< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
05/04/2007 @ 15:43

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
joepie,

ik ben tante geworden.

floris weegt 1760 gram is 43 cm

groetjes
evi

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 18:37
Vanessa

Online Status Bekijk profiel
Proficiat tante Evi! Is alles ok met de baby? En met de mama?

Dus Jef gaat buiten ook al stofzuigen Zalig vinden ze dat hé, buiten spelen!

Hopelijk krijg je Tijs snel weer op 5 voedingen.

Groetjes

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 19:13

Hoi,

ja hoor ik belde net met de mama en floris doet het net zo goed als tijs!toch raar, toen ik met haar belde begon ik gewoon te wenen omdat ik wist wat ze nu doormaakte. daar nu zo leeg liggen in je kamer zonder je kleintje erbij...pff er wachten haar nog zware weken.
ze hebben ook op haar buik moeten duwen want hij wilde er' niet uit ondanks de keizersnede.daar heeft ze nu wel last van.

tijs neemt zijn eeturen wel als goed aan en drinkt zijn flesjes vlot leeg. benieuwd of we deze nacht ook succes zullen hebben.

katrien ook voor jou kort het nu af!

groetjes
evi

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 09:01
Katrien

Evi, is ze ook in Mol bevallen? Goed dat de baby het zo flink doet hoor! En Tijs z'n kleinste kleertjes kunnen nu nog gebruikt worden hé

Vanessa, ik voel me nog steeds op en top hoor En iedereen zegt me maar dat ik er "vinniger" uitzie, komt waarschijnlijk door al die kilo's die ik al kwijt ben. Ik merk zelfs dat m'n zwangerschapsbroeken "uitgerokken" zijn, die zakken gewoon van m'n poep bij wijze van spreken

Vandaag nog een half dagje werken, en dan verlof tot en met volgende week woensdag, ik zal het kunnen gebruiken. En zo beginnen we stilletjesaan af te tellen hé

Groetjes, Katrien en Lore en

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 09:22

hoi,

jajaa katrien het aftellen is begonnen bij jou!

floris ligt in mol, als alles goed blijft dan gaa we deze avond zijn mama even bezoeken en daarna jef naar onze vroegere buurvrouw doen en tijs naar mijn tante. tijs gaan we wel halen want die werd ook deze nacht weer wakker.hij heeft veel last van krampjes. blijkbaar is het toch niet door de venkel. nog 2 dagen geef ik vast voedsel om uit te proberen en is er dan geen beterschap wordt het terug papjes alleen vrees ik.
zijn stoelgang is wel goed maar die loopt heel de dag en nacht te poerten en wordt er wakker van.
deze nacht waren we weer op van 3.15 tot bijna 5 u!

groetjes
evi

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 10:03
Ikje

Katrien: Allé, dan wordt je nu een hele slanke zwangere.... Ook wel goed voor nadien hé, die kilo's moeten er ook weeral niet afgewerkt worden.... Hopelijk is het dieet niet te zwaar en kan je het blijven volhouden. Nog efkes en jullie prutske komt de boel opvrolijken!!!!

Evi: Een hele dikke proficiat hé!!!!! Is dat de eerste keer dat je tante bent????? oei, hopelijk niet terug enkel pap voor Tijs. En mogen de kindjes op logement.... Voor Jef zal het echt wel aanpassen zijn hé, wel normaal dat er dan wat traantjes vloeien. Een broertje, verhuizen,..... Zoveel ineens voor hem hé....

Vanessa: Flink al van Nell hé. En het zonnetje in huis!!! Geniet ervan. Ook Daan die graag buiten speelt, Wouter vindt dat ook heel tof, achter de katten jagen, in de zandbak, in't schop met hout sleuren.....

Hier had Pieter zich gisteren overeten!!! 2 pottekes tuingroenten met rijst en nog 100ml pap!!!! Ja man, die kon gene pap meer zeggen. Maar hij is nadien eigenlijk altijd lastig geweest. Hij wist geen blijf met zichzelf. In de namiddag naar de Keiheuvel geweest, samen (WOuter en Pieter) zelfs in die schommelschotel geweest en dat vonden ze alletwee super!!! Ze gierden het uit. Och, daar gaan we nog plezier mee hebben met die 2 ventjes ja.... Ik hoop dat dat goei weer er een tijdje gaat zijn, eindelijk veel buitenspelen!!! Evi: Pieter had gisteren ook last van poertjes, ik dacht dat dat van't vele eten kwam. Mss reactie op die rijst bij hem. Of de groentjes.... Ook daardoor was hij zo zeurderig denk ik. Nu ligt hij te vechten met een handdoek. Deze morgen een dikke kaka gedaan en ik hoop dat het nu beter zal worden. Sebiet maar pekes geven denk ik en geen pap meer achterna, maar je zag gewoon dat hij nog pap wilde drinken en zonder aarzeling dronk hij dat nog op....

Allé, geniet van't zonnetje en het verlengde weekend!!! Veel eitjes rapen (en niet teveel snoepen!!!, das niet alleen op jou hé Katrien, dat telt ook voor mij zalle!!!)

Groetjes
Anja

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 10:18
Katrien

Hihi Anja, ik mag er zelf GEEN snoepen

Op bevel van de gyn!

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 10:38
Ikje

Foto gezien:

Lore met de korte haartjes, echt een knap meiske hé!!!! En dan met zo'n snoetje van : ZIE EENS HOE SCHOON!!!

Knappe meid hebben jullie.

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 10:50
Katrien

Mercikes Ik zal de complimentjes overmaken aan Lore hoor

Ze ziet er echt anders uit met haar haartjes zo kort vind ik... Ik had dat al vele vlugger moeten laten doen, ze ziet er nu een echt kleutertje uit (met jammer genoeg soms ook de bijhorende kleuterstreken ).

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 11:46

oei,

heeft lore al kleuterstreekjes.....ja hoor ook van hier complimentjes dat het een mooi meiske is.

anja, de eerste keer tante...nee hoor, tis de 5 de keer maar wel het eerste neefke. ik heb nichtjes van 12.10.9 en 5 jaar oud.die zullen dus de paaseikes voor tijsje wel rapen en opeten.
het doet me wel iets zo opnieuw tante te zijn.

zo fijn gespeeld dus in de keiheuvel. ik heb ze eergisteren samen op jefs fiets gezet ( foto op profiel) vonden ze ook erg leuk.

veel paaseikes zullen ze hier niet rapen. en bij mijn schoonouders is het zelfs nog geen kerstmis of nieuwejaar geweest dus zullen ze pasen nu ook wel " vergeten". tijs is ook nog maar half geboren. ik hoop dat floris toch meer cadeautjes krijgt nu moeke meter is. tis zielig voor die ventjes, als we er zelf niet voor zorgen komt er gewoon niets van in huis.

net even gaan buurten op mijn werk met jef en tijs. was wel gezeliige en jef had geen schrik van mijn bewoners, ookal aten ze de koekjes uit zijn handjes op.

in de nm langs de markt met de 2 bengels denk ik.

katrien goei verlengdweekend!

ja weer uit logeren, gert wou kost wat kost dat we deze avond samen naar een vat gingen, hij wou niet dat ik thuis bleef dus zal ik maar gaan.

fijn paasweekend ( sorry katrien maar ik zat al wel aan de paaseikesmaar dat zal ik me wel weer snel beklagen)

groetjes
evi

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 11:48
wendy verachtert

Hoikes,

Katrien, leuke foto's, de deugenieten-streken stralen gewoon van haar snoetje. En de streken.... Ik zeg hier altijd de boom staat nie ver van de appels. Nog een paar weekjes en de volgende kapoen is gearriveerd.

Tante Evi, proficiat met de geboorte van Floris. Ik kan me voorstellen dat je eigen ervaringen terug boven kwamen. En nog niet zot van het muziekje? Jef vond het precies ook wel leuk.

Anja, ik ben het volkomen met je eens, dat het zonnetje lang mag schijnen. Ik vind het zoveel leuker als het zonnetje schijnt. Ik ben dan ook echt een zomermens, buiten zitten, kindjes spelen, bbq eten, ik kijk er al helemaal naar uit. Als mijn veranda dan nog eens af is.

We zijn al van woensdagavond thuis. Dinsdagavond heb ik mijn ventje maar de opdracht gegeven om met de trein na te komen. Ik zag het nie zitten om met de vier belhamels alleen naar plopsaland te gaan. Ja, we hebben ons abonnement nog maar eens verlengd. Onze Jonathan heeft nu ook een volwaardig abonnement, gelukkig, want nu mag hij ook overal op. Hij zei bij de draak, gisteren( vorig jaar nvdr) moest ik bij Omi blijven. Eigenlijk was ik best blij dat ik voor hem mocht betalen.

Ze gunnen hier elkaar weer het zonlicht nie, dagen als vandaag vraag ik me echt af waarom ik er persé 4 wou. Chance dat er ook andere dagen zijn....

Groetjes,
Wendy&co

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 12:55

wendy,

fijn dat nu ook jonathan overal in mag.zou jef al in vele dingen kunnen?

en ja met 4 kids zul je je handen wel vol hebben.

het muziekje wordt hier regelmatig opgezet met de boodschap dat het voor tijs is!

groetjes
evi

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 19:10
wendy verachtert

Hoikes,

Hier deze namiddag nog eens met spoed naar de huisarts gereden. Er loopt er hier ene met drie draadjes in zijne duim, ik hoef er gene naam bij te zetten zekershij kende de procedure al van buiten.

Evi, Jef kan normaal gezien op bijna alles hoor. Er zijn maar 5 attracties of zo waar dat ze 1m voor moeten zijn, dat zijn voor mijn mannen wel de topattracties, zijnde de draak( 8-baan) de splash, een boot in het donker naar boven om dat met een rotvaart naar beneden te gaan om in het water te belanden, de boomstammen, de vleermuizen( ben nie zeker) de zwierstoeltjes. Onze Jonathan is dus net als zijn mama gek op hoe sneller, hoe gekker...

Snel mijne afwas doen, seffens nog een potje kaarten met schoonbroer en -zus.

Goei weekend,
Wendy&co

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 20:34
Katrien

Hellow allemaal

Iedereen een fijn paasweekend gehad?

Ik ben dus, tot ieders grote verbazing, van al dat snoepgoed kunnen afblijven hé Heb geen enkel eitje of stukje chocola in m'n mond gehad, al was de verleiding op sommige momenten erg groot hoor

Zondagavond is Lore nog bij ons mama en papa blijven slapen, wij zijn met Hanne en Roel nog gaan eten 's avonds in Geel, en daarna naar de cinema. 't Zal de laatste keer voor de bevalling geweest zijn denk ik, dat we nog eens een avondje "uit" konden gaan...

Vandaag was het stralend weer, Lore is gans de namiddag buiten aan het spelen geweest met een buurmeisje, ik heb ondertussen 3 machines was gedaan en opgehangen, en m'n huisje gedweild, volgens mij is de nestdrang hier serieus toegeslagen

Het valiesje voor ons ukje heb ik vanmiddag ook al gepakt, en de enveloppen van de geboortekaartjes zijn geschreven. Nu enkel de tekst nog in orde brengen, en m'n eigen valies maken.

Ik ben nog thuis tot en met woensdag, dus hopelijk nog een paar dagen van dat goede weer zoals vandaag hé

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 21:08
Vanessa

Hebben alle kindjes goed paaseitjes geraapt?

Hier puilt de kast uit van de chocolade Ik ben eens benieuwd hoe lang dat daar weer allemaal gaat liggen.

Wendy, da's niet zo'n goed nieuws, draadjes

Ja Katrien, de nestdrang toegeslagen Nu is het ook echt niet lang meer hé! En wie weet beval je ook vroeger zoals bij Lore.

Wij zijn vandaag tot in Olmen gewandeld en terug, zalig was't in 't zonnetje, maar ik ben al verbrand Zie natuurlijk zo rood als een tomaat

Groetjes

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 21:16

goed zo katrien!

ja de nestdrang is bezig, zou uw ma dan toch gelijk krijgen?

Floris doet het erg goed, mijn schoonzusje daar en tegen minder, sukkelt met hare bloeddruk is er echt niet goed van!

wij zijn vandaag naar plopsaland in de panne geweest! het viel reuze mee, jef amuseerde zich er goed. juist het wachten vond hij wat vervelend. hij ontmoette piet piraat en berend brokken pap, zag kabouter klus, kwebbel en plop, de paashaas reed erond en wizzy en die papegaai...ook zagen wendy van wanten en jaque vermeire met hun kinderen, maar die waren niet content in hunne auto hoor!en jef was boos omdat hij niet in die auto mocht.

natuurlijk vond hij het super dat hij de nieuwe bumba show met bumba, bumbalu en kiwi kon zien, hij deed volop mee.

op het laatste mocht hij nog door de fonteintjes lopen. zijn oogjes glinsterde nogal.

tijs genoot van de buitenlucht.

op de terugweg deed hij echter niets dan brullen, tjonge hij hield het 3 u vol!ocharme dis jef was het ook beu om naast zo nen blijter te zitten.

nu liggen ze in hun bedje en jef, gert en ik hebben zelfs rode wangetjes van het zonnetje ginder.

groetjes
evi

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 21:17

vanessa,

ook rode wangetjes dus!

wendy inderdaad je hebt nog steeds een brokken piraat in huis, hopelijk voor jou wordt hij ooit rustiger...

groetjes
evi

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 14:27
Vanessa

Evi, fijn dat jullie je zo goed geamuseerd hebben! Zijn daar meer attracties waar onze kleintjes in kunnen dan in plopsaland indoor? Wij zijn van plan om in de zomer ook eens naar de panne te gaan, maar als dat zoals in Hasselt is, vind ik het eigenlijk niet de moeite.

Ja, het zonnetje heeft gisteren goed zijn werk gedaan

Groetjes

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 14:57

vanessa,

eigenlijk zijn daar best veel attracties waar ze onder de m eter in mogen.
tegen de zomer gaat daan zeker groot genoeg zijn hoor!je hebt er de eendjes,de kikkers, konijnen,tractors, autootjes,luchtballen, carroussel, bootjes van piet piraat....en nog dingen maar wij zijn niet overal opgeweest....je kan het bekijken op hun website.

we hebben gisteren de fietskar van mijn zus gekregen. straks gaat gert die installeen en dan kan tijs ook mee op de fiets al gaat jef jaloers zijn dat hij er nog niet bij in kan. ik overweeg om zo een schelp te kopen waar tijs dan inzit en zo jef er naast kan.

groetjes
evi

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 15:57
Vanessa

Ik mag bij mijn nicht ook zo'n fietskar gaan halen, ik vind dat wel maar raar, heb maar schrik dat auto's dat niet zouden zien, maar met twee kindjes heb je niet veel keuze hé! Ik denk dat ik met twee stoeltjes op mijn fiets niet recht ga blijven.
Wat bedoel je met zo'n schelp, Evi?

Nu steek ik Nell nog in de draagzak op de fiets, misschien ook wel niet echt veilig

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >