< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » ben ik nu zwanger??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
ben ik nu zwanger??
17/04/2007 @ 20:56
Zoey

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Meiden, wat gaan jullie banners hard!....Voordat jullie het weten houden jullie jullie kleintje al in je armen....Okay, wellicht schiet het voor jullie gevoel niet echt op, maar neem van mij aan dat het best snel gaat (voor iemand die nog niet zwnager is)...Petitje, wellicht was dit voorlopig wel de laatste keer met je mannetje een paar dagen weg, of hebben jullie nog meer uitstapjes gepland voordat de kleine komt?

Met moi alles goed, vandaag een dikke vette positieve ovu test waar we dan maar gelijk gebruik van hebben gemaakt, ....Mocht het na het huwelijk (over 1 maand al 1 dag getrouwd, time flies ook for me)nog niet zo zijn dan gaan we de ha bezoeken, maar ik hoop dat we dan toch inmiddels zwanger mogen zijn...

Ook wil ik toch sorry zeggen dat ik hier weinig post, maar het is soms zo dubbel omdat jullie allemaal een kleintje verwachten en ik nog steeds niet zwanger ben...Ik kom serieus wel iedere keer bij jullie spieken, want loslaten kan ik jullie (en de ontwikkelingen) ook niet...

Ladies, een knuffel van mij

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 07:58
talletje

Hallo meiden alles oke bij jullie?
Bij jou wel las ik Zoey
Hier is ook alles oke.

Ik zal echt hard voor je meid dat het voor jou nou ook is raak mag zijn.
En ja ik ben het helemaal met je eens over het dubbele gevoel.
Dat had ik ook in de eerste instantie. En toen het raak was bij mij kon ik het niet geloven.
Als het bij jou zo mag zijn straks waar ik echt op hoop voor je, dan ben ik benieuwd hoe dat jij het eraf gaat brengen.
En ofdat jij wel dat geloof al heb van ik ben zwanger.
Maar dat lezen we dan vanzelf wel

Spannend joh volgende maand trouwen.
Dat is ook echt snel gegaan zo zei je dat je gaat trouwen en nu is dat volgende maand al.
Wij gaan nu dan eindelijk volgende week onze geboortenaktes regelen ik ben benieuwd hoe dat het allemaal gaat verlopen.
Maar dat zie ik dan wel.

Verders geen nieuws hier.
Ik hou jullie op de hoogte 1 mei mag ik weer naar de verloskundige toe dus ik is benieuwd.

Liefs van talletje

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 07:58
isabel

Online Status Bekijk profiel
zoey duim zo voor je dat het raak mag zijn.

versta het wel dat het moeilijk is om te posten.

Hier is alles kalm mijn ventje zit in Milaan voor z'n werk. Vanavond komt hij thuis eindelijk.
groetjes Isabel

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 09:59
petitje

Online Status Stuur bericht
hallo allemaal

Zoey je moet ff je datum geven van t trouwen want die ben ik kwijt.
Goh over een maand al een getrouwde vrouw. Hm dat is echt rap gegaan. Ik hoop dat je net zo prachtig weer hebt als nu. Mijn vriendin gaat ook trouwen volgende maand, die heeft daar ook jaren op zitten wachten en toen ging t ineens allemaal vrij snel...
Positieve ovu test is goed nieuws he, klusserdeklusserdeklus.

Talletje nog gene exacte trouwdatum vastgelegd dan? Komt daar veel bij kijken met die geboorteaktes? Ik heb daar niks voor moeten doen vermits ik trouwde in dezelde gemeente als ik geboren ben, haalde hun gewoon uit t archief. mijn ventje natuurlijk wel, die heeft volmacht moeten geven aan iemand uit zijn familie en die is toen naar t gemeentehuis gegaan en we konden er ook nog voor betalen 30€ geloof ik. En ik ben toen voor hem ( ook met volmacht) hier in antwerpen naar de ambassade moeten gaan om papieren op te halen, hebben mijn moeder en ik de hele dag over gedaan toen, bah. En dan stonden we daar als enigse vlamingen tussen allemaal nederlanders...
Heb nu tegen mijn ventje gezegd dat ie ma belg moet worden , ik ga daar echt niet meer naartoe...

Isa je zal wel blij zijn dat kris vanavond terug komt. Was toch lang he...

Hier is alles goed. Yep ben zogoed als half. Gaat echt snel. Gisteren nog bij de gyn geweest. Alles zag er goed uit. Ze kon t geslacht nog niet zien, maar wij willen t niet weten dus maakt niet uit. Gaan nu eens kijken voor een 3D echo te laten maken, lijkt me heel bijzonder.
Zijn nog vollebak aan t werken aan ons huiske. Als t goed is beginnen we volgende maand aan de schilderwerken. Daar hebben we 2 maanden voor uitgetrokken ( alle mijn ventje en mijn vader, ik moet die verflucht mijden). Dan nog laminaat erin en gordijntjes en af! Hi ik zal blij zijn als t voor augustus af geraakt.

Ons weekendje weg was zalig, heel mooi weer gehad dus dat was een extra pluspunt. Ja Zoey t was de laatste keer.
Alhoewel mijn ouders een appartementje hebben aan de kust en we gaan proberen ( als t weer en mijne toestand t toelaten) om daar toch vanaf nu elke maand een weekendje naartoe te gaan. Maar das toch heel anders.

Zo genoeg voor vandaag.
Geniet van t zonneke.
groetjes

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 14:11
talletje

Isa fijn hoor dat je ventje vandaag weer thuis komt.
Ik zou daar niet aan moeten denken mijn ventje zo lang weg.

En ja petitje ik moet een hoop doen idd voor de geboortenakte.
Mijn ventje ook best wel.
We wonen dan in Friesland en hij is in Groningen geboren en ik ben in Lisse geboren en denk niet dat ze het boeltje zullen opsturen
En mijn familie wonen allemaal of in Den Haag of in West-Voorne dus ja om iemand te machtigen om de geboortenaktes op te halen dat gaat niet werken.
Dus moeten er echt zelf achter aan.
We hebben wel een trouwdatum in ons hoofd maar of dit ook werkelijk gaat lukken???Dat is nog maar de vraag.
Wij willen op 6 augustus trouwen dan hebben we de meisjes ook bij ons die horen daar ook bij vind ik.
En mn moeder is dan hier zo wie zo op vakantie
Dus vandaar dat we hopen dat we op 6 augustus kunnen trouwen maar dat is nog maar afwachten.
Zodra we de geboortenaktes geregeld hebben en in ondertrouw gaan dan weten we zelf ook meer en dat laat ik jullie weten

Liefs van talletje

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 20:49
talletje

Hallo meiden,

Nou ik ben lekker het weekend ingegaan niet dus.
Gisteren bijna de gehele dag eeen menstruatie gevoel gehad dus ik heb extra rustig aan gedaan.
Vanmorgen vroeg verloor ik aardig wat oud bloed
Dus meteen de dokterswacht gebeld. Deze zeiden rustig aan blijven doen als het nodig is een pure paracetamol innemen en krijg je weer een bloeding dan weer bellen.
Ik zei om half 10 tegen mn ventje ik ga vast naar beneden kom je ook zo uit bed? Kheb water gekookt voor een kopje thee en ja hoor weer een bloeding.
Alleen deze keer helder rood. Ik geroepen naar mn ventje en hij zei ga maar weer bellen dus heb dit idd gedaan.
Konden om kwart over 10 terecht bij de dokterswacht.
De man zei dat tie het somber inzag en dat het beter was om toch nog de verloskundige te bellen.
Dit gedaan toen we thuis waren.
Maandag moet ik bellen om langs te kunnen komen voor een echo en als het niet zou afnemen de bloedingen maar juist erger zou worden dat ik dan weer moest bellen.
De ergste bloedingen zijn nu even voorbij het zijn nu nog stolsels gepaard gaande met menstruatiepijn zeg maar.
Ik voel me zwaar klote.....ik heb steeds buien.
Ben aan de ene kant heel erg bang en aan de andere kant probeer ik zo positief mogelijk te blijven.
Kheb kortom gewoon een klotedag achter de rug ben gebroken maar slapen gaat nog niet.
Ik hoop dat ik me morgen iets beter voel al betwijfel ik het wel op dit ogenblik.
Maandag maar bellen en het enige wat ik kan doen is afwachten en meer niet.
Werken zit er voor mij voorlopig niet meer in ik meld me morgen ziek via een smsje en maandag ochtend bel ik nog is extra.
Ons kindje gaat samen met mij nu voor en het werk dat kan een ander wel weer overnemen van mij.

Ik hou jullie op de hoogte zodra ik meer weet.
Liefs van een zeer verdrietige talletje op dit ogenblik

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 09:15
isabel

talletje meid hoe is het nu met jou??
laat je iets weten als je meer weet
sterkte en een dikke knuffel

groetjes Isabel

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 09:34
Zoey

Tjees meis, ik zit met schik je stukje te lezen....Ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan...En jij en jullie kindje zijn nu zeker het belangrijkste wat er is, houdt je rustig meis...Knuffel van mij voor jullie...

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 12:20
petitje

Talletje, o wat rottig zeg, begrijp dat je er niet goed van bent.
heb je nog kunnen bellen of op controle kunnen gaan?
Wat zeiden ze?
Ik duim voor je dat alles ok is.
Dikke knuffel
petitje

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 12:23
talletje

Nou ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld en kan pas morgen terecht.
Moet er om half 12 zijn was eerst kwart over 10 maar ze belde me weer terug dat ze me niet al te lang wilden laten wachten dus vandaar dat het nu half 12 is.
En dan gaan ze morgen kijken via een echo zo wie zo waar de bloeding vandaan komt.
En ofdat alles in orde is met ons kleintje.
Ik ben nu een aantal uurtjes op en ben helemaal gesloopt.
Lijkt net ofdat ik een fles alcohol naar binnen heb gewerkt zo voel ik me nu.
Dus ik ga zo lekker liggen en dan straks als mn ventje thuis is even boodschappen doen hij mag tillen ik nu even helemaal niet meer, en dan zal ik wel weer moe zijn.
Het enige wat ik kan doen is afwachten maar ik hou jullie op de hoogte.

Liefs van talletje

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 13:37
Zoey

Wat erg dat je nu nog een dag langer moet wachten en in onzekerheid moet blijven...Wij denken aan je meis,

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 14:48
petitje

sterkte talletje

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 09:07
Zoey

We zullen vandaag allemaal extra positief voor jullie denken en duimen...Sterkte meis, x

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 12:16
Zoey

Oh meis, ik hoop zo erg dat alles goed is gegaan en dat jullie kleintje nog steeds vrolijk en wel in je buik zit.x

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 13:06
petitje

Talletje weet je al meer?
Want ik ko mhier ook constant kijken vol spanning of je al gepost hebt.
We denken aan je!

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 14:10
Zoey

Ik kom hier net als Petitje om de paar minuten spieken, maar een angstig gevoel bekruipt me en ik ben bang dat het niet goed gaat....Meis, nogmaals, wij leven met jullie mee...

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 17:54
talletje

Of ik veel typfouten maak interreseert me nu niet.
3 maanden ver ben je dan en je kindje beweegt niet meer.
Geen teken van leven geen hartje dat klopt niks meer.
We zijn ons kleine hummeltje kwijt
Het zit er nog wel en we mogen nog 2 weken zo rond lopen maar ik ga donderdag bellen om een afspraak te maken voor volgende week voor een curatage.
Ben kapot moeder natuur is hard.
Ben je zwanger word het je ook weer afgenomen omdat het kindje toch niet in orde is.
En ik weet wel beter nu dan zoveel later maar toch de pijn is op dit moment onverdraagelijk.
Dit moet allemaal slijten en een plekje krijgen.
Maar dit moment doet zo'n pijn.
Dat is het enige wat ik nu even kan uitbrengen.

Bedankt voor jullie steun maar dit is iets wat ik samen met mn ventje nu moet doormaken.

Lieve Petitje en lieve isabel een dikke kus voor jullie kleintjes.
En bij jullie blijft het gewoon goed gaan en daarmee uit.
Wil niks anders komen te lezen niet net zoals bij mij.
En zoey is jou tijd gekomen dan geld hetzelfde voor jou net zoals ik net voor petitje en isa heb getypt.

Jullie lezen me wel weer liefs van een hele verdrietge talletje

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 19:32
isabel

talletje

de tranen staan hier in mijn ogen. Wil je kunnen helpen maar dit kan ik niet. Zou niet weten hoe.

dikke knuffel Isabel

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 20:14
Zoey

Lieve Tal, heb je net een privebericht gestuurd, ben er gewoon helemaal stil van.Kus

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 20:27

vorige week een week vroeger gestopt met de pil , heb dus tot vrijdag mijn maandstonden gehad , zaterdag opnieuw begonnen met desorelle 20 . zondag wel gevreeen . was ik veilig ? xx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >