< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's omgeving Vilvoorde

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's omgeving Vilvoorde
16/02/2007 @ 07:19

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht

Hallo ,

Was gisteren op controle geweest . Eerst naar de monitor amai dat was weer een heel gedoe want ons ukkie had er niet veel zin in . Hij/zij stopte niet met bewegen dus steeds pieken en alarm omdat het hartje weg was .
NU op zich was die wel heel goed zei de gyné een dikke 9 op 10 .
Had wat schrik omdat ik de laatste tijd zoveel harde buiken had en zelfs een nacht last gehad van dacht ik weeen . Maar dit is door het indalen en ook omdat het zo een hevig kleintje is zegt hij dan gaat de baarmoeder zich ook samentrekken .

Mijn gewicht nu 71 kilo Wat ik nog best goed vind ivm vorige zwangerschap
Bloedruk 12 over 7 .
Alles zag er mooi uit op de echo ... vond wel dat het hoofdje nog zo klein was ... 9 cm ? ? ? wat denkenn jullie op 34 weken ? ? ?

Maandag mag ik ook terug aan het werk ... nu maar proberen vol te houden . Dan ben ik nog niets kwijt van zwangerschpasweken . vind het leuker om daarna langer thuis te zijn .

Zo dat was een klein verslagje ... hou jullie goed

@Gégé , idd tot op Jana haar verjaardagsfeestje hé
kunnen we bijkletsen
Erika en co

Link naar deze reactie
19/02/2007 @ 21:07

helaba,

mijn 2 schatjes liggen te slapen, dus heb vlug effe tijd om is langs te komen.

erika, ben blij dat je beter bent, en je mag terug gaan werken dat is ook goed dan kan jij u verlof sparen he.
kaartjes en suikerbonen gaan kiezen, had jij het niet te moeilijk met de keuze?
wij moeten nog naar rits gaan een van de dagen, want de 11ste maart doen we ons Dinake haar doop en moeten dus nog iets halen voor de peter, meter en groot ouders.
nu kan je echt beginnen af tellen he.
ik leez dat jij tevreeden bent over u gewicht dat is dan ook goed he, ben jij in totaal niet zo veel bij mischien?
ik was toch 17kg bij met de hormonen bij dan, en moet er nog 5 kwijt geraken!!!!

vanessa, mooie foto's van laure, een lief snoeteke heeft ze.
en gaan jullie voor een 2 de kindje of blijven jullie liever met 1tje?
kom gerust langs wanneer je wilt, heb nog suiker bonen met hoop over, ik weet niet hoe het komt we hadden er evenveel besteld dan toen met noah en we hebben meer dan de helft over!!!
we hebben veel minder bezoek gehad, naar het schijnt is dat zo met een 2 de kindje!

hier alles ok ook met de kindjes.
vandaag zijn we onze nieuwe auto gaan halen , amai, dat is toch groot ze.
morgen ga ik ermee beginnen rijden, eerst in de wijk wat oefenen hahaha.
guido die is ze al goed gewoon, maar ja, hij heeft al met een camionette gereeden ook.

ale meisjes tot binnenkort he.
groetjes gégé xxx

Link naar deze reactie
02/03/2007 @ 07:36

Hallo

HIer zijn we ook naar de gyné geweest . Gewicht ok 72 killo
bloeddruk heel goed terug 11 over 7
Geen opening ...alles potdicht
Test gedaan voor streprocokken ...
Echo ... heel mooi weer . Hij schat ons ukkie nu op 2killo 700 gr .
Het zal terug veel haar hebben vertelde hij ... Je zag duidelijk de witte vlokjes in het haar hangen . In het vruchtwater ook veel witte vlokjes teken dat we op het einde lopen vertelde hij ...

OP de monitor dus twee weeen dat is een 8 op 10 ... En het hartje was ok beter hoog dan laag vertelde hij .

zo dat was mijn verslagje ...

Liefs Erika en co

Link naar deze reactie
10/03/2007 @ 07:48

Hallo
Hier zitten we weer te spoken van 5 u deze morgen kon niet meer slapen en wordt dan gek in bed.
Kan me niet meer heen en weer draaien in één twee drie hé .
Begin een echte walrus te worden

Gisteren heb ik Ina haar pakjes voor school gemaakt ( voor haar verjaardag ) . Ben bang dat ik net dan ga bevallen natuurlijk . Begin het er wel moeilijk mee te hebben ben bang dat Ina haar verjaardag dit jaar wat vergeten zal worden als de baby dan net geboren wordt .
NU mama en broer of zus hebben in ieder geval al enkele pakjes mee naar het ziekenhuis .
Een spel van plop , een puzzel van disney , iets om te knutselen , een boek leer de kleuren , ...

straks komen ze aan de kinderkamer verder doen wordt wel even tijd ...
Kan ik mss deze week eindelijk de kastjes in elkaar zetten ...
En de muren wat aankleden ...

MOet het bedje ook nag gaan halen in de winkel ( Dreamland ) komt ie op mijn lijst , lekker voor de precent achteraf . En we gaan ook een schommel kiezen voor Ina . Krijgt ze voor haar verjaardag en pasen ( gaat ook van de familie centjes krijgen ) .

alé ga jullie laten ... ga wat lezen nu

Liefs Erika en co

Link naar deze reactie
12/03/2007 @ 00:40
Vanessa

Een heel snel berichtje. Ik heb vandaag examens zitten opstellen en ik ben net klaar en ik zou eigenlijk nog duizend en één dingen moeten doen, zucht!

Hier grote doorbraak:
Sinds 2 dagen slaapt Laure zonder tutje!
Vrijdag zag ik dat haar tut kapot was. Ik zei dat haar tut in de vuilbak moest en Laure direct naar de vuilbak om ze weg te doen. Ze vroeg naar een andere, maar ik heb gezegd dat ze er nu geen meer kreeg omdat die kapot was, maar als ze zonder tutje zou slapen dat ze de volgende dag nieuw speelgoed zou krijgen. Ze is zonder één piep te geven gaan slapen. Normaal gezien weent ze al vanaf 17h om haar tut te krijgen. 's middags, weer zonder problemen gaan slapen. Zaterdagavond vroeg ze er nog eventjes naar, maar daarna heeft ze er niet meer over gesproken. Nu is het dus haar 3de nacht zonder tutje. Hout vasthouden dat ze het volhoudt! Het is toch maar ambetant om altijd aan dat ding te denken.
Als dit lukt, dan is het potje aan de beurt!!

Ik kruip er nu echt wel in, ik val om van de slaap.

Slaapwel

Vanessa en Laure

Link naar deze reactie
12/03/2007 @ 07:35

Hallo ,

Wat een flinke meid die laure .Dat tutje is hier nog in heel grote trek hoor . Het eerste wat ze doet als ze de school uit komt ... hup dat tutje in haar mond .
Ja nu is het weer een heel drukke periode voor je ... examens . Maar binnenkort twee weekjes vakantie

@Gégé , En hoe was het doopfeest gisteren ? Was een heerlijk weertje hé .

Alé weer een week begonnen en maar aftellen

dada Erika en co

Link naar deze reactie
13/03/2007 @ 21:20
Vanessa

Ahh!!! Erikaatje

Je bent uitgerekend op 29 maart!! De tijd gaat echt wel snel!! Nog 2 weekjes (misschien ) en je hebt alweer een kleintje in je armen.

Als je hulp met iets nodig hebt, laat maar weten he!

Vanessa

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 21:35

helaba,

hier alles ok.
de doop is inderdaed al 1 week achter de rug.
het was een leuke dag, we hadden heel goed weer en ons dinake is heel flink geweest.
we hebben wat tegenslag gehad met de traiteur die 1u15 te laat komen leveren is en er waren wat problemen zoals de ananas die niet meer vers was!
broodjes kei hard!!!
kip die nog rouw was!!!
normaal als er in de familie een feest is of zelfs met de feest dagen bestelen we daar altijd en hebben nooit klachten gehad en het is daar altijd lekker, we weten niet wat er mis gelopen is maar bon al bij al is het nog goed afgelopen.
ik heb heb serieuze korting gekregen!

Erika, hoe gaat het meisje, ik denk vaak aan u, ik heb zelfs van u gedroomd 2 dagen geleden.
ik kwam u tegen in de droomland, met de koets en een klein pruts er in en ik zei amai ben jij bevallen, ik weet van niets hoe kan dat nu, en het grappigste is dat jij dus van een meisje bevallen waart en ik keek en het was Ina baby.
en jij zag er zo goed uit, helemaal terug op gewicht.
toch raar he wat een mens kan dromen.
hihihi
en alles ok?
het begint serieus te korten he.
toitoitoi.

vanessa, hoe is het met jullie?
en met laure?

groetjes van ons 4tjes

[Laatst gewijzigd door Gégé - 20/03/2007 @ 21:37] - Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 07:15

Hey meiden ,

Stand van zaken hier :

Gisterenmorgen naar de monitor en weer regelmatig heuveltjes de ene doet wat pijn de andere voel ik amper .
Benieuwd of er iets veranderd is ?

S'avonds naar de Gyné ... JA 1 cm meer opening dus het heeft toch iets uitgehaald die twee daagen pijntjes . Alé nog 8 te gaan .
Heb een afspraak gekregen voor volgende week maar hij vertelde tegen zijn secretaresse " die zien we eerder terug denk ik hoor " okido maar dan moet het hier wel beginnen mij niet gelaten want ik ben die nachten spoken ook wel beu ...
Deze nacht weer om 1u wordt ik wakker van een heel hevige ale eerste vier om de 10 min ... dan nog een vijftal om de 7min . Ik dacht nu ik kruip toch even mijn bed in ... en ja zoals altijd niks meer ik voelde het zo wegtrekken en nog een laatste na 20 min en in slaap gevallen .

Groetjes Erika en co

Link naar deze reactie
28/03/2007 @ 10:11

helaba,

hey erika, hoe gaat het meisje.
ik heb ook veel voorweeen gehad en dat ik dan dacht van ja het begint.
die nacht van dinsdag op woensdag voor ik bevallen ben heb ik zelfs mij ma uit haar bed gehald om 2 u s nachts omdat ik dacht dat het zo ver was en dan was uit dan toch wel zo de zondag morgend.
morgen is het de uitgeteld datum en inake haar verjaardag, wie weet beslist t babyke dan voor een speciaal cadeau.
in ieder geval wij wachten mee op de komst van jullie schatje.
toitoitoi.

vanessa, alles goed met jullie?
bijna 2 wekjes verlof, gaan jullie weg?

kusjes gégé en co

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 09:23

Hallo ,

Hier zijn we weer
We hebben er een pracht meid bij .
MARGO is geboren op jaja 29 maart om 20u15 .
Ik had de nacht ervoor best weeen en was bang dat ik mijn kleine Ina geen gelukkige verjaardag zou kunnen wensen s'morgens . NU gelukkig bleef alles draagelijker .
S'morgens dan Ina een ontbijtje gemaakt met kaarsje en hebben ik en de papa gezongen .
Dan heb ik ze naar school gedaan en had toch maar tegenventje gezegd van niet te gaan werken en mee naar de monitor en de gyné te gaan .
Om 15u30 moest ik bij de gyné zijn en die zei van toch maar naar het zieknhuis te gaan .
Dus om 17u binnen gegaan ...
3cm opening
Water gebroken om 18u30 en jaja dan werd het hevig
Om 20u15 na twee keer persen was Margo er .
Dus een korte maar wel heel krachtige bevalling

Ons meisje woog 3killo 195 en was 50 cm groot .
We stellen het zeer goed .

Lees en reageer bij gelegenheid ...

vele groetjes Erika en haar twee meiden +++

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 09:00

Hallo ,

Even vertellen hoe het hier gaat ...
De nachten zijn weer wennen
Hier slapen we steeds een goei 3 uur aan één stuk nu .
dus nu hup naar vier uur .
Het is ook omdat Margo bijna één uur nodig heeft voor haar flesje , boertje en ne pamper .
We zijn naar onze pediater geweest en die heeft beba gegeven . Nu dat dacht ik al te vragen ( Ina heeft die ook gekregen ) Hij zei ook dat nan ar niet goed was voor haar want reflux heeft ze volgens hem helemaal niet . Het komt naar het schijnt ook weinig voor bij meisjes .
Nu door die dieet pap was ze niet genoeg bijgekomen . Ze weegt nog maar 3kilo 280 en is nog steeds 50 cm
Voor de rest was alles ok . Ze heeft twee dikke borstjes maar dat zijn de hormoonen die ze van mij mee heeft en de pediater grapte " amai menig vrouw zou jaloers zijn op u dochter
Toen hij er op duwde kwam er melk uit dat noemen ze heksenmelk .

Ja dat beloofd zal een klein hekske worden hebben we hier een en een hekske

Vele groetjes Erika en co

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 21:43

hey erika,

ja, die nachten, hier slapen we ook nog niet door ze, ons Dina wordt nog altijd wakker rond 3-4 uur om nog is te eten, maar op 20min kunnen we al terug slapen, in het begin duurde het ook 1 uur hoor.
ale als margo nu al melk verliest, zal ze later als ze zelf mama wordt ook borstvoeding kunnen geven, ze zal zeker niet te kort komen
en hoe gaat het met inake, is ze niet te jaloers?
ik moet volgende woensdag terug gaan werken, amai dat zal moeilijk worden, er zullen hier zeker traantjes vloeien denk ik mij kenende
natascha is tot nu toe nog niet bevallen, en ze is vandaag op controle geweest en ze had zelfs nog geen opening het kan nog effe duren, of is het stilte voor de storm!

ale ik ga nog wat tv kijken nu mijn 2 schatjes liggen te slapen.

dada

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 18:51

Hela,

Nee hoor Ina is helemaal in de wolken met haar kleine zus .
ze helpt met alles mee ... als ik ze laat doen neemt ze het over . Als Margo weent kan ik haar niet voor zijn , staat ze dadelijk aan het park ssst margootje zo lief als ze dat zegt .

En ondertss al een kleine meid bij natacha? Ben benieuwd naar de naam

pfff terug werken meid ... zal wennen zijn ... Nu gelukkig is Guido thuis en moeten ze niet naar vreemden .

O ja kom eens af mss maandag ofzo ... in ieder geval voor woensdag ... heb al je kleren bij elkaar gezocht .

liefs Erika en co

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 09:39

Hey ,

effe vlug een berichtje ...

De dagen zijn heerlijk maar die nachten .
Voorbije nacht was weer een hel ... .
Om 20 u kreeg ze een fles en toen viel ze dadelijk in slaap dus ik om 21u ook naar bed ( gelukkig maar ) om 1u werd ze wakker ( wat op zich wel heel mooi is hoor ) maar dan viel ze pas terug in slaap rond 2u30 en dan was ze om 4u daar weer . Na haar fles kwam er weer geen boertje ... dus het nodige gekrijs heb vanalles geprobeerd . Natuurlijk wil ze dan niet plat liggen maar hangt ze liever op mama's schouder of buik ...
Dan uiteindelijk sliep ze in om 5u30 maar om 6u30 was Ina wakker .

Heb echt gehuild deze nacht ... de vermoeidheid begint vrees ik zijn tol te eisen . Ween om het minste

Het is wel een schatje hoor want nu begint ze goed te reageren en gisteren was ik tegen haar bezig van " vertel het is ... " en zij maar met haar mondje doen en plots kwam er geluid uit ze schrok van haar eigen .

Ina die doet het ook heel goed .Heb er echt niks problemen mee . Ze kan alleen niet hebben dat Margo weent want dan is het dadelijk "Alé pak haar dan ... "
eergisteren maakte ze haar echt kwaad op papa omdat die Margo veel te lang liet wenen naar haar zin .

Alé ga nog even op de bank nu Ina naar school is ... Moet nochtans strijken kuisen enz want het is hier een puinhoop ...

Liefs Erika en co

ps : sorry reageer later

Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 15:41
Vanessa

Hi Erika
En slaapt Margo nu al wat beter met haar nieuwe melk?
Ik hoop voor jou van wel.

Laure heeft nu ook de eerste stapjes op het potje gezet (zie mijn weblog voor het hele verhaal), maar we zijn er nog niet want vandaag wou ze niet en wou absoluut haar pamper aanhebben.

Tot binnenkort nog eens

Vanessa

Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 17:06

Hela ,

@Vanessa , wouw dikke bravo voor Laure , ga dadelijk is lezen . En ja het is al een begin hé .

@Gégé , en hoe bevalt het terug gaan werken je ? Best sruk nu zeker ?

Hier is het met de nieuwe melk wel wat beter maar ze heeft toch nog veel krampjes . Haar stoelgang is toch beter .
Ze is ook veel rustiger na haar flesje en slaapt beter . S'nachts zo om de vier uur is ze daar . Soms lukt het heel goed om een boertje te laten en dan valt ze dadelijk terug in slaap maar als dat boertje niet komt hebbenwe een probleem ...

WE zijn net nog is naar de kermis geweest . En deze morgen een flinke wandeling naar de eendjes

fijne avond mog

erika en co

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 10:13

hallo ,

Hier zijn we gisteren naar kind en gezin geweest . Margo weegt nu 4killo120 en is 54,5 cm .
Voor de rest blijft ze regelmatig teruggeven maar zolang ze bij komt en geen last krijgt van bv slokdarm ... geven ze geen medicatie. Mag eventueel nutriton in haar fles doen ? kent iemand dat ? ben wat bang omdat het nu begint te beteren met haar vertering dat ze dan wel weer\last gaat krijgen van die dikkere pap ?????

Vandaag kwam bij ina de schoolfotograaf , ben eens benieuwd .

gisteren de collega's op bezoek gekregen was gezellig nog eens bij kletsen met de venten .

Ja ja nog minder dan een maandje en ik moet terug aan de slag . Nu maar voor drie weekjes en dan terug drie weekjes vakantie . En ik zie ons meisjes heel graag hoor begrijp me niet verkeerd maar ga ook graag werken . Eigenlijk zoude we ze moeten kunnen meepakken .
Ons Margo gaat naar mijn schoonmoeder net als Ina . Ina gaat dan van september ne ganse dag naar school en blijft eten daar . Nu vond mijn schoonmoeder ze nog te klein en voor dat maandje nog gaat ze ze halen .
Zal wat worden om op tijd klaar te geraken s'morgens .
Ina moet met haar papa mee om 7u , hij zet haar af bij haar meter en die doet haar naar school ( heeft daar ook twee kindjes ) . En anders moet ze al zo vroeg in de bewaking .
Sávonds gaat Papa ze halen . En ik rijd naar beigem Margo wegdoen en halen .
Is over nagedacht hé wel een organisatie hé met twee kindjes

Groetjes Erika en co

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 14:39

Hallo

Gégé , NOg een late gelukkige verjaardag voor Noah ke Het is hier zo druk dat ik er nog niet toegekomen ben . Twee kindjes is lekker druk amai ... als de ene slaapt en je wil je neer leggen is de andere weer wakker ...

Margo begint goei nachten te doen . Van 21u tot al twee keer 5u en één keer 4 uur . Nu de eerste keer moest ik er uit voor INa die ziek was en overgegeven had ... dus lakens aftrekken kleintje troosten je kent dat hé .
De tweede keer was ik zelf zo ziek als wat . Heb ik op de wc doorgebracht pffff

Denk dat de beestjes hier in huis zaten . Nu gelukkig buiten twee kleintjes met een valling is alles hier hersteld .

En heeft noah ke een leuke verjaardag gehad met veel pakjes
Zoë haar zusje doet het zo goed hoorde ik . Inge vond het een hemelsbreed verschil
NU ja ze was al zo groot als ze geboren was
Margo is nu net over de 4 killo en 54,5 cm .
Ze is kleiner en fijner als INa . Zie het aan de kleertjes . Bij ina kon ik al aan maat 62 beginnen voor margo is 56 nog ruim
Maar och dan blijft ze wat langer klein want ja zal toch het laatste baby tje zijn hier in huis .

Heb vrijdag haar kleertjes voor de doop gekocht bij mexx in mechelen . Er was braderij en 10 % korting is al iets hé .
Had nog voor 75 euro maar och voor zo een spéciale dag mag dat . Voor Ina heb ik bij het folieke een mooie kleedje gekocht . Ga er nu een wit leggingske onder doen .

Daar was het 20 %
echt de moeite de braderij ... maar voor de mama en papa natuurlijk niks gekocht .
Bij Prémaman heb ik nog een setje met bijpassend gilletje gekocht voor Margo . Had ook nen bon van de h&m en daar dan ook nog een setje met sandaaltjes
Leuk hoor die kleine spullen
Spijtig dat hier nergens geen h&m is want die hebben echt leuke dingen ( alé mss beter voor onze portomonee )

Margo hangt hier weer op mijnen buik ... grappig hoe ze daar in hangt .Tís echt een heel ander als Ina hoor want die weigerde om daar in te hangen ( draagzak )
Ja ze zeggen nooit twee dezelfde hé

Maar wat hou ik van mijn twee meisjes

Fijne zondag nog

Erika en co

Link naar deze reactie
06/06/2007 @ 07:13

Hey

Hier zijn we gisteren naar kind en gezin geweest ...
Ons meisje weegt nu 4killo 850 gr en is 55,5 cm groot .

Ze heeft eerst haar siroopje gekregen tegen rota mmm dat vond ze wel lekker
Dan een prikje in haar ene billetje dat was al iets minder
Dan een prikje in haar andere billetje en dat was helemaal mis dacht dat ze er zou inblijven ocharme die prikjes .

Thuis gekomen was ze ook heel veel aan het huilen geslaan ... Koorts genomen en ja hoor 38,56
Suppo opgestoken en dan een flesje ( dat is er in één keer weer uitgekomen ) . Haar bedje in om 20 u en ze heeft tot 6u geslapen . Ben wel 10 keer op haar kammertje gaan kijken

Met Ina gaat het weer een heel stuk beter . Haar antibiotica en aerosol werken blijkbaar goed
Heb al zin om haar terug naar school te doen zo druk was ze gisteren . NU ja liever zo dan zieke kindjes hoor .

Amai amai ben nu echt wel aan het aftellen al woensdag vandaag Maandag moet ik terug werken ... Hoe korter het komt hoe moeilijker ik het vind .

Alé Groetjes Erika en co

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >