Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/04/2007 @ 18:23 | hey natacha wij komen ook laslo ,amarah en ikke !!! groetjes melissa |
16/04/2007 @ 09:31 ![]() | heykes de foto's zijn mooi!!! wie ze wil mag ze ook hebben, stuur dan een pb'ke met e-mail adres !!! [IMG]http://i153.photobucket...icha_033/meeting066.jpg[/IMG] |
| 16/04/2007 @ 14:03 Ellebel ![]() | Die foto is SUPER schattig!!! ik hoop er volgende keer zeker bij te zijn. Jullie hebben wel prachtweer gehad voor de meeting. |
| 16/04/2007 @ 18:14 nathalie ![]() | hallo meiden was echt gezellig gisteren,moeten wegauw weer doen,en dan met iedereen!!! .echt een leuke foto.. kom straks nog even piepen, doeiiiii ![]() |
| 16/04/2007 @ 22:15 Emmeke ![]() | Hallo allemaal! Ik vond het gisteren ook heel plezant. Petitje, vond je het ook een beetje ok? Want ik begrijp het wel dat het zo precies vervelend is als je zelf nog geen baby hebt. Loeka had je natuurlijk ook mogen nemen, maar dan had ze wsl de hele boel bij elkaar geschreeuwd ![]() Ilse, ik heb u gisteren erg gemist! Maar gelukkig zien wij mekaar zo nog hè Ik hoop dat het nu snel beter gaat met Xanthe en haar voetjes. Is niet zo leuk nieuws hè. Maar wel goed dat het zonder operatie gaat.Voor alle geïnteresseerden: Ik heb het grootste deel van de foto's op photobucket gezet. Als er foto's bij zijn die jullie willen hebben, klik je op de foto met de rechtermuisknop, kies je voor afbeelding opslaan als... en dna heb je die. Het adres is: http://s80.photobucket....186/babyjaeken/meeting/ Er zitten echt knappe |
| 16/04/2007 @ 22:33 Emmeke ![]() | precies een deel van mijn tekst weggevallen... Het zijn 2 pagina's hè, dus kijken maar. Groetjes! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Limburg-belgie

! Hahahaha, zie m net staan... Ook al zo goed weer!
Volgens mij brengt die dat mee, want van de creche is ze zelden ziek.
Maar ja, in zo'n geval kan je niet aso zijn en nergens heen gaan met de kindjes hè. Dan zeggen die later ook: waarom mochten wij nergens eitjes gaan rapen!
) Dus als onze avonden samen dan ook nog eens besteed moesten worden aan het ontvangen van bezoek... De laatste keer dat ik in de prenatal was, vond ik er niet veel speciaals meer. Maar mss omdat ik er zo veel kom
Tot het zo ver was! Gelukkig konden we toen nog redelijk goedkoop een huisje huren in sunparcs. De prenatal zit trouwens in Heerlen!
!!
vaste klant daar!!!haha
Er viel gisteren gewoon een wiel onderuit. Grrrr. Nu mogen we hem morgen binnen doen, maar wie weet hoe lang het weer duurt voor ik hem weer terug heb. Bestellen heeft al 6 weken geduurd en toen ik een stomme voetenzak bestelde heb ik ook al bijna 8 weken moeten wachten. En op mijn handvat ben ik al van voor kerstmis aan het wachten! Snel werken ze daar bij Stokke niet. 't Is dat het zo'ne goeie buggy is en ik er graag mee rij, anders mochten ze hem houden! Ik krijg wel een vervangbuggy mee hè, een mutsy ofzoiets. Ben eens benieuwd of het ook een beetje een fatsoenlijke gaat zijn!
En iedereen die mij een beetje kent, weet dat dat voor mij een ramp is! Ik zonder fototoestel