Hallo
Gégé , NOg een late gelukkige verjaardag voor Noah ke

Het is hier zo druk dat ik er nog niet toegekomen ben . Twee kindjes is lekker druk amai ... als de ene slaapt en je wil je neer leggen is de andere weer wakker ...
Margo begint goei nachten te doen . Van 21u tot al twee keer 5u en één keer 4 uur . Nu de eerste keer moest ik er uit voor INa die ziek was en overgegeven had ... dus lakens aftrekken kleintje troosten je kent dat hé .
De tweede keer was ik zelf zo ziek als wat . Heb ik op de wc doorgebracht pffff

Denk dat de beestjes hier in huis zaten . Nu gelukkig buiten twee kleintjes met een valling is alles hier hersteld .
En heeft noah ke een leuke verjaardag gehad met veel pakjes

Zoë haar zusje doet het zo goed hoorde ik . Inge vond het een hemelsbreed verschil
NU ja ze was al zo groot als ze geboren was

Margo is nu net over de 4 killo en 54,5 cm .
Ze is kleiner en fijner als INa . Zie het aan de kleertjes . Bij ina kon ik al aan maat 62 beginnen voor margo is 56 nog ruim

Maar och dan blijft ze wat langer klein want ja zal toch het laatste baby tje zijn hier in huis .
Heb vrijdag haar kleertjes voor de doop gekocht bij mexx in mechelen . Er was braderij en 10 % korting is al iets hé .
Had nog voor 75 euro maar och voor zo een spéciale dag mag dat . Voor Ina heb ik bij het folieke een mooie kleedje gekocht . Ga er nu een wit leggingske onder doen .

Daar was het 20 %
echt de moeite de braderij ... maar voor de mama en papa natuurlijk niks gekocht .
Bij Prémaman heb ik nog een setje met bijpassend gilletje gekocht voor Margo . Had ook nen bon van de h&m en daar dan ook nog een setje met sandaaltjes

Leuk hoor die kleine spullen
Spijtig dat hier nergens geen h&m is want die hebben echt leuke dingen ( alé mss beter voor onze portomonee

)
Margo hangt hier weer op mijnen buik ... grappig hoe ze daar in hangt .Tís echt een heel ander als Ina hoor want die weigerde om daar in te hangen ( draagzak )
Ja ze zeggen nooit twee dezelfde hé
Maar wat hou ik van mijn twee meisjes

Fijne zondag nog
Erika en co