< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er voor vanaf half juni 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er voor vanaf half juni 2006?
10/04/2007 @ 10:22
Line

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nog 2...
Nee de zijn er nog niet, maar 't voelt niet goed...

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 11:40
Lieke1982

Online Status Bekijk profiel
Line,

Ik heb al gehoord dat mensen pas enkele dagen tot een week na hun NOD een positieve test hebben (heeft iets te maken met een late innestelling geloof ik). Zolang de er niet zijn, is er toch nog hoop zeker!

Heb niet veel tijd nu, maar ik probeer deze namiddag of morgen nog eens langs te komen.

Laat de moed niet zakken Lineke!

Groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 13:28
Line

Jullie zijn toch twee lievekes ze

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 09:26
Lieke1982

En Line ? Nog steeds geen ?

Lieke

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 10:12
Line

Nee, momenteel nog niet, maar ik voel ze wel aankomen.
Ik ben vaker een dagje overtijd of zo...

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 16:48
Stippie

Toch blijf ik hier voor je duimen!!

Lieke hoe gaat het bij jou?

Hier heb ik wederom de griep te pakken. Nu al de 2e maal deze maand... ppfff... Vroeg het gister al aan de vk, maar je weerstand is minder tijdens een zwangerschap en het heerst nu gewoon meer.
Verder was alles prima!

Groetjes Chantal

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 17:05
Lieke1982

Hey dames,

Ja Stippie, wij blijven duimen voor Line hé! !!

Stippie: Weeral griep! Voor griep kan je zowieso wel niet echt medicatie nemen, zeker nu zal je er zo moeten zien door te komen!

Bij mij nog niets te merken hoor! T'is dan ook nog een weekje voor mijn NOD en vermits ik een pessimistje ben op dit gebied het ik er niet zoveel vertrouwen in. Ach, we zullen wel zien! Het zou wel leuk zijn om alle 3 zwanger te zijn. We zijn lang genoeg een baby-loos forum geweest. Stippie geeft het goeie voorbeeld en wij gaan volgen hé Line!

Line: !!! Wanneer waag je weer een testje?

Tot morgen!

Lieke

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 20:29
Line

Wij gaan inderdaad volgen, maar ik nu nog even niet...
Deze namiddag waren ze er dan uiteindelijk.
Ben intussen mijn nieuwe doosje Clomid gaan halen en ik ga voor de 5e ronde Clomid!!
Lieke jij bent de volgende om voor te duimen!!!
You go girl!!!!!

[Laatst gewijzigd door Line - 11/04/2007 @ 20:31] - Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 22:26
Lieke1982

Hey Line,

Ik vind het echt heel erg. Ik ben vandaag wel 7 keer komen kijken of er al nieuws van je was. De 5de keer met Clomid MOET gewoon lukken!

Tot één van de dagen!

Bedankt alvast om te -en voor mij!!

Groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 10:33
Stippie

Line wat jammer weer. Baal echt voor je.

Lieke ook ik sla nu aan het duimen voor jou!! Positief blijven meid!!

Hier weinig verandering. Nog steeds zo verkouden en grieperig. Mag eventueel wel een paracetamol innemen, maar doe dat gewoon liever niet. En zoveel helpt dat toch niet.

Groetjes Chantal

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 10:07
Stippie

Hoe gaat ie meiden??

Hier alles goed. Buik is nu echt aan het groeien (ten minste dat vind ik) Twijfel of ik al iets gevoeld heb, voel wel wat kriebeltjes, maar weet het niet zeker)

Groetjes Chantal

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 14:19
Lieke1982

Hey dames,

De zijn er vandaag doorgekomen. Had sinds vrijdag het gevoel dat ze er zaten aan te komen. Ik dacht trouwens dat ik pas woensdag ongi zou worden, 2 weken na de eisprong, maar volgens de gyn is het 2 weken na de Pregnyl, dus zit ik vandaag exact op 2 weken. Als ze dan toch moesten doorkomen, dan liever nu dan binnen enkele dagen. Morgen begin ik al terug met Menopur en vrijdag moet ik voor mijn eerste bloedafname en echo gaan.

Stippie: Je zal één van deze weken toch wel echt zijn bewegingen goed gaan voelen denk ik. Spannend hé! Mijn vriendin moet rond 20 juli bevallen en zij voelt toch al anderhalve maand serieus veel beweging. Vooral s'nacht is hij heel actief. Zolang ze rond loopt slaapt de kleine koppigaard (ze wiegt hem in slaap!! ) en als zij gaat slapen gaat hij aan het zwemmen!

Groetjes,
Lieke

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 12:08
Stippie

Hey meiden,

Lieke, jammer dat ze er weer doorgekomen zijn... Succes vrijdag weer!

Line, hoe gaat het bij jou?

Hier gaat alles goed. Weet voor 99% zeker dat ik nu echt de kleine gevoeld heb. Kleine zachte plopjes onder mijn navel. Dennis zit nu steeds met zijn handen op mijn buik, hij wil de kleine ook voelen. Dat gaat nog wel even duren voordat het zover is.
Heb ook weer een nieuwe buikfoto geplaatst, in 2 weken tijd is het toch echt flink gegroeid (al zeg ik het zelf)
Hoop dat ook jullie snel buikfoto's kunnen gaan plaatsen!

Groetjes Chantal

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 14:05
Line

Hey meiden, ik nog eens...
Sorry dat het alweer zo'n hele tijd geleden is, maar ik moet het af en toe eens uit mijn hoofd kunnen zetten, anders draai ik binnenkort helemaal door.
Ben toch echt wel wat de hoop kwijt en 't duurt me allemaal veel te lang, dus af en toe eens ademhalen en dat babietje eens uit mijn hoofd zetten, akn echt wel eens deugd doen!
Hopelijk verstaan jullie het.
Ik kom zeker af en toe nog eens langs hoor, want ik wil het niet missen!

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 11:37
chantal

Hey stippie,

Alles goed meid??
Zo te lezen wel zo je bent de 20 wk. ook al gepasseerd wat gaat het hard he
Ik heb nog 9 dg. te gaan hoop ik of korter en dan zit het er op
Je ziet het ik volg je nog steeds een beetje.

xxx chantal

Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 10:56
Line

Hey dametjes.... ik hier nog eens.
Amai, 't is hier wel heeeeeel stilletjes!!

Stippie, hoe gaat het met het buikje?? Voel je de baby al iets meer intussen? Hebben jullie al een naam gevonden of blijft het momenteel nog 'pruts'?

Lieke, heb jij intussen al een echootje gehad? Jij binnekort ook weer een ei he!! Ik

Wel ik heb vorige vrijdag een ei gehad, maar 'k heb er helemaal geen hoop op hoor.
't Goeie nieuws is wel dat ik vroeger naar de gyn kan.
Mijn zus is vorige week op routine controle geweest bij de gyn en ze is er met hem over begonnen. Ze zei dat ze zich ongerust maakte omdat het nu nog altijd niet gelukt is. En ze zei ook dat ik er de laatste keren serieus van afgezien heb elke keer ik terug ongesteld ben . Hij heeft daarop geantwoord dat het niet de bedoeling is dat deze lijdensweg nog moeilijker wordt dan hij al is en dat ik in plaats van in juni, binnen 2 weken al op afspraak mag komen. Dan gaan we een stapje verder. EINDELIJK!!
Ben wel blij. Kijk er naar uit, maar 'k vind het toch wat spannend!

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 11:33
Stippie

Hoi hoi,

Chantal zie dat je me weer gevonden hebt! Leuk weer wat van je te horen. Misschien ben jij inmiddels al bevallen... Spannend!

Line, fijn dat je nu toch eerder door mag met de volgende stap. Zal toch eerst nog duimen dat het niet nodig is en dat het deze poging gelukt is!!

Hier alles goed! De helft (als het goed is) gepasseerd en het gaat prima! Heb wel met het warme weer last gehad van dikke enkels, maar als dat het enige is....
Voel de kleine nu echt goed bewegen. Regelmatig komt hij even een schopje geven of zomaar wat rommelen. Dennis voelt hem jammer genoeg nog niet. Dat zal ook nog wel even duren, aangezien mijn placenta aan de voorkant zit (heeft verder geen nadelen, alleen duurt het dan ff langer voordat er vanaf de buitenkant iets te voelen is)

Gister de 20-weken echo gehad. Voor zover ze kunnen zien, ziet alles er goed uit. Wel wat de apperatuur een stuk minder dan die van de pret-echo's, dus ook de foto's zijn niet zo heel erg duidelijk.
Over een week of 8-10 gaan we voor een 3-d echo! Spannend. De echoscopiste van gister zei ons dat de kleine een wipneusje zou hebben. Kan niet wachten om hem te zien!!

De naam stond al een tijdje (behoorlijk vast) maar we moesten nog op 1 vriendin wachten om hem "definitief" te maken. Aangezien zij gister bevallen is van een dochter Noah, staat nu niets ons meer in de weg om onze naam te gebruiken. De naam zal worden....... bekend gemaakt als de kleine geboren is!!
Dennis en ik moeten het alleen nog eens worden over de schrijfwijze...

Afgelope weekend ben ik met mijn moeder trouwkleertjes uit gaan zoeken en ben bijna helemaal geslaagd. Moet alleen nog een wit hemdje en schoenen kopen en dan ben ik klaar.
Het word geen traditionele trouwjurk, maar een mooie witte rok, daarop een kort zwart vestje, wit hemdje eronder en een zwart-witte buikband met rood/roze rozen. Vind het zelf wel erg feestelijk!
Nu hopen dat ik het tegen die tijd nog aan kan!

Groetjes Chantal

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 13:29
Lieke1982

Hey,

Heb niet veel tijd, dus ik kom één van de dagen nog wel langs. Gewoon even zeggen dat ik nog steeds aan het spuiten ben. Deze avond terug echo, ben daarstraks bloed gaan laten nemen. Er was maandag een eitje van 11 mm te zien, dus dat is in gang geschoten. Mijn bloedresultaten waren ook lichtjes gestegen en hopelijk zijn ze vandaag nog hoger geworden.

Op jullie berichtjes reageer ik morgen of vrijdag nog wel!

Groetjes,
Lieke

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 18:47
Line

Hey dames...

Stippie, je maakt me nieuwsgierig . Ben benieuwd!!

Lieke, hoe is't met jou? Flink je best gedaan???

Ik heb eindelijk mijn afspraak bij de gyn. Vrijdag 11 mei om 18u30 mag ik langs!!

tot binnekort.

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 22:11
Lieke1982

Hey dames!

Ik ben nog steeds aan het spuiten. Ik begin het nu echt wel beu te worden. De gyn denkt dat ik tegen het einde van de week mijn Pregnyl spuit mag krijgen. Ondertussen krijg ik dus 2,5 ampullen per dag.

Je krijgt 16 ampullen terug betaald en ik heb daarstraks mijn 3de doos gaan afhalen die ik zelf moet betalen = +/- 200,00 euro per doos = 600,00 euro zonder bloedafnames en echo's. Dat is eigenlijk toch schandalig hé ! Dit is dus al de 2de maand! Ik vraag mij af hoe een mens met PCO aan kinderen moet geraken als je het niet breed hebt.

Line: Bijna NOD! Ik !!

Stippie: Alles ok?

Groetjes,

Lieke

[Laatst gewijzigd door Lieke1982 - 07/05/2007 @ 22:11] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >