Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/04/2007 @ 09:15 Snik | hallo iedereen, via een vriendin van mij ben ik naar het hospitaal van maastricht mogen gaan. zij werkt daar en kon wat regelen. een 2de opinie is niet meer nodig. ons kindje leeft niet meer. morgen moet ik binnen en gaan ze inleiden. curretage kan niet meer, dus ik moet gewoon gaan bevallen. ik heb gezegd dat ze me dan maar plat moeten spuiten, want hier wil ik niks van voelen. ik ga ook een tijdje niet meer langskomen. nu wil ik liever alleen zijn. tot later nog eens. |
| 18/04/2007 @ 16:01 T | Snik, ook van mij veel sterkte toegewenst, dit moet echt de hel zijn! Ik begrijp dat je nu liever alleen bent. Kom nog maar eens langs als je hier een beetje over bent. Emmy, jij weet dat allemaal zo mooi te verwoorden,he! Ik heb vanmorgen echo gehad, alles prima in orde! Wel te laat voor nekplooimeting, maar niets wijst erop dat er een afwijking is. Groetjes, T |
| 19/04/2007 @ 14:39 Snik | Hallo, Ik ben niet gewoon om iets op internet te plaatsen, dus sorry als het fout loopt of niet goed gedaan is. Ik ben de vriend van Lies of snik zoals ze zichzelf hier noemt. Ze vroeg me om even iets te komen vertellen en jullie op de hoogte te stellen. Gisteren is ze bevallen van ons dochtertje. We hebben haar Marith genoemd. Dat betekent letterlijk dochter van de zee, kind van het licht. Lies heeft voor deze naam voor haar gekozen. Marith was heel klein en haar hartje is gewoon gestopt en ze is stilletjes gestorven. We waren natuurlijk al een beetje voorbereid op wat eventueel zou kunnen gebeuren. De dokter had eerder gezien dat er iets niet goed was met het hartje van onze meisje. We weten niet of het ging om trisomie of niet. ze heeft ook laten weten dat ze de uitslag van de test niet wil kennen. Lies heeft haar eigen manier afscheid genomen en wil hier later liever niet meer over praten, omdat het iets is tussen haar en ons dochtertje. maar Lies kennende, zal ze ooit haar verhaal wel aan jullie vertellen, maar nu kan of wil ze dit niet. Ze wil dat ik jullie allemaal bedank voor de lieve woorden, die ze zelf nog niet gelezen heeft maar ik haar wel heb overgebracht, en hoopt dat jullie begrijpen dat ze momenteel niet kan langskomen. Nu ga ik uitzoeken hoe ik die banner hier moet verwijderen, zodat als ze terug komt ze die niet meer moet zien. |
| 20/04/2007 @ 09:45 Bo ![]() | Erika, Je bent steeds welkom hoor, vind het lief dat je Snik je medeleven komt betuigen.... Groetjes, Bo xx |
20/04/2007 @ 10:12 ![]() | Bo, Dank je wel voor je gastvrijheid meid. Jelena is echt een hele mooie meid zeg ![]() |
| 20/04/2007 @ 11:03 Luna | Snikje, Ik denk aan jou! Je bent een hele sterke meid en ik hoop dat je de kracht vindt om ook dit een plaats te geven. Marith is een prachtige naam. Om altijd te koesteren. Groetjes voor iedereen, Luna |
| 20/04/2007 @ 14:42 Greetje | Snikje en haar ventje, Ook van ons heel veel sterkte. Dit moet zo moeilijk zijn. Ook hier stromen de traantjes. Jullie lieve kleine meisje zal altijd een plaatsje in het hart hebben. Vanaf nu is ze een sterretje boven in de hemel dat zielsveel van jullie houdt en altijd over jullie zal waken. Verzorg elkaar goed. Wij zullen veel aan jullie denken. Greetje |
| 20/04/2007 @ 14:44 Greetje | Bo, Hoe is het met Jelena? Hopelijk is het geen longontsteking. Is ze al wat beter? Yanni is ook nog aan het hoesten, maar voorlopig nog niks op de longetjes te horen. EN met het ventje? Moet hij terug in het ziekenhuis? Erika, Je bent zeker ook welkom. Er mogen altijd mensen bijkomen hoor. Groetjes, Greetje |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

ons forumpje

en dit zonder vallen. Ja op het werk is het heel druk. Heb al bijna 30 overuren en dit in nog geen 6 weken. Het is vooral de laatste weken die zo druk zijn.
En Jill idem, veel knuffelen, spelen, enz. Vandaag de eerste schooldag na de vakantie. Ik vreesde dat ze zou huilen, maar niets. Ze gaat wel heel graag naar school, maar na 2 weken vakanties weet je nooit. Met mij ook alles goed, alhoewel ik nogal stress heb voor vrijdag. Vrijdag moet ik naar Gent om te checken ivm Jess zijn trombose, ik hoop zo dat hij geen spuitjes meer hoef te hebben, maar ik vrees ervoor. Nu ja we zien wel hé. Het begint zwaar te wegen, iedere dag moeten naar de horloge kijken en nooit een ganse dag weg kunnen.