Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/04/2007 @ 15:43 ![]() | joepie, ik ben tante geworden. floris weegt 1760 gram is 43 cm groetjes evi ![]() |
| 06/04/2007 @ 10:18 Katrien ![]() | Hihi Anja, ik mag er zelf GEEN snoepen ![]() Op bevel van de gyn! ![]() Groetjes, Katrien en Lore en ![]() |
| 06/04/2007 @ 10:38 Ikje ![]() | Foto gezien: Lore met de korte haartjes, echt een knap meiske hé!!!! En dan met zo'n snoetje van : ZIE EENS HOE SCHOON!!! Knappe meid hebben jullie. |
09/04/2007 @ 21:17 ![]() | vanessa, ook rode wangetjes dus ![]() !wendy inderdaad je hebt nog steeds een brokken piraat in huis, hopelijk voor jou wordt hij ooit rustiger... groetjes evi |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

zijn er nog mama's uit Balen?

Ik hoop dat dat goei weer er een tijdje gaat zijn, eindelijk veel buitenspelen!!! Evi: Pieter had gisteren ook last van poertjes, ik dacht dat dat van't vele eten kwam. Mss reactie op die rijst bij hem. Of de groentjes.... Ook daardoor was hij zo zeurderig denk ik. Nu ligt hij te vechten met een handdoek. Deze morgen een dikke kaka gedaan en ik hoop dat het nu beter zal worden. Sebiet maar pekes geven denk ik en geen pap meer achterna, maar je zag gewoon dat hij nog pap wilde drinken en zonder aarzeling dronk hij dat nog op....
).
.ja hoor ook van hier complimentjes dat het een mooi meiske is.
.
, dagen als vandaag vraag ik me echt af waarom ik er persé 4 wou. Chance dat er ook andere dagen zijn....
, ik hoef er gene naam bij te zetten zekers

Ik ben eens benieuwd hoe lang dat daar weer allemaal gaat liggen.