< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » Overgewicht en zwanger worden

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
Overgewicht en zwanger worden
06/04/2007 @ 16:43
jetje

Online Status Stuur bericht
Hoi Dieltje,

Wat een ontzettend shit nieuws zeg!!! Weet niet wat ik moet zeggen, behalve heel veel sterkte!!!

Hopenlijk tot snel.

jetje

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 16:06

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dankjulliewel meiden.

Ik heb alles onderaan mijn profiel neergetypt omdat alles een beetje anders is gelopen dan de bedoeling was vrijdag!!

Dikke knuffel, bedankt!!!

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 13:09
Nathalie Devoldere

oh neen, dieltje, veel sterkte !!

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 13:34
mamsje

Meisje toch,wat erg voor jullie,

ik leef zo ontzettend met jullie mee.

liefs van een verdrietige Petra

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 16:46
Liselore

Online Status Bekijk profiel
Hallo meiden,

Ik kom weer binnen vallen, ik heb alles met jullie mee gelezen en mee geleeft.

't Is alweer ff geleden, dat me ik bewust bezig houdt met zwanger worden. Hoe moeilijk het ook is. We hebben een heftige periode achter de rug, maar we staan er beide helemaal weer voor de volle 200% achter.

Vijf weken geleden, ben ik voor het eerst naar de dietiste geweest, en ik moet zeggen dat het allemaal naar wens verloopt ik ben nu 8 kilo kwijt, maar ben er nog lang niet. In ieder geval het begin is er.
Helaas heb ik nog geen cyclus, maar ben inmiddels geduldig genoeg en ook dat zal binnenkort wel weer komen. Kan bijna niet wachten.

Mag ik nog meekletsen?????

Liselore

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 18:57
jetje

Hallo Liselore,

Natuurlijk mag je mee kletsen.

Vind het erg rustig op dit forum eerlijk gezegd, dus hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!

Wat goed dat je zoveel al bent afgevallen, moet zelf eigelijk ook wat gaan doen, maar het is zo ontzettend moeilijk, en ik hoop voor je dat het allemaal nu op rolletjes gaat lopen.

Ik zelf ben nu net 5 maanden bezig, wordt elke maand keurig ongesteld, maar voor de rest nog geen dingen te melden.

Had wel een vraag neergezet, maar niemand heeft die nog voor mij kunnen beantwoorden helaas!

Hou je ons op de hoogte van alles....

gr jetje

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 17:12

Dankjulliewel Nathalie en petra!!!
Hier is de meeste verdriet wel weer gezakt en kan ik weer redelijk normaal denken

Hey Liselore,
Ik heb een beetje gelezen wat er allemaal is gebeurd in jou familie en vind het best heftig voor je!!!
Ook het hele gedoe rond je gwicht (waar ik ook alles van weet) is moeilijk om te veranderen.
Ik heb al jaren niet meer op de weegschaal gestaan en heb ook nog steeds niet de moed om er wat aan te doen,daarom vind ik het extra knap dat jij het wel kan.
Kop op meid zet'm op!!!

Hey Jetje,
Kun je je vraag niet eens voorleggen aan een verpleegkundige van de gynecologie???
In nederland kun je gewoon door verbonden worden met die dames!!!
Hoop dat je hier wat aan hebt!!!
En vertel je antwoord hier effe want ben wel benieuwd!!!

Voel me wel weer oke,ik mag huilen wanneer ik wil en mijn vriend en ik zijn een stuk dichter naar elkaar gegroeit!!!
We gaan er weer voor zodra het kan!!!

Nou dames een fijn weekend en leuk dat er weer lekker gekletst word hierzo!!!

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 00:21
Liselore

Dieltje, fijn te lezen dat het weer wat beter met je gaat.

Ik kan me heel goed voorstellen dat de hele wereld instort, en je het helemaal niet meer ziet zitten, maar dan ook helemaal niets meer ziet zitten. Lekker wegkwijnen in je huisje de deur op slot en huilen maar. Gelukkig heb je een goede aan je a.s man.

Ik wens je natuurlijk heel sterkte en blijf erover praten, zeker met elkaar, het is zo belangrijk.

Enne... over het afvallen, ik sta eigenlijk ook te kijken van mezelf. Dat het zo 'gemakkelijk' gaat. Deze ervaringheb ik nl. niet. ik heb in al die jaren al zoveel geprobeerd dat ik het eigenlijk niet meer aandurfde, maar zie hier.. Ik ben echt trots op mezelf.

Liefs Liselore

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 12:04

Hey dames hoe gaat het hier???

Nathalie, je kunt samen met Liselore er voor gaan om af te vallen,misschien een steuntje in de rug!!!
Hoe gaat het verder met je,voel je je weer een beetje oke???
Bijna mag je naar het ziekenhuis he,vind je het spannend of ben je zeuwachtig???
Meis ik duim dat ze je snel mogen helpen!!!

Ach liselore,
Dat wilde ik ook erg graag hoor,niet meer naar buiten en geen mensen meer spreken.
Maar ja ten eerst werkt dat niet en mijn wens om een kleintje te krijgen is ook nog steeds niet in vervulling gegaan en die gaat alleen in vervulling als ik en mijn ventje er zelf wat aan doen he.

Ik huil nog als ik een pakje zie die ik gekregen heb van mijn moeder af of als ik mezelf betrap dat ik naar kinderspulletjes zit te kijken als ik in de winkel ben.
Af en toe moet ik mezelf weer herinneren dat ik niet zwanger ben en dat alles weer van voren af aan gaat beginnen.
Maar ik ga er voor,een kleintje is wat ik wil dus ik ga ervoor!!!

Wij allemaal he dames, we komen er wel!!!

Ik duim hoor!!!

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 15:21
Nathalie Devoldere

Oh jong, kben zenuwachtig gelijk geen ander. Ni te doen. Ik weet echt met mezelf geen weg. Ik moet niet meer afvallen he, ik ben al mijn kilo's al kwijt, moet gewoon mijn gewicht zien te behouden, wat ook moeilijk is hoor.

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 19:35

Hey meis,
Ik dacht dat je weer aan gekomen was en je daar verschrikkelijk van baalde,wat ik me heel goed kan voorstellen!!!
Ik ben 5 jaar terug 15 kilo afgevallen en onder tussen zit er 30 kilo bij dus ik weet hoe moeilijk het is er af te houden!!!
Maar kom op,jij kunt het hoor!!!
Had wel gedacht dat je zenuwachtig zou zijn ja,hahaha maar je hebt het wel heel erg te pakken he!!!
Denk maar zou,nu eindelijk gaan ze je verder helpen!!!
Laat je horen hoe het gesprek is verlopen!!!

niet teveel zenuwen hoor,krijg je pijn in je kop van

Groetjessss

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 11:45
Liselore

Zoals jullie zien, heb ik gister spontaan na 313 dagen weer mijn gekregen, het klinkt heel raar eigenlijk maar ik ben er erg blij mee. Mijn Hubbie ook.
Nu is alleen de vraag wat mijn cyclus wordt. Ik heb het nu maar even op gehouden dat het er een wordt van 29 dagen.

Ik hoop dat wij vanaf nu weer mee doen voor een

Nathalie, veel succes maandag, ik hoop dat jullie snel een leuke mededeling kunnen plaatsen. En juist wat je zegt, op gewicht blijven is misschien nog wel moeilijker dan afvallen. Ik leef met jullie mee.

Liefs Liselore

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 14:13

Gefeliciteerd met je ongi Liselore!!!
En dat klinkt niet stom hoor!!!
Toen ik 65 dagen overtijd was was ik al bij dat mijn ongi doorbrak!!!
Op naar een mooie cyclus meid!!!

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 15:09
Liselore

Zo schrijf je dat de er zijn en zo zijn ze ook weer weg, al was het deze keer niet zo als voorheen, maar ik denk maar zo het begin is er. Nu uit voorzorg ook maar op gezette tijden (dagen) klussen, en wie weet wat de toekomst ons zal brengen.

Nathalie, hoe was het vandaag in het ziekenhuis? Hou je ons op de hoogte.

Dieltje, hoe gaathet met jou?

Liefs Liselore

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 19:35
mamsje

Hallo Meiden,

Nathalie,hoe was het in het ziekenhuis???

Dieltje:alles goed met je meid,ik merk dat je positief bent,dat vind ik knap van je.

Hier gaat alles z'n gangetje,ben nu nog steeds 10 kilo kwijt er gaat niets af en er komt niets bij en om heel eerlijk te zijn vind ik het ook wel best zo.

Kus Petra

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 16:47

Hey meiden,

Liselore toi toi toi

Mamsje,knap hoor!!!
Als jij je zo lekker voelt dan is dat genoeg toch!!!
10 kilo ,ik doe het je nog niet na hoor,

Nathalie, vandaag de afspraak,succes meid!!!

Ben inderdaad wel positief,al zakt dat soms ook wel weer weg hoor!!!
Moeilijke en makkelijke dagen he!!!
Ach komt wel goed,de tijd zal het leren.

Dames een fijne dag!!!

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 13:53
Nathalie Devoldere

Hey, eindelijk ben ik hier eens geraakt.
Het was heel positief, ik voel me echt op mijn gemak bij prof. De Sutter. Echt wel een dokter die van aanpakken weet. Onmiddellijk alles al vastgelegd, kwestie van niet onnodig nog langer te wachten. We starten met hormonen op 18/06!! Volgens haar zijn we voor het eind van het jaar zwanger. Schitterend he

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 15:40
mamsje

wat fijn voor je nathalie,dat is nieuws waar we hoopte

volgend jaar ben jij moeder(samen met ons)

dikke kus Petra

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 19:10

Wouw wat een super nieuws zeg!!!
Gefeliciteerd meis,eindelijk positief nieuws!!!
Fijn dat je iemand hebt die van aan pakken weet!!!

Heb vandaag mijn bruidsjurk gevonden!!!
Hij is MOOI!!!
Was opslag verliefd,hahahaha!!!
En helemaal niet duur!!!
Ben helemaal happy!!!

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 22:46
Liselore

Nathalie, ik zou je bijna feliciteren, maar het is inderdaad geweldig. Zo zie je maar, het komt voor ons allen allemaal "dik" in orde.

Soms is het natuurlijk vervelend omdat je eerst door die lange MMM moet voordat er serieus naar je gekeken wordt, en dan blijkt het met medicatie gestimulllerd te kunnen worden. Het geduld van ons, mensen met kinderwens wordt zo naar mijn idee te lang op de proef gesteld.

Dieltje, wauw, wat voor iets heb je gevonden?? Klassiek, modern, Sissi ??? Kun je voor ons een tipje van de sluier oplichten.

Wat een woordspelingen vandaag hihi hihi

Petra, doe je best.

Liefs Liselore

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >