< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » Wie is nog nieuw?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
Wie is nog nieuw?
12/04/2007 @ 13:43
els

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ABke, je hebt gelijk dat ik zoiets niet moet zeggen! Het is nooit leuk om misselijk te zijn, I know! Maar na een klein jaar proberen zou ik er toch alles voor over hebben om nu misselijk te zijn, als ik er dan toch een baby'tje voor in de plaats kreeg! Hopelijk duurt jullie misselijkheid geen 9 maanden, want dan ben je wel ge*****!

I moet nog een paar daagjes aftellen. Begin weeral te hopen. Mijn borsten doen al enkele dagen pijn, en dat is vroeger dan anders. Anders is dat echt alleen de laatste dag voor mijn of als ik al over tijd ben. Nu loop ik er al een dag of 3 mee en moet nog een hele week wachten (of langer, moet mijn banner nog eens bekijken!)
En hopsakee, ben weeral vertrokken in the circle of hope!

Duim voor mij zwangere, misselijke meiden! Ik duim dat jullie misselijkheid snel over gaat!

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 14:14
ABke

Hey @xelle,

ik had vrij snel na mijn groene dagen last van pijnlijke borsten, enja buikpijn had ik ongeveer 6 dagen voor mijn NOD, dat voelde aan als buikgriep dus eigenlijk voelde ik het vooral daar beneden samentrekken (achteraf gezien dan)
Duim echt superhard voor jullie meiden!

Els, vind het niet erg hoor dat je dat zegt, maar boontje komt misschien boontje om zijn loontje als het bij jouw zover is...

Michelle, chocolade is nu iets dat er helemaal niet meer ingaat, het idee alleen al
Enneuh, cola zonder bruis is best goed tegen de misselijkheid!! Vanmorgen en deze middag eentje gedronken, en ik voel toch wel een verschil... Misschien eens proberen?

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 16:35
@xelle

Online Status Stuur bericht
Hey ABke,

mijne man zou gelukkig zijn als ik hem zeg dat ik geen chocolade meer lust.
In jouw omschrijving kan ik me toch niet echt terug vinden.
Pijnlijke borsten had ik vorige keer meer dan deze maand. Nu zijn enkel de tepels nog gevoelig en that's it.
Ik kan me ook niet echt grieperig noemen maar ik zeg het dat gevoel in de buik he. Eerlijk gezegd, ik begrijp Els haar reactie... ik zou nu ook best graag mottig willen zijn... als ik maar weet dat het baby'tje er zit.

Michelle,

inderdaad... iedereen reageert anders he. Eerlijk gezegd heb ik weer zo'n gevoel dat het deze maand weer niets zal worden maar ik blijf stiekem hopen

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 20:06
michelle

Online Status Bekijk profiel
ik hoop ook hard mee voor jullie hoor meiden

ik ben net terug van de verloskundige voor de eerste echo van de combinatie test deze was weer om te meten hoe ver ik ben en moet toch mijn banner weer aanpassen hahaha de allereerste meting blijkt toch de goeie te zijn dus we zijn nu 11 weken volgende week donderdag weer terug voor de nekplooimeting heb nu al 3 foto's van de kleine helemaal top nu zag je alles zitten en een beetje schoppen en slaan zo mooi

en de cola ik ga het gelijk proberen

xxxx michelle

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 09:17
@xelle

Hallo!

ik was gisteren naar de gynaecoloog geweest voor een jaarlijks onderzoek. Hij zei dat alles perfect inorde was. Ik heb deze keer al een eisprong gemaakt dus kan het zijn dat ik op tijd mijn tjes of tje krijg.
Nu nog eventjes afwachten.

In een vorig bericht had ik ook de vraag gesteld ivm die gelijkaardige ballon in mijn buik. Hij zei dat het door de hormonen is dat alles binnenin verandert. Het feit dat ik zo'n gevoel heb is niet omdat mijn baarmoeder aan het groeien is maar mijn darmen wat opzwellen. Geen paniek in ieder geval, is volkomen normaal.

Gisteren liet hij me dmv een echo mijn baarmoeder zien. En toen hij zei dat ik mijn eisprong heb gehad zei hij "misschien ben je al zwanger". Daarvoor had hij al wel laten weten dat hij dat nu nog niet kon zien. Toch had ik zo iets van "zou hij me misschien toch al een tip willen geven".

Het enige negatieve nieuws dat hij me heeft gegeven is... jaja, ik ben niet imuum tegen toxo. Nu ben ik echt benieuwd!

@Michelle: dan ben je inderdaad toch al zo ver. Dat is al een stapje dichter bij de bevalling

[Laatst gewijzigd door @xelle - 13/04/2007 @ 09:20] - Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 21:31
Zebra

Online Status
Hey dames,

@ axelle: ik hoop voor jou (en natuurlijk ook voor alle anderen) dat het raak is, zou wel fijn zijn eh! Nog een paar dagen geduld... Wat dat gevoel in jouw buik betreft, hier net hetzelfde voel mij opgeblazen en mijn buikje is net iets dikker dan anders. Ik dacht, wie weet is het toch goedgekomen en heb het natuurlijk niet kunnen laten om te testen, maar zoals verwacht negatief.

Ik ben gisteren weer naar het ziekenhuis geweest voor een bloefafname (voorlopig laatste keer). De vorige keren waren mij cyclussen zo kort (15 en 12 dagen) en nu ben ik vol ongeduld aan het wachten tot ze eindelijk doorkomen zodat ik met de clomid kan starten.

Meiden, geniet van het zonnige weekend... en jullie weten het ik voor jullie.

Zebra

Link naar deze reactie
14/04/2007 @ 14:43
keesje

Online Status
hallo maiden,

ook ik heb al lang niets meer gepost, druk met andere dingen en genieten van het mooie weer....

hier alles in orde, de laatste 3 dagen wel wat vaker misselijk, maar zoals els zegt het is voor een goed doel...
heb vooral veel lat van mijn darmen, het idee dat ze ontzettend opgeblazen zijn en dat zie je aan mijn buik (waarvan ik eigenlijk gehoopt ha dat die pas wat later zou gaan groeien....)krijg over 3 weekjes pas mijn echo, dus nog even afwachten.

els en axelle, hopelik is het bij jullie nu eindelijk raak, de duimen draaien weer volop, en hou ons op de hoogte!! voor allen een fijn weekend gewenst met veel zonneschijn!!!!!!!

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 11:45
els

Bedankt voor de steun meiden! Ik hoop dat @xelle en ik en de rest van de nog-niet-zwangeren ook snel zo'n ooievaartje op onze banner kunnen zetten!! Nog een paar daagje wachten voor mij. Ik voel niks speciaals, buiten mijn enorm pijnlijke borsten en tepels! Niks in de buik, niet misselijk, ook geen gevoel van aankomende duivels... echt niks! raar hoor! We zullen wel zien!

Geniet van het zonnetje!!

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 21:24
michelle

ik hoop ook snel een ooievaartje op jullie banner te zien meiden ik duim voor jullie allemaal

jullie ook allemaal lekker kunnen genieten van het zonnetje??

wij wel hoor druk in de achtertuin bezig geweest die moet nog steeds gebeuren (wonen hier net 1.5 jaar) maar als het dan weer zulk weer is dan krijg je er zin in

xxxx michelle

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 09:08
@xelle

Hallo allemaal!

Het was weer een prachtig weekend! Zo'n weer is echt wel uitzonderlijk voor de tijd van het jaar.

En Zebra, al nieuws van je bloedtesten? Ik zie dat je vandaag al 5 dagen overtijd bent. Wanneer had je voor het laatst getest?

Els, wij moeten nog eventjes geduld uitoefenen. Nog eventjes meid!

Aan de zwangere mama's: bedankt voor jullie steun. Het doet echt goed te horen dat jullie achter ons staan.

Ik hou jullie op de hoogte

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 11:54
jessy

Online Status
hallo allemaal,

Inderdaad zalig weertje hé...
Hier alles goed, behalve dat ik de hele dag door ongemakkelijk ben... donderdag eindelijk naar de gynecoloog, joepie!!!
ABke, jij mag morgen zeker?
Zebra, en al meer nieuws?
Els en @xelle ik hard voor jullie !!!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 15:52
ABke

Hoi Jessy,

inderdaad, ik mag morgen!! Kijk er echt heel hard naar uit!
Mijn nicht en de zus van mijn vriend zijn alle twee bij deze gynecoloog geweest en ze zijn vol lovende woorden over haar... dus ben echt nieuwsgierig naar morgen Laat jullie zeker iets weten morgen.

@xelle en Els mijn draaien echt superhard voor jullie... Ben mee zenuwachtig in jullie plaats denk ik...
Pfff... die laatste dagen duren altijd zo lang...

Groeties!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 16:15
Tasja

Online Status
Hoi,

Ik heb al veel gelezen op deze site en zeker naar jullie persoonlijke verhalen.
Op dit moment ben ik zwanger van ons eerste kindje en dat wordt verwacht in half november. Jammer genoeg is dit ook niet van een leien dakje gelopen. Na anderhalf jaar proberen ben ik toch maar naar de gynaecoloog geweest omdat ik elke 10 dagen mijn maandstonden kreeg en maar niet zwanger geraakte. Daar kwamen ze erachter dat ik geen eisprong had. Maar na 8 maanden een intensieve hormonen behandeling ben ik op het moment toch al 9 weken zwanger.
Volgende week heb ik mijn eerste echo, spannend. Kan er iemand mij vertellen wat je daar al op kan zien?

Groetjes

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 17:01
@xelle

Hey ABke,

volgens mij ben je niet zenuwachtig in ons plaats maar zenuwachtig voor de echo . Ik ben wel eens benieuwd naar je reactie.

@Zebra:
Laat iets van je horen he

@Tasja:
Ik heb nog geen kindjes maar als ik me niet vergis kan je op de eerste echo juist een klein vruchtje zien maar kan je vaak het hartje al horen kloppen. En ik denk dat het gehoor bij de eerste echo de meeste emoties opwekt. Morgen zal ABke meer kunnen vertellen.

@Jessy:
Nog eventjes geduld (zo merkt je pas hoe ongeduldig je kan zijn he)

Groetjes!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 20:14
ABke

Hoi Tasja,

Ik weet dat ik het hartje al ga zien kloppen... maar voor de rest denk ik niet dat er al veel te zien is. Volgens de HA ziet de gyne pas "nuttige" dingen vanaf 10-12 weken.

@xelle : ben inderdaad een beetje zenuwachtig voor morgen. Maar toch ook voor jullie... Vind het echt spannend zo aftellen (weet hoe hatelijk die dagen zijn...) en hoop echt dat er nieuws tussen zit!
Zo hoeven jullie niet meer met onze misselijkheid te lachen, maar kunnen we eens terug lachen
En echt, ik gun het jullie allemaal van harte!

Wat me wel opvalt is dat ik de laatste tijd meer verhalen lees over mensen die al lang aan het proberen zijn... misschien is dit wel een voorteken...

Iedereen alvast

[Laatst gewijzigd door ABke - 17/04/2007 @ 12:23] - Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 20:20
Zebra

Online Status
Heykes,

Ben dit weekend lekker naar de Ardennen geweest, was super zalig met dit weer.

Ik zit nu op dat 27 en ik heb vorige vrijdag getest. Misschien was het gewoon te vroeg of ben ik helemaal niet zwanger en moeten de nog komen. Ik weet helemaal niet wat ik er van moet denken. De vorige "cyclussen" waren zo kort, misschien is alles nu op zijn plooi aan het komen. Indien ik vrijdag nog niet ongesteld ben, ga ik nog eens testen (jaja, ze verdienen veel geld aan ons eh dames . Ik heb nog geen resultaten, deze ging ik pas krijgen op dag 10 van de volgende cyclus omdat ik dan naar de gyn moet voor mijn prikje (pregnyl)

@ Tasja, ik ben blij voor jou dat je zwanger bent geraakt, het zal een moeilijke tijd geweest zijn voor jou. Dan ben ik nog bij de 'gelukkigen'. Kan me best wel voorstellen als je om de 10 dagen ongesteld bent dat je op den uitgebut bent.

@ ABke, veel succes morgen en laat zeker wat van je horen!

Fijne avond nog iedereen en geniet nog maar van het zonnetje de volgende dagen (indien we dat geluk hebben).

Zebra

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 22:15
michelle

hoi hoi tasja van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
mijn eerste echo kreeg ik met 7 weken dan is het nog maar een stipje maar zie je wel het hartje kloppen met 9 weken kreeg ik de 2e nog steeds een stipje maar dan iets groter en met 11 weken heb ik de 3e gehad en daar zag je armpjes en beentjes op enzo en dat bewoog ook lekker dus dat was erg leuk om te zien het hartje laten ze vaak tussen de 12 en 14 weken horen

zebra :wat spannend weer dat afwachten om gek van te worden he

ik ga donderdag ook weer dat word alweer de 4e echo ben flink aan het verzamelen nou ben ook best zenuwachtig dan krijg ik de uitslag van mijn bloed en de nekplooimeting dus dat is best ff spannend maar ik geniet volop

nou meiden

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 09:23
@xelle

Amai Michelle,
jij hebt inderdaad al een heleboel echo's achter de rug. Is het normaal niet de bedoeling dat je er 3 à 4 op en een hele zwangerschap krijgt .

Zebra: het kan inderdaad zijn dat je nu te vroeg hebt getest. Je kan er inderdaad de vrijdag nog eentje bovenhalen en eerlijk gezegd als het de week erna nog niets is zou ik er nog eentje doen. Stel dat je terug in een cyclus van 28 dagen zit, dan kan je de eerste dagen vaak ook nog niets opmeten he. Ik hoop dat je snel weet waar aan en waar af want dit zijn zenuwslopende dagen

[Laatst gewijzigd door @xelle - 17/04/2007 @ 09:24] - Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 09:33
@xelle

ABke,

ik zal voor jou vandaag mee duimen maar ik denk niet dat je u zorgen moet maken voor de kleine hoor. Dat komt allemaal wel in orde.

Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 12:21
ABke

Hoi meiden,
Vandaag gyne geweest... vond het eigenlijk allemaal heel raar... maar oh zo mooi Het hartje zag je kloppen. Heb van de gyne nu iets anders gekregen tegen de misselijkheid, blijkbaar helpt primperan niet bij een zwangerschap... Ben dus al héél blij dat ik vandaag naar de gyne mocht anders zat ik hier nog vier weken met die misselijkheid... want die gaat er allemaal maar op achteruit... kan niets meer binnenhouden nu
Heb de echo's op mijn profiel gezet. 't kindje is nu 12.7mm en ik zit precies op schema, ben uitgeteld 29 november, wat ik dus verwacht had
28 mei heb ik een volgende consultatie. Dus da's nog wel ff...
Michelle, hoe komt het dat jij zo regelmatig moet gaan?
'k ga zo meteen mijn nieuw pilletjes eens halen en een dutje doen, want voel me allesbehalve goe

Groetjes en iedereen

[Laatst gewijzigd door ABke - 17/04/2007 @ 12:21] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >