Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/04/2007 @ 21:31 Zebra | Hey dames, @ axelle: ik hoop voor jou (en natuurlijk ook voor alle anderen) dat het raak is, zou wel fijn zijn eh! Nog een paar dagen geduld... Wat dat gevoel in jouw buik betreft, hier net hetzelfde voel mij opgeblazen en mijn buikje is net iets dikker dan anders. Ik dacht, wie weet is het toch goedgekomen en heb het natuurlijk niet kunnen laten om te testen, maar zoals verwacht negatief. Ik ben gisteren weer naar het ziekenhuis geweest voor een bloefafname (voorlopig laatste keer). De vorige keren waren mij cyclussen zo kort (15 en 12 dagen) en nu ben ik vol ongeduld aan het wachten tot ze eindelijk doorkomen zodat ik met de clomid kan starten. Meiden, geniet van het zonnige weekend... en jullie weten het ik Zebra |
| 14/04/2007 @ 14:43 keesje | hallo maiden, ook ik heb al lang niets meer gepost, druk met andere dingen en genieten van het mooie weer.... hier alles in orde, de laatste 3 dagen wel wat vaker misselijk, maar zoals els zegt het is voor een goed doel... heb vooral veel lat van mijn darmen, het idee dat ze ontzettend opgeblazen zijn en dat zie je aan mijn buik (waarvan ik eigenlijk gehoopt ha dat die pas wat later zou gaan groeien....)krijg over 3 weekjes pas mijn echo, dus nog even afwachten. els en axelle, hopelik is het bij jullie nu eindelijk raak, de duimen draaien weer volop, en hou ons op de hoogte!! voor allen een fijn weekend gewenst met veel zonneschijn!!!!!!! |
| 16/04/2007 @ 11:54 jessy | hallo allemaal, Inderdaad zalig weertje hé... Hier alles goed, behalve dat ik de hele dag door ongemakkelijk ben... donderdag eindelijk naar de gynecoloog, joepie!!! ABke, jij mag morgen zeker? Zebra, en al meer nieuws? Els en @xelle ik |
| 16/04/2007 @ 16:15 Tasja | Hoi, Ik heb al veel gelezen op deze site en zeker naar jullie persoonlijke verhalen. Op dit moment ben ik zwanger van ons eerste kindje en dat wordt verwacht in half november. Jammer genoeg is dit ook niet van een leien dakje gelopen. Na anderhalf jaar proberen ben ik toch maar naar de gynaecoloog geweest omdat ik elke 10 dagen mijn maandstonden kreeg en maar niet zwanger geraakte. Daar kwamen ze erachter dat ik geen eisprong had. Maar na 8 maanden een intensieve hormonen behandeling ben ik op het moment toch al 9 weken zwanger. Volgende week heb ik mijn eerste echo, spannend. Kan er iemand mij vertellen wat je daar al op kan zien? Groetjes |
| 16/04/2007 @ 20:20 Zebra | Heykes, Ben dit weekend lekker naar de Ardennen geweest, was super zalig met dit weer. Ik zit nu op dat 27 en ik heb vorige vrijdag getest. Misschien was het gewoon te vroeg of ben ik helemaal niet zwanger en moeten de nog komen. Ik weet helemaal niet wat ik er van moet denken. De vorige "cyclussen" waren zo kort, misschien is alles nu op zijn plooi aan het komen. Indien ik vrijdag nog niet ongesteld ben, ga ik nog eens testen (jaja, ze verdienen veel geld aan ons eh dames . Ik heb nog geen resultaten, deze ging ik pas krijgen op dag 10 van de volgende cyclus omdat ik dan naar de gyn moet voor mijn prikje (pregnyl)@ Tasja, ik ben blij voor jou dat je zwanger bent geraakt, het zal een moeilijke tijd geweest zijn voor jou. Dan ben ik nog bij de 'gelukkigen'. Kan me best wel voorstellen als je om de 10 dagen ongesteld bent dat je op den uitgebut bent. @ ABke, veel succes morgen en laat zeker wat van je horen! Fijne avond nog iedereen en geniet nog maar van het zonnetje de volgende dagen (indien we dat geluk hebben). Zebra |
| 17/04/2007 @ 09:33 @xelle ![]() | ABke, ik zal voor jou vandaag mee duimen maar ik denk niet dat je u zorgen moet maken voor de kleine hoor. Dat komt allemaal wel in orde. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie is nog nieuw?

of als ik al over tijd ben. Nu loop ik er al een dag of 3 mee en moet nog een hele week wachten (of langer, moet mijn banner nog eens bekijken!)
eigenlijk voelde ik het vooral daar beneden samentrekken (achteraf gezien dan)