Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
03/04/2007 @ 12:24![]() | 27 een miskraam en direct weer zwanger geraakt.. gister getest en ja hoor ZWANGER.. 2 streepjes |
| 05/04/2007 @ 10:21 | Hallo Zwangere buiken!! Katoo, wat een verhaal weer! jee, ik schrik ervan. Doe het echt rustig aan meid! Kim; hoe is het verder met jou? En stapt Enya al? Joanne doet nu pogingen maar is nog niet zo sterk in haar benen. Maar ze staat wel bij baby's van de maand! Onder Joanne Mourijn. Stemmen julllie mee? Nu weinig tijd, kom snel weer eens lang. Kus Geertje ![]() |
| 06/04/2007 @ 13:23 Kim ![]() | hey, geertje, enya stapt al een tijdje. van haar 12maand.de rust is nu wel volledig gedaan!ik ga gauw even stemmen op je kleine meid! |
| 09/04/2007 @ 10:25 geertje76 ![]() | Kim/ Katoo, Een hele fijne paashaas!! ![]() ![]() Liefs Geertje ![]() |
| 11/05/2007 @ 18:33 Kim ![]() | oei katoo...klinkt niet leuk...weet je al wat meer nu?ik hoop dat je gauw beter bent en je weet waar je aan toe bent. hou je ons op de hoogte? kim |
| 13/05/2007 @ 10:31 geertje76 ![]() | Hoi Meiden, Een hele fijne Mamadag toegewenst!!! Liefs geertje ![]() |
| 13/05/2007 @ 10:59 Kim ![]() | thanks!voor jullie ook hé! katoo, hoe gaat het?heb je al meer nieuws? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

net zwanger na miskraam

beviel me wel zo twee weken vakantie!
dus tzal een beetje kamperen worden.maar goed, hoort er ook bij!
)