< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » Vrouwen met lange/onregelmatige cycli

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
Vrouwen met lange/onregelmatige cycli
06/03/2007 @ 13:05
Marina

Online Status Stuur bericht
Hoihoi meiden,

Galadriel, wat fijn dat de echo oke was meid. Hijs al aardig op gewicht hè? En startklaar in de houding, super hoor.

Tjee, wat een gedoe zeg met die voedselvergiftiging. Ik heb het zelf ook eenmaal gehad en je bent echt hondsberoerd ervan. Wat een geluk bij een ongeluk dat de kleine meid geen goede eter is zeg...

Hier de vermoeidheid wat minder. Lichamelijk ga ik me zowieso wat beter voelen. Morgen een intakegesprek voor een vruchtwaterpunctie en de 13e de uitslag van het bloed en de nekplooimeting. Hopen maar dat alles oke is...

Hier verder wat spanningen om Char. Ze willen haar via Jeugdzorg in een instelling zetten waarvan ik juist heb gezegd niet deze. Ze zitten daar dus echt achter slot en grendel. Daarnaast is deze instelling pas nog in het nieuws geweest wegens sexueel misbruik van jongeren door behandelaars. Over mijn lijk dus. Ben nu in conclaaf met justitie, raad van de kinderbescherming en klachtenbureau Jeugdzorg. Ik heb al aangegeven dat ik haar desnoods weghaal waar ze nu zit en met haar onderduik, maar dat ik absoluut niet toelaat dat ze daar naartoe gaat. Hopen maar dat het wat helpt, zoniet dan ga ik de publiciteit opzoeken. Er is in Nederland op het moment genoeg gaande wat betreft gezinsvoogden en Jeugdzorg e.d. dus daar kan ik dan mooi op inspelen.
Laten we hopen dat het uiteindelijk niet zover zal komen...

Al met al niet goed voor mij en de baby, stress stress stress....

doegies en tot gauw, Marina

Link naar deze reactie
06/03/2007 @ 20:19
LinetteP

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo hallo,

Galadriel, fijn dat je echo zo goed was en naar die voedselvergiftiging, mag je inderdaad blij zijn dat Luna slecht at die dag.... Mijn hemel anders ben je nog verder van huis...

Marina, fijn dat jij je wat beter gaat voelen, heerlijk die grens! Kan me indenken dat je je dochter daar niet wilt hebben zeg! Zou er ook voor vechten hoor! Al met al geen fijne situatie met al die stress...

Hier heerlijk nieuws, het gaat erg goed met ons babytje, groeit mooi en nekplooi zag er ook goed uit, nu nog alleen bloeduitslag afwachten, maar daar verwacht ik niet te veel van. Verder heeft de gyn een heeeeeeeeeeeeeeel lange echo gemaakt, omdat baby enorm beweeglijk was en hij daardoor de nekplooi moeilijk goed in zich kon krijgen. Ik vond dat uiteraard helemaal niet erg... Hahaha. baby had er zin in hoor!!

Ik hoef pas over 6 weken weer terug en de 20w echo is ook al gepland. Heerlijk, vanaf donderdag/vrijdag ga ik het van de daken schreeuwen hoor!!!

HOERA IK BEN ZWANGER!!!

Liefs, Linette

Link naar deze reactie
07/03/2007 @ 19:53

Super Linette!!! Deze keer is het een blijvertje! Nu kan je stilaan echt gaan genieten hé. Ben je al minder vermoeid?

Marina, oei zeg, ik zou mijn kind dan precies ook niet in die instelling willen. Maar je lijkt me een vechter en iemand die zich niet laat doen ! Komt wel goed joh!

Marion, hoe gaat het met je?

Groetjes,
Galadriel

Link naar deze reactie
07/03/2007 @ 21:59
Marion

Galedriel, het gaat momenteel niet zo lekker eigenlijk! Daarom schrijf ik ook niet zo vaak meer, ik voel me hier eigenlijk ook niet meer zo thuis (sorry!).
Dan daarbij heb ik met sommige dingen hier ietswat moeite!
Voor jou nog even de laatste loodjes, veel succes toegewenst meid!

Verder wens ik iedereen veel succes en geluk!

Marion

Link naar deze reactie
08/03/2007 @ 10:28

Marion, ik begrijp je wel, 't zal wel erg pijnlijk voor je zijn al die zwangerschaps- en babyverhalen hier. Maar ik vind het erg spijtig, want ik mis je. Beloof je wel dat je het hier komt melden als je op een dag 'groot nieuws' hebt?!!

Veel sterkte!
Galadriel

Link naar deze reactie
08/03/2007 @ 13:50
Marina

Hoihoi meiden,

Linette, ik ben ook in afwachting van de bloeduitslag. Deze moet je niet onderschatten hoor. Het is echt de combi die de kansberekening geeft. Ik had ook het idee als de nekplooi oke was dan zal het wel loslopen. Ik krijg de uitslag de 13e.

Heerlijk dat je je nu echt zwanger gaat voelen Linet. Ga er maar lekker van genieten...

Gisteren naar een intake geweest voor een eventuele vruchtwaterpunctie. Mijn hubbie vindt deze niet nodig als de nekplooi en bloeduitslag goed zijn. Hij vindt het risico op een miskraam dan te groot. We hebben in ieder geval wel een afspraak gemaakt en kunnen dan echt tot een dag van tevoren beslissen wel of niet...

Galadriel, ik hoop dat je opgeknapt bent van de voedselvergiftiging.
Wat Char betreft ziet het er wat beter uit. Er is weer een gezinsvoogd en ze gaat waarschijnlijk naar de instelling die ik graag zie. En dan maar duimen dat ze daar weer zo snel mogelijk weg mag. We gaan er met z'n allen de schouders onder zetten om dat voor elkaar te krijgen...

Marion, ik hoop dat je je snel wat beter voelt meid en dat je met supernieuws hier mag komen. Ik hoop het zo voor je....

Liefs en knuffels, Marina

Link naar deze reactie
08/03/2007 @ 21:06
LinetteP

Lieve Marion, ik begrijp je....
Het allerallerbeste meid
Knuf, Linette

Link naar deze reactie
11/03/2007 @ 19:27
LinetteP

bloed is goed! jippie, ik geniet er op los hoor!

linette

[Laatst gewijzigd door LinetteP - 11/03/2007 @ 19:28] - Link naar deze reactie
12/03/2007 @ 10:48

Super!!!! Linette, je bent uitgerekend voor dezelfde dag als ik was uitgerekend voor Luna zie ik nu! Alleen kwam Luna 14 dagen vroeger.
En nu volop genieten hé!!!

Groetjes,
Galadriel

Link naar deze reactie
12/03/2007 @ 21:20
LinetteP

Echt wel! Ben superblij hoor! Geniet volop, alleen erg veel misselijk, moet constant kokhalzen, steek maar weer een sabbelsnoepje in mijn mond, dat helpt even.

Jij hoeft nog maar 4 weekjes meid! Spannend hoor! Ik kijk nu al uit naar je bevallingsverhaal en de naam van jullie zoon! Heerlijk hoor!

knuffels, Linette

Link naar deze reactie
13/03/2007 @ 16:12
Marina

Hee meiden,

Linette, super dat je bloed goed is meid. Dat misselijk zijn gaat wel snel over hoor. Ik ben het nu kwijt en voel me supergoed, soms alleen nog wel wat moet, maar dat moet met 16 weken verdwenen zijn zegt de verloskundige...

Vandaag ook de bloeduitslag gehad. Kansberekening was 1 op 5000 of kleiner. Koen wil nu niet meer voor de vruchtwaterpunctie gaan. Vindt dat teveel risico, dus deze heb ik afgebeld. Ik heb natuurlijk al 4 gezonde kids en er zit niks erfelijks in de familie dus de kans dat er wat mis is wordt steeds kleiner. Alleen open ruggetje blijft een risico, maar heb trouw mijn foliumzuur geslikt en moet zowieso wat vertrouwen hebben in moeder natuur....

Galadriel, het worden voor jou echt de laatste loodjes meid. Heerlijk voor de zomer ben je er vanaf en kun je genieten van je zoon en dochter. Ik ga voor je duimen dat alles van een leien dakje gaat verlopen...

Link naar deze reactie
13/03/2007 @ 21:04

Marina, bij jou ook alles goed dus, leuk hé!

Hier gaat het wel. Het lastigste vind ik dat ik 's avonds soms zo'n rugpijn heb dat ik niet in slaap geraak. Soms lig ik tot 3u wakker of zo. Maar als ik erop let Luna niet teveel op te pakken en ventje haar in bed laat leggen enzo, valt het meestal wel mee met de rugpijn.

Groetjes,
Galadriel

Link naar deze reactie
15/03/2007 @ 19:01
Marina

Tjee Galadriel, het zijn echt de laatste loodjes hè. Fijn als je mannetje de laatste weken het tilwerk kan doen, zodat jij lekker kan slapen en je krachten kunt sparen voor de bevalling. Het is nu echt aftellen meid...

Liefs en groetjes, Marina

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 09:59

Hoi dames, ik kom maar effe melden dat ik hier nog altijd rondwaggel hoor!
Maandag in de vooravond kreeg ik enorm veel last van harde buiken en menstruatie-achtige pijn dus we dachten even dat het zover was ... maar niks dus ... het is weer gestopt!

Groetjes,
Galadriel

Link naar deze reactie
24/03/2007 @ 10:47
Marina

Hoii Galadriel,

Ow meid een echte valse start. Heb ik ook gehad bij Brandon. Hij kwam precies een week later. Dus ik hoop voor jou dat jullie kleine jochie ook met een weekje er is. Dan lekker genieten van je kiddies en het mooie voorjaar...

Hier alles een stuk beter. Ben alleen nog een beetje moe, maar voor de rest voel ik me super!!!

Link naar deze reactie
24/03/2007 @ 22:25
LinetteP

Galadriel, ken die valse start weet je nog, ik heb er vier weken mee gelopen, het kan dus alle kanten op hihi, meid ik wens je een mooie en rustige bevalling!

Hier niet zo best, veel migraine en dus de hele week als een zombie rondgedwaald...
Nu weer lekker slapen, ben de hele week al om 20.00 uur het bed in gedoken...
Nu filmpje gekeken en mail weggewerkt.

Ciao, slaapze

Linette

Link naar deze reactie
29/03/2007 @ 23:01
????

Galadriel heeft me gevraagd jullie te laten weten dat ze deze nacht om 1h30h bevallen is van een zoon!!!
Elias weegt 2kg915 en is 49cm groot.
Mama en zoon stellen het heel goed.

De rest zal ze jullie wel zelf komen vertellen, als ze terug is he.

Veel liefs,
xxx

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 23:39
LinetteP

HOERA!
Wat fijn wat fijn, van harte gefeliciteerd!

Mooie naam hoor!

Kus, Linette

Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 21:17
Marina

Hee ???

Wat goed zeg. Heeft de valse start toch niet zo lang geduurd. Superleuke naam en wat fijn dat alles goed gegaan is....

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 21:48
Marina

Hee meiden,,,,

Wat een hitte hè. Vast een voorproefje voor de rest van de zwangerschap. Het is toch te gek dat het hier 28 graden is en in Spanje 19. Moet niet gekker worden hoor...

greetzzz, Marina

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >