevalt me prima zo de afstand al denk ik ngo steeds aan iedereen

Ik heb idd een baarmoeder foto gehad ofwel HSG. Alles was perfect in orde mooie foto geen verstoppingen en volgens di gyn zou ik wel snel zwanger raken.
Mocht ik met 3 maanden nog niet zwanger zijn dan wilde hij ons weer terug zien..wij maken er alleen 4 maanden van om de druk iets te verlagen..mocht het dus niet lukken dan gana we pas in juni weer terug..mede ook omdat Pascal eind mei een weekje op vakantie gaat en dat pascal ik en wat vrienden begin juni ook nog een weekje op vakantie gaan..lekker relax dus en daarna zien we wel.

Verder is alles goed..we hebben een moeizame start gehad in het nieuwe jaar maar die zijn we al te boven we gaan er dus wel vol goede moed weer tegenaan

Ik heb verdre niet zoveel gelezen eigenlijk..
Kissie nog gecondoleerd dat las ik nog wel..heel veel sterkte ermee!!

Ciao meiden

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 14:33
kissie

hoi hoi
sannie kijk aan je bent er even leuk om wat van je persoonlijk te horen
het is goed dat je wat afstand neemt en alleen af en toe wat leest
gewoon doen
en ik hoop en duim met jullie mee dat jullie ook een wondertje krijgen het is jullie ook zeer gegunt
wel fijn dat alle testen positief waren en niks bijzonders en wel goed dat jullie zelf de datum 1 maand vooruit hebben gezet voor minder druk

we horen graag weer eens jullie voort gangen en doe het rustig aan

verders gaat het hier goed
heb vanmorgen even gebeld met wildkidzz waar we britts haar kroon bedje hebben besteld zoals het er nu uit zag wordt hij eerder geleverd waarschijnlijk over 1 a 2 weken al dus laar maar komen he

verders ja druk met de kindjes maar verds ach niet klagen he ben nog huismamma en geniet er nog even van deze week en volgend week zullen druk zijn en daar na ook ivm met werk en koninginnendag en vakantie

nog geen nieuwe zwanegren onder ons

groetjes kissie

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 17:33
knorretje

Hoi meiden,

Met ons gaat alles goed. Iedere dag staat in het teken van Annika, en ik kijk per dag wat ik nog meer wil doen. Maar ik word er wel makkelijker in hoor. Als ik wil opruimen en ze zit even te huilen, dan heeft ze soms even pech en laat ik er even huilen. En nu zit ze bij me in de draagzak (nog ontzettend bedankt Kissie) omdat ik weet dat ze dan wel lekker rustig is (maar heb ik m'n handen vrij!). Haar ontwikkeling gaat echt wel snel nu. Dat kleine is er wel vanaf nu. Ze ontdekt volop haar armen en benen en sinds ze in haar 'grote' bed ligt in plaats van het wiegje, lijkt ze soms al bijna zelf van haar rug op haar zij te rollen! Het is echt een heel lief meisje en ik geniet van iedere dag. De eerste week van mei zijn we een weekje op vakantie met mijn ouders en daarna begint ze met wennen op het kinderdagverblijf. De tijd vliegt helaas voorbij. 21 mei eerste werkdag, dus ik kan me goed voorstellen hoe jij je voelt Kissie!

Lieke, hoe is het nu met Ella? Ik hoop dat alle medicijnen aanslaan en dat ze weer snel terugkomt in haar ritme. Ik heb helaas weinig tips om je te helpen...

Bianca, gaat het al beter met Laura? Ik vind het echt rot voor je dat je al die tijd al met haar aan het sukkelen bent. Het zou jullie zo gegunt zijn als Laura opknapt!

Mekkie, fijn dat jullie genoten hebben van de vakantie. En echt rot dat je weer zo'n pijn hebt. Want ik heb echt ontzettende bewondering voor hoe jij dat doet. Soms vind ik het na een hele dag al zwaar om Annika nog te tillen (zeker als ze de hele dag vastgehouden wil worden). Natuurlijk zal jij inmiddels ook wel je trucjes hebben, maar ik kan me goed voorstellen dat het best zwaar voor je is.

Sannie, goed dat je afstand neemt, maar wel fijn dat je weer eens reageert! Ik hoop echt voor jullie dat jullie over een jaar ook met een kindje op schoot zitten, want ik gun het iedereen! Ik hoop dat verdere onderzoeken niet nodig zijn en anders dat jullie met een beetje hulp zwanger worden.

Heb lang niet op iedereen gereageerd geloof ik, maar ik hoop dat het met iedereen goed gaat!

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 09:38
Lieke

Met Ella gaat het steeds beter en beter, ik zal blij zijn als die aerosol achter de rug is, want daar heeft ze het echt niet op staan... Die 10min duren juist uren als ze zo zit te brullen, en kracht dat ze zet om zich los te wringen, echt niet te doen. Nog even volhouden, tot het einde van de week...
Ze slaapt ook wel meer dan anders maar dat komt door de medicatie denk ik. Voor de rest doet ze weer even zot en grappig als ervoor...
Ze wil nu ook constant rondstappen aan de handjes, ze wordt echt al groot, denk dat het niet zo lang meer gaat duren voor ze alleen stapt... ik zal mijn ogen nog meer nodig hebben dan nu al het geval is..

Knorretje, geniet maar ongelooflijk veel van je meisje, want het gaat echt enorm snel vooruit... zeker als je terug moet gaan werken, dan vliegen de dagen zo voorbij! Fijn dat ze het zo goed doet!!

Sannie, ik vind het fijn om te horen dat je af en toe nog eens meeleest... goed te weten dat alles toch in orde is, en dat je er 4 maanden voor neemt om minder druk te hebben... hoop dat je hier binnenkort goed nieuws kunt komen melden! Veel succes, het is je zeker van harte gegund!

Bianca, ik hoop dat het snel betert met Laura, ik kan begrijpen dat dat helemaal niet fijn is... ons Ella is maar een 2 weken serieus ziek geweest en dat was al zo zwaar voor ons...

Mekkie, fijn dat je vakantie zo goed is meegevallen...

Kathy, hoe gaat het met Finn? Haar verjaardag al aan het voorbereiden?

Khira, hoe doet Gilles het? Niet te veel last meer van eczeem?

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 20:42
Bianca

Ik laat eens weten dat Laura maandag zal moeten opgenomen worden in UZ Gent. Zo kan het niet meer. Ze slaapt nog amper, huilt ganse dagen. Ik kan niet meer. We zullen er zeker een dag of 3 zijn om te beginnen.
Ze gaan ph-metrie test opnieuw doen en wat er nog zal gebeuren hoor ik daar wel. Ik zie er zo tegen op maar het moet echt.
Als we eind volgende week thuis zijn laat ik wel iets weten.

Groetjes Bianca

[Laatst gewijzigd door Bianca - 12/04/2007 @ 20:43] - Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 21:50

ff kort berichtje Bianca heeeeel veel sterkte vind het erg zielig voor Laura en ook voor jullie als gezin

Lieke hopelijk gaat het met Ella weer wel beter!!!

Sannie leuk dat je gepost had hier. Hopelijk vond je he tniet erg dat ik dat over jou neer had gezet. Ik wens je echt het allerallerbeste toe!

Ben weer weg voel me rot. want ik hoorde net dat het heel erg slecht gaat met mijn oma en ik vrees het ergste. Alhoewel ze al jaren zwaar dementerend is dus eigelijk zou het fijn zijn mocht ze uit haar lijden verlost worden. maar toch heel verdrietig allemaal

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 08:09
Lieke

Bianca, verschrikkelijk dat Laura naar het ziekenhuis moet, maar het is voor haar goed, ganse dagen huilen en pijn hebben doet niemand goed! Nu zal ze wel geholpen worden en snel beter zijn! Ik had het er vorige week ook moeilijk mee dat Ella in het ziekenhuis moest blijven, maar dan werd ze tenminste geholpen, anders kregen we waarschijnlijk weer medicijnen die niet goed aansloegen. Veel sterkte! Laat zo snel mogelijk weten hoe het geweest is! Ga jij bij haar blijven in het ziekenhuis?

Mekkie, heel veel sterkte met je oma, idd moeilijke periode zo... mijn oma is volgende maand (14 mei)2 jaar geleden gestorven, juist een jaar voor de geboorte van Ella ...
heb het er dikwijls nog moeilijk mee dat ze nooit heeft geweten dat we een dochtertje hebben... ze zou zo fier geweest zijn...

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 09:26
Lieke

Ik heb ondertussen nog enkele fotootjes bij op mijn profiel gezet!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 09:22
Bianca

Hallo iedereen

Naar UZ gebeld.Stoppen met medicatie en donderdag binnen voor 24u om ph-metrie test te doen. Naar gelang die uitslag zien ze dan wel verder welke onderzoeken er nog moeten gebeuren. Vrijdag avond zijn we terug thuis want ze moet niet blijven omdat het weekend is en ze dan toch niets doen. Ik blijf bij haar, heb opvang gezocht voor de 2 oudsten. Ze heeft al 2 nachten redelijk geslapen, 2x opstaan. Ze heeft wel junifen gekregen dus daardoor slaapt ze goed maar vanaf vanavond mag dit niet meer.

Groetjes Bianca

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 10:44
knorretje

Bianca, heel veel sterkte! Ik hoop dat alle onderzoeken jullie wat duidelijkheid kunnen geven.

Kissie, gefeliciteerd met Britt! Je had het niet beter kunnen treffen met dit weer. Haar verjaardag al gevierd?

Annika op schoot, dus ik hou het kort. Twee nieuwe fotootjes op mijn profiel, ze is alweer 2 maanden!

Lieke, Ella wordt nu ook echt groot. Baby-achtige is er wel vanaf als ze eenmaal gaan staan.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >