Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/04/2007 @ 14:30 | Proficiat aan de trotse mama's van de snelle stappertjes hier!!! ![]() Amai... Ik denk niet dat het hier al voor meteen is. Hij begint nu wel spontaan zijn voetjes te verzetten als we hem rechthouden, alleen lijkt hij wel een Russische soldaat of zo: je weet wel, hij steekt zijn beentje recht vooruit, zonder te plooien en dan ploeft hij het wat verder neer. Ontzettend grappig! Maar weinig efficiënt, dus 't zal nog wel wat duren voor hij echt zelf stapt. Ja Vannie, deze nacht was het weer afzien. Dit keer is hij om 2u30 wakker geworden en hij heeft liggen krijsen tot 4u30. Vreeeeselijk... Lubbe was een beetje overdonderd van de drukte op zijn verjaardagsfeest, al dat volk en zo. Hij had een uurtje nodig om te ontdooien maar dan voelde hij zich prima. Alleen toen iedereen happy birthday begon te zingen zat hij zoooo beteuterd te kijken. Volgens mij was het erg vals en vond ie het maar niks! Hij heeft een wheely bug cadeau gekregen (zo'n loopkarretje in de vorm van een lieveheersbeestje). Hij kan nog niet met zijn voetjes aan de grond, maar we kunnen hem er wel opzetten en hem dan vasthouden en ermee rond crossen. Vindt hij zaaalig, hoe zotter en hoe harder, hoe liever!!! (Hij is er wel al eens afgedonderd bij mij ) |
| 05/04/2007 @ 15:49 nessie@work | @ Vannie, bravo voor Kevin!!!!!! Ik zit zelf al bijna met de tranen in mijn ogen. En zo leuk, net voor zijn 1e verjaardag. Stiekem hoop ik dat hier ook, dus nog een week oefenen hé. Dan wil ik Kevin alvast een heel gelukkige verjaardag wensen als je dit weekend niet meer langskomt. Geniet ervan en verwen hem maar extra! Het wordt alvast mooi weer, dus dat kan al niet meer stuk. @ Ann, wij hebben voor Ilian ook zo'n wheely bug besteld voor zijn 1e verjaardag! Maar dan wel de muis ipv het lieveheersbeestje. Ik heb er nog niets van gehoord, dus dit weekend toch maar eens gaan informeren of het er al is, want het is bijna zover natuurlijk. Ben benieuwd hoe hij erop gaat reageren. Hij heeft al wel zo'n auto, en daar kan hij alleen maar een beetje mee achteruit, maar die is eigenlijk voor als hij wat ouder is, dus als hij die muis heeft, kan die auto weer even weg. Ik hoop dat Lubbe snel terug beter slaapt, zodat jullie ook terug nachtrust hebben hoor. Ik zou ook niet kunnen weten wat er aan de hand is met hem. Als het tandjes zijn, zou teejel en een suppo toch moeten helpen om hem te laten slapen hé. Groetjes!! |
| 06/04/2007 @ 15:52 | @Vannie: ook van mij een dikke proficiat met de verjaardag van Kevin! Maak er maar een leuke dag en meteen ook een leuk weekend van! Met die eerste stapjes erbij kan het alvast niet meer stuk he! ![]() Lubbe blijft deze nacht voor het eerst bij mijn ouders slapen zonder ons . Bedoeling is dat wij ons kunnen uitslapen na deze helse week! Ben benieuwd of ik zal kunnen slapen. Ik ben er toch niet helemaal gerust in hoor. Al is hij in prima handen ![]() Deze nacht heeft hij trouwens wel weer goed geslapen. Heel bizar allemaal... |
| 06/04/2007 @ 20:44 Kathy ![]() | @Vannie: proficiat met kevin z'n eerste verjaardag. Oja en als de gyn het goed gezien heeft, maar dat geloof ik wel, krijgt je broer er een naamgenoot bij ![]() |
| 09/04/2007 @ 16:36 Kathy ![]() | Er staat een nieuwe buikfoto op m'n profiel |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

en zeker nu, ik zie amper nog wat ik aan t doen ben! ik wil ook altijd netjes bij de gyn komen en tja soms denk ik ook wel dat ze t niet echt merken maarja voor jezelf heb je dat wel liever. ik moet wel zeggen dat ik veeeeeel minder last heb van haargroei nu ik zwanger ben en dat is wel fijn.

Hij heeft een wheely bug cadeau gekregen (zo'n loopkarretje in de vorm van een lieveheersbeestje). Hij kan nog niet met zijn voetjes aan de grond, maar we kunnen hem er wel opzetten en hem dan vasthouden en ermee rond crossen. Vindt hij zaaalig, hoe zotter en hoe harder, hoe liever!!! (Hij is er wel al eens afgedonderd bij mij 

allemaal!
Hij weet wat hij wil: zijn park! Ik word het zo stilaan zelf al beu om de hele tijd neen te zeggen. Maar hij speelt regelmatig nog heel mooi in zijn park, en da's wel handig voor als je moet strijken of zo. Misschien kopen we gewoon het goedkoopste nieuw park of zo... Hij zal het wel niet afbreken zeker!