hoi hoi
mekkie dat geeft niet hoor dat je er over heen hebt gelezen kan iedereen gebeuren
lieke kijk aan fijn dat ze weer terug is en dat ze niet goed slaapt komt denk ik ook van het ziekenhuis tripje ze moet even wennen we laten lynn nu gewoon huilen snachts en het gaat goed af en toe probeert ze het weer maar na een half uur is ze stil
brit is ook snachts of savonds wakker daar gaan we 1 keer heen en dan laten we die ook gewoon huilen maar ik wil daar ook vanaf en laat der ook gewoon huilen even doorzetten en heb je zlef profijt van
maar goed makkelijk is het in het begin niet nu wel aardig
en tandjes dentinox of van vsm druppels hielpen hier goed lynn krijgt nog altijd dat spul ideaal
ik ga zo maar is naar mijn moeder fietsen heb niks te doen en lynn mag zo uit bed en mannetje is aan het werk

dus ja even de dag door komen he maar goed om 6,30 liggen ze hier er ook meestal in soms iets later maar wel voor 7uur
ik ben zo benieuwd of dat bedje van britt nou eerder komt we hebben nog niks gehoord en het is toch wel nu een week geleden geweest dat we het hebben besteld
maar goed morgen maar is bellen
en morgen ga ik ook maar is even naar de verzorginghuis toe om dingen af te spreken ben benieuwd en hopelijk gaat alles lukken met werken en kinderen en behoud ik ook mijn sociale leven maar dat moet lukken he met 6 tot 22uur
las het nou heledagen zijn ben je e ook gauw van af maar als het maar 4 uurtjes zijn per keer of minder

dan blijf je kleppen maar goed ik ga me nie druk maken daar over en alleen de positieve dingen te zien $$$$$$$$
nou verders is hier rustig mis nu echt de zwangerschappen
beide keren 2 jaar lang was ik nu zwanger en was bijna uitgerekend
britt wordt volgende week de 16de 2 jaar oeeeh

gaat snel maar wel lekker wordt maar groot kan mamma wat meer met jullie doen en lekker samen tv kijken geen flesjes meer eten met de pot mee kunnen aan geven wat ze mankeren school taarten bakken lekker lachen meiden gesprekken hangen en knuffelen maar goed nog even geduld he
het gaat wel snel hoor als lynn nu maar is liep dan zou het al een stuk beter zijn ze staat wel eens los maar lopen alleen nee maar goed ik weet hoe snel dat kan gaan bij britt zo 1 op andere dag liep ze goed blijven oefenen
ik heb nu muziek aan staan en britt ze zachtjes mee te lallen

lief is dat
en ze doet ook van van mij na veel dingen als ze aan het spelen is is dat wat ze heeft geleerd van mij of wat ze heeft mee gemaakt een echte moedertje aan het worden
als ze kleine baby s ziet dan is het het ah baby bay mama baby aaahhh maar goed ik laat die droom varen dat we ooit nog kinderen zullen krijgen vind 3 wel erg onpraktisch en met logeren en weet ik veel wat en slaapkamers laat staan de financieen
maar goed de droom dat ik een zoon krijg is sterk pppfff iedere dag wel een paar keer en mijn hart gaat ook sneller kloppen als ik een kleine knulletje zie ook in de krant
het is niet anders en hoe moet je dat een plekje geven
en dan heb ik ook nog de goede muziek aan staan van genesis cd platinum collection in too deep van phill collins is dat snik snik erg mooi
ze zingen dan you no that i love you
maar goed ik ga stoppen end e kleine uit bed halen en mijn zinnen maar is op zetten om op de giets te stappen
allemaal tot gauw he
groetjes kissie