Djezus Liedje, das geen kattepis meid

Wachten op de uitslag is killing he?
Ik hoop voor jullie dat jullie vrienden en familie ook wel beseffen dat STEL dat het kanker is Jeroen niet gelijk dood hoeft te gaan.
Maar ja, de meeste mensen denken gelijk aan dood bij het woord kanker...
En over jullie grapje met de chemo, er zijn ook chemo's waar je niet eens kaal van word...dus eeh...scheren met die hap

Nee, zonder dollen, het is heel moeilijk om zo in de onzekerheid te zitten, echt kl*te gewoon.
Ik vind het knap van jullie dat jullie van beide kanten uit gaan, meer kan je gewoon niet doen.
Ik hoop dat het heeeeel snel donderdag is voor jullie.
Heel veel sterkte en probeer in de tussentijd maar af en toen een grapje erover te maken, dat houd het een beetje luchtig.
Laat je snel de uitslag weten??

eye's, heb net weer ff op je profiel gegluurd, wat een kereltje is Dante al zeg

echt een mooie stoere dreumes

Jaaahaaaaa, nog ff meid en je bent mevrouw .......

Gaaf joh, ben je zenuwachtig of gewoon lekker spannend?
Wij zijn druk bezig met het zoeken van trouwlocaties, houden we nu wel of geen receptie voor kenissen...wat kost het allemaal...etc.
In het begin werd ik er bloednerveus van whahaha, maar nu heb ik m'n rust erin gevonden en doe ik het rustig aan

O'ja, wat betreft je eventuele zwangerschap...daar zou ik me zo min mogelijk druk over maken, want het duurt nog 9 maanden dus je kan er nog lang genoeg werken toch?
Je zou eventueel ff kunnen tjekke hoe lang je proeftijd is, want als je het vroeg verteld zouden ze je kunnen ontslaan(uiteraard zoeken ze dan een andere reden).
Dan moet je wel een goeie smoes kunnen verzinnen tegen het miselijk zijn
Tja, moeilijk iets de anticonceptie

Wij gebruiken ook nog steeds ceedees

en je went er idd aan, maar ik blijf het een irritante onderbreking vinden en echt een spontaan moment om te sexen zit er ook niet bij want dan moet je weer ergens een cd vandaan toveren en die heb je ook niet standaard in je broek zitten.
Bij mij blijft er ook heel vaak en beetje lucht tussen zitten, hebben jullie dat ook?echt irri vind ik dat, net of er een luchtkussen tussen zit haha.
Serendipi, als moeder weet jij het beste hoe goed je kind het doet, dus geen zorgen meid, wel een stelletje mutsen daar zeg, vorige keer was er toch ook al iets niet goed gemeten of gewogen??
Misschien moet jij ze maar eens vertellen hoe je een beebie meet en weegt
Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld geworden...mmm, misschien zijn we wel tegelijk zwanger

eye's.
Voor zover ik weet is ons cd niet kapot gegaan...dus dan zou het een onbevlekte ontvangenis zijn hihi.
XX!