< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD 2e helft september - wie doet mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD 2e helft september - wie doet mee?
06/04/2007 @ 07:22
Phie

Online Status Stuur bericht
Hallo dames,

Babs, proficiat met het tante-schap hé! Was dat gisteren in mijn haast vergeten schrijven...

Kon me niet laten om alvast een testje te doen. helaas negatief maar 't is eigenlijk nog wat vroeg om te testen hé...
heb deze maand een drupje bloed gehad op dag 14, ik vermoed ovulatiebloed. dus zijn we vandaag dag 14 na de eisprong en hoopte ik al resultaat te krijgen van die test...
hoe dan ook: nog steeds geen enge kleurtjes te zien op mijn tampon, en mijn temp is nog steeds hoog (normaal is die ook al gezakt hoor!).
Pft, ik hoop dat ik niet overtijd ga om dan toch nog ongi te worden...

Ik ben nu voor een lang w-e thuis! vandaag en maandag krijgen we zowiezo vrij. dinsdag gaan werken, en dan nog donderdag- en vrijdagvoormiddag. Hopelijk blijft het een zalig weertje, want ik zou graag met onze dochter een paar keer naar de speeltuin gaan!
Ze heeft de laatste tijd veel binnengezeten want ziek (neus ontstoken, oor ontstoken, buik ontstoken). Ze is enorm afgevallen: ben alvast veel kleedjes gaan halen voor deze zomer, die zakken niet zo snel af dan broekjes

Groetjes,
Phie

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 08:41
Elle

Phie ik duim!
Ben afwezig geweest door kapotte comp, kom binnenkort weer langs!

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 08:59
Bar (werk)

Ik blij ook voor je Phie.
Hou ons op de hoogte..

Zou het kunnen dat de vermoeidheid NU reeds terug optreed?

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 18:08
Barbara

Online Status Bekijk profiel
Phie?

Ventje vandaag begonnen aan het schilderwerk voor babykamer. Ik had graag enkele figuurtjes op de muur gehad, maar hij ziet dat werk weer ni zitten.
Pfffff .... de bekende spanning is er weer, als ze eens iets moeten doen hé, die mannen, grrrrrrr.....

Ik ga wat verder balen...

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 08:48
Sofie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Voor iedereen een zalige Pasen!!! Geniet maar van het prachtige weer!!!

Wij zijn alvast goed gestart met een geperforeerd oortje en het andere ontstoken bij Kato
En we moeten nu echt alles uit de kast halen om haar bij de paaseitjes weg te houden. Melkallergie...
Maar verder doen we het hier heel goed hoor! Kato is een taaie tante die vrolijk loopt tot de trommelvlies springt, dan brult ze 2uur om daarna terug vrolijk te zijn.

Groetjes,
Sofie

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 15:07
Phie

Hey dames,

Vrolijk pasen iedereen!
Deze ochtend heeft mijn dochter voor de eerste keer eitjes geraapt én chocolade gegeten... het viel enorm in de smaak
Voor de rest zitten we vooral te genieten van 't zonneke, 't is zàààlig buiten!

Heb verder slecht nieuws: gisteren anderhalf uur in de zetel gelegen met pijn in onderbuik, rug en benen... beetje later een zware bloeding gehad
Het zal dus niet voor deze keer zijn, wacht nu vol ongeduld op .
Pft, ben een beetje de moed aan het verliezen... intussen al 9 onvruchtbare cycli achter de rug en intussen is er al meer dan 2 jaar tussen Aiko en haar opvolger.

Ik ga mijn dochter uit haar bedje halen... middagdutje is gedaan en dat moet de hele buurt horen als ik niet snel genoeg in haar kamertje sta

Groetjes,
Phie

[Laatst gewijzigd door Phie - 08/04/2007 @ 15:08] - Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 08:18
Barbara (werk)

Hey Dames,

Terug aan't werk, na een langer weekend.
Ik ben stikkapot
Zo schilderen (2.5dagen) is best vermoeiend, aloewel ikzelf niet heb geschilderd maar deligeren is ook best vermoeiend
Babykamer is geschilderd

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 09:25
Babs

Hallo iedereen,

een beetje laat, maar beter laat dan nooit: vrolijk pasen

Phie, spijtig dat het deze keer niet mocht lukken, maar volhouden, hé.

Sofie, oei, dat is moeilijk zeker om je kleine meid van bij de paaseieren weg te houden.

Barbara, rust maar goed uit.

ik heb een foto geplaatst van tuur met zijn nichtje hanne.

groetjes,
Babs en tuur

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 09:38
Babs

Tuur heeft voor de eerste maal paaseitjes mogen zoeken. Zijn gezichtje was goud waard. Hij heeft een mooie fietshelm gekregen van oma, ware het niet dat hij er bang van is en weigert het ding op zijn hoofd te zetten.

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 09:42
Sofie

Hey,

Phie, ik blijf keihard duimen hoor!
Hoeveel tijd er tussen de kindjes is is toch niet zo belangrijk. Of ze overeen komen hangt toch van het karakter af. Met mijn 3jaar oudere zus heeft het nooit geklikt maar met mijn 7 jaar jongere zusje heb ik echt een supergoeie band.

Barbara, wel goed dat je delegeert! Ik kan dat dus niet en moet dan steeds voor alles zelf zorgen... Gelukkig heb ik een ventje en een moeder die zelf werk zien en initiatief nemen!

Babs, Tuur is wel een schatje he!

Kato vond het eitjes rapen wel leuk. We hebben de eitjes zelfs enkele keren verstopt omdat ze er niet genoeg van kreeg!
Gelukkig waren er ook pakjes zodat ze afgeleid was van het eitjes eten!

Groetjes,
Sofie

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 07:20
Phie

Hey dames,

Ben intussen al wat over de "shock" heen. ben al aan het aftellen tot wanneer we terug kunnen klussen

Barbara: oefen maar goed met dat delegeren, 't kan handig van pas komen als je bevallen bent

Aiko kan ook niet van de eitjes afblijven hoor! Echt zoeken heeft ze niet gedaan, ze snapte het nog niet echt. Van ons heeft ze duplo's gekregen, bij oma en opa een slaapkleedje en een pyama waar achterop "Aiko" staat. En een zwemzak en een bal. vooral dat laatste was een schot in de roos!

Mijn dochter heeft eindelijk ook een drielettergrepig woord gezegd: "kokola" en we mogen het meermaals per dag horen...

Groetjes,
Phie

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 09:19
Sofie

Hey,

Phie, goed dat je er zo snel overheen bent. Het is niet leuk, maar je kan er toch niks aan veranderen. Maar ik wens je wel een snelle zwangerschap toe hoor!

Wat wil kokola zeggen? En eens ze beginnen te tateren kan het plots heel snel gaan... Wij denken soms al eens, wanneer zwijgt ze nog eens...
Maar het is wel heerlijk om haar nieuwe woorden te horen "proeven". Hoewel ze soms ook heel boos kan worden als we haar niet verstaan...

En het zoeken ging als volgt: kijk eens op de kast, ik denk dat daar ook een eitje ligt.
Begeleid zoeken dus

Groetjes,
Sofie

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 20:36
Elle

Soooo, da's al lang geleden hier!! Iedereen nog in orde? Hier wel, heerlijk genoten van het weertje! Barbara, alles nog in orde? Hoe is het met de bloedingen? Weer alles "normaal"??

Groetjes,

Elle

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 11:36
Babs

Hallo iedereen,

TUUR LOOPT!!!
Hij heeft zijn angsten overwonnen en loopt wat af op een dag.
Hij heeft zaterdag voor de eerste maal op de paardemolen gezeten op de kermis en wat raad je... papa heeft mogen meedraaien met de kleine al schreiend in zijn armen.
Vanavond gaan we om 17u naar de oogarts, hij heeft last van een lui oogje. Ik heb dit zelf ook gehad en ben geopereerd op mijn 15de. We zullen zien wat ze zegt.

Groetjes,
Babs en Tuur

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 14:37
Sofie

Hey,

Wat leuk dat Tuur loopt!! Dan mogen jullie er binnenkort achter lopen...
En wat de paardenmolen betreft, zeer binnenkort zal hij er niet meer af willen. Met Pinksteren staat hier vlakbij ook een kermis en vorig jaar was Kato al niet meer te houden. Binnenkort weer prijs...
Hoe was het bij de oogarts?

Wij zijn sinds deze vm terug van het ziekenhuis. Heb met Kobe een slaaptest laten doen en gelukkig was alles helemaal ok! Onze zoon is goedgekeurd!!
En hij heeft zich er zelfs niet veel van aangetrokken. Enkel effe gehuild toen ze de plakkertjes afhaalden.

Groetjes,
Sofie

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 11:12
Babs

Hallo,

Sofie, gelukkig is alles in orde met Kobe, hé.

Elle, druk bezig zeker? Computer al gemaakt? Hoe is het met je twee kapoentjes?

Phie, bijna weer oefenen.... Veel succes.

Barbara, hoe is het met het beebje? Alles ok?

Het bezoek bij de oogarts was niet echt een succes. Tuur wilde niet meewerken (hij is blijkbaar nog een beetje klein om echt te onderzoeken). Dus moeten we eind augustus teruggaan. Voorlopig is het niet erg, maar we zouden af en toe zijn goed oogje moeten afplakken om het luie oogje te stimuleren. Dat zal nog prettig worden....

Groetjes,
Babs en Tuur

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 19:00
Barbara

Hahahahah die Tuur, lijkt me echt een schattige deugnietje met karakter

Kobe geslaagd voor de test, das altijd een opluchting denk ik hé. En lukt het voor de rest een beetje met 2 kids in huis nu?

Elle, de bloedingen zijn volledig passé hoor. En is het onderwerp bij jullie nog gevallen voor een 3e, of is dat nu volledig uit d'n boze?
Ik moest van de week toch aan jou denken, tijdens het goede weer, nu begrijp ik maar al te goed waarom jij vorig jaar tijdens de hete maand juli, achter een beetje verkoeling smeekte.... m'n voeten krijgen nu al lichte zwollingen met die enkele dagen 'hitte', dat belooft......

Phie lukt het een beetje, bijna aan de volgende klusperiode.

Ondertussen is het kamertje geschilderd (zonder tekeningen), we wachten nog op de meubeltjes en gordijntjes, beiden met retard. Begin mei ga ik de lijst vastleggen, zal het alleen mogen doen, ventje moet altijd maar werken, pfffff, had het liever met z'n 2 gedaan hoor, hopelijk voor niet al te moeilijke keuzes.
Voor de rest begint het hier aardig te vlotten, al zeg ik het zelf, alleen heb ik wel bijna dagelijks last van m'n rug, ook al een tijdje naar een kine aan het gaan, maar vrees ervoor dat dit zal blijven duren tot na de bevalling.

[Laatst gewijzigd door Barbara - 18/04/2007 @ 19:02] - Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 20:01
Phie

Hallo dames!

Intussen klusperiode, maar ik vrees voor de zaak: nog niets gedaan deze keer. En omwille van onze agenda zal het niet meer lukken vóór zondagavond
Dus maar alvast dat mijn eisprong een beetje later komt...

Sofie: kokola = chocola!! Mijn dochter spreekt vooral in culinaire termen: alles wat er te eten en te drinken valt, kan ze zich al duidelijk maken. Haar eerste woordje was trouwens "koek"
Nu pas beginnen de andere woordjes te komen. Dit w-e heeft ze ook dierengeluidjes geleerd.

Groetjes,
Phie

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 14:19
Sofie

Phie, Koek is tenminste een positief woordje. Bij Kato was het vooral neeneenee dat er eerst uitkwam; En dat is soms nog steeds een van de favorieten... Een sterke eigen wil.
De dierengeluiden zijn ook wel super he! En als ze de culinaire termen kent, dat is toch het belangrijkste... Kato kan zich ondertussen heel goed duidelijk maken. Wel praktisch hoor! Gisteren kwam ze vertellen dat ze oorpijn had. Na lang twijfelen toch de dokter gebeld en idd een oorontsteking. Jammer, maar toch gemakkelijk!
En wat dat klussen betreft, ik zal toch duimen hoor! Je weet maar nooit!

Groetjes,
Sofie

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 14:48
Babs

haha, herkenbaar, het eerste woordje... inderdaad ook koek.
Bij tuur is koka chocolade.
zijn nieuwe site:http://www.tuurmoerman.dreumessite.be/

groetjes,
Babs en tuur

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >