< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » 30+, en we gaan voor ons eerste wonder!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
30+, en we gaan voor ons eerste wonder!!
17/04/2007 @ 17:11
Ksenia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo meiden,

Het is het toch moeilijk: dat wachten. De tijd gaat zooooo traag..
Na mijn laatste inseminatie heb ik last van mijn onderbuik. Ik denk dat het door die cyste komt. Anders voel ik niets bijzonders.

Groetjes,
Ksenia

[Laatst gewijzigd door Ksenia - 17/04/2007 @ 17:12] - Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 17:39
Anna

Online Status Stuur bericht
Hallo iedereen!
Ksenia, ik wist niet dat je een cyste kon krijgen van clomid? Heb jij nog meer bijwerkingen gehad?
Ik vind die wachttijd na de eisprong altijd zo vervelend en ook wel stressvol. Ik nog steeds dat die IVF niet nodig is!
Toch wel fijn dat je zo snel geholpen wordt Nique! Onze biologische klok begint natuurlijk ook wel steeds harder te tikken!
Maria, ik dat je de MMM niet in hoeft!
Ik heb afgelopen zondag onbeschermde seks gehad, terwijl dit eigenlijk niet mocht (ivm met dat HSG onderzoek). Gisteren had ik volgens mij waterige afscheiding, het zou dus zo maar kunnen zijn dat ik in mijn vruchtbare periode ben. Ik had er eigenlijk op gerekend dat het later was. Nou ja, de kans is zeer klein dat ik zwanger ben denk ik.
liefs Anna

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 10:15
m&m

hey hey
hier zijn ze zo goed als de kast weer in
maar hopen dat het deze ronde mag zijn
al heb er een zwaar hoofd in
iets in mij zegt dat we bij de gyn terecht komen
en daar hou ik nu maar rekening mee
want misschien dat we daar meer geluk mee hebben

meiden succes

gr maria

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 20:22
Nique

Ik ga nu zeker voor een 2008 baby. Mn zijn vroeger gekomen. Het enige voordeel is dat hoe korter de cyclus hoe vaker je vruchtbaar bent. 1 mei mag ik me al melden bij de gyno en dan zal een paar dagen later de eerste IUI plaats gaan vinden. 1 mei doen ze de eerste follikelmeting. Nou ben benieuwd hoeveel eitjes er dan zijn. Mij is ooit voorspeld dat ik een tweeling krijg. Ik ga er al bijna in geloven, omdat het % met IUI een tweeling zwangerschap groter is

Liefs, nique

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 08:49
Anna

Toch balen dat je weer ongi bent Nique, maar goed dat je positief blijft! Ik voor die tweeling hoor!
Ik zit nu al op dag 29 van mijn cyclus en mijn temp. is nog steeds niet gestegen, terwijl ik vorige week volgens mij vruchtbare afscheiding had. Heel vreemd.
Eerlijk gezegd hebben we ook niet aldoor veilig gevreeen, afgelopen zondag waren we bv 1 jaar getrouwd en zijn we gezellig uiteten geweest, dus ja...
liefs Anna

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 17:18
m&m

hey hey meiden

Nique
toch is het stiekem weer balen dat ze er zijn
maar dit is wel weer een opstapje voor je dat je iui sneller ingang word gezet
nou ik hoop dat het bij de eerste iui raak mag zijn

anna
nou misschien dat je geluk hebt het het raak mag zijn he
scheelt weer een mmm

Ksenia
hoe is het met jou want het schiet nu toch al aardig op
ik draai hard de

gr maria

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 13:49
Anna

Heerlijk weertje toch weer!
Maria, eigenlijk mag ik deze cyclus niet zwanger worden (ivm met HSG onderzoek). Ik heb echter nog steeds geen temp. stijging. Dat is wel heel vreemd, ik krijg nu zo wel een hele lange cyclus. Jij zit ook weer in zo'n afwachtperiode he. Ik heb gelukkig genoeg andere dingen aan mijn hoofd, zoals de overdracht van ons nieuwe huis, verhuizing en binnenkort vakantie.
liefs Anna

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 14:50
Nique

Hi meiden,

Dit heerlijke mooie zonnige weer is goed voor ons dan hebben we lekker veel leuke afleiding. Voor de hollanders...en het is koninginnedag maandag! En dan is het voor mij snel 1 mei, op naar de gyno! Eigenlijk moest ik erheen op CD 9 of 10 maar dan is het zondag en koninginnedag...heb ik weer. Nu maar hopen dat mn eisprong niet te vroeg komt zoals vorige keer.

Anna, wat houdt zo'n HSG onderzoek in? Balen hoor als je cyclus zo lang is. Bij mij is ie juist kort geweest afgelopen keer (21 CD). Niet te kort maar toch...
Kon je maar een week aan mij geven, zodat we dan allebei een cyclus van 28 dagen hebben
Heb je al een ovualtietest geprobeerd? Deze is duidelijker voor je eisprong dan temperaturen.

Ik ben net uit mn dagen, maar was minder dan 5 dagen. Vanaf vanavond weer klussen, je weet nooit

liefs, nique

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 15:21
Anna

Nique, bij een HSG onderzoek spuiten ze contrast vloeistof bij je naar binnen en kijken mbv rontgenonderzoek naar de doorgankelijkheid van je eileiders. Omdat rontgen schadelijk is voor ontwikkelende eicellen wordt er aangeraden niet zwanger te worden in de cyclus van het HSG onderzoek, al heb ik van anderen gehoord dat zij geadviseerd kregen om juist wel zwanger te worden omdat je extra vruchtbaar zou zijn na zo'n onderzoek.
Ovulatie testen heb ik al geprobeerd maar werken niet goed bij mij, ik krijg alleen maar negatieve testen, terwijl ik wel een eisprong gehad moet hebben.
Mijn temp. is ondertussen nog steeds niet gestegen, het gaat nu wel heel lang duren.
Fijn weekend iedereen!
liefs Anna

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 17:25
Ksenia

Hallo meiden,
Mijn komen straks denk ik: deze morgen negatief getest en de menstruatie-pijn zijn geen goede kenmerken....

Groetjes en een mooi weekend!
Ksenia

Link naar deze reactie
28/04/2007 @ 19:54
m&m

Ksenia
he bah wat ontzettend kl$%^@^te zeg
hopen dat ivf bij de eerste keer raak mag zijn

Nique
bij jullie schiet het ook al aardig op dinsdag is je aan de beurt heel veel succes

anna
nou laten we hopen dat het voor jullie raak is

hier is de ovutest licht positief nou ja jeziet wel duidelijk 2 strepen
klussen hihih

meiden goed weekend

gr maria

Link naar deze reactie
29/04/2007 @ 08:10
Ksenia

De zijn vannacht doorgezet...

Link naar deze reactie
29/04/2007 @ 20:54
m&m

Ksenia
het is echt balen hoor
heel veel succes
ik hoop dat juni meer succes voor jullie is

hier een 2de positieve ovutest
nu maar hopen dat we raak schieten

gr maria

Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 21:43
Monique

Online Status
Hoi allemaal,
Deze maand weer eerder dan anders. Op dag 20 al met licht bruinverlies begonnen, gisteren iets meer en toen weer niets. Vandaag weer meer, om inlegkruisje mee te vullen. Zal weer voorbode zijn van ong. jammer genoeg.... Was leuk geweest als we deze maand geluk hadden gehad....

Groetjes
Monique

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 10:25
Anna

Echt rot voor je Ksenia, ik had zo gehoopt voor je dat ivf niet nodig zou zijn! Ik kan me voorstellen dat je nu bent maar er is nog alle kans dat het gaat lukken hoor! Eens komt jouw dag.
Voor jou ook balen Monique! Is er nog een sprankel hoop?
Ik dat het raak is Maria!
Van mijn cyclus snap ik niks, ik heb geen idee of ik nu wel een eisprong heb gehad, volgens mij is er nog steeds geen duidelijke temp. stijging. Afwachten dus maar wanneer ik ongi wordt.
Gisteren was ik jarig, heerlijke dag gehad. Ben nu 35...
liefs Anna

[Laatst gewijzigd door Anna - 01/05/2007 @ 10:26] - Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 11:04
m&m

anna
nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag

hier is er wel een eitje geweest heb 2 duidelijke ovutesten gehad
maar ja nu is het de hoop dat het ook bevrucht gaat worden

Monique
is dat niet beetje erg vroeg
of is je lichaam nog erg van slag?
suc6

gr maria

[Laatst gewijzigd door m&m - 01/05/2007 @ 11:05] - Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 15:20
Monique

Hoi Maria,

Het is inderdaad erg vroeg. Heb mijn banner al van 28 naar 26 dagen gezet sinds mijn mk. Lijkt het meest passende sinds mijn mk. De laatste keer begon het op dag 25. En doorgezet op 27 volgens mij. DUs dat vond ik wel een normaal aantal dagen. Mijn lichaam leek juist weer redelijk normaal. Dus dacht ik, misschien maken we nu wel een kans....
Nu al op de 20e dag, tsja... wat moet ik er van zeggen. Nu soms sporadisch niks, dan weer bruinig, dan weer één veeg rood. Maar niet meer dan een inlegkruisje. Mijn onderbuik is wel gevoelig ben niet helemaal lekker en heb overigens knallende pijn in mijn rug. Maar ja, dat kan ook ergens anders van komen, al weet ik even niet waarvan.
Ik ga er vanuit dat ze vandaag of morgen doorzetten. Dan zou het dag 23 of 24 zijn (3 a 4 dagen aanloop). Zou weer jammer zijn.

Groetjes
Monique

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 17:22
m&m

Monique
ow laat het dan in 1keer zoor zetten dit is ook niks
anders de huisarts vragen hoe het zit
misschien zijn je hormonen flink van slag en dat kunnen ze met medicatie weer op de rails zetten
heel veel succes

hier is het weer wachtkamer werk
wat nu langzamer hand op een strafbankje begint te lijken
want na 10 rondes hoop ik toch dat ronde 11 ons geluk mag brengen

Nique
heel veel succes vandaag bij de gyn

meiden geniet van het mooie weer

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 10:54
Monique

Hoi Maria,

Ze hebben al een keer een hormonen test gedaan. Toen bleek dat alles weer op een normaal niveau was. De dokter en de (niet leuke) gyn. zeggen beide dat je cyclus de ene maand langer kan zijn dan de andere en dat je dus helemaal niet regelmatig hoeft te zijn. Tussen de 23 en 30 dagen vond de gyn geloof ik nog regelmatig.

Gisteren haast niets verloren. Beetje bruine dikke rommel. En één keer bij afvegen weer rood. Wel telkens verschoond, maar hele dag geen inlegkruisje mee te vullen. Had gedacht dat het dan wel vannacht door zou breken. Maar vanmorgen een zo goed als schoon inlegkruisje. Vanmorgen weer een klein beetje vocht en rood na het opstaan. We wachten vandaag dus maar weer af wanneer het doorbreekt. Vandaag dag 24.

Nog steeds raar gevoel in mijn buik alsof ik ong. moet worden en mijn rug wordt ietsje beter, maar nog niet om over naar huis te schrijven...

Nique, hoe was het bij de gyn?

Groetjes
Monique

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 12:23
Nique

Heee meiden,

Gisteren en vandaag bij de gyno geweest. Gisteren een follikel echo gehad. Ik heb een hele mooie van 17mm (meting dinsdag). Omdat ze de eisprong voor het weekend willen laten komen, heb ik pregnyl gekregen om de eisprong op te wekken, dat hoef ik alleen vanavond te doen (een naaldje in mn buik prikken). Mijn geluk is dat ik in de afgelopen dagen niet mn eisprong heb gekregen, dan is het niet perfect te plannen. Ik was elke ochtend in spanning met de ovulatietest, omdat ik hoopte dat ie negatief zou zijn. Ik heb nu een mooie cyclus van 28 dagen, waar ik heel blij mee ben. Vrijdagochtend krijg ik de IUI. Na de IUI moet ik 3x daags de hele wachtweek tabletjes voor de progesteron vaginaal innemen. Dit is om het bevruchte eitje goed in te laten nestelen. Zoals jullie al wisten was dit gehalte te laag bij mij. Erg spannend allemaal! Gelukkig ben ik vanaf morgen vrij tot maandag,
dan kan ik er rustig naar toe leven.
Denken jullie aan me vrijdag?

Liefs, nique

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >