< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » 14/9 gestopt met de pli

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/04/2007 @ 08:59

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo ,

@Lieveke , geniet van jullie trip ...

@Grietje , Je zou graag een lente kindje hebben ? wil ik je mijn plannig tips doorgeven haha
Oei slaap te kort ook . Ja is wat hé .
Hier slapen we steeds een goei 3 uur aan één stuk nu .
dus nu hup naar vier uur .
Het is ook omdat Margo bijna één uur nodig heeft voor haar flesje , boertje en ne pamper .
We zijn naar onze pediater geweest en die heeft beba gegeven . Nu dat dacht ik al te vragen ( Ina heeft die ook gekregen ) Hij zei ook dat nan ar niet goed was voor haar want reflux heeft ze volgens hem helemaal niet . Het komt naar het schijnt ook weinig voor bij meisjes .
Nu door die dieet pap was ze niet genoeg bijgekomen . Ze weegt nog maar 3kilo 280 en is nog steeds 50 cm
Voor de rest was alles ok . Ze heeft twee dikke borstjes maar dat zijn de hormoonen die ze van mij mee heeft en de pediater grapte " amai menig vrouw zou jaloers zijn op u dochter
Toen hij er op duwde kwam er melk uit dat noemen ze heksenmelk .

Ja dat beloofd zal een klein hekske worden hebben we hier een en een hekske

Vele groetjes Erika en co

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 16:51

Hoi Dames,

Een super mooie dag hebben we gehad zeg.
HEel erg super. KAn er niets anders van zeggen. We waren helemaal niet zenuwachtig, wel een beetje op de cruciale momenten.
WE zijn met de boot gaan varen en twas super heel speciaal.
De tocht van de STille Waters.
Het feest was ook super.
Onze openingsdans was van Axelle Red, Parce que c'est toi!
Vonden we een hele mooie text.
Mijn kleren waren heel speciaal, kzal een een fotoke op mijn profiel zetten.
En Philippe die was ook heel erg mooi.
We hebben er heel fel van genoten en het feest heeft geduurd tot 04u. Heel erg geslaagd.
Nu zijn we echt man en vrouw, speciaal gevoel toch hoor.
Super vind ik het allemaal.

Morgen vertrekken we op vakantie. Tot en met de 21 april, dus mij zal je voorlopig niet veel meer zien.

Grietje* Ai, je nachten, ja je moet het weer gewoon worden hé.
Dat is beu als je zo weinig slaapt!
Amai tzou kunnen dat je al opnieuw zwanger bent ofwat?
Neem je niets meer van anticonseptie?
Alé ja hou ons op de hoogte hé.
Idd nu zijn pasgeborene heel erg klein hé, was ook bij mij zo toen ik een eerste kraambezoek deed na Lukas.

Erika* Amai al borstjes, heksenmelk, had ik nog nooit van gehoord zeg. Margot doet er idd wel lang over haar papje.
JA geef gerust je plantipjes maar door, wil eigenlijk ook een lentekindje.

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 19:54

@Lieveke , Mooi hoor amai !!!! Je zag er stralend uit

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 08:35
grietje

hallo,

Erika hoe gaat het met jouw meiden? Je zal al veel kunnen genieten met dit mooie weer.

hier verloopt alles rustig. Victor doet het zeer goed. Gisteren heb ik eens mijn zus eindelijk alleen gehad en ze kan mms zwanger zijn! ik hoop het zo want ze zijn sinds september bezig en zo heeft victor er mms een nichtje of neefje bij en wordt de aandacht wat weggetrokken van mijn ouders naar hen (zijn nogal drukke mensen). Zo hoef ik me ook niet lastig te voelen als we zwanger zouden zijn van een tweede. ik hoop zo dat ik na deze cyclus een cyclus van 37 dagen ga hebben dan zou hem mms goed uitkomen dat ik een eisprong heb tijdens onze reis naar Frankrijk!

Ondertussen ben ik zelf eindelijk wat bekomen van alles, de zwangerschap, borstvoeding, vermoeidheid, hormonen en terug gaan werken. Dat laatste heeft me toch wat een slag in mijn gezicht gegeven, zo terug die vroeges, lates en nachten en dan zo druk op het werk samen met Victor en mijn huishouden. Ben echt blij dat ik voor 80% gekozen heb. Wel wat minder geld in de maand maar wat ik ervoor in de plaats krijg. Meer tijd met Victor en meer rust voor mezelf en voor Bram. Moest ik 100% blijven werken en ik ben zoal een stresskieken, dan zou ik opgeleefd zijn tegen mijn 30ste .Gisteren heb ik tot 9u20 geslapen! We lagen wel maar om 24uur in bed na een BBQ maar zo lang in bed dat was een jaar geleden!

alle we gaan nog eens genieten van die mooie zonnige dag vandaag in ons goed beginnende bloeiende tuin. (ben ik blij dat we vorig jaar zo hard gewerkt hebben, nu is hij af en kunnen we genieten. Enkel volgend jaar ons voorlopig terras vernieuwen in het definitief terras.)

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 09:49
grietje

hallo,

Lieveke ben je al terug van je huwelijksreis? Je was mooi op je trouwdag. Toch speciaal dat je niet in het wit was.

Erika, hoe gaat het met jou?

hier zijn de op bezoek gekomen vandaag! Eindelijk maar ook pfff zeeeeeeer pijnlijk. ik ben blij dat ik niet moet gaan werken vandaag want ik zou maar een halve zijn op het werk. ik heb verschrikkelijke buikpijn en rugpijn. Heb daarnet een dafalgan genomen en hopelijk werkt hij snel.
Dus dit wel zeggen dat alles heel goed terug op gang is gekomen en ik denk dat het zal sneller lukken van deze keer. Nu we gaan nog even wachten en maar pas beginnen in juli en heb al wat zitten tellen. ik zou vruchtbaar zijn als we op reis zijn. Beter kan dus niet he! ontspannen en uitgerust. Dan zou het een april kindje worden rond de verjaardag van mijn broer (die zal peter worden) en schelen de kindjes 18 maanden. mmmmm ik kijk er al naar uit naar dat leven in mijn buik en dan terug zo een kleintje en een gezinnetje dat compleet is.

Victor doet het heel goed, het is een gemakkelijk kind. Gisteren zijn we naar Antwerpen geweest en we hebben hem bijna niet gehoord. 's Avonds ribbetjes gaan eten en hij lag rustig in zijn buggy rond te kijken en wat spelen met zijn speelgoed. Hij was wel moe en heeft tot 8u30 geslapen deze morgend.

alle ik ga mijn strijk eens proberen te doen pfff

groetjes

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 09:38

Hey ,

effe vlug een berichtje ...

De dagen zijn heerlijk maar die nachten .
Voorbije nacht was weer een hel ... .
Om 20 u kreeg ze een fles en toen viel ze dadelijk in slaap dus ik om 21u ook naar bed ( gelukkig maar ) om 1u werd ze wakker ( wat op zich wel heel mooi is hoor ) maar dan viel ze pas terug in slaap rond 2u30 en dan was ze om 4u daar weer . Na haar fles kwam er weer geen boertje ... dus het nodige gekrijs heb vanalles geprobeerd . Natuurlijk wil ze dan niet plat liggen maar hangt ze liever op mama's schouder of buik ...
Dan uiteindelijk sliep ze in om 5u30 maar om 6u30 was Ina wakker .

Heb echt gehuild deze nacht ... de vermoeidheid begint vrees ik zijn tol te eisen . Ween om het minste

Het is wel een schatje hoor want nu begint ze goed te reageren en gisteren was ik tegen haar bezig van " vertel het is ... " en zij maar met haar mondje doen en plots kwam er geluid uit ze schrok van haar eigen .

Ina die doet het ook heel goed .Heb er echt niks problemen mee . Ze kan alleen niet hebben dat Margo weent want dan is het dadelijk "Alé pak haar dan ... "
eergisteren maakte ze haar echt kwaad op papa omdat die Margo veel te lang liet wenen naar haar zin .

Alé ga nog even op de bank nu Ina naar school is ... Moet nochtans strijken kuisen enz want het is hier een puinhoop ...

Liefs Erika en co

ps : sorry reageer later

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 10:48

Hoi dames,

Ben terug van reis, idd.
En wat raad je... het was zalig moet ik zeggen.
We hebben heel goed weer gehad in de Dominicaanse, enkele hele mooie uitstappen gedaan. Lekker gegeten, veel te veel!
Maar we misten ons ventje verschrikkelijk en 10 dagen is zeker lang genoeg!
We hebben enkele keren naar huis gebeld en dan hoorden we hem eens.
Maar hij heeft ook een leuke vakantie gehad want de oma's en de opa's missen hem nu al.
Lukas was heel flink geweest en hij heeft al enkele keren kaka op zijn potje gedaan, flink hé

Grietje* AMai zo vlug voor een tweede gaan, ik wens je in elk geval heel veel succes toe!
Ja dat werken, dat is toch serieus wennen he bij ons.
Kzou ook wel minder willen werken hoor als er een tweede is. Neem jij je ouderschapsverlof op?

Erika* Kop ophouden hé meid. JE doet het zo te horen heel erg goed. MAar dat het zo vermoeiend is, dat kan ik geloven. Maar het zal beteren. Hou je goed hoor met je meiden!

Alé ik ga hier nog wat opkuisen meiden.
Tot later

lieveke

Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 20:39

Hoi,

Hier zijn nog enkele nieuwe foto's voor diegene die graag kijken.

lieveke

Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 21:06

Amai lieveke heel flink van LUCAS hoor . Nu al op het potje

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 10:12

hallo ,

Hier zijn we gisteren naar kind en gezin geweest . Margo weegt nu 4killo120 en is 54,5 cm .
Voor de rest blijft ze regelmatig teruggeven maar zolang ze bij komt en geen last krijgt van bv slokdarm ... geven ze geen medicatie. Mag eventueel nutriton in haar fles doen ? kent iemand dat ? ben wat bang omdat het nu begint te beteren met haar vertering dat ze dan wel weer\last gaat krijgen van die dikkere pap ?????

Vandaag kwam bij ina de schoolfotograaf , ben eens benieuwd .

gisteren de collega's op bezoek gekregen was gezellig nog eens bij kletsen met de venten .

Ja ja nog minder dan een maandje en ik moet terug aan de slag . Nu maar voor drie weekjes en dan terug drie weekjes vakantie . En ik zie ons meisjes heel graag hoor begrijp me niet verkeerd maar ga ook graag werken . Eigenlijk zoude we ze moeten kunnen meepakken .
Ons Margo gaat naar mijn schoonmoeder net als Ina . Ina gaat dan van september ne ganse dag naar school en blijft eten daar . Nu vond mijn schoonmoeder ze nog te klein en voor dat maandje nog gaat ze ze halen .
Zal wat worden om op tijd klaar te geraken s'morgens .
Ina moet met haar papa mee om 7u , hij zet haar af bij haar meter en die doet haar naar school ( heeft daar ook twee kindjes ) . En anders moet ze al zo vroeg in de bewaking .
Sávonds gaat Papa ze halen . En ik rijd naar beigem Margo wegdoen en halen .
Is over nagedacht hé wel een organisatie hé met twee kindjes

Groetjes Erika en co

Link naar deze reactie
13/05/2007 @ 16:07
grietje

hallo,

hier ben ik nog eens geraakt. het is druk geweest de laatste tijd. Werken en heb onze hal en toilet geschilderd en gisteren is victor gedoopt. Dus moet alles voorbereiden enzo. Hij was zeer flink en maakter er niets van. we zijn ook gaan eten gisteren avond. daar heeft hij eerst in de eetstoel gezeten en daarna hebben we zijn reisbedje kunnen opzetten en heeft hij flink liggen slapen. Gelukkig zaten we zo wat in een zaaltje waardoor het geen probleem was voor zijn bedje op te zetten.

Lieveke, je foto's zien er heel mooi uit. het moet daar zalig geweest zijn. Amai hij doet al kaka op zijn potje. ik ga mijn ouderschapsverlof opnemen van de twee dan in 1 jaar. dus een jaar lang halftijds werken na mijn BV verlof. je kan het in het uz opnemen in 3 maanden of 6 maanden en halftijds werken. ik ga dit doen een beetje voor mezelf ook. zodat ik een jaar tijd heb om goed te recuperen van alles en veel kan genieten van de kindjes. Als victor naar school moet gaan , dan bijna 3 jaar wordt, dan ga ik 80% werken en hopelijk kan mijn vriend dan zijn ouderschapsverlof opnemen in 80% zo 15 maanden dus datis dan 30 maanden van de twee: 2,5 jaar 80%. Ik heb hier allemaal al goed moeten bestuderen omdat we met onze opvang zitten zonder ouders enzo he!

Erika, amai Margo is al groot en weegt goed. Victor deed dat ook wel veel hoor zo weergeven. Je mag er zelfs nu nog niet zo mee doen of er komt eten of melk terug. maar ook hij heeft er geen last van.

geniet van jullie moederdag !

griet

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 14:43

Hallo

effe een verslagje van hoe het hier gaat

Margo begint goei nachten te doen . Van 21u tot al twee keer 5u en één keer 4 uur . Nu de eerste keer moest ik er uit voor INa die ziek was en overgegeven had ... dus lakens aftrekken kleintje troosten je kent dat hé .
De tweede keer was ik zelf zo ziek als wat . Heb ik op de wc doorgebracht pffff

Denk dat de beestjes hier in huis zaten . Nu gelukkig buiten twee kleintjes met een valling is alles hier hersteld .

Margo is nu net over de 4 killo en 54,5 cm .
Ze is kleiner en fijner als INa . Zie het aan de kleertjes . Bij ina kon ik al aan maat 62 beginnen voor margo is 56 nog ruim
Maar och dan blijft ze wat langer klein want ja zal toch het laatste baby tje zijn hier in huis .

Heb vrijdag haar kleertjes voor de doop gekocht bij mexx in mechelen . Er was braderij en 10 % korting is al iets hé .
Had nog voor 75 euro maar och voor zo een spéciale dag mag dat . Voor Ina heb ik bij het folieke een mooie kleedje gekocht . Ga er nu een wit leggingske onder doen .

Daar was het 20 %
echt de moeite de braderij ... maar voor de mama en papa natuurlijk niks gekocht .
Bij Prémaman heb ik nog een setje met bijpassend gilletje gekocht voor Margo . Had ook nen bon van de h&m en daar dan ook nog een setje met sandaaltjes
Leuk hoor die kleine spullen
Spijtig dat hier nergens geen h&m is want die hebben echt leuke dingen ( alé mss beter voor onze portomonee )

Margo hangt hier weer op mijnen buik ... grappig hoe ze daar in hangt .Tís echt een heel ander als Ina hoor want die weigerde om daar in te hangen ( draagzak )
Ja ze zeggen nooit twee dezelfde hé

Maar wat hou ik van mijn twee meisjes

Fijne zondag nog

Erika en co

--------------------------------------------------------------------------------

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 09:07

Hoi,

Alles goed met iedereen?

Hier is Lukas een tandje aan het krijgen. DAt is raar, je ziet zo nu een kleine opening in zijn tandvlees voorlopig. Hopelijk duurt het niet te lang.

En verder zijn ze eindelijk van gisteren aan onze veranda begonnen, amai dat gaat groot zijn. Super, verlang al tegen dat het af is.

ERika* Leuk te lezen dat je het zo goed stelt met je meiden. EN dat ze al wat beter slaapt. JE ziet dat een tweede helemaal anders kan zijn hé, in groei en in karakter. GElukkig maar hé!!!
Mooie kortingen gehad zeg. goed hé, wanneer wordt Margot gedoopt?

Griet* AMai zeg je hebt alles goed uitgedoktert zeg. Ik heb al eens nagekeken wanneer Lukas naar school mag, dat is jan 2009. Tzou mooi zijn als er bij ons dan een tweede is, maar het kriebelt toch om al iets vroeger te beginnen.

groetjes

lieveke

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 10:13

Hey

Lieveke , nieuwe veranda in de maak . Leuk kan je binnenkort lekker genieten .
Die tandjes hé ... normaal gaat het vlug hoor natuurlijk is het niet bij alle kindjes hetzelfde hé . Ina heeft er nooit last van gehad . Heeft hij er veel last van ?

Den doop zal doorgaan begin september ... we moete nog bellen voor een rdv.

Grietje , Je kleine vent deed het dus heel goed op zijn doopfeest ... Jullie zijn gezellig gaan eten .

Ga jullie laten is er eentje aan het zeuren

Erika en co

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 16:00

Hoi,

ERika* RDV wat is dat?
Hoe is het met je meisjes? EN je ventje, alles in orde, en met jou??

Hier zijn ze nog steeds bezig aan de veranda, er is veel werk aan, als ze klaar is zal ik een foto'ke op mijn profiel zetten.
Lukas die zijn tandjes(nu al 2) zijn zichtbaar maar nog heel diep. Hij heeft er tothiertoe weinig last van moet ik zeggen. ZOveel te beter.
Hij drinkt nu ook gewoon volle melk. Dat vind ik ook al flink.
Nu en dan staat hij een tijdje volledig alleen en loop soms al aan 1 handje. Dus veel kans dat hij met zijn verjaardag loopt. Hij maakt vlug vorderingen nu.

Straks gaan we nog zwemmen, Philippe is jarig vandaag, straks feestmaal, ballekes in tomatensaus en frietjes met dessertje. EN nog een kado'ke.

Slukes

lieveke

ps heb je al mijn banner gezien, we hebben hier een beslissing genomen, binnenkort is effectief geworden.

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 16:16

Hey,

ben al terug aan het wenne aan de afkortingen op het werk rdv is afspraak

een gelukkige verjaardag voor je ventje lieveke ...
en mmmm ballekes in tomatensaus is ook mijn favoriet nog een plaatske aan tafel

wouw jullie gaan er voor ... toi toi

Hier gaat alles heel goed hoor ....

moet jullie laten

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 07:10

Hey

Hier zijn we gisteren naar kind en gezin geweest ...
Ons meisje weegt nu 4killo 850 gr en is 55,5 cm groot .

Ze heeft eerst haar siroopje gekregen tegen rota mmm dat vond ze wel lekker
Dan een prikje in haar ene billetje dat was al iets minder
Dan een prikje in haar andere billetje en dat was helemaal mis dacht dat ze er zou inblijven ocharme die prikjes .

Thuis gekomen was ze ook heel veel aan het huilen geslaan ... Koorts genomen en ja hoor 38,56
Suppo opgestoken en dan een flesje ( dat is er in één keer weer uitgekomen ) . Haar bedje in om 20 u en ze heeft tot 6u geslapen . Ben wel 10 keer op haar kammertje gaan kijken

Met Ina gaat het weer een heel stuk beter . Haar antibiotica en aerosol werken blijkbaar goed
Heb al zin om haar terug naar school te doen zo druk was ze gisteren . NU ja liever zo dan zieke kindjes hoor .

Amai amai ben nu echt wel aan het aftellen al woensdag vandaag Maandag moet ik terug werken ... Hoe korter het komt hoe moeilijker ik het vind .

Alé Groetjes Erika en co

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 08:16
grietje

hallo,

Erika oei zieke kindjes das niet zo leuk. Victor had zijn rota vaccin snel teruggegeven. Ik denk na een uur dat we thuis waren.

lieveke, is jullie veranda al af? Het is altijd zo leuk als er terug iets af is in je huis. Momenteel ben ik aan het schilderen als Bram thuis is. Hij let dan op Victor en ik schilder. Momenteel ben ik bezig aan de hal boven en het toilet.

Victor doet het ondertussen heel goed. Hij kan al alleen zitten en krijgt zijn eerste tand. Hij is nog mini mini maar hij komt piepen. Hij is nog steeds de vrolijke baby en super gemakkelijk.

Ondertussen zit ik met een eisprong die al bijna een week pijn doet. En ik had nachtdienst eind vorige week. Wat kan ik er toch slecht tegen. donderdag op vrijdag was ik 25 uur wakker. Toen ik een dutje wou doen was Victor net wakker van zijn middagdut en ben niet meer in bed geraakt. Hij was verschrikkelijk om wakker te blijven. Mijn nachten zijn altijd rustig wat ik wel leuk vind maar het is dan zo moeilijk om wakker te blijven.

Straks moet ik op voor de late te gaan doen. Misschien zie ik je eens lieveke. ik denk dat ik je al eens gezien heb, maar ben bang dat ik de verkeerde aanspreek.

groetjes

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 08:25
grietje

Er staan 3 nieuwe fotos van victor op mijn profiel

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 08:35

@Grietje , Wat een heerlijk ventje is Victor

Amai schilderwerken aan het doen ... HIer is ook nog heel veel te doen als je zin hebt

Kan me voorstellen dat die nachten wel heel zwaar zijn als je overdag niet kan bijslapen . . .

Moet er altijd om lachen jullie werken in hetzelfde ziekenhuis maar hebben nog niet tegen elkaar gesproken

@Lieveke , wij willen foto's van die veranda ...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >