Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/04/2007 @ 13:23 Petra | Jeetje Gitta, dat meen je niet..tja wat mij jij nu met een kind van bijna 1 voor na-schoolse-opvang duhhh! Lekker snugger van hun! Chips, en nu? opa en oma? of een oppasmoeder?? Mika ook weer ziek? zielig he! En dan is er geen lang met ze te bezeilen. Dus Mika is ook zo hangerig. Je kunt de woonkamer niet meer uitgaan of het lipje begint al te trillen .ik moet daar soms om lachen, maar af en toe denk ik ook..."ik mag toch wel even naar de wc???".![]() Volgende week moet ik uitdelen op het kinderdagverblijf. Ik heb al van die zaken gehaald, maar wat doe ik er in??? Hebben jullie een tip? Kim, jij hebt dit al eens meegemaakt...! L, een schone strakke lijn!! Goed zo! En veel plezier aan zee!! Liefs Petra |
| 15/04/2007 @ 12:45 adri (vanaf het werk) | hey meiden, ik moet vandaag werken. de keuken in ons ziekenhuis zit tegenover het mortuarium. vandaag liep ik even naar de wc en zag eenfamilie op de gang staan. het bordje stilte graag hing er en dan weet je genoeg. een paar kindjes tussen de 4 en 8 jaar zaten te huilen. hun moeder was plots overleden..... dat doet me toch zo'n pijn he... die kindjes zaten zo te schreien.... |
| 16/04/2007 @ 15:20 a3 ![]() | ie iedereen van de zon aan het genieten?? |
| 17/04/2007 @ 21:04 a3 ![]() | hey meiden, kwordt steeds een beetje verdrietiger als ik hier kom..... allemaal vervelende berichten die ik hier lees..... |
| 18/04/2007 @ 10:47 Petra | Lieve Iris, Lieve hemel wat spijt me dit dat er ergens een engel meer is. Juist zo een klein lief kindje verdiend de dood niet. Het strookt niet. Dood mag pas als je heeeeeel oud bent. Helaas weet ik hoe het voelt. Ik weet dat dit gemis als een bom inslaat. Als je een ouder iemand verliest, is alles opeens een herinnering, maar met zo een kleintje verlies je je toekomstbeeld. Dit is zo moeilijk om te verwerken. Je broer en schoonzus kunnen wel juist jou hulp heel hard gebruiken. Mijd hun niet omdat je denk: ik laat ze maar met rust. Ik zou niet meteen met Roos opduiken maar wel hun de regie laten. Vraag ze of ze je willen zien (sta niet meteen op de stoep) maar ze willen vast met je praten of iemand hebben die luistert. Zij zullen ook toch zo vol trots zijn op hun spruit net als jij was/bent op Roos. Behandel hun ook als ouder. Ik werd toen door 1 iemand gefeliciteerd. Daar was ik toen zo blij mee. Ja, want ik was ook moeder en had oneindig veel liefde in me en was ook zo trots. Ik had veel verdriet, maar die kaart liet me gewoon glimlachen. Ik wordt hier weer helemaal stil van. Het zorgt er weer voor dat je eigen problemen weer heel klein worden en dat je weer zo waardeert wat je hebt. Het is zo mooi en zo kostbaar. Ik zal een kaarsje voor ze aansteken en wens ook jou en je familie heel veel sterkte in de hele zware tijd. heel veel lief en een hele dikke knuffel door de computer heen! Petra |
| 21/04/2007 @ 11:41 sake | hoi hoi Ben nieuw hier...weet dus niet zo goed hoe dit allemaal in zijn werk gaat. Ik was op zoek naar een beetje steun. Ook wij zijn bezig zwanger te worden na een miskraam... Het brengt zoveel vreemde en dubbele gevoelens met zich mee..en het is zo moeilijk om er over te praten, want het is zo een moeilijk te plaatsen en uit te leggen gevoel... Bijft die onzekerheid altijd duren? Sara ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

bezig zwanger worden (na miskraam)

zielig he! En dan is er geen lang met ze te bezeilen. Dus Mika is ook zo hangerig. Je kunt de woonkamer niet meer uitgaan of het lipje begint al te trillen .ik moet daar soms om lachen, maar af en toe denk ik ook..."ik mag toch wel even naar de wc???".

wat kan het leven soms hard zijn.
.
.
... mn pa is jairg dus dan is het lekker dat we zaterdagavond niet weer anderhalf uur in de auto terug hoeven. kunnen wij ook eens een wijntje drinken