Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
28/03/2007 @ 19:50 ![]() | hier vandaag na 31 dagen ongi geworden.. ik denk nog aan jullie, maar probeer minder langs te komen groetjes en veel liefs els ![]() |
| 01/04/2007 @ 12:28 veerle ![]() | iedereen een fijne zondag gewenst en geniet van het mooie weer ! liefs veerle |
| 04/04/2007 @ 07:08 moontje34 ![]() | Jahoe!!!!!! Ik heb de toestemming gekregen, we kunnen aankomende ronde beginnen!!! |
| 04/04/2007 @ 07:55 veerle ![]() | dat is super goe nieuws moontje !!! we wensen u alvast veel succes toe ! hopelijk lukt het snel !!! liefs veerle |
| 04/04/2007 @ 18:41 veerle ![]() | zie ik nu goed ? alles sta nu omgekeerd ? het laatste bericht eerst ? of droom ik nu ? |
| 05/04/2007 @ 07:01 moontje34 ![]() | Hey Jessica! Geweldig meis, ben blij dat alles er goed uitziet! Geniet er lekker van hoor! Je petekind is ook een schatje zeg! |
05/04/2007 @ 14:21 ![]() | jessica: schattig!!! fcbgirl: spannend, zou het nu raak kunnen zijn??? els: tnx voor de gelukswensen, hopelijk mogen er nog veel volgen hé! |
| 07/04/2007 @ 12:55 FCBgirltje ![]() | Ja idd marleentje dat was ook mijn vraag En vandaag kwam het verlossende antwoord door 2streepjes op de test,idd ik ben zwanger Zalig gevoel groetjes |
07/04/2007 @ 21:27 ![]() | Proficiat fcb girl!!!! je hebt het verdiend!!! en dit enkel door chlomid? er is misschien nog hoop voor mij??? |
07/04/2007 @ 23:44 ![]() | tnx fcbgirl voor de uitleg, ik ga na onze mei/juni reis ook naar de dokter... happy easter allemaal morgen! ![]() ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er zwanger worden in 2006?

komen,komn ze niet blijf ik met mijn banner doorwachten tot zaterdag