Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/04/2007 @ 08:56 | he dames, even een snelle update: ik had twee zeer langzaam ontwikkelende eitjes, maandag mocht ik dan eidnelijk de pregnyl zetten en vandaag om 11.30 uur is de inseminatie. Ik heb echter sterk het gevoel dat ik gister mijn eisprong heb gehad, ik voelde van alles aan de kant waar de eitjes zaten. We hebben niet geklust, dat mag 2 tot 3 dagen voor de insemniatie niet, dus ben bang dat dit ook weer niets wordt...maar we wachten weer af! Myrthe: goed dat je zo 'actief' was rond je eisprong! Ik slik ook al meer dan 2 jaar homeopatrische vitamine pillen voor als je zwanger wilt worden. Ik geloof wel dat het mijn weerstand bijvoorbeeld verbeterd, want ik ben echt nooit ziek, verkouden of wat dan ook, en mijn vriend wel, dus daar doet het in ieder geval wat voor. haha tess, ik moet wel erg om je olie-verhaal lachen: je vriend is dus ook zeker wel 'meezwanger' wat betreft kwaaltjes! Joline: ga je deze cyclus weer voor de IUI? Je kreeg er toch nog een paar? ik ga boodschapjes doen en dan naar het ziekenhuis. Liefs van Mira |
| 05/04/2007 @ 14:39 miekje ![]() | Lieve Tess, Wat afschuwelijk....ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik huil een beetje met je mee ![]() Meis, heel veel sterkte met dit grote verlies..... Liefs, Miekje |
| 05/04/2007 @ 18:30 mira | Lieve Tess, wat een verschrikkelijk nieuws. Ongelofelijk. Ik ben er helemaal ondersteboven van. Ik wens je alle sterkte met dit vreselijke verlies. Ik denk aan je. Liefs van Mira |
05/04/2007 @ 19:36 ![]() | hallo tess ik weet ik ben hier nog maar pas op dit topic van het forum maar toch wil ik je heel veel sterkte wensen na het vernemen van dit vreselijke nieuws. sofie. |
| 06/04/2007 @ 21:55 joline ![]() | Tess, we denken aan jullie hoor, en wensen jou en je vriend heel veel sterkte. Wat een donderslag! ben er helemaal van onderste boven. knuffel voor jullie Joline |
| 11/04/2007 @ 00:21 dodo | Lieve Tess, Ook mij schieten woorden tekort en ik wens je de kracht die je nodig hebt om dit grote verdriet te verwerken. We denken aan je! Liefs Dodo Ik heb het lijstje even aangepast alhoevel mijn cyclus natuurlijk al een tijdje van slag is... Krisje, 37 jaar, 3e kindje, cyclus 3, nod ? Myrthe, 35 jaar, 1e kindje, cyclus 28, nod 12/4 Mira, 38 jaar, 1e kindje, cyclus 29, nod 15/04 (IUI 3) Dodo, 44 jaar, 3e kindje, nod 18/4 Joline, 44 jaar, 1e kindje, cyclus 32, nod 2/5 On hold: Nefertiti, 41 jaar, 4e kindje, cyclus 5, nod 5/01 Sabine, 35 jaar, uitgerekend van 1e kindje op 28/04/07 Zwanger: Dolfijntje, 40 jaar, uitgerekend van tweeling op 22/03/07 Miekje, 36 jaar, uitgerekend van 1e kindje op 05/07/07 Wina, 37 jaar, uitgerekend van 1e kindje op 08/07/07 Bevallen: Snettle, 39 jaar, 2e kindje op 18/12/06 Arianne, 38 jaar, 1e kindje op 31/1/07: Eline Tess, 44 jaar, 1e kindje op 05/04/07 |
| 11/04/2007 @ 13:09 Myrthe ![]() | Dodo hoe is het met je vader? Ik hoop dat je goede berichten hebt!! Liefs, Myrthe ![]() |
| 11/04/2007 @ 17:37 dodo | Hoi Myrthe! Nee, helaas niet, hij heeft uitzaaiïngen van zijn darmkanker in de lever en er is niets meer aan te doen. Het gaat op dit moment nog redelijk met hem maar hij gaat snel achteruit. Ik ga zo vaak ik kan naar Nederland en ben er de afgelopen weken al een paar keer geweest. Afgelopen weekend ben ik met de kinderen naar opa geweest omdat ik persé wilde dat ze nog een heerlijk weekend met hem meemaken als hij nog goed is zoals nu. En het was een fantastische weekend, we hebben zelfs gebarbequed (hoe schrijf je dat eigenlijk?), het was prachtig weer maar dat weten jullie natuurlijk ook. Het is een heel speciaal weekend geworden met erg mooie, intense momenten. Hopelijk gaan de kinderen nog vaker natuurlijk maar ze moeten hier naar school dus dat is niet zo makkelijk te organiseren. Ik ga zelf over ongeveer een week weer en wil dan een dag of 5 blijven. En jij Myrthe? Ik hoop zo dat je nu eindelijk eens zwanger wordt!!! Ik denk er nog wel aan, hoor maar als ik zie wat Tess nu is overkomen dan vind ik echt dat vooral zij en jij en de andere dames die nog geen kindje hebben moeder moeten worden, het is echt het mooiste dat mij is overkomen. Ik heb 2 fantstische kids (ik zal eens kijken of ik een paar foto's van ze kan plaatsen) en natuurlijk zou ik spontaan nog wel een zusje of broertje voor ze willen maar ik word dit jaar 45 en ga er gewoon het beste van maken met Arsène en Annelou (mijn kinderen) en mocht het spontaan nog gebeuren dan gaan we er natuurlijk voor...maar we doen niets speciaals. Liefs aan jullie allemaal! Dodo |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie gaat voor eerste kindje en is 35+ ?

Ik slik ook al meer dan 2 jaar homeopatrische vitamine pillen voor als je zwanger wilt worden. Ik geloof wel dat het mijn weerstand bijvoorbeeld verbeterd, want ik ben echt nooit ziek, verkouden of wat dan ook, en mijn vriend wel, dus daar doet het in ieder geval wat voor. 
Wat een afschuwelijk bericht hebben jullie gekregen. Ik was zo blij voor je dat het raak was en dan gebeurt er dit. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Maar weet wel dat ik met je mee leef. Ik brand vanavond een kaarsje voor jullie.

Ik heb het lijstje even aangepast. Ik twijfel nog even of ik meteen doorga met de volgende iui poging. Ik heb uitgerekend dat het heel ongelukkig uitvalt allemaal. De cyclus erna valt veel handiger.