Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/04/2007 @ 10:13 els ![]() | Heel snel: Belle, proficiat met de aankoop van jullie huis!!! |
| 15/04/2007 @ 10:58 nancy ![]() | Belle, proficiat met de aankoop van jullie huis! Is de compromis al getekend? Wanneer kan je erin? Nog veel werk aan? Foto? Liesje, de officiele eerste schooldag morgen!! Bij een goeie vriendin van mij ook, en ze weet al op voorhand dat er heel wat traantjes gaan vloeien!!! ![]() Els, eindelijk zal de rust in huis wat weerkeren!! ![]() Leen, hopelijk is alles snel achter de rug!! De logopedie zal zijn werk wel doen!! Nog twee weekjes rustig aan doen en hopelijk kan je dan weer als de oude aan de slag!! ![]() Zou iedereen een date in Toversluis zien zitten??? http://www.toversluis.nl |
| 16/04/2007 @ 13:17 Nancy | 't Was maar een voorstel hé!! Voor mij is het ook een klein uur rijden hoor!! Leen, ik kan mij voorstellen dat je wel eens in de lach schiet... maar wat zou er bij die andere oefening mis kunnen zijn?? Els, super van Dries hé!!! Nele, goed van je schoonzus, al heeft ze nog een lange weg te gaan hé!! |
| 16/04/2007 @ 14:23 els ![]() | Leen, wel "goed" dat de directie je alle tijd geeft/gunt he |
| 17/04/2007 @ 13:08 els ![]() | Erika, kleine kindjes worden groot he Ik kwam alleen maar snel even bijlezen, want ik ben hier "serieus in gang geschoten": ben onze trap aan het afschuren... ![]() |
17/04/2007 @ 14:20 ![]() | idd, veels te snel naar mijn zin ma ja. Els, Veel schuurplezier. ![]() |
| 17/04/2007 @ 21:48 nancy ![]() | Even vlug... morgen lees ik wel bij ![]() Terug een wedstrijd bij http://www.hln.be en er zit ook een kids-cd tussen... Je hebt trouwens altijd prijs!! ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

belle en de beesten (part iii)

Ik kan begrijpen dat jouw kleine meisje een trauma heeft opgelopen. Waren de ouders ook aangeschoten? O, ik kan hier zo kwaad van worden, tuurlijk dat Yentl het zich heel anders had voorgesteld.
Gelukkig geen gips. Oef...

Wat een bende, zeg!!
Schandalig gewoon!! 
Daarna wilde ze het niet meer herhalen, zal dus wel een toevalstreffer geweest zijn...
Ze zegt wel al een paar weken overtuigend "ja!". Telkens als iemand ja zegt, klinkt het bij haar ook JA!! 

Blijkbaar was het snel weer over, en is hij daarna heel flink geweest!
Zegt hij toch...
.

Ze heeft het nu met haar dagen in de crèche...de ene dag kan ik niet snel genoeg weg zijn, zoals deze morgen en de andere dag hangt ze rond m'n lijf en
ze.