< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Oefenen voor 2de vanaf '07

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/04/2007 @ 19:57
Phie

Online Status Stuur bericht
Hey dames,

hier ben ik ook weer!

Intussen héél effe zwanger geweest vorige cyclus, maar een mk gehad (nog voor ik vijf weken ver was). Was heel pijnlijk, net persweeën maar dan iets minder...
hoe dan ook: hopelijk lukt het snel terug hé. Mijn geduld begint zo veraan op te geraken...

Voor deze maand begin ik te vrezen: vandaag dag 12; en er wordt vandaag niet geklust (en het zal er niet meer van komen vóór zondagavond). dus alvast voor me dat mijn eisprong wat later komt

Lies: ik vind het heel jammer voor je dat het misgelopen is. Hopelijk lukt het snel na je maandje pil, maar dan voor een maand of negen zwanger blijven hé

Rain: dikke proficiat met je zwangerschap! ik wens je het allerbeste toe!!

Heb het lijstje alleszins aangepast:

Overtijd
----------
...

Bijna zwanger
-----------------
Mommy4real, 1se cyclus, 2e kindje, nod 26-04
Tielke, 5de cyclus, 2de kindje, nod 01-05
Jenny, 4e cyclus, 2de kindje, nod 02-05
Phie, 10e cyclus, 2de kindje, nod 06-05
ilsie, 5e cyclus, 2de kindje, nod 08-05
Niempje, 5e cyclus, 2de kindje, nod 20-05
Lies, ...

Zwanger:
-------------
Karin, 2de kindje, 24 september 2007
Rain, 2de kindje, 01 december 2007

Groetjes,
Phie

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 20:16
Lies

Hey meiden,

Dank je wel! Maar het is allemaal wat op de lange baan geschoven .. ik ben een tweede opinie gaan vragen aan mijn vaste gyne (had toen een andere uit diezelfde praktijk) en die kon me niet met 100% zeggen dat het een miskraam was. Als we 4 dagen verkeerd waren, was het 'normaal'. Ik weet wel juist mijn eisprong door die temperatuur, maar toch neem ik het risico niet. Stel je voor, hij sprak wel over een waterkans dat het nog goed was, maar dat wil ik niet eens denken ... dat snappen jullie wel. Nu moet ik volgende donderdag terug, en als het dan niet ok is, krijg ik de week erop een curretage. Ik acht de kans klein, maar emo-gezien is dit wel beter voor mij. En wat zijn die paar weken uitstel nu?
Het lijstje kan ik dus voorlopig niet aanvullen. Het zal ons wel de nodige rust in ons kopje geven denk ik, zowel mijn man als mij.

Phie, het spijt me te lezen dat je ook pech had. Ik hoop dat het goed met je gaat ... Ik trek me wel op aan mijn zoontje, moet ik zeggen.

Die komt trouwens tegenwoordig superknuffelen, ongelooflijk lief. En zeker nu smelt mijn hart dan helemaal. Al heb ik het donkerbruine vermoeden dat hij het af en toe ook wel gebruikt .

Rain, en hoe loopt het?

Ben blij dat de topic terug nieuw leven in geblazen is! sorry dat ik nu niet op iedereen reageer, maar dat komt er wel terug van!

groetjes
Lies

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 21:41
karin

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lies... spannend meid, ik kan je beslissing helemaal begrijpen. En denk idd dat dit emo misschien ook beter is, nu weet je over een week wel zeker of het echt mis is... en blijf je niet de twijfel houden of het misschien toch goed was.
Is je bloedverlies over?
En je kunt je eisprong wel precies weten... maar wanneer nou precies de bevruchting is... dat is toch soms een gok. Ik had toen ik nu zwanger werd, een cyclus van 31 dagen, dus ging er van uit dat ik netjes halverwege mijn eisprong had gehad... maar echo's wijzen uit dat het toch later is geweest...
De uitteldatum die op het lijstje staat van mij zal ik dan ook aanpassen, want die klopt geen eens meer!

Phie, jij ook al een miskraam... tjee... t komt wel veel voor in dit topic zeg...
Lijkt me vreselijk! Ook al is het zo vroeg... k hoop dat je dochter je door de dagen heen sleept!! Sterkte ermee.

Jenny jij ook terug. Je bent wel braaf hoor, om netjes naar mij te luisteren!
En Teaghan uit die driftbuien periode... gelukkig voor jou!

Overtijd
----------
...

Bijna zwanger
-----------------
Mommy4real, 1se cyclus, 2e kindje, nod 26-04
Tielke, 5de cyclus, 2de kindje, nod 01-05
Jenny, 4e cyclus, 2de kindje, nod 02-05
Phie, 10e cyclus, 2de kindje, nod 06-05
ilsie, 5e cyclus, 2de kindje, nod 08-05
Niempje, 5e cyclus, 2de kindje, nod 20-05
Lies, ...

Zwanger:
-------------
Karin, 2de kindje, 01 oktober 2007
Rain, 2de kindje, 01 december 2007

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 08:09
rain

Online Status
Phie wat balen voor je! Hopelijk is het snel weer raak. Enige nuttige dat er uit voor is gekomen is dat je weet dat het kan.. *knuffel*

Lies ik snap je keuze en wie weet al moet je natuurlijk in je achterhoofd houden dat de gyn gelijk heeft maar ik snap dat je het zeker wil weten gewoon voor jezelf dat je nooit hoeft te twijfelen of je er wel goed aan gedaan hebt. *knuffel*

Karin fijn dat het goed gaat

Hier ook alles nog goed, wel last van kwaaltjes maar ja hoord er bij.. Ik vertrek vandaag voor een paar dagen naar engeland even op familie bezoek.

groetjes Rain +

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 15:37
Phie

Lies, het wordt een spannende week voor jou hé! Ik hoop dat je de week zonder al te veel stress doorkomt...
Ik alleszins voor je.

Karin, ik had ook bij mijn zwangerschap voor mijn dochter ook een latere eisprong! Terwijl ik altijd braafjes een cyclus van 28 dagen had, was mijn eisprong er ineens pas rond dag 20!

Hier is't klustijd, maar nog niets geklust wegens rotagenda van mijn ventje en mezelf
Maar volgens mijn temp is de eisprong nog niet geweest (zal wel wat later komen door die mk denk ik), dus het is nog niet te laat om eraan te beginnen
Morgen gaan we een dagje sauna doen (mét massage!!!). Ik verheug me er al op!!

Groetjes,
Phie

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 15:21
karin

Wat een heerlijk weertje he dames! Mmmmm... k moest het weekend avonddiensten werken, maar heb nu lekker 3 dagen vrij. Do en vrij meot k weer werken, maar las dat het dan 26/27 graden gaat worden... hopelijk is het aankomend weekend ook nog zo lekker!!

We hebben het weekend heerlijk gewandeld bij een groot recreatieplas, samen met de hond en Anouk natuurlijk. Tussendoor bij speeltuintjes ff gestopt, kon anouk zich ff uitleven. Heerlijk!!

Phie... zalig dagje sauna... geniet ervan!!

Ow mijn muppet wordt wakker... k ga dr zo maar eens ophalen. Heb in huis lekker alles klaar, zelfs het eten hoeft alleen nog ff in de oven, dus kan me lekker met dr bezig houden!

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 07:21
Niempje27

Online Status
Ik had nog willen komen posten, maar het is te laat, moet al gaan werken, zal voor straks zijn, groetjes

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 09:18
Jenny

Wij zijn dit weekendje naar de Ardennen geweest met Davy zijn voetbalmakkers. 16 personen in één huis, waaronder 8 kinderen en ik kende er geen één van. in zijn geheel viel het weekend nog wel mee maar 't was toch niet zo mijn ding zenne. Ik ben niet het type dat van terras naar terras wandelt hé,... zij wel. uiteindelijk hebben we daar dus absoluut niks gedaan of gezien, buiten wandelen en drinken en dat interesseert mij dus geen bal. Teaghan heeft haar wel heel goed geamuseerd met die andere kinderen. alhoewel ze toch nog klein was om met de meeste dingen mee te spelen maar kom, ze liep toch mee en ze waren lief tegen haar. In den hof van 't huizeke stond er een schommel en glijbaan en meer moet ze niet hebben hé. Nadeel, dat huis stond echt in the middle of nowhere (bakker op 15 km!) (wel een mooi zicht over de bergen) en ze hadden precies geen zin om met den auto weg te gaan. Zaterdag 2 uur gewandeld om aan een speeltuintje te komen (al die kinderen ferm aan 't zagen natuurlijk), daar 20 minuutjes gespeeld, iets gegeten en dan 2 uur terug. leuk zenne! Zondagmorgen toch met de auto aangereden maar naar La Roche op 10 minuutjes rijden (ah ja, want verder wilden ze niet) en daar was dus ook absoluut niks te doen of te zien. Pff, we zijn zondag dan al om 15 uur aangereden. Niet echt mijn ding dus, och ja, we zijn nog eens weg geweest hé.

Nu vrijdag vertrekken 't ventje en ik naar Madrid voor 4 dagen. Onze 5 jaar getrouwd vieren. ben wel bang dat ik mijn meisje enorm ga missen, ze blijft bij oma, en die gaan met haar eens naar de zoo gaan maar toch,...

Teaghan kan nu zelf de blokjes in zo'n tupperwarebal steken met vormpjes, kon ze vroeger ook al, maar we moesten haar tonen waar wat hoorde. nu ziet ze zelf al welk vormpje waar past. En dan alle liedjes van K3 en Samson die ze begint mee te zingen,... leuk hoor.

Ik zit weer in mijn wachtperiode alhoewel ik ervan overtuigd ben dat het ook deze maand niks is geworden. we hebben kunnen klussen tot net één dagje na mijn vruchtbare periode volgens de banner en dan waren het de ardennen en is er niks meer van gekomen. ik zou veel chance moeten hebben dus. voel ook weer niks, en de puisten steken weer letterlijk en figuurlijk de kop op. Dus ergens midden volgende week verwacht ik de duivels weer.

Phie, hoe was 't verwendagje gisteren?

Karin, tuurlijk luister ik naar jou! hihi. Hoe kon ik dat nou negeren hé

Lies, hoe gaat het ondertussen met jou? heb je nou al enig nieuws? Hou je maar sterk hé!!

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 09:55
Tielke

Phie, wat erg om te lezen. Een miskraam, hoe vroeg dan ook, is nooit leuk hé.

Ik heb hier ook een bewogen week achter de rug. Ik had via internet ovulatietesten besteld en die kwamen vrij snel bij me thuis aan. Nu dacht ik dat m'n vruchtbare periode al wel voorbij was, maar ik kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen en ik wilde zo'n testje eens proberen. Bam, inneens twee roze strepen. Dus zou m'n eisrpong eraan zitten te komen. Ik die avond Guy een beetje verleid (want hij was best wel moe), dus ik had er best wel goede hoop in. De volgende dag nog eens getest, wéér positief (dat vond ik wel raar). Jammer genoeg ben ik die avond zelf in slaap gevallen naast Kilian :-(
De dagen erna had ik best wel veel krampen, dus ik dacht dat het wel de goede richting uitging.
Nu hadden we dit weekend een feestje van een bevriend koppel waarvan het kindje één jaar werd. Ik heb daar waarschijnlijk iets verkeerd gegeten, want ik ben héél het weekend oh zo ziek geweest. Initieel was ik gewoon heel misselijk, dus ik dacht dat het misschien wel op de zwangerschap kon wijzen. Ik was van Kilian echt vanaf het begin heel erg misselijk. Dan moest ik overgeven en voelde me echt belabberd. Guy drong erop aan dat ik iets zou innemen om me het leed wat te verzachten (medicijn). Omdat ik toch wel zeker wilde zijn of ik niet zwanger was, heb ik toch maar getest: negatief natuurlijk :-(((

Nu ben ik megachagerijnig, wat waarschijnlijk wel wijst op PMS en normaal zullen m'n regels er binnenkort wel doorkomen. Dus weer niks, op naar de volgende ronde alweer.

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 15:19
Lies

Hey

Hier gaat het. Ik probeer er niet te veel aan te denken én niet te veel te hopen! Alleen bizar dat ik me soms nog echt zwanger voel, ik zal dan toch maar eens een verklaring vragen als het niet is.

Karin, mijn bloedverlies is totaal over, ook zoiets raar. Al van donderdag ofzo.
Ik heb morgen mijn 4/5de dag en het gaat 29° worden! 't Zal toch ook wat puffen zijn vrees ik, misschien morgenvroeg er op uit trekken ofzo. Ik moet nog een zonnehoedje gaan zoeken.

Jenny, dat op weekend gaan ken ik. We doen dat ook met de kameraden van mijn man, alleen zijn we daar de enige met een kind --> nog minder leuk. Ze zitten dan tot een kot in de nacht op, en natuurlijk is onze zoon aan het krijsen om 6 's morgens ... Niemand content en zitten wij ons ganse tijd op te jagen als dat kind eens weent of ambetant doet. Absoluut niet comfortabel, maar het ventje wil per se mee om het contact neit te verliezen. Wat ik ook wel snap! Maar die 4 dagen Madrid zal zeker goed doen!! En ge moet maar af en toe eens bellen met Teaghan he. Heel mooie en speciale naam trouwens, hoe ben je daar op gekomen?

Tielke, ik dacht dat die ovulatietesten echt alleen pos testen bij de eisprong en niet omdat je iets verkeerd at ofzo? Ik hoop alleszins dat je je snel beter in je vel voelt!

Phie, ene keer klussen is al voldoende om raak te zijn he ... ik ben bij mijn eerste MK de daarop volgende cyclus al zwanger geworden van Robin. Kon het toen amper geloven. Volgens mijn gyne ben je dan een aantal maanden 'extra' vruchtbaar ...

Wij vertrekken vrijdagavond naar zee, tem woensdag. Hopelijk houdt het weer aan he. Voor onze robin gaat het de eerste bewuste keer zijn, ik ben eens benieuwd hoe hij gaat reageren op zand en zee. Ik kijk er wel nogal naar uit.

groetjes
Lies

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 07:25
Niempje27

Online Status
Tielke, wij zijn ook aan onze 5de cyclus bezig, hopelijk met meer succes deze keer! Voor jou worden het spannende dagen, al ben je een keertje in slaap gevallen! Het lukt meestal wanneer je het niet verwacht hé
Vorige zwangerschap voelde ik pas wat met 6 weken.
Ik zou als ik jou was die ovu testen weg laten, maken je alleen maar onzeker

Rain, geniet van je roze wolk en van Engeland.

Jenny, ja, wij hadden prijs van de 2de keer. En nu al 5de poging Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Sorry dat je er uit smeet , dacht dat jullie allemaal niet meer gingen komen!
Fijn dat het leuk is geworden. Moet wel met zo een hoop mensen. Zeg, je ukkie zingt al , kan ze al goed praten dan? Hier wordt er alleen mama, papa, ja en da (dank u) gezegd

Phie, jij ook miskraam gehad?! Hopelijk heb je snel geluk voor een maand of 9, je bent al zo lang aant oefenen

Lies, wanneer moet je terug naar de gyné?! Meid, ik hoop dat je gewoon later bent uitgerekend. Veel sterkte. Geniet maar van de zee en zeg ze maar dat wij binnekort ook komen

Karin alles goed met het buikje? Wanneer moet je op controle en weet je het geslacht?

Ik moet dringend gaan werken, dus doeie

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 09:01
Jenny

Tielke, ik zou ook doen wat Niempje zegt en die testen laten voor wat het is. Ik blijf er bewust vanaf omdat ik weet dat het me ook alleen maar gaat opjagen. we zien wel wat er komt.

Lies, toch raar hé wat jij aan de hand hebt. ik weet dat je niet durft hopen maar toch,... wanneer mag je nu gaan voor verdere tests? Snap een beetje wat je bedoelt zenne over op reis gaan met andere koppels zonder kinderen. Wij gaan ieder jaar op vakantie met onze vriendenkring, moet dat lukken dat het allemaal singles zijn zeker, wij zijn het enige koppel en Teaghan is dus ook het enige kindje. Moet ik wel zeggen dat onze vrienden zich super hebben aangepast aan ons meisje en begrip tonen voor elke situatie. Toch wou ik soms dat er nog kindjes bij waren, voel me dikwijls zo schuldig als zij zich "weer" moeten aanpassen aan onze dochter haar uurschema hé. Maar zij zien Teaghan ook wel vaak en ze zien ze heel graag, dat merk je wel. In juni gaan we zo weer met 9 op reis naar Spanje. Oh ja, de naam Teaghan is Keltisch-Iers en betekent "Beautiful one". het is de eerste in België (en tot nu toe de enige blijkt) en we vonden de naam op een keltische namensite. wij zijn beiden nogal bezeten door alles wat Schots en Iers is.

Niempje, 't is je vergeven! . bij ons is 't nu de 4e cyclus, vorige keer was ik met de derde zwanger. heb er nu niet veel hoop in, heb al ongikrampjes (wat wel vroeg is maar kom). En Teaghan praat idd heel goed, er is geen woord dat ze niet kan zeggen denk ik. alles herhaalt ze en idd, ze kan al liedjes van K3 goed meezingen. maar ja, Teaghan is ook wel 6 maand ouder dan jouw meisje hé. maak je maar niet ongerust. dat komt wel!!

Groetjes,
Jenny

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 13:18
karin

Lies, ergens lijkt me dat wel hoopgevend dat het bloedverlies over is meid!! Ik duim voor je dat alles oke blijkt te zijn. heel veel sterkte en suc6 morgen meid!!

Niempje, buikje begint al mooi zichtbaar te worden. En k voel me ook weer goed. Voel de beeb alleen laatste dagen niet... maar k ben zelf doordat k me goed voel ook weer druk geweest, misschien dat dat een oorzaak is. 3 mei mag k weer voro controle en 15 mei krijgen we de 20 weken echo... en dan weten we misschien het geslacht... Maar weet niet of k dat hier ga vertellen dan hoor!! En wie weet besluiten we toch nog wel om het niet te weten.

Tielke, ik heb bij anouk ook die tests gebruikt, deed dat in combi met tempen... bij mij was het toen in de 2e keer ermee raak... k vond het juist wel prettig ze te gebruiken, net als jij had k ook altijd onregelmatige cyclussen! Nu had k tenmisnte iets houvast.

Jenny... spannend weer hoor.

k weet niet wie het schreef over of je al sympies kon merken... ik voelde het dit keer gewoon aan mijn lichaam... gek he... al voor mijn NOD zei ik: volgens mij ben ik zwanger. En waarempel... t was ook nog zo...

Wat een zalig weertje he! Mijn meisje heeft zich vanmorgen smakelijk vermaakt met het buitenbadje... geweldig... k heb de tranen over mijn wangen biggelen van het lachen wat ze moest!! Heb echt genoten.
na een uur had k dr weer aangekleed, toen k zelf ff naar de wc was geweest en terug kwam, zat madam met kleren/schoene/luier aan in het water.... gekke muts!!!

Na dr slaap straks maar gelijk dr zwembroek weer aan!!

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 19:09
Lies

Hey meiden,

Ik ben dus terug van de gyne. Ik ben geboekt voor een curretage volgende woensdag, maar voor alle zekerheid wil hij toch nog een echo maken. Blijkbaar heb ik waarschijnlijk het fenomeen 'windei', waarbij alles wel blijft groeien, zonder foetus echter. Ik zag dus vandaag een vruchtzak en een beginnende placenta, perfect voor zes weken, maar geen kindje. Hij wil voor alle zekerheid volgende woensdag nog eens kijken, voor hij het effectief doet. Hij suggereerde ook nog van af te wachten, maar je weet niet eens wanneer het stopt met groeien, laat staan wanneer het dan afkomt. Ik zag dat totaal niet zitten, aangezien ik me ook wel serieus misselijk voel. Zwangerschapsverschijnselen zijn dus normaal in dit geval. Hij zei me wel dat het niet heel veel voorkomt. Dus pech gehad.

Ik ga jullie laten, tot na woensdag, want we vertrekken dan naar zee he.
groetjes
Lies

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 20:11
karin

Gosh... lies... nog nooit van gehoord zo´n situatie waar jij nu in zit... een wind ei...?? K vind het wel heel vervelend voor je... zo blijf je toch denk ik nog een sprankje hoop houden. En je klachten en kwaaltjes dus ook... terwijl het eigenlijk voor niks is...
k wens je fijne dagen aan zee, t wordt in elk geval mooi weer. geniet ervan, t is je gegunt meid!!

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 21:58
Phie

Hey dames!

Lies, ik vind het ongelofelijk jammer dat je die curetage moet laten doen. Ik duim voor je dat je't allemaal goed verwerkt!

Tielke, ik denk dat je gewoon nog veel te vroeg bent met testen. Maar ik snap het wel hoor dat je zo snel mogelijk wil weten of het deze keer gelukt is!
Die kwaaltjes kunnen inderdaad al héél snel optreden hé! En dan moet je nog eens geduldig zijn tot aan NOD; pft 't is ook niet aan mij besteed...

Hier is de afgelopen dagen flink geklust! ik denk da'k maandag mijn eisprong gevoeld heb (klopt ook als ik naar mijn temp kijk), dus jullie weten al wat er maandagavond gedaan werd. We waren bovendien lekker relax van de massage en sauna en in 't zonneke te liggen en dat schijnt de bevruchting te bevorderen!!
Alleszins had ik vandaag iets raars: tijdens de lunch (had een slaatje mee met mozzarella en spekjes), rook dat spek héél effe vies. Er was nochtans niets mis mee. Plus dat is één van de kwaaltjes die ik vorige keer ook vrij snel had. Om dan niets meer op te merken tot ik een week of 4.5 was :-s Weet dat het te vroeg is om al conclusies te trekken, maar volgens mij is mijn eitje wel degelijk bevrucht. Nu maar hopen dat de innesteling ook ok is...

Groetjes,
Phie

[Laatst gewijzigd door Phie - 26/04/2007 @ 21:59] - Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 10:09
Tielke

Phie! ohhh wat spannend voor je! Leuk als je echt weet wanneer je eitje er effectief écht was. Ik duim voor je mee. Nu dat ellendige wachten hé!

Ik voel hier echt niks, dus wacht geduldig op de

Link naar deze reactie
28/04/2007 @ 10:03
Phie

Tielke, 't is niet omdat je niets voelt, dat er niets is hé! ik alvast voor je!

Link naar deze reactie
28/04/2007 @ 23:21
Niempje27

Online Status
Jenny, ja tis te hopen dat je toch zwanger mag zijn hé, ik in ieder geval!
Bij ons is ons meisje ook het enige kindje in de vriendenkring, tis gek hoe mensen zich daar aan aanpassen Er zijn er al verschillende die zeggen dat ze ook aan kindjes beginnen door ons Oh, en ons meisje zegt al weer wat meer, water, en kiwi (vogeltje bij bumba)

Karin, ik ga toch nieuwsgierig zijn hoor. Zelf zou ik niet kunnen zwijgen denk ik!

Lies wat jammer , kom maar wat op rust aan zee. Dat volgende woensdag maar snel om zal zijn, en dat je snel weer zwanger mag zijn

Oh Phie, ik hoop dat het zich nestelt! Wie weet is er een 2de op komst, spannend!!!

Tielke, toch veel succes met wachten, zo lang er geen zijn, is er hoop hé...

Hier alles ok, af en toe aan de klus maar vooral niet te veel mee bezig. Hebben jullie ook verlengd weekend? Ik heb lekker 4 daagjes, klein beetje op rust komen.
Allé, ben er vandoor, tis al laat aant worden, groetjes

Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 15:15
Phie

Hallo dames,

Ben deze ochtend nog gaan werken, maar heb nu toch een half dagje verlof! Zàààlig met dat weer!
Ventje is nu naar zijn werk, ga er straks eens van profiteren om de centjes nog eens uit te geven... heb een mooie broek zien hangen
En uiteraard gaat er wel wat uitgegeven worden aan onze dochter hé... ik kan het laatste anderhalf jaar niet meer gaan shoppen of er is iets voor haar bij

Tielke, Jenny, nog geen nieuws? Ik voor jullie!!!

Hier nog altijd gerommel in de onderbuik Vind het een beetje vroeg eigenlijk voor zwangerschapskwaaltjes: ik heb vorige maandag pas mijn eisprong gehad!
En heb al een kwaaltje meer: sinds vandaag smaakt mijn lievelingsmerk water vies! Heb al vijf keer geproefd, maar het blijft jakkie... 't begint hier moeilijk te worden om met de voetjes bij de grond te blijven zenne!

Groetjes,
Phie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >