< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » ons forumpje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
16/04/2007 @ 21:28
jen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo iedereen

Snik
Ik sluit mij aan bij de rest van de mensen hier hoor! Welke beslissing je ook neemt ivm smurfie, we staan achter je hoor! Nog een weekje en je ziet smurfke terug. Ik hoop zo dat de gyn gemist heeft, maar ook ik zou een 2 de opinie vragen. Heb je trouwens al gebeld? Destijds heb ik het ook gedaan hoor en ik was al zeker 10 jaar trouw aan mijn gyn. In ieder geval er brand hier een kaarsje voor jou.

Bo'ke
Super nieuws van Jelena. EN kindjes zijn nu eemaal veel ziek. Ik was vergeten te reageren vorige keer met je beslissing over 4/5. Je hebt gelijk hoor! Het zal fin. niet zo veel schelen hoor. Ook rekening houden dat Jelena dan ook waarschijnlijk minder naar de OM moet. Alé bij ons zal Jess een dag minder naar de OM moeten.

Emmy
Neen Jess loopt nog niet, 'k zit er ook niet mee in. De dokters zeggen ook dat hij veel moest inhalen door zijn meningitis. En nu hij in het gips zit met zijn armpje verliest hij vlugger zijn evenwicht. Het moet allemaal niet te vlug gaan hoor. ALs hij binnen een maand of 2 kan lopen ben ik content. Hij kan wel al in en uit de zetel. en dit zonder vallen. Ja op het werk is het heel druk. Heb al bijna 30 overuren en dit in nog geen 6 weken. Het is vooral de laatste weken die zo druk zijn.
Ik heb je kaartje nog niet ontvangen, morgen zeker. En nog niet te zenuwachtig? Met Liam alles ok anders, buiten zijn eczeem natuurlijk!

T.
Genoten van de skivakantie? En met de kinderen alles ok? Vandaag de eerste schooldag na de vakantie. Is het meegevallen?

Ann
Hoe was het met je kleine vent. HIj was afgechold zeker?

Hier alles ok. Donderdag zijn we naar de KA geweest met Jess en zijn arm zit in het gips. Gebroken!! De andere arts van de dag ervoor had het niet gezien. Hij huilde en daarom zijn we dan naar de KA geweest, we hadden geluk, we mochten onmiddellijk gaan, wat meestal het geval niet is. Maar hij doet het goed met zijn gipske. Hij is heel goed aan het evolueren. We zingen dan van "klappen in de handjes, blij, blij, blij,..." en hij doet gewoon mooi mee. En hij is zijn knuffelen dat het genen naam heeft. Ik geniet ervan zulle En Jill idem, veel knuffelen, spelen, enz. Vandaag de eerste schooldag na de vakantie. Ik vreesde dat ze zou huilen, maar niets. Ze gaat wel heel graag naar school, maar na 2 weken vakanties weet je nooit. Met mij ook alles goed, alhoewel ik nogal stress heb voor vrijdag. Vrijdag moet ik naar Gent om te checken ivm Jess zijn trombose, ik hoop zo dat hij geen spuitjes meer hoef te hebben, maar ik vrees ervoor. Nu ja we zien wel hé. Het begint zwaar te wegen, iedere dag moeten naar de horloge kijken en nooit een ganse dag weg kunnen.

Alé 'k ga jullie laten, een beetje werken. Moet nog een hoop was inhalen. BAh k doe dat niet graag, maar ja de kabouterkes komen hier nooit. Pech hé!

Doei
Jen

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 09:15
Snik

Online Status
hallo iedereen,

via een vriendin van mij ben ik naar het hospitaal van maastricht mogen gaan. zij werkt daar en kon wat regelen.
een 2de opinie is niet meer nodig.
ons kindje leeft niet meer.
morgen moet ik binnen en gaan ze inleiden.
curretage kan niet meer, dus ik moet gewoon gaan bevallen.
ik heb gezegd dat ze me dan maar plat moeten spuiten, want hier wil ik niks van voelen.
ik ga ook een tijdje niet meer langskomen.
nu wil ik liever alleen zijn.

tot later nog eens.

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 11:13
ann

Online Status Stuur bericht
snikje,

oh,wat erg,meisje!!
ik had nog zo gehoopt dat alles goed ging komen...
wat ontzettend jammer dat je dit ook moet meemaken(ik was 20 weken zwanger)dus ik weet spijtig genoeg hoe het voelt.
ik weet,woorden schieten nu tekort maar ik wil toch zeker u en uw ventje nog heel veel sterkte toewensen.
en weet als je uw hartje wil luchten doe gerust,we zijn er voor u,meid!!

nog een hele lieve cyberknuf en veel sterkte morgen en de komende tijd!!

groetjes ann

[Laatst gewijzigd door ann - 17/04/2007 @ 11:17] - Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 14:38
emmy

lieve snik toch

wat maak jij toch allemaal mee

ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode .

weet dat als je terug alles van je af wilt schrijven , we hier altijd met z'n allen er voor je zijn!!!

ook mijn mail heb je .

hele dikke knuf voor je

emmy

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 14:25
emmy

snik,

hoe is het met je ?

'k heb vandaag al veel aan je gedacht.

heb je je kindje gezien?
heb je het vastgehouden?

hoe voelde je je er bij?

hopelijk heb je niet te veel pijn gehad

't moet echt vreselijk voor jullie zijn

'k hoop dat jij en je ventje veel steun bij elkaar vinden, 't zal niet makkelijk zijn

hele dikke knuf voor je

en je weet me te vinden als je met me wilt spreken

heel veel liefs

emmy xx

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 16:01
T

Online Status
Snik,
ook van mij veel sterkte toegewenst, dit moet echt de hel zijn! Ik begrijp dat je nu liever alleen bent. Kom nog maar eens langs als je hier een beetje over bent.

Emmy,
jij weet dat allemaal zo mooi te verwoorden,he!

Ik heb vanmorgen echo gehad, alles prima in orde!
Wel te laat voor nekplooimeting, maar niets wijst erop dat er een afwijking is.

Groetjes,
T

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 18:03
Greetje

Snik,
Ook van mij veel sterkte. Ik wou al vragen of het toch een beetje gegaan heeft, maar dat is een stomme vraag, want het zal ontzettend zwaar geweest zijn. Ik probeer mij het voor te stellen en dan zal het nog tien keer erger zijn.
Ik hoop dat je veel steun van iedereen rondom je krijgt en als je er klaar voor bent, zullen we je hier wel terug horen.
Een hele dikke knuffel van ons hier.

Greetje

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 09:30
Bo

Snik toch,

Dit mocht niet gebeuren.....
Meisje, dit is vreselijk voor je, voor je ventje, je familie... Maar vooral voor jou.
Ik weet niet goed wat te zeggen, en wat ik ook zeg, niets zal de pijn verzachten.
Ik heb heel veel respect en bewondering voor je.
Gun jezelf de tijd, de tijd om kwaad, verdrietig, bang,... te zijn en laat de emoties maar de vrije loop.
Ik hoop dat je je smurfje hebt kunnen vasthouden en zo afscheid nemen....
Ik mag er niet aan denken, zoiets verscheurt een mama...
Lieve Snik, heel veel sterkte en je bent een supermama, echt waar!

Dikke knuffel,

Ikke xx

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 09:32
Bo

Iedereen,

Kunnen we allemaal morgenavond (zodat de meesten tegen dan toch al gelezen hebben) een kaarsje branden voor ons Snik en haar smurfje en haar ventje om 21u, lukt dat voor iedereen?
We doen dat nu sowieso al maar in groep zal het krachtiger zijn hé.

Knuffel

Bo xx

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 09:35
Bo

Ben ier alweer,

Bij ns alles redelijk, al lijkt het nu zo raar daarover te schrijven......

Tventje moet misschien binnen voor 2 weken omdat de medicatie voor thuistherapie (nog steeds baxter thuis) niet lijkt aan te slaan....

Jelena heeft een serieuze bronchitis, misschien longontsteking, als het morgen niet beter is moeten we een foto laten trekken.
Ze heeft geen koorts maar ze piept echt niet normaal en als ze hoest blijft ze er precies in soms.....

Dikke knuffel,

Ikke xx

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 14:39
Snik

Online Status
Hallo,

Ik ben niet gewoon om iets op internet te plaatsen, dus sorry als het fout loopt of niet goed gedaan is. Ik ben de vriend van Lies of snik zoals ze zichzelf hier noemt. Ze vroeg me om even iets te komen vertellen en jullie op de hoogte te stellen. Gisteren is ze bevallen van ons dochtertje. We hebben haar Marith genoemd. Dat betekent letterlijk dochter van de zee, kind van het licht. Lies heeft voor deze naam voor haar gekozen. Marith was heel klein en haar hartje is gewoon gestopt en ze is stilletjes gestorven. We waren natuurlijk al een beetje voorbereid op wat eventueel zou kunnen gebeuren. De dokter had eerder gezien dat er iets niet goed was met het hartje van onze meisje. We weten niet of het ging om trisomie of niet. ze heeft ook laten weten dat ze de uitslag van de test niet wil kennen. Lies heeft haar eigen manier afscheid genomen en wil hier later liever niet meer over praten, omdat het iets is tussen haar en ons dochtertje. maar Lies kennende, zal ze ooit haar verhaal wel aan jullie vertellen, maar nu kan of wil ze dit niet. Ze wil dat ik jullie allemaal bedank voor de lieve woorden, die ze zelf nog niet gelezen heeft maar ik haar wel heb overgebracht, en hoopt dat jullie begrijpen dat ze momenteel niet kan langskomen. Nu ga ik uitzoeken hoe ik die banner hier moet verwijderen, zodat als ze terug komt ze die niet meer moet zien.

[Laatst gewijzigd door Snik - 19/04/2007 @ 14:40] - Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 16:07
emmy

dag vriend van snik

bedankt dat je ons op de hoogte hebt gebracht

ik vind het echt vreselijk voor jullie

hopelijk vinden jullie heel veel steun bij elkaar

heel veel sterkte voor jullie beiden

Marith is een prachtige naam !!!

snik mag boffen met zo'n vriend als jou !

verwen haar maar eens goed en vergeet ook jezelf niet want ook voor de papa is dit vreselijk om mee te maken

verder weet ik niet zo goed wat ik moet schrijven, traantjes lopen hier langs mijn wangen , maar ja daar zijn jullie niet veel mee hé

ik kan jullie alleen maar een schouder bieden om op uit te huilen en mijn oren geven om te luisteren

dikke knuf voor jullie beiden

mama en papa van een engelenmeisje

liefs

emmy xx

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 16:20

Lieve Snik,
Ik weet niet of je mij nog kent? We hebben ooit samen op een ander topic gezeten. Af en toe kwam ik hier eens piepen hoe het met je gaat, maar wilde nooit iets plaatsen om jullie groepje niet te verstoren.
Nu doe ik het wel, ik wil je liever geen pb'tje sturen want zoals ik kan lezen uit je bericht van je man. Wil je liever even afstand doen van wat er gebeurd is. Dan kun je ook beter geen pb'tjes ontvangen. Maar post ik het even hier (als de andere meiden het niet erg vinden?). Hier kun je komen nalezen als je eraan toe bent.

Lieve, lieve Snik,
Ik leef zo met jullie mee. Marith is zo'n prachtige naam, voor een prachtige ster. Heel veel sterkte met jullie verlies. Ook voor papa.

Veel liefs Erika

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 09:43
Bo

Ook hier stromen de tranen.....
Marith, je hebt zo'n prachtige naam, een prachtige naam voor een prachtig meisje. Die altijd over haar mama en papa zal waken.
Papa van Marith, heel veel sterkte voor jullie beiden, zorg goed voor 'ons' Snikske en verzorg jezelf ook maar heel goed.
Vanavond branden er veel kaarsjes voor jullie en jullie lieve Marith.

Bedankt om het ons te laten weten...

Sterkte....

xx

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 09:45
Bo

Erika,

Je bent steeds welkom hoor, vind het lief dat je Snik je medeleven komt betuigen....

Groetjes,

Bo xx

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 10:12

Bo,
Dank je wel voor je gastvrijheid meid. Jelena is echt een hele mooie meid zeg

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 11:03
Luna

Snikje,

Ik denk aan jou! Je bent een hele sterke meid en ik hoop dat je de kracht vindt om ook dit een plaats te geven. Marith is een prachtige naam. Om altijd te koesteren.

Groetjes voor iedereen,
Luna

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 14:42
Greetje

Snikje en haar ventje,

Ook van ons heel veel sterkte. Dit moet zo moeilijk zijn. Ook hier stromen de traantjes.

Jullie lieve kleine meisje zal altijd een plaatsje in het hart hebben. Vanaf nu is ze een sterretje boven in de hemel dat zielsveel van jullie houdt en altijd over jullie zal waken.

Verzorg elkaar goed. Wij zullen veel aan jullie denken.

Greetje

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 14:44
Greetje

Bo,
Hoe is het met Jelena? Hopelijk is het geen longontsteking. Is ze al wat beter? Yanni is ook nog aan het hoesten, maar voorlopig nog niks op de longetjes te horen. EN met het ventje? Moet hij terug in het ziekenhuis?

Erika,
Je bent zeker ook welkom. Er mogen altijd mensen bijkomen hoor.

Groetjes,

Greetje

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 20:15
Bo

Hoi,

Ik denk de ganse dag aan Snik...... Vind het zo vreselijk erg voor haar en haar ventje....

Greetje, ze is een stuk beter, gelukkig! Ze moest een hoge dosis Pulmicort krijgen in haar aerosols en het helpt heel goed, ze hoest 's nachts niet meer en haar slijmpjes zitten nu veel losser dus ze kan ze gemakkelijker ophoesten. Een longontsteking is het dus niet, heb geen foto moeten laten nemen want het is beter. Maandag moet ik terugbellen naar de ka, om haar te zeggen hoe het gaat. Als Jelena niet goed is op haar longetjes moet ik elke 2 à 3 dagen bellen naar haar zodat ze het in het oog kan houden moest het slechter worden. Wel lief van haar.
En met Yanni, alles goed? Hoest hij veel zo oevrdag? En 's nachts? Neemt hij nu al de puffjes?

En met de rest, hoe gaat het met jullieN

Erika, bedankt, jouw Sky is ook echt wel een mooi meisje hoor, en zo groot precies!

Groetjes en tot gauw,

Bo'ke xx

PS Ga het kaarsje al gaan aansteken voor Marith en haar mama en papa....

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >