< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat voor eerste kindje en is 35+ ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat voor eerste kindje en is 35+ ?
03/04/2007 @ 16:46

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo.

ik ben heir zo een 2maand geleden eens wat komen schrijven...ha dit topic teogevoegd aan mijn favouriten maar blijkbaar krijg ik toch geen mails als iemand ier wat schrijft...daarom dat ik al die tijd niets heb geantwoord. morgen pak ik dus mijn laatste pil. dan start ik weer met foliumzuur en dan ja dan weten jullie wel wat. ik vind het erg spijtig da ik al die tijd geen mail kreeg als hier wat werd geschreven. hopelijk is dat vanaf nu wel het geval en kan ik lekker volgen hier.

sofie.

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 08:56

he dames,

even een snelle update: ik had twee zeer langzaam ontwikkelende eitjes, maandag mocht ik dan eidnelijk de pregnyl zetten en vandaag om 11.30 uur is de inseminatie. Ik heb echter sterk het gevoel dat ik gister mijn eisprong heb gehad, ik voelde van alles aan de kant waar de eitjes zaten. We hebben niet geklust, dat mag 2 tot 3 dagen voor de insemniatie niet, dus ben bang dat dit ook weer niets wordt...maar we wachten weer af! Myrthe: goed dat je zo 'actief' was rond je eisprong! Ik slik ook al meer dan 2 jaar homeopatrische vitamine pillen voor als je zwanger wilt worden. Ik geloof wel dat het mijn weerstand bijvoorbeeld verbeterd, want ik ben echt nooit ziek, verkouden of wat dan ook, en mijn vriend wel, dus daar doet het in ieder geval wat voor.
haha tess, ik moet wel erg om je olie-verhaal lachen: je vriend is dus ook zeker wel 'meezwanger' wat betreft kwaaltjes! Joline: ga je deze cyclus weer voor de IUI? Je kreeg er toch nog een paar?

ik ga boodschapjes doen en dan naar het ziekenhuis.

Liefs van Mira

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 12:23
Myrthe

Hee Mira,

Dat wat je voelde aan de kant waar de eitjes zaten hoeft de eisprong niet te zijn geweest. Ik voel dat ook vaak nadat ik de pregnyl spuit heb gezet. De verpleegkundige vertelde dat je dan de spanning die op de eierstok staat voelt. Dat is dus nog niet de eisprong. Dus een dikke voor jou!!

Liefs, Myrthe

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 21:21
Tess

Ik heb een droevig bericht. Vandaag bij de verloskundige hoorden we geen hartje. In het ziekenhuis met de echo zagen we dat ons kindje is overleden.

Morgen om 10 uur wordt de bevalling opgewekt. Dit kan een aantal dagen duren. Het voelt zo oneerlijk dat het ons nu weer wordt afgenomen. Ben moe van het huilen.

Tess

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 21:45
Wina

Wat een vreselijk nieuws Tess!
Dat moet rauw op je dak zijn gevallen.
Had je het van tevoren eigenlijk zelf wel al in de gaten of kwam dit als een donderslag bij heldere hemel?
Heel veel sterkte de komende dagen!
Ik vind het echt afschuwelijk dat jullie hier door heen moeten.
Neem goed afscheid van je kindje, dat is erg belangrijk.

Liefs van Wina

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 14:24
Myrthe

Lieve Tess,

Ik schiet helemaal vol bij het lezen van je berichtje. Wat een afschuwelijk bericht hebben jullie gekregen. Ik was zo blij voor je dat het raak was en dan gebeurt er dit. Ik weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Maar weet wel dat ik met je mee leef. Ik brand vanavond een kaarsje voor jullie.

Heel veel sterkte!!

Liefs, Myrthe

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 14:39
miekje

Online Status Stuur bericht
Lieve Tess,

Wat afschuwelijk....ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik huil een beetje met je mee
Meis, heel veel sterkte met dit grote verlies.....

Liefs,
Miekje

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 18:30
mira

Online Status
Lieve Tess,

wat een verschrikkelijk nieuws. Ongelofelijk. Ik ben er helemaal ondersteboven van. Ik wens je alle sterkte met dit vreselijke verlies. Ik denk aan je.

Liefs van Mira

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 19:36

hallo tess

ik weet ik ben hier nog maar pas op dit topic van het forum maar toch wil ik je heel veel sterkte wensen na het vernemen van dit vreselijke nieuws.

sofie.

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 21:55
joline

Tess, we denken aan jullie hoor, en wensen jou en je vriend heel veel sterkte. Wat een donderslag! ben er helemaal van onderste boven.
knuffel voor jullie
Joline

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 21:59
joline

Dodo, 44 jaar, 3e kindje, cyclus 6, nod februari....?
Krisje, 37 jaar, 3e kindje, cyclus 3, nod ?
Myrthe, 35 jaar, 1e kindje, cyclus 28, nod 12/4
Mira, 38 jaar, 1e kindje, cyclus 29, nod 15/04 (IUI 3)
Joline, 44 jaar, 1e kindje, cyclus 32, nod 2/5

On hold:
Nefertiti, 41 jaar, 4e kindje, cyclus 5, nod 5/01
Sabine, 35 jaar, uitgerekend van 1e kindje op 28/04/07

Zwanger:
Dolfijntje, 40 jaar, uitgerekend van tweeling op 22/03/07
Miekje, 36 jaar, uitgerekend van 1e kindje op 05/07/07
Wina, 37 jaar, uitgerekend van 1e kindje op 08/07/07
Tess, 44 jaar, uitgerekend van 1e kindje op 09/09/07

Bevallen:
Snettle, 39 jaar, 2e kindje op 18/12/06
Arianne, 38 jaar, 1e kindje op 31/1/07: Eline

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 14:16
Tess

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Dat ontroert me. We zijn dus donderdagochtend naar het ziekenhuis gegaan. Ik kreeg iets om de bevalling op te wekken. Er werd ons verteld dat het tussen de 1 tot 5 dagen kon duren. Gelukkig viel het mee. 'S Middags on half vijf is ons kindje geboren. Het is wel heel onvoorstelbaar dat nieuw leven en dood samen gaan. Samen hebben we afscheid genomen van ons kindje. Ik wist niet dat we al zoveel liefde voor dit kleine persoontje voelen. Dat ik me al zo moeder voelde en voel. Het bevestigt op de een of andere manier ook de diepe liefde die mijn vriend en ik voor elkaar voelen. Het is in een rieten mandje gelegd met een mooi patchwork dekentje dat vrouwen speciaal hier voor maken.

We zijn er nog een nachtje gebeleven. Gelukkig kan dat samen. Dat voelde ook goed. De ruimte waar ons kindje is geboren en waar we ook afscheid hebben moeten nemen.

Het is zo'n intens verdrietig verdriet. Gisteren kwam de verloskundige nog thuis langs. Een ontzettend lieve en wijze vrouw. Ze vroeg ook nog of we over toekomstige zwangerschap nadachten. En wat zo raar is: we hebben allebei heel sterk het gevoel dat we het nog niet moeten opgeven. Eigenlijk durf ik dat niet zo goed uit te spreken omdat dit al zo'n wonder is geweest en ik heel rationeel ook denk denk: nu is de koek toch echt op. En misschien is het ook een gedachte om onszelf op de been te houden in deze rouwperiode. Maar zij zei: ik heb heel sterk het gevoel dat ik je nog een keer zwanger terug zal zien. Ik trek me daar aan op hoewel ik tegelijkertijd denk: wat onprofessioneel om dat te zeggen. Maar jullie weten alles van hoe sterk het verlangen is en de hoop ondanks alles.

En verder is het heel veel huilen. M'n lichaam is nog zo zacht en rond en nog een beetje zwanger.

Ik zal het lijstje aanpassen. Ondanks alle tegenstrijdige gevoelens ben ik wel echt bevallen.

Tess

Dodo, 44 jaar, 3e kindje, cyclus 6, nod februari....?

On hold:

Zwanger:

Bevallen:
Tess, 44 jaar, 1e kindje op 05/04/07

[Laatst gewijzigd door Tess - 07/04/2007 @ 14:18] - Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 16:09
Myrthe

Lieve Tess,

Jeetje wat een verhaal zeg. Hoe verdrietig het ook is ik vind er ook mooie stukken in zitten. Ik ben heel blij voor je dat de bevalling goed is gegaan. En ook dat jullie ruim de tijd hebben gehad om afscheid te kunnen nemen.
Hebben jullie het kindje ook een naam gegeven? Ga je nog een soort herdenking houden? Ik weet eigenlijk helemaal niet of dat kan.

En je gevoelens je stuitert wel van het één naar het andere he. Ik kan me dat zo goed voorstellen. Komt de kraamvrouw nog vaker langs? En krijg je nu nog controles als nazorg of iets dergelijks?

Lieve Tess heel veel sterkte voor jullie samen.
Het verdriet is groot, maar ik ben 'blij' dat je het er flink uit kunt huilen.

Liefs, Myrthe

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 10:59
Tess

Lieve meiden, ik heb me ingeschreven bij een forum voor na een miskraam. Tja, een ander labeltje.... Maar ik kom zo nu en dan nog even kijken want ik blijf geloven in dat het onverwacht toch met ons allemaal wel goed kan gaan.

Myrthe, we horen volgende wek dinsdag van de gynaecoloog of het een meisje of een jongetje is. Begin mei is er een begrafenis voor alle kindertjes die onder de 24 weken zijn geboren en gestorven. Daar hebben we voor gekozen. Het lijkt me afschuwelijk als ons kindje tussen het lipposuctiemateriaal en ander ziekenhuisafval wordt afgevoerd. (Sorry beetje cru maar cynisme is gewoon lekker deze dagen).

Ie-u-wie-ers, zet m'op!
Groetjes,
Tess

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 11:56
Wina

Lieve Tess,

Bedankt dat je je zielsroerselen met ons wilt delen. Erg moedig van je.
Ik heb zelf ook een miskraam gehad maar ik moet er niet aan denken dat het op een later moment in de zwangerschap was gebeurd. Ik vind het echt afschuwelijk hoe je van je roze wolk word afgeschopt op zo'n moment. Even een vraagje.
Worden alle kindertjes met elkaar begraven of krijgt jullie kindje een eigen plekje?
Ik heb geen idee hoe zoiets eigenlijk in zijn werk gaat.

Hopelijk krijg je veel steun van de mensen op dat andere forum. Je bent hier natuurlijk altijd van harte welkom maar ik begrijp ook wel dat je tijd nodig hebt om deze harde klap en verlies van jullie kindje te verwerken. Ik hoop dat je over enige tijd toch gewoon weer zwanger wordt en dat we je hier terug zien.

Liefs van Wina

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 00:21
dodo

Online Status
Lieve Tess,
Ook mij schieten woorden tekort en ik wens je de kracht die je nodig hebt om dit grote verdriet te verwerken.
We denken aan je!
Liefs Dodo

Ik heb het lijstje even aangepast alhoevel mijn cyclus natuurlijk al een tijdje van slag is...

Dodo, 44 jaar, 3e kindje, nod 18/4

On hold:

Zwanger:

Bevallen:
Tess, 44 jaar, 1e kindje op 05/04/07

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 13:09
Myrthe

Dodo hoe is het met je vader? Ik hoop dat je goede berichten hebt!!

Liefs, Myrthe

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 17:37
dodo

Online Status
Hoi Myrthe!
Nee, helaas niet, hij heeft uitzaaiïngen van zijn darmkanker in de lever en er is niets meer aan te doen. Het gaat op dit moment nog redelijk met hem maar hij gaat snel achteruit. Ik ga zo vaak ik kan naar Nederland en ben er de afgelopen weken al een paar keer geweest. Afgelopen weekend ben ik met de kinderen naar opa geweest omdat ik persé wilde dat ze nog een heerlijk weekend met hem meemaken als hij nog goed is zoals nu. En het was een fantastische weekend, we hebben zelfs gebarbequed (hoe schrijf je dat eigenlijk?), het was prachtig weer maar dat weten jullie natuurlijk ook. Het is een heel speciaal weekend geworden met erg mooie, intense momenten.
Hopelijk gaan de kinderen nog vaker natuurlijk maar ze moeten hier naar school dus dat is niet zo makkelijk te organiseren. Ik ga zelf over ongeveer een week weer en wil dan een dag of 5 blijven.
En jij Myrthe? Ik hoop zo dat je nu eindelijk eens zwanger wordt!!! Ik denk er nog wel aan, hoor maar als ik zie wat Tess nu is overkomen dan vind ik echt dat vooral zij en jij en de andere dames die nog geen kindje hebben moeder moeten worden, het is echt het mooiste dat mij is overkomen. Ik heb 2 fantstische kids (ik zal eens kijken of ik een paar foto's van ze kan plaatsen) en natuurlijk zou ik spontaan nog wel een zusje of broertje voor ze willen maar ik word dit jaar 45 en ga er gewoon het beste van maken met Arsène en Annelou (mijn kinderen) en mocht het spontaan nog gebeuren dan gaan we er natuurlijk voor...maar we doen niets speciaals.
Liefs aan jullie allemaal!
Dodo

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 11:01
Myrthe

Hoi Dodo,

Dat is niet leuk het nieuws over je vader. Als ik het zo lees dan ben je al je kansen aan het pakken. Dat heb ik toen ook gedaan bij mijn moeder. Dat heeft me heel erg goed gedaan!! Veel sterkte de komende tijd. En doe wat je voelt wat je moet doen.

Ik zit weer in de spannende dagen. Ik heb al een paar dagen zo'n ongesteldheids gevoel. Gisteren was ik jarig en ik wilde niet dat het toen door zou zetten. Dat is ook niet gebeurd. Ik weet niet precies hoe lang mijn cyclus is. Het kan best zijn dat het een paar dagen langer is dan de banner aan geeft.

Tess ik denk iedere dag nog even aan je!!

Mira heb jij nog nieuws? En Joline? Hoe is het met de zwangeren?

Liefs, Myrthe

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 17:40
Myrthe

Shit weer mis. Ik heb het lijstje even aangepast. Ik twijfel nog even of ik meteen doorga met de volgende iui poging. Ik heb uitgerekend dat het heel ongelukkig uitvalt allemaal. De cyclus erna valt veel handiger.
En dan zijn we ook veel in Deventer vanwege de verbouwing van het huis. Ik heb nog tot dag drie de tijd om er over na te denken.

Liefs, Myrthe

Dodo, 44 jaar, 3e kindje, nod 18/4
Myrthe, 36 jaar, 1e kindje, cyclus 29, nod 13/5

On hold:

Zwanger:

Bevallen: