Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/04/2007 @ 10:52 Nadine ![]() | Heaven... Ook Mirte was vanaf het eerste moment een transpiratiewonder! En inderdaad haar voetjes zijn bijna altijd klam. Dus ook bij ons sliep ze vaak alleen met een rompertje. Maar bij het weer van vandaag (28 graden wordt het bij ons aan de kust), dan sliep ze zelfs zonder dekentje of wat dan ook... Veel te warm. Nelleke... hihi, stom is dat he... Ik was VOOR Mirte haar geboorte juist heel erg van de natuurtinten en zo... Roze? Bah... Maar toen ze geboren was, vond ik het juist helemaal super om haar helemaal roze te hebben. Ik ben juist de andere kant opgeslagen, haha. Al moet ik zeggen dat ik wel KNALROZE kocht, want Mirte heeft te veel temperament voor 'zoete' kleurtjes... Dat past helemaal niet bij haar, haha... Wat ik ook heel irritant vond is dat als ze groene of gele kleren ofzo aanhad, dat ik zovaak de opmerking kreeg: AH...Wat een lief jongetje! Ik kreeg die opmerkingen zelfs als Mirte in het roze gekleed was: Is het een jongetje of een meisje? PFFFF, een meisje kleed je nog wel eens in blauw, maar ik zie niet veel jongetjes in het roze gekleed, haha PS: er zijn ook weer nieuwe buikfoto's op Mirte haar site geplaatst: http://www.mirtekuperus.nl |
| 15/04/2007 @ 12:23 fie barbiez ![]() | hoi nadine je hebt een mooie dikke buik he.knuffel |
| 15/04/2007 @ 19:45 sara ![]() | Dankjewel Heaven . Dat had ik net even nodig. Het gaat nu wel weer wat beter hoor... Is je man alweer thuis trouwens? |
| 15/04/2007 @ 21:16 Heaven ![]() | Hey daar zijn we voor he... Ja die is gelukkig weer thuis. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Aftellen tot ... het stoppen met de pil

Waarom denken al die kledingontwerpers dat roze voor meisjes zo schattig is? Ik hou er niet zo van.
ik mis hem wel hoor. 

. Voel me soms zo lamlendig....Natuurlijk zijn er veel ergere dingen, maar voel me gewoon zo lomp en moe, en je kan niet meer lekker zitten of liggen, alles kost zoveel moeite. Maar goed genoeg geklaagd, als straks de baby er is ben ik het vast weer vergeten.
had er echt niet bij stil gestaan, wat gaat dat vlug zeg! Was zodanig aan Sara aan het denken, omdat zij normaal de eerst volgende is 

in je armen! Zal wel allemaal vlug gaan!