< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » We gaan voor 2007 !!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
30/03/2007 @ 20:23

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
lizzy prettige vakantie!!!!

dieltje: nog 1 maand, 2 weken en 5 dagen en dan vertrekken we voor 18 dagen!!!!

tof dat je ouders zo met je meeleven!!!

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 23:44
Lizzy

Dames,

Ik ben nog niet weg ... bijna ... nog enkele uurtjes.
Daarjuist nog effe paniek: de bloedtest was nog niet negatief (17 Hcg, dus het is op een week tijd maar 7 gezakt) en dus zou er een klein mini kansje zijn dat het eventueel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was en dat ik dus misschien hevige buikpijn zou kunnen krijgen tijdens onze reis (ja en zoek dan maar een ziekenhuis hé).
Dus ik in allerijl naar het ziekenhuis waar gelukkig mijn eigen gyn dienst had en deze heeft een echo gedaan: alles is toch ok, het Hcg zal vanzelf wel zakken.

Nu kan ik toch met een gerust hart vertrekken maar nu moet ik wel mijn bagage nog pakken

Tot later meidjes en hou jullie goed!
Lizzy

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 13:52

Hey Lizzy,
Je leest dit pas na je vakantie!!!
Maar ik hoop voor je dat alles toch oke is en je lekker kunt gaan genieten!!!
We balen dat je zo even weer de schrik van je leven krijgt he!!!
Sterkte meis!!!

Hey Marleentje,
Hoe gaat het met jou???

Hier niet zoveel te melden!!!
Nog een weekje en dan krijg ik nieuws over een klein wezentje,hoop ik!!!

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 17:41

Zojuist wat bruin verlies,mijn hart gaat tekeer.
Ben zo bang!!!
De verpleegkundige die ik gebelt heb zegt dat het niets ernstig is en dat ik niet hoef te komen voor een echo.
Jeetje moet je dood gaan voor je een echo krijgt ofzo,ze zegt dat het heel normaal is als je een dag daarvoor gemeenschap hebt gehad.
Sorry hoor voel me even zo ellendig en bang ,ik moest het even neer typen!!!

Zeg de hele tijd tegen mezelf dat alles oke is en er niets aan de hand is,alles is oke er is niets aan de hand!!!

Heb geen buikpijn of wat dan ook,ben wat misselijk maar dat zijn nu de zenuwen denk ik!!!

Ok nou dat was mijn gepiep,
Eetsmakkelijk voor straks!!!

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 10:24

hey dieltje, hoe is het nu met je, al wat geruster? Dat betekent niets hoor dat beetje bruin...
alles is ok!!!!

gisteren gaan eten met mijn ventje omdat we 3 jaar getrouwd waren, was gezellig.
Nog ff gepraat over kindjes krijgen...
we gaan als volgt: als ik op 55 dagen mijn regels niet krijg gaan we naar de dokter om ze op te wekken... we gaan na onze reis naar de gyn om te zien wat er zou kunnen schelen. Verder dan hormonen gaan we op dit moment niet gaan... misschien binnen een jaar of nog later maar op dit moment niet!

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 10:58

de zijn er...

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 11:59

Ach balen marleentje!!!
Hoe lang is je cyclus nu???
Wel fijn dat je nu de arts kan gaan raadplegen he!!!
Dikke knuffel meis!!!

Vanacht hele erge kramp gehad en daarom vanochtend een echo gehad.
Op 7 weken is het vruchtje al gestorven dus nu heb ik pilletjes gehad en nu is het afwachten wanneer het eruit komt!!!
Ppppppfffff was ik zolang zwanger dacht ik en dan blijkt het allemaal mis te zijn!!!
Moedeloos en bang en verdrietig staan nu op mijn lijstje!!!
Krijg ik zo iets mooi heel onverwacht en dan word het je zo weer afgepakt,wat is het nut daarvan!!!

Groetjes

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 15:57

dieltje, shit, ik weet niet wat zeggen, ik zit hier echt bijna te wenen achter mijn bureau... dat had ik echt niet gedacht, ...
je verdiende het zo!!!!!
meisje, hoe gaat het eigenlijk met jou? en met je ventje?
als je een schouder nodig hebt... de mijne staat klaar...

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 23:22
Lizzy

Meidjes,
Ik ben terug van weg geweest...

Maar wat erg nieuws, Dieltje... Gaat het nu al wat beter met je? Ik leef zo met je mee...
Ik heb me recht gehouden aan de gedachte dat er nu zekerheid is dat ik kan zwanger worden, misschien helpt dat voor jou ook...?
Wij zijn hier voor je!
Schrijf het van je af!
Veel sterkte...

Aan de rest: hoe gaat het met jullie?

Lizzy

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 23:48
Lizzy

Dieltje, ik denk zoooo aan jou... Ik heb net je profiel gelezen. Al wat minder pijn nu?

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 15:47

Hey Lizzy en Marleentje.

Het gaat wel weer oke.
Er is veel gebeurd donderdag,vrijdag en zaterdag wat ik een plekje moet geven.
Lichamelijk voel ik me moe en mijn lijf doet nog pijn maar daar genees ik wel weer van hoor!!!
Ik neem de tijd om het te verwerken en het een plekje te geven.
Gisteren middag drong alles pas echt goed tot me door en waren er tranen in overvloed!!!
Ik zie het nog wel zitten om weer zwanger te worden hoor,daar ga ik weer helemaal voor alleen heeft de miskraam een aardige indruk op me gemaakt lichamelijk.
En ik voel me ook leeg eigelijk.
Heb zaterdag de kleertjes en beertjes die ik gehad had in een door gedaan en mijn verhaal op een brief erbij gedaan zodat die doos weer open kan als het zover is.
Wil dit nooit vergeten maar wel een plekje geven!!!

Op mijn profiel (onderaan) heb ik alles neergezet zodat ik het niet elke keer hoefde neer te typen,dat vond/vind ik eigelijk wel moeilijk.

Lizzy je hebt gelijk hoor dat je moet denken we kunnen zwanger worden,daar hou ik me aan hoog!!!

Marleentje,ik verdien het om een kleintje te krijgen maar jij en Lizzy net zo hard hoor!!!

Dames een hele hele dikke knuffel en bedankt!!!

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 18:59
Lizzy

Dieltje je hebt gelijk! We gaan er samen voor!
Lizzy

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 14:21

inderdaad! samen zijn we sterk! go girls!!!

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 15:20
Lizzy

Meidjes, hoe gaat het hier?

Ik heb net de uitslag gekregen van mijn laatste bloedtest ivm mijn MK... Het is eindelijk negatief ('t is nu 8 en onder de 10 is negatief) en volgens de hormonen in mijn bloed zou ik nu in het tweede deel van mijn cyclus moeten zitten... en dat klopt volgens mijn berekening, dus is mijn cyclus niet verlengd. Toch nog eens iets redelijk leuk om te horen van je huisarts!
Ik hoop alleen dat ik tegen 22 november terug zwanger ben, want voor die dag was ik uitgerekend en ik denk dat ik het dan extra moeilijk ga hebben...

En nu meiden, bekennen: wie van jullie heeft er al in het zonnetje gezeten om te bruinen?

Lizzy

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 17:16

lizzy: eindelijk eens goed nieuws en misschen ben je nu al weer zwanger???? ik duim alvast!!!

ik heb al in het zonnetje gezeten en ik ben eigenlijk al een beetje bruin. ik moet wel zegge ndat ik heel makkelijk bruin. Mijn collega's vinde me superbruin maar ik kan er gerust nog een laagje bruin bijleggen hoor! daarvoor gaan we dan ook op reis volgende maand hé!!!

straks buiten eten en morgen in de namiddag thuis om te genieten van het zonnetje!!!!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 09:58

meisjes,

wij hebben een beslissing genomen: we gaan terug aan de pil!!!
ok, val allemaal niet van je stoel

we zijn de stress en alles van het zwanger worden zo beu dat we gewoon nog een tweetal jaar van elkaar gaan genieten.
We zijn plannen aan het maken voor zomer 2008 een canadareis te maken en januari 2009 australiëreis en daarna gaan we er volledig voor.

deze week gaan we nog naar de dokter om de pil te halen.

Ik wens iedereen hier nog heel veel geluk en ik kom zeker nog af en toe langs om jullie op te volgen!

hopelijk verstaan jullie onze beslissing (want ik heb een vriendin die er niet al te goed op reageert!)

zonnige groetjes!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 11:27

Hey ik heb al een berichtje voor je achter gelaten op een ander topic mare nog even.
Ik vind je MOEDIG!!!
Je snapt natuurlijk wel dat je hier moet blijven komen he en mee kletsen,hahaha!!!

Zal je missen!!!
Alle geluk gewenst meis!!!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 11:50

dieltje! kvind je super!!!
khad een beetje schrik voor de reacties van iedereen. Ik vreesde dat men me niet zo verstaan, eerst zo een vurige kinderwens en nu niet meer...
maar tis niet zo dat mijn kinderwens er niet meer is, ik ben de stress gewoon beu en we willen ff nog op andere zaken denken voor we in de mmm stappen!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 15:30
Lizzy

Hoi meiden,

Marleentje,
Ik kan je volledig begrijpen! Al dat gedoe is inderdaad erg stresserend en op de duur zou je nog vergeten dat er andere dingen in het leven zijn!
Ik hoop alleen dat je nog op onze topic komt en dat je heel veel fun hebt met je ventje!!!
En wat sommige mensen hierover denken, trek het je niet aan, ik heb een tijdje geleden ook eens gezegd tegen enkele collega's die op de hoogte waren dat ik ermee ging kappen en terug de pil aan het nemen was (omdat ik vond dat ze soms te veel zouden weten)... zij reageerden ook heel raar, en nochtans vind ik; als je het niet zelf hebt meegemaakt, mag je niet oordelen over een ander omdat je niet weet hoe het voelt!

Lizzy

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 19:45

lizzy dat vind ik ook! anderen zijn er altijd snel met hun oordeel en veroodeling maar ze weten niet hoe het soms voelt in onze situatie hé.
We willen gewoon onszelf niet voorbij lopen en inderdaad niet vergeten dat er nog andere zaken in het leven zijn!
en ik ben nog maar 28 dus ik heb nog enkele jaartjes tijd hé!!!

kvind het tof dat jullie allemaal zo reageren en ik kom zeker nog langs!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >