< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/04/2007 @ 09:35
babietje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Faith, das hetzelfde gewicht en grootte als ons meisje en zij was 3 weken te vroeg. Dat zal inderdaad een loodzware opleiding zijn maar als je iets echt graag wilt lukt het ook wel meestal hoor! Als je zoals jij er 100% achterstaat gaat het wel lukken, ik heb alle vertrouwen in jou! Jij bent echt super gemotiveerd!

Pooh, amai jij hebt een rappe zenne, op 11 maanden al lopen. Ja de tijd van rust is gedaan, nu kan je er achter gaan hollen! Jij mag er met reden fier op zijn! Nee zeker!

Deze middag ga ik men meisje naar men ouders doen zodat ik hier kan kuisen, faith, ik doe dat ook ni graag kuisen, en dan in bad gaan en me wat fatsoeneren voor de gyn, men benen ontharen en mijn bikinilijn weer wat bijwerken, ja je wilt er toch altijd fatsoenlijk uitzien he. Hoewel dat bij hun waarschijnlijk niet opvalt. Maar toch. IK word er soms echt gek van van al dat ontharen, ik zou me eigenlijk moeten laten waxen maar dat doet toch zo'n pijn he, maar scheren haalt eigenlijk niet veel uit want een paar dagen later staan er al terug kleine haartjes op. Een vrouw moet toch nogal wat doen he om er een beetje goed uit te zien

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 10:48
M.

nessie, je hebt gelijk, met rust is er al veel te doen. ik moest het maar op de harde manier leren! ik heb het er soms nog moeilijk mee maar besef dat het niet zal verbeteren en dat ik beter kan toegeven eraan.
en zo kom ik hier ook wat vaker hé

babietje, hoe laat moet je bij de gyn zijn?
ja dat ontharen is altijd een foltering en zeker nu, ik zie amper nog wat ik aan t doen ben! ik wil ook altijd netjes bij de gyn komen en tja soms denk ik ook wel dat ze t niet echt merken maarja voor jezelf heb je dat wel liever. ik moet wel zeggen dat ik veeeeeel minder last heb van haargroei nu ik zwanger ben en dat is wel fijn.
bij mij is t ook gewoon scheren, heb eens zelf gewaxt en t was niet te doen van de pijn

er zitten hier precies niet veel kuisfreaks? ik wel een beetje hoor, alles moet netjes gedaan zijn iedere week en ik poets wel redelijk graag. niet het poetsen zelf maar t resultaat de frisse geur achteraf mmmm

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 13:51
babietje

Laura, het is gewoon tijdens zen visite vandaag, hij zit tussen 3 en 5 maar wij gaan er pas tegen 4.30 u zijn aangezien men tot 3.45 u moet werken. dus het wordt spannend. Ja als je buikje in de weg zit zie je niet veel meer he down under. OP het einde moest men man een beetje helpen hoo wie weet waar kwam ik anders uit!
Ik ga nu aan men foltering beginnen

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 14:02
Vannie

Laura, tsja moeilijk, aan de ene kant zal niet iedereen die je een kaartje stuurt op kraambezoek komen (gelukkig maar) en mensen die wel komen hebben vaak aanhang mee en de kinderen bijvoorbeeld, terwijl je naar dat adres natuurlijk 1 kaartje stuurt. Ik zou het niet te gek maken. Beetje een gok doen hoeveel mensen er komen. Enne.....op=op, jammer voor degenen die dan misschien niks hebben hoor. Soms komen mensen pas na een paar maanden eens voor het eerst kijken en daar kun je toch moeilijk ook suikers voor gaan bewaren

Ada, haha nou ik moet eerlijk toegeven dat ik wel een lichte smetvrees heb hoor. Maar het is zeker mijn hobby niet. Maar goed, het verdient heel erg goed dus ik probeer het in ieder geval.
Het zal voor vast zwaar worden vanaf september, maar joh, wij slepen je er wel doorheen hoor, ja toch meiden ?

Kevin dus morgen jarig. Vraag me af of hij wel wat door heeft maar volgens mij heeft hij geen idee.
Meneertje is ook weer naar de kapper geweest met papa en heeft nu een lekker kort koppie met klein kuifje.

Babietje, hoop dat het weer wat beter gaat vandaag. In ieder geval kun je je kleintje weer gaan bewonderen. Heel veel plezier bij de gyn !

Ann, wat kan er toch aan de hand zijn he ? Ik heb hier dus nu hetzelfde probleem. Vannacht werd Kevin gillend wakker en bleef ook echt doorhuilen. Luier, eten, troosten, niks hielp. En na een half uurtje was het ineens over. Nou ja.
Hier moet er wat mij betreft wel wat gebeuren met tanden, of zou hij last hebben van die exceem ? Of denk je dat ze eng dromen tegenwoordig ?

Meisjes, ik spreek jullie pas na de Pasen weer, want na vandaag heb ik echt geen tijd meer om achter de pc te kruipen. Heel fijne dagen gewenst !!!

xxx

[Laatst gewijzigd door Vannie - 05/04/2007 @ 14:02] - Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 14:09
Vannie

Even een apart berichtje.

Haha, wat ontzettend toevallig dat Pooh hier gisteren precies hetzelfde nieuws te vertellen had als ik. Kevin deed het al wel iets eerder maar dat waren dan 2 pasjes en boem, dus dat telde ik nooit mee. Maar sinds gisteren :

LOOPT KEVIN UIT ZICHZELF !!

Ik haalde hem 's middags uit bed en toen zette ik hem op zijn voetjes op de grond en ineens liep hij zo mijn handen uit. Een pas of 10 !!! Ik schrok eerst wel en wou hem gelijk pakken, maar dat was niet nodig want hij zat alweer op zijn kont. Heb echt even gehuild van trots hoor. Toen zijn papa thuiskwam heeft hij het weer gedaan en liep zo naar hem toe, ook een pasje of 10.
Wat leuk zo vlak voor zijn verjaardag he ? Hebben we heel wat leuks te showen voor de visite.
Ik vind die eerste verjaardag al zo emotioneel, maar dit was ook een emo-moment hoor, jeetje.
Nou Pooh, ik denk dat Jonathan en Kevin wel samen kunnen gaan stappen hahaha.
Heel erg knap van Jay hoor, en al zo snel !! Toppie

[Laatst gewijzigd door Vannie - 05/04/2007 @ 14:10] - Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 14:30

Proficiat aan de trotse mama's van de snelle stappertjes hier!!!
Amai... Ik denk niet dat het hier al voor meteen is. Hij begint nu wel spontaan zijn voetjes te verzetten als we hem rechthouden, alleen lijkt hij wel een Russische soldaat of zo: je weet wel, hij steekt zijn beentje recht vooruit, zonder te plooien en dan ploeft hij het wat verder neer. Ontzettend grappig! Maar weinig efficiënt, dus 't zal nog wel wat duren voor hij echt zelf stapt.

Ja Vannie, deze nacht was het weer afzien. Dit keer is hij om 2u30 wakker geworden en hij heeft liggen krijsen tot 4u30. Vreeeeselijk...

Lubbe was een beetje overdonderd van de drukte op zijn verjaardagsfeest, al dat volk en zo. Hij had een uurtje nodig om te ontdooien maar dan voelde hij zich prima. Alleen toen iedereen happy birthday begon te zingen zat hij zoooo beteuterd te kijken. Volgens mij was het erg vals en vond ie het maar niks! Hij heeft een wheely bug cadeau gekregen (zo'n loopkarretje in de vorm van een lieveheersbeestje). Hij kan nog niet met zijn voetjes aan de grond, maar we kunnen hem er wel opzetten en hem dan vasthouden en ermee rond crossen. Vindt hij zaaalig, hoe zotter en hoe harder, hoe liever!!! (Hij is er wel al eens afgedonderd bij mij )

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 15:49
nessie@work

@ Vannie, bravo voor Kevin!!!!!! Ik zit zelf al bijna met de tranen in mijn ogen. En zo leuk, net voor zijn 1e verjaardag. Stiekem hoop ik dat hier ook, dus nog een week oefenen hé.
Dan wil ik Kevin alvast een heel gelukkige verjaardag wensen als je dit weekend niet meer langskomt. Geniet ervan en verwen hem maar extra! Het wordt alvast mooi weer, dus dat kan al niet meer stuk.

@ Ann, wij hebben voor Ilian ook zo'n wheely bug besteld voor zijn 1e verjaardag! Maar dan wel de muis ipv het lieveheersbeestje. Ik heb er nog niets van gehoord, dus dit weekend toch maar eens gaan informeren of het er al is, want het is bijna zover natuurlijk.
Ben benieuwd hoe hij erop gaat reageren. Hij heeft al wel zo'n auto, en daar kan hij alleen maar een beetje mee achteruit, maar die is eigenlijk voor als hij wat ouder is, dus als hij die muis heeft, kan die auto weer even weg.
Ik hoop dat Lubbe snel terug beter slaapt, zodat jullie ook terug nachtrust hebben hoor. Ik zou ook niet kunnen weten wat er aan de hand is met hem. Als het tandjes zijn, zou teejel en een suppo toch moeten helpen om hem te laten slapen hé.

Groetjes!!

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 17:07
M.

hoikes,

kom weer even uitblazen hier, t schilderen zit er weer op voor vandaag. ik heb niet zoveel gedaan, had even in de zetel gaan zitten na t eten en ben wel in slaap gevallen zeker enfin t heeft deugd gedaan mijn dutje.

vannie, alvast een dikke proficiat voor kevin voor morgen! geniet maar van t feestje en t paasweekend.
super dat hij nu al iets heeft om te tonen aan de mensen hé, zo alleen wandelen is toch groot nieuws

babietje, en is t scheren gelukt? was t geen te grote foltering? je hebt gelukkig nog wat zicht op de zaken hé

ann, heeft lubbe deze namiddag wat geslapen dan? hopelijk vind hij snel zijn draai weer. zo'n feestje kan doorwegen voor een kindje hé

groetjes en tot morgen allemaal

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 22:35
Ada

Online Status Bekijk profiel
Laura,
Ja ze kon niet anders. Zodra ze iets deed kwamen de weeën, dus het was dat of véél te vroeg bevallen ( met alle risico's van dien)
Zij is ook een enorme zenuwpees, zelfs na een voetoperatie ( ze mocht 6 weken niet op haar voet staan) vond ze er toch iets op om rond te lopen.
Maar voor je kindje doe je dat echt wel hoor, je zou verstelt staan van je eigen uithoudingsvermogen en geduld!

Babietje,
Ja ik vond ook niets gruwelijker dan de gedachte om ongeschoren bij de gyn terecht te komen. Vooral op het einde ( heb altijd een dikke buik gehad) vond ik het vreselijk omdat ik er dan nog amper aan kon, had extra spiegels nodig. Je kunt je niet inbeelden in welke posities ik me moest wringen om aan alles te kunnen, mijn man kreeg er soms de slappe lach van!

Vannie,
Ik vrees dat eenmaal mijn stage begint ik hier amper zal kunnen langskomen. Vind er nu amper de tijd voor.
storm stapte ook alleen net de dag voor zijn verjaardag. Ja een bevestiging dat ze groot worden.

Zeg heeft iemand nog iets van Kelly gehoord? Hopelijk gaat alles goed daar;

Meiden,
Bedankt voor de complimentjes, maar ik voel me momenteel niet echt moedig, zelfzeker of sterk hoor! Loop al heel de avond te huilen.
Mijn uitkering is gestort en die is nog veel lager dan we oorspronkelijk verwachtten. Ik zie het niet goed meer zitten; angst om geen interim te vinden, geloop om te weten hoe het nu zit met die uitkering ( moet toch wel fout zijn volgens mij!), hoe rondkomen?, andere opties,..
Heb al een serieus potje gehuild. Mijn man vind dat ik absoluut nog geen ander werk hoef te zoeken en vind dat ik mijn studies moet doen. Maar de gedachte dat we hiervoor de kids hun spaarrekening moeten plunderen, breekt echt mijn hart
Weet echt niet meer wat doen! maak ik wel de juiste keuzes?
Wat als ik geen fulltime interim vind en ik met deze uitkering moet gaan studeren? Kan pas morgen bellen naar de hulpkas dus ik vrees dat ik deze nacht niet veel ga slapen.
.... heb echt geen woorden om uit te drukken hoe angstig en verdrietig ik me nu voel.... Zit hier te huilen, zie echt geen oplossing,...
Groetjes

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 10:08
babietje

Hallo iedereen,

Ik ben dus gisteren bij de gyn geweest en alles was is orde. Het hartje klopte, het was een 4 mm groot. Er was wel een kleine innestelingsbloeding te zien op de echo. Maar ik was al content dat het hartje klopte. Ik heb een echo meegekregen maar daar is nog niet zoveel op te zien hoor. Weegschaal was 66.5 kilo, 1,5 kilo minder als 2 weken geleden maarja dat was van de buikgriep. Ik moest wel veel blijven drinken en die tube daktarin volledig opgebruiken. En als ik zeker wilde zijn dat het genezen is mocht ik volgende week een staal binnenbrengen naar het labo. Dat ga ik wel doen denk ik dan zijt ge toch zeker dat het volledig genezen is he. Rond 19 u gisterenavond heb ik wel een heel klein beetje bloed verloren waarschijnlijk weer van de echo maar het was echt niet veel. Sindsdien heb ik ook niets meer gezien maar ik ga het vandaag toch maar rustig aandoen. Ons meisje is vandaag weer bij de onthaalmoeder, hopelijk brengt ze weer geen ziekte mee, dus ik ga me vandaag bezighouden met plannen bekijken die men schoonvader heeft meegenomen van het gemeentehuis van huizen die we mooi vinden en de boekjes eens doornemen die we van batibouw hebben meegenomen, wel een hele hoop hoor! En ook wat tv kijken zenne.

Vannie, een gelukkige verjaardag voor KEVIN! Hiep hiep hoera, 1 jaar al! Veel plezier vandaag en wat een verjaardagscado, hij loopt dus dat wil zeggen dat jullie er achter mogen hollen!

Ann, haha dat zal wel een mooi zicht zijn, vind ik ook wel grappig, ja ze moeten nog zoveel leren he.

Laura, a ik wou al te zeggen schilderen, jij moet niet te veel meer doen als rusten en genieten! Laat een ander maar werken. Maar ik lees dat je niet veel geholpen hebt, goed zo! Jaja het scheren is gelukt, zonder ongelukken want je weet nooit he. Maar inderdaad ik kan alles nog goed in het oog houden.

Faith, weet je al iets meer of die uitkering juist is? Ik hoop het in ieder geval voor jou want het zou inderdaad jammer zijn moest je de kinderen hun spaarpotje breken maar mss een tussentijdse oplossing en het dan later terug te geven als jullie er weer wat beter voor staan. Maar je mag de moed niet opgeven, je zal wel interimjob vinden! Alle skomt goed!

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 15:47

ff kort berichtje druk druk en nog altijd niet lekker/veel pijn.
Maar ik wilde kevin ff feliciteren met zijn 1e verjaardag!!! (hihi vannie ik had net op je Hyve gevraagd wanneer ie jarig was ik dacht nl de 6e kijk ik op de kalender jaaa dat is vandaag!!!!)

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 15:52

@Vannie: ook van mij een dikke proficiat met de verjaardag van Kevin! Maak er maar een leuke dag en meteen ook een leuk weekend van! Met die eerste stapjes erbij kan het alvast niet meer stuk he!

Lubbe blijft deze nacht voor het eerst bij mijn ouders slapen zonder ons . Bedoeling is dat wij ons kunnen uitslapen na deze helse week! Ben benieuwd of ik zal kunnen slapen. Ik ben er toch niet helemaal gerust in hoor. Al is hij in prima handen

Deze nacht heeft hij trouwens wel weer goed geslapen. Heel bizar allemaal...

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 20:44
Kathy

@Vannie: proficiat met kevin z'n eerste verjaardag.

Oja en als de gyn het goed gezien heeft, maar dat geloof ik wel, krijgt je broer er een naamgenoot bij

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 18:15

He wat leuk zeg Poester De naam zullen we afwachten haha k weet nog dat je ons de naam van Serjenka had verteld wat dus niet Serjenka was, omdat jullie vlak van te voren nog wisselden

Ada, ik hoop dat je de juiste beslissing kunt maken, lijkt me toch wel een heel dilemma hoor. De spaarrekening van de kids plunderen zou ik ook niet zomaar doen. Maar goed, het is een afweging waard... Maar wel moeilijk allemaal.
Succes met alles

Babietje, super dat het hartje klopte
Ennuh ik was ook altijd zo hoor van alles netjes ontharen en zo. zelfs vlak voor mijn bevalling nog haha, ik zag niet eens wat ik deed met die buik en vlak voordat ik echt mocht gaan bevallen (lees: meepersen) moest de zuster alsnog wat wegscheren haha

oh telefoon ben weg doei

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 10:12
M.

hoikes,

eerst en vooral een vrolijk paasfeest allemaal!
ik kom hier ook nog snel eens kijken, deze middag gaan eten met de familie en dan in de namiddag naar de andere kant van de familie dus gans de dag weer met de voetjes onder tafel! t zal weer goed zijn voor de kilo's
we zijn gisteren nog eens terug naar dreambaby geweest om wat kleertjes op te zetten op de lijst, goh, zo 'n mooie spulletjes
daarna zijn we nog naar de kermis geweest en tuurlijk ook al iets meer van daar voor onze kleine spruit!
ja t staat nu allemaal in het teken van onze kleine baby hihi

faith, hoe is t ermee meid? ben je al wat opgebeurd? t is normaal dat je af en toe eens van die momenten zult hebben dat je twijfelt of het wel de goede beslissing is enzo, t is niet evident wat je gaat doen maar t is mogelijk hé!
je mag de moed niet opgeven! blijven zoeken naar die interimjob en op t moment dat je het minst verwacht zal er wel iets uit de bus komen. je ventje en familie staan toch ook voor 100% achter ja? ik vind het echt heel knap van je dat je dat allemaal gaat doen, en ook al zal het niet altijd even makkelijk zijn, je slaat je je er wel door!
hou moed meid!

babietje, blij te horen dat alles goed was bij de gyn! zo ben je weer een tijdje op t gemak en kan je weer wat gaan genieten hé!
oja ik schilder wel veel hoormaar niet de dingen die boven mijn hoofd zijn, die laat ik aan mijn ventje.
ik schilder gewoon zo graag en laat dat niet graag door een ander doen.

ann, hoe heeft lubbe t gesteld?

zo, ga er snel vandoor, heb nog wat te doen tegen de middag

groetjes en tot later

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 09:37
Ann

Lubbe heeft prima geslapen bij oma en opa. Wij zijn 's avonds nog langsgeweest om hem in te stoppen, en hij heeft de hele nacht doorgeslapen. Gelukkig heb ik zelf ook wat slaap kunnen inhalen - ik was een beetje benauwd dat ik zou wakker liggen, maar dat viel goed mee hoor. Het scheelt als je weet dat je kleintje in goede handen is he.

Lubbe is wel nog behoorlijk lastig. Hij knaagt de hele dag door aan zijn park. Vroeger konden we nog neen zeggen, en dan stopte hij, maar nu niet meer hoor. Ik denk dat hij veel last heeft van zijn tandjes. Probleem is dat het een geschilderd park is en dat hij alle verf zo opeet. Misschien moeten we toch eens kijken voor een nieuw park. Alhoewel het ook gek is, hij is nu al meer dan een jaar! Wie weet hoe lang hij er nog in wil...

Trouwens: ik ben er eindelijk in geslaagd om de website van Lubbe bij te werken, dus de foto's van het feestje staan erop!

[Laatst gewijzigd door Ann - 09/04/2007 @ 13:54] - Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 16:36
Kathy

Er staat een nieuwe buikfoto op m'n profiel

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 08:36
M.

hoikes,

t paasweekend zit er weer op en t is maar goed ook, k zou alle dagen zo moeten eten, amaai! en dan nu nog al die chocolade in huis ook
heb gisteren weer wat last gehad van harde buiken tegen de avond dus zal me maar wat kalm houden vandaag, alhoewel ik weer 1001 dingen heb te doen.
gelukkig kan ik af en toe hier eens komen relaxen

ann, fijn dat lubbe t goed gesteld heeft bij oma en opa, zo hebben jullie zelf ook wat kunnen rusten en op adem komen hé. kan je hem geen bijtring geven of iets anders om op te knagen? t is idd zonde van t park en nu nog een nieuw kopen zou ik ook niet doen.
wat is de site ook alweer?

poester, knappe buik hé meid! ik zal dringend mijn buikfoto's er ook eens moeten opzetten want er is weer al veel veranderd

hoe waren jullie paasweekends trouwens anders nog?

groetjes

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 08:50
Ann

@Laura: hij heeft al een hele collectie bijtringen. We proberen hem direct terecht te wijzen als hij aan iets "verboden" knaagt, en ik bied hem dan een bijtring aan, maar meestal gooit hij hem direct weg... Hij weet wat hij wil: zijn park! Ik word het zo stilaan zelf al beu om de hele tijd neen te zeggen. Maar hij speelt regelmatig nog heel mooi in zijn park, en da's wel handig voor als je moet strijken of zo. Misschien kopen we gewoon het goedkoopste nieuw park of zo... Hij zal het wel niet afbreken zeker!

@Poester: mooie buikfoto hoor! Ik zou er ook weer zin in krijgen. Alleen wil mijn ventje nog niet mee! Waar is de tijd dat hij het over drie-vier kinderen had. Lijkt lang geleden, en ik denk niet dat het ooit nog zover komt. Het zal een wonder zijn als ik hem kan overhalen tot twee

De website is gewoon: lubbe.be

[Laatst gewijzigd door Ann - 10/04/2007 @ 09:39] - Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 15:04
Vannie

Nou meiden daar ben ik weer ! Heb na donderdag geen minuut meer de tijd gehad om achter de pc te kruipen.

Allemaal hartstikke bedankt voor jullie felicitaties voor Kevin !! Ik heb het hem allemaal doorgegeven.

Kevin is mateloos verwend, zowel vrijdag als zondag. Heeft lekker zelf taart gegeten en de kadootjes proberen uit te pakken haha. Hij vond de versiering geweldig, vooral de ballonnen en zijn versierde stoel.

Heb wat foto's op mijn profiel gezet om een indruk te krijgen.

Poester, JIEHAAAAAAAAAAAAAAA !! Een Leandertje ! Super super super !!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >