< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Net zwanger! » net zwanger na miskraam

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Net zwanger!
net zwanger na miskraam
03/04/2007 @ 10:03
katootje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi meiden

kim lekker hoor vakantie lekker van je enya aan het genieten.
Hoe is het met jou nu al wat opgeknapt ondertussen?
Hoe gaat het met je zwangerschap?
je hobbelt nu richting de 20 weken.
Vind jij het ook zo snel gaan nu vergeleken met de 1ste keer?

hier gaat het nog steeds niet echt super. Blijf erg moe en het drinken gaat naar mijn idee nog steeds niet echt goed vergeleken met wat ik normaal dronk.
Maar morgen moet ik naar de gyn die mij op heeft laten nemen die wilde mij zien hoe het me na die opname gegaan is.
Donderdag moet ik weer naar de verloskundige voor controle.

vanochtend belde mijn teamleidster met de zogenaamde vraag hoe het gaat, maar dat wilde ze niet weten hoor ze wilde gewoon weten of ze me in kan plannen deze week om te komen werken.
Nou ik kan echt geen hele dienst draaien want dan kunnen ze me opvegen na mijn dienst denk ik.
Maar goed ik zal nadenken over wat ik wel kan en niet.

verder gaat het mijn zwangerschap goed ben behoorlijk aan het groeien en ben nu net zo dik als op het eind van nicole.
de kleine schopt erg veel en hard en dat is altijd weer een fijn gevoel dat je het voelt schoppen is voor mij een teken dat het goed is.

verder zijn we druk met inpakken en dingen aan het regelen voor de verhuizing.
eind volgende maand gaan we verhuizen naar onze nieuwe woonplaats en we gaan eerst bij mijn tante in tot we in ons eiegen huis kunnen.

nou ik ga wat doen

liefs katootje

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 12:24

Online Status Bekijk profiel
27 een miskraam en direct weer zwanger geraakt.. gister getest en ja hoor ZWANGER.. 2 streepjes

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 09:16
katootje

ImmieY gefeliciteerd super dat het in 1 keer raak is na je miskraam en ik duim voor je dat het deze keer goed mag gaan.
Ik had het na mijn 2de miskraam ook in 1 keer raak.
Nu richting de 12 weken.
welkom hier bij ons.

geertje hoe is het met jou en de kleine meid?

hier gaat het verder hetzelfde en moet straks op controle bij gyn ivm die opname en morgenochtend naar de verloskundige.

ik meld me weer

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 10:21

Hallo Zwangere buiken!!

Katoo, wat een verhaal weer! jee, ik schrik ervan.
Doe het echt rustig aan meid!
Kim; hoe is het verder met jou? En stapt Enya al?

Joanne doet nu pogingen maar is nog niet zo sterk in haar benen.
Maar ze staat wel bij baby's van de maand!
Onder Joanne Mourijn.
Stemmen julllie mee?

Nu weinig tijd, kom snel weer eens lang.
Kus Geertje

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 13:23
Kim

hey,

geertje, enya stapt al een tijdje. van haar 12maand.de rust is nu wel volledig gedaan!ik ga gauw even stemmen op je kleine meid!

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 10:25
geertje76

Kim/ Katoo,

Een hele fijne paashaas!!

Liefs Geertje

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 09:20
geertje76

Hallo Ladies,

Wat is het hier stil?? Maar ja dat krijg je met gemiddeld 20 graden. Heerlijk hoor!
Hier alles prima, Joanne wordt nu echt een boef. Gaat vaak op tafel zitten of in de hond's zijn mand etc. En maar lachen als je haar aankijkt.
Boefje!

Zal wel druk zij he Kim, al dat gestap van enya. Lijkt me wel super leuk en ook handig als ze zelf lopen. Ik wacht met smart af. Joanne staat nu wel meer zeker op haar benen.

Katoo: Hoe gaat het met jou en je gezondheid (kleine)??
Al wat opgeknapt.?

Hier verder alles rustig, heb niet heel veel te melden.
geniet van alle zomerse dagen!
Liefs Geertje

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 09:12
Kim

hey!

ja, met zo een weer moet je gewoon veel buiten gaan hé!ik geniet ervan!vooral omdat ik maandag weer moet gaan werken beviel me wel zo twee weken vakantie!
gisteren controle gehad bij de gyne, alles goed met ons kleintje!was weer een geruststelling!!

geniet van het zonnetje!!!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 10:01
katootje

Hoi meiden

ben behoorlijk druk geweest met dingen regelen voor de verhuizing
Ik heb behoorlijk last van die warmte word het behoorlijk misselijk van en krijg er hoofdpijn van.Moet oppassen dat ik genoeg drink en niet ga overgeven en die neiging heb ik wel elke keer.
Maar met de kleine gaat het goed en ik moet volgende week woensdag terug bij de verloskundige komen.

heb vorige week met pasen een tweelingkinderwagen moeten bestellen omdat nicole nog niet loopt en de kleine komt over 3 maanden dus ja je moet wat he en de hond moet ook uitgelaten worden en dat soort dingen.
Hij word op onze nieuwe adres bezorgd dus we hoeven hem niet te verhuizen

verder gaat het goed hier en ik ben blij dat met jullie ook alles goed gaat.
liefs katootje

Link naar deze reactie
03/05/2007 @ 10:06
geertje76

Hallo Lieve zwangeren!!

Kim, wat fijn dat de kleine groeit en bloeit! Hoe gaat het verder met jou? jullie waren toch ook druk met verbouwen etc?

Katoo, blijf goed voor jezelf en de kleine zorgen hoor! Wanneer gaan jullie precies helemaal over? Goh, wat zal je het rustig krijgen zonder de schoon mama. Nou ja, rustig met straks 2 kleine kinders!!

Hier gaat het (nu weer) goed. Joanne was erg ziekjes. verkouden en ook 2 kiezen die doorkomen....GGGRRRR We hebben het met haar te stellen gehad. Ook begint ze erg stout gedrag te vertonen. Dus moeders heeft weinig rust in haar gat!
Ondertussen zijn we bezig met de zolder op te ruimen. Er komt in Juni een dakkapel op en we maken er 2 kamers van. Wie weet in het najaar een 2e kleintje (maken?)
Het begint bij mij nu wel meer te kriebelen.

We hopen eind juni nog even te kamperen w.s in nederland./ belgië. maar de echte vakantie hebben we pas in september.
Jullie al plannen?

Nou geniet nog even van het weertje, het slaat maandag om volgens het journaal.

Liefs en een zoen Geertje

Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 10:46
Kim

hey,

hier ook ongelofelijk druk met verbouwingen en verhuis.eind mei is het zover en het is nu nog niet bewoonbaar dus tzal een beetje kamperen worden.maar goed, hoort er ook bij!
ik moet woensdag ook op controle.hopelijk weten we nu wel wat het zal worden.peter is in het buitenland dus ik neem mijn zusje mee, ik ga haar dan vragen om meter te zijn.spannend hé!

geertje, niet gemakkelijk hé zo die peuterstreken!ze zijn nu volop aan het ontdekken waar de grens is dus echt stou kan je dat niet noemen hé.Maar ik vind het best ook vermoeiend hoor.

katoo, wat voor een tweelingbuggy heb je besteld?één waar ook een mand in kan?ik zou er eigenlijk ook één willen maar vind zo niet echt wat ik zoek.staat die van jou ergens op een site ofzo?

meisjes, ik ga gauw werken voàor school!

kus,

kim

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 07:27
katootje

Hoi meiden

hier gaat het niet echt goed ws weer aan het uitdrogen ben weer erg misselijk en hou niets binnen ze willen het ff tot morgen aankijken en dan gaan ze verdere stappen ondernemen.

Geertje leuk he als ze van alles uit proberen hier ook zo 1 hihi.
nicole heeft weer 2 tanden door en is nu verkouden en heeft daarbij haar papa en mama aangestoken.
we gaan 25 mei hier weg en de dag erna gaat mijn ventje met hulp de spullen inladen en naar ons nieuwe plaats brengen.
5 juni krijgen wij de sleutel van ons huisje.

kim druk he zo'n verhuizing? ik weet er alles van zie het soms allemaal ff niet zitten omdat je nog niet alles kunt pakken heb ik het idee dat ik overzicht kwijt ben.
Wij hebben een koelstra flexxo twin besteld met aparte reiswieg.
staat op verschillende site's.Kijk maar eens op koelstra pagina.

Ik ga nicole uit bed halen en proberen te plassen en dan bloedprikken hier in het ziekenhuis

liefs katootje

Link naar deze reactie
11/05/2007 @ 18:33
Kim

oei katoo...klinkt niet leuk...weet je al wat meer nu?ik hoop dat je gauw beter bent en je weet waar je aan toe bent.
hou je ons op de hoogte?

kim

Link naar deze reactie
13/05/2007 @ 10:31
geertje76

Hoi Meiden,

Een hele fijne Mamadag toegewenst!!!

Liefs geertje

Link naar deze reactie
13/05/2007 @ 10:59
Kim

thanks!voor jullie ook hé!
katoo, hoe gaat het?heb je al meer nieuws?

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 13:58
katootje

Hoi meiden

ben donderdag opgenomen in het zieknhuis wegens ernstige uitdroging en heb 3 liter vocht gekregen via infuus.
ben gister gelukkig weer thuis gekomen en ik voel me weer een stuk beter.
Lichamelijk kunnen ze niets vinden maar ws komt het door drukte rondom de verhuizing en mijn schoonfamilie die raar doet en dat trek ik me best wel aan en daar reageer ik dus heftig en dat uit zich in braken met als gevolg uitdroging.

Maar goed het gaat weer beter dus en ik hoop er nu uit te blijven tot de bevalling.
Volgende week gaan we verhuizen en ik mag nu helemaal niets meer doen van mijn ventje die is heel erg bezorgd hihi

meld me snel weer

liefs katootje

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 10:45
Kim

je maakt het altijd wel erg spannend tijdens je zwangerschppen hoor....gelukkig is alles ok. probeer je maar zo weinig mogelijk zorgen te maken hé. wij verhuizen volgende week ook, tis idd een heel gedoe (vooral omdat ons nieuwe huis nog een werf is )
verzorg je goed!

kim

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 08:42
katootje

Kim ik doe me best hoor om mezelf goed te verzorgen maar alles kwam eruit wat ik naar binnen werkte zeg maar.

Dus jij ook druk met inpakken en dingen regelen?
Wij gaan eerst bij familie in tot we de sleutel krijgen.
Dan klussen drukke periode dus.
Mijn broer is nu bezig met verhuizen en daar gaat mijn ventje morgen laminaat leggen.

hou jij je ook rustig?

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 12:07
Kim

nee, ikzou het eigenlijk veel rustiger moeten aandoen maar ja, als je zoveel werk ziet dan is dat moeilijk hé. het frustreerd me ook wel dat ik zo weinig kan doen. wij zullen waarschijnlijk ook nog ergens anders logeren. we hebben een backup hé. kvind het wel jammer.kwas liever direct in osn eigen huisje gegaan.even op de tanden bijten dus.

kim

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 15:34
katootje

Ik ken het maar ik moet het nu ook rustig aan doen maar dat is best moeilijk.Ik ben ook erg snel buiten adem dus dan fluit je lichaam je wel terug.

wij logeren bij familie mooiste zijn om idd gelijk naar je nieuwe huis over te gaan maar dan zaten we met dubbele hyotheek en dat kunnen we niet

hou je rustig he

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >