< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » nieuwe start symptonen zwanger of niet??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
nieuwe start symptonen zwanger of niet??
20/04/2007 @ 10:20

Online Status Bekijk profiel
Tjongejonge... ik was gisteren bij de VK, die had me een lekker verhaal. Ik wilde in het ziekenhuis bevallen, gezien de ervaring van de vorige keer. Toen ben ik voor mijn totaal ruptuur direct naar de OK gereden, en dat is heel erg netjes gemaakt. Als ik thuis was bevallen, dan had ik alsnog in de ambulance naar het ziekenhuis gemoeten om daar gehecht te worden. Nu wil ik er dus vast zijn, lijkt me prettig.
Vorige was dat ook noodzaak, omdat ik door die hoge bloeddruk een medische indicatie had. Nu niet, dus nu zou het een poliklnische bevalling worden, waarbij mijn VK met mij naar het ziekenhuis gaat en daar de bevalling doet.

Ik zeg dus dat ik in het ziekenhuis wil bevallen. Zegt ze doodleuk: "Nou mevrouw, vorige was U zo snel bevallen, ik denk dat U er rekening mee moet houden dat we niet meer naar het ziekenhuis kunnen!! Ik zou vorige keer al niet meer met U naar het ziekenhuis zijn gegaan..."

Euh... Que?? Nou ja... vorige keer heeft het nadat ik in het ziekenhuis nog wel 2 uur geduurd voordat Flo er was, tijd zat lijkt me zo dus. Ja, een tweede gaat sneller, maar toch niet zoveel sneller dat ik het allemaal niet ga halen. Kind valt er vast niet spontaan uit hoor!!
VK's behoren je toch gerust te stellen, en te zeggen dat je overdrijft, niet andersom!! Erg vreemd allemaal.

Maar goed, ik krijg op 14 weken een echo in het ziekenhuis om te checken op open schedeltje, en dan nog op 20 weken een uitgebreidde echo. Dat is wel weer leuk, een extra echo. Altijd meegenomen. Mits de uitslag goed is, natuurlijk. Ik denk dat ik mijn mama vraag om mee te gaan, dat vind ze vast helemaal te gek.

Lyn, ik zie geen foto van de taart op je site, ik zie alleen een lekker smikkelende Tygo, en dezelfde zandbak als die ik gisteren voor Flo heb gekocht, hahaha!!

Oh ja, ik kreeg gisteren bij de VK nog twee speeltjes (een voor Flo, eentje voor de baby) met daaraan allerlei koritngsbonnen voor bij ons in het dorp. Met oa 20% korting op babykleertjes bij de HEMA. Mooi nog eens even rompers ingeslagen voor die lieve Flo. Die heeft nu toch echt 86/92 nodig, die andere rompers moest ik haar echt helemaal in persen!! Kreeg knoopies bij niet dicht, wat wordt ze toch groot. Ik heb allemaal hele leuke zomerrompertjes gekocht, echt schattig.

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 11:55
lyn

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nou ja zeg, wat is dat nou weer voor een raar antwoord van die vk?
Idd QUE?????
Als jij dat graag wilt dan gebeurt dat toch gewoon?
En wat je zegt, een kind valt er echt niet spontaan uit hoor, was het maar waar whahaha
Alsof je nu binnen een half uur bevalt...en dan nog...ff het gaspedaal intrappen en je bent in het ziekenhuis hoor.
Tssss, niet te geloven

O'ja..de nijntje taart staat in z'n dagboek, ff een beetje naar ondere scrollen, ik ben z'n site aan het rangschikken want hij komt binnenkort op cd dus misschien was ik er net me bezig toen je keek.
Maar hij staat er echt hoor

Knuffels van ons!!

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 18:43
Angeleye's

Online Status Stuur bericht
Tjonge jonge liedje, je vk zat niet op dr geruststelstoel denk?! Dan is het dus heel simpel als zij zich er zo'n zorgen om maakt -> Bij de eerste de beste goede wee richting ziekenhuis vertrekken, lijkt mij Meid het komt echt wel goed, jij bevalt lekker in het ziekenhuis. Nu hopen dat je bloeddruk goed blijft!

Lyn, tygo's website ligt op zn gat, of de link is niet goed. Ben zo benieuwd naar de taart haha. Hoe gaat het verder met je?

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 09:39
lyn

Hoi hoi!!

Wat raar dat jullie z´n site niet kunnen bekijken...ik hou het wel spannend he?haha
Als ik op de link klik kom ik gelijk op z'n site...misschien was ik wel net weer aan knutselen erop??

Met mij gaat het (en na een lange tijd kan ik dit met heel m'n hart zeggen)erg goed
De gesprekken met de psychologe werken erg goed en i.p.v 1 x per week ga ik nu over 2 weken pas weer.
Goed teken dus.
Ik voel me een stuk rustiger en heb al een lange tijd geen last van paniekaanvallen gehad.
Als het zo door blijft gaan ga ik over 2 weken weer heel rustig aan de slag.
Eerst een paar uurtjes per week, administratief en dat op bouwen naar meer uren en dat opbouwen naar werken op de woningen.
Ik heb er ook wel weer zin in dus ik denk dat, dat ook een boel scheelt.

Fijn weekend allemaal

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 10:53

Ja, gek he, van die VK? Nou ja, zodra ik weeen voel ga ik naar het ziekenhuis, en dan bellen we in de auto de VK wel. "Ja hallo? We zijn onderweg hoor!!"
En ik ga wel even Jeroen instrueren dat ie deze keer NIET eerst even de katten eten hoeft te geven, de lampies uit moet doen, en de gordijnen dicht. Pffff... dat presteerde hij vorige keer. De weeen kwamen om de minuut, staand kon ik ze echt heel moeilijk opvangen, en ik stond daar maar te wachten naast de auto met mijn tasje... hahaha, klojo!

Zo, wat een heerlijk weer zeg. Flo heeft dit weekend lekker gespeeld in haar nieuwe zandbak, hopelijk laat ze nu het zand wel in de bloembakken zitten... En natuurlijk lekker geBBQed gisteren.

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 15:55
Angeleye's

Hahahaha!! Oh liedje ik zie je helemaal staan. Ik stond óók met tasje naast de auto te wachten, kwamen zo veel mensen voorbij en ik maar proberen te doen of er niets was, whahahaha. Ik voeld me zo te kijk staan!! Ik weet niet wat mn vriend aan het doen was in huis, mar het schoot niet op!!

Gisteren is het cdtje stuk gegaan, midden in mn vruchtbare dagen

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 17:34
Angeleye's

vergat helemaal te reageren op Lyn. Vind het super fijn voor je dat het een stuk beter gaat!! Heel knap dat je zo je schouders eronder hebt gezet!

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 13:06

AI...CD stuk tijdens vruchtbare dagen is niet zo handig...
Is je cyclus regelmatig? Weet je zeker dat het je groene dagen zijn?? Anders een Morning After pil voor de zekerheid?? Of zou je het niet erg vinden als je zwanger zou zijn...

Lyn, super! Ik had er ook helemaal niet op gereageerd, sorry. Goed dat je er weer helemaal zelf zo bovenop aan het komen bent, knap van je

Oh... iemand wordt er wakker! Even uit haar bedje halen!

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 13:36
Serendipi

hey

hier alles goed, k moet over een half uur bij kind en gezin zijn voor de tweede vaccinatieronde. Mijn hart doet al pijn en Aurélie slapt natuurlijk nog. Alsof ze het weet, anders is z al lang wakker.

Lyn, supercontent voor u dat je je beter voelt en zonder medicatie, super gewoon. lijkt wel een goede psychologe waar je gaat. moet je dezer dagen ook wel geluk mee hebben he?

hehe. Liedje, ik zie jullie kindje al geboren worden in de auto, hihi, wat hebben ze jou angst ingeboezemd. niet aantrekken meid!!,

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 19:18
Angeleye's

Liedje, mn cyclus verkort zichzelf iedere maand met een dag of 2. Zit nu op 27 dagen en afgaande van mn slijmverlies denk ik dat het nu 26 dagen wordt. Zat dus midden in de green zone. Ik ga niet aan de morning after pil. Als het zo is, dan is het zo en is het kindje hartstikke welkom. Al zou ik persoonlijk nog wat langer gewacht hebben...

Serendipi, alles goed gegaan bij kind en gezin!?!

Danté is ziek, maar voor het eerst maar ik een 'gewoon' ziek knulletje mee. Helemaal niet meer zo lethargisch en starend en hondsberoerd als voorheen. Temp van 39.5 graden, maar toch wel willen drinken en reageren op ons. Wat een verademing. Zo ziek als hij voorheen was, was heel beangstigend. Nu is hij gewoon ziek, maar zonder dat ik er naar van wordt Hoop dat hij snel beter is, want ik had leuke plannen voor zaterdag!!

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 11:00

Spannende twee weekjes dus eventjes, Angeleye's! Wie weet waar het op uit komt.
Vrij je altijd met CD? Ik weet namelijk niet zo goed wat ik straks nou moet, na de bevalling. Ik wil graag 3 kindjes, en ik vond die mirena spiraal helemaal niks die ik na de bevalling van Flo had. Maar de pil wil ik al helemaal niet meer. Eigenlijk wil ik niks met hormonen...
Ik zit erover te denken om na de bevalling gewoon niks te doen, en te kijken in hoeverre de BV nog anticonceptie is. Maar eventueel zijn CD;s ook een optie. Ik heb ze niet vaak gebruikt, maar de keren dat ik ze gebruikte, was het zo'n gedoe. Wordt dat wel minder als je ze vaak gebruikt??

Bwehhh... mijn misselijkheid begint andere vormen aan te nemen. Het uit zich nu in gewoonweg geen zin hebben in eten. En het verschuift. Rond 9 uur kan ik wel een boterham eten, maar waar ik tot voor kort een ontzettend grote lunch naar binnen stauwde (3 broodjes, soep, salade en een toetje) krijg ik nu amper 1 broodje weg. En savonds moet ik niet DENKEN aan eten. Als ik sta te koken staat alles me ontzettend tegen, zeker als het warm is. Enige wat wel kan savonds is worteltjes en radijsjes, en koude vla. Zeker niks warms, blehhh... Nou ja, het zorgt er wel voor dat ik nog niks aangekomen ben, hahaha!

Ik ga maar eens de kraamhulp regelen, voordat er geen plekkie meer is, straks.

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 19:38
Angeleye's

Liedje ja we gebruiken altijd cd's. En het went hoor, dat ding zit er in notime om en dan gaat het gewoon goed (eh, behalve laatst dan whahah) Ik heb ook niets meer met die hormonentroep, maar zal toch na een evt. volgende bevalling iets voor de langere termijn moeten verzinnen, want om tot mn 45e door te gaan met die cd's.. neuh.

En eet jij maar lekker koude dingen hoor meid, kan helemaal geen kwaad. Straks komt die eetlust vanzelf weer terug! Heb je al een gevoel over het geslacht? Ik denk jongen Heb je al over namen nagedacht?!

Ik droomde vannacht dat ik zo'n 6 mnd zwanger was, dat geschop in mn buik fantastisch. Als ik droom is het ook altijd zo levensecht! Werd wakker met mn handen op mn buik

Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 11:25
Serendipi

wat is een cd? t gaat hier niet over een schijfje met muziek zeker, haha.

Ik wou ook niet meer aan de pil, maar de borstvoeding als anticonceptie werkt bij mij niet, heb l mijn regels gehad dus ook een eisprong. neem dus terug een minipil maar heb sinds dan opnieuw hoofdpijn. denk dat ik er opnieuw mee ga stoppen.

bij kind en gezin een gans gedoe vond ik

waren zo 2 vrijwilligers om haar te meten. 57,5 is maar een halve cm groter dan een maand geleden. dus vraag nog eens om haar te meten. 59 cm, ah maar wat had ik daarnet gezegd? pak dan maar 58, 5 , dat zijn 3 verschillende dingen, voor de rest is ze wel goed gezond en een krachtige baby. ga nog een fotootje erop zetten ze

Liedje, verschrikkelijk periode he die misselijkheid. nog 2 weekjes en ge zijt er vanaf! dan kan het leuke deel van de zwa,gerschap beginnen!

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 08:42

Serendipi, BV us ook geen goede anticonceptie als je tussen de voedingen langer dan 4 uur hebt zitten. Dus als je meiske al doorslaapt bijvoorbeeld, of 6 uur achter elkaar slaapt, dan ben je alweer gedeeltelijk vruchtbaar. Ik werd ook gewoon na 2 maanden weer ongesteld, omdat Flo al snel de nachten doorkon zonder nachtvoeding. Niet op vertrouwen dus, inderdaad.

Angeleye's.... spannend zo'n droom! Zou dat een voorspelling zijn??? Ieks!!

Ik denk zelf ook dat het een jongetje wordt. Maar voor zowel een jongen als een meid hebben we al namen. Zodra Jeroen en ik een leuke naam tegenkomen, zetten we hem op het lijstje, en tot nu toe hebben we nog maar 1 jongens en 1 meisjes naam erop, hahaha! Lekker makkelijk dus. We zijn er al helemaal uit. De jongensnaam begint wel erg populait te worden, maar ja, ik vind hem mooi, dus wat maakt mij het uit als andere kindjes ook zo heten...

Bwehhh... ik ben serieus gestressed deze week. Jeroen heeft het afgelopen jaar een knobbeltje ontdekt in zijn hals, en nu bestaat de kans dat het lymfeklierkanker is. Donderdag weten we meer. Ze hadden de mogelijkheden al tot twee dingen weten te beperken, een goedaaardige tumor die operatief verwijderd moet worden (tegen de kleine hersenen aan, risico-operatie) of lymfeklierkanker, en dan moet er chemo komen.... Ik weet niet op welke uitslag ik hoop, want allebei is het niet erg prettig. We zitten met zijn tweeen niet echt bij de pakken neer, we geloven erin dat we er gewoon goed uitkomen. Maar het is wel ontzettend afwachten wat de dokter te vertellen heeft komende donderdag. Vast weer niks.... Jeroen loopt nu al een half jaar bij allerlei dokters, en met MRI scan, echo's, biopten en weet ik wat, weten ze nu nog steeds niet precies wat het is. Elke keer als we denken dat we de uitslag zullen horen, krijgen we alleen te horen dat het weer langer gaat duren. Wel erg vervelend.... Maar goed. Ook niet lekker getimed, dat we nu zwanger zijn. Tot vorige week dachten we zelf nog dat het gewoon een soort vetbultje zou zijn... sinds afgelopen week hoorden we dat het wel wat ernstigers is. Bwehhh... was het maar vast donderdag.

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 10:47
Angeleye's

Oooooch nee Liedje wat een nare toestand!! Hoe dan ook zullen ze actie moeten ondernemen begrijp ik. jemig, weet niet wat ik moet zeggen om je op te peppen. Zo'n situatie wil je niet moeten doormaken! Ik hoop dat welke van de 2 het ook zal zijn, het goed op zn pootjes terecht komt. Met lymfeklierkanker is er vaak wel een goede overlevingskans hè. Dat is in ieder geval fijn om te weten, maar pin jezelf nog nergens op vast. Eerst de uitslag maar!!

Ben erg benieuwd naar jullie namen. Zit gelijk al te denken, "welke jongensnaam begint steeds populairder te worden " En de meisjes naam, is dat er één van jullie vorige lijstje nog? Is het iets dat op Flo lijkt, ook zo'n stoere naam! Vind em nog steeds fantastisch, "Flo!" Alle kindjes hier hebben echt een leuke naam gekregen vind ik, we hebben goede smaak

Serendipi, last hè die anticonceptie toestand. Cd's zijn natuurlijk condooms we zullen zien wat de komende maand ons brengt. Het begint hier steeds meer te kriebelen, maar zit echt met een dilemma. Heb net een jaarcontract getekend op mn nieuwe werk, dan kan ik toch niet direct met de mededeling komen dat ik een kindje verwacht?! Oooh vind dit zo moeilijk. Hoe zouden jullie het aanpakken als je nu een kinderwens hebt, maar niet zo goed 'durft' door externe factoren als bijv. deze hierboven beschreven.

Lyn, hoe gaat het met jou, aanstaande bruid!! Zijn jullie al een beetje begonnen met plannen op papier zetten?! Wij waren vergeten dat er corsages moesten komen, dus dat ben ik net gaan regelen. Oooh het wordt hier allemaal zo echt, nog 6 dagen

Vke hoe gaat het met jou meisje?!

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 14:35

Angeleye's... tja... sommige dingen laten zich niet plannen, toch? Ik zou er niet teveel mee zitten. Ik denk dat een werkgever die een jonge meid aanneemt met net een kindje, zich echt wel realiseert dat er makkelijk een tweede aan zal komen in niet te lange tijd! En als je in de komende 8 maanden jezelf waarmaakt bij je nieuwe werkgever, zal die vast je contract verlengen. Hij hoeft je zwangerschapsverlof niet te betalen, dat doet de overheid.... Hij moet je alleen wel 4 maanden missen.
Dus ik zou me daar niet te druk over maken. Wat gebeurt, dat gebeurt.

Tja, wel klote eventjes. Toch zijn we er allebei wel opgewekt onder. We houden misschien voor elkaar ook wel de schone schijn op, en we maken er grapjes over ("waarom zou ik je kop nou nog kaalscheren, liefje, met chemo valt het er vanzelf wel uit..."). Doen we meer omdat we thuis niet een grafstemming willen kweken. We hebben er wel dingen over opgezocht op internet, maar willen ook weer niet teveel weten. We weten immers niet wat het precies is, en om me nou helemaal in lymfeklierkanker in te lezen, terwijl het straks een heel ander soort goedaardige tumor is.... tja, dat vind ik niet nuttig. Naai je jezelf alleen maar mee op.
Maar toch merk ik wel dat anderen om ons heen het er erg moeilijk mee hebben. Gisteren vertelde Jeroen het aan een vriend van hem, en die stond meteen ontzettend te huilen, en ook mijn ouders hebben al allerlei doemscenarios bedacht waarin we bij hen moeten komen inwonen... Tja. zo hard van stapel allemaal. Hij is nog niet dood! En dat gaat ook nog heel lang niet gebeuren!! Boel mensen vinden het gek dat we er zo luchtig over doen, maar ja, om mezelf een ontzettende grafstemming aan te praten, daar wordt ik niet beter van, en Jeroen al helemaal niet.
Nou ja, over twee dagen weten we meer.

Link naar deze reactie
01/05/2007 @ 17:25
lyn

Djezus Liedje, das geen kattepis meid
Wachten op de uitslag is killing he?
Ik hoop voor jullie dat jullie vrienden en familie ook wel beseffen dat STEL dat het kanker is Jeroen niet gelijk dood hoeft te gaan.
Maar ja, de meeste mensen denken gelijk aan dood bij het woord kanker...
En over jullie grapje met de chemo, er zijn ook chemo's waar je niet eens kaal van word...dus eeh...scheren met die hap
Nee, zonder dollen, het is heel moeilijk om zo in de onzekerheid te zitten, echt kl*te gewoon.
Ik vind het knap van jullie dat jullie van beide kanten uit gaan, meer kan je gewoon niet doen.
Ik hoop dat het heeeeel snel donderdag is voor jullie.
Heel veel sterkte en probeer in de tussentijd maar af en toen een grapje erover te maken, dat houd het een beetje luchtig.
Laat je snel de uitslag weten??

eye's, heb net weer ff op je profiel gegluurd, wat een kereltje is Dante al zegecht een mooie stoere dreumes
Jaaahaaaaa, nog ff meid en je bent mevrouw .......
Gaaf joh, ben je zenuwachtig of gewoon lekker spannend?
Wij zijn druk bezig met het zoeken van trouwlocaties, houden we nu wel of geen receptie voor kenissen...wat kost het allemaal...etc.
In het begin werd ik er bloednerveus van whahaha, maar nu heb ik m'n rust erin gevonden en doe ik het rustig aan
O'ja, wat betreft je eventuele zwangerschap...daar zou ik me zo min mogelijk druk over maken, want het duurt nog 9 maanden dus je kan er nog lang genoeg werken toch?
Je zou eventueel ff kunnen tjekke hoe lang je proeftijd is, want als je het vroeg verteld zouden ze je kunnen ontslaan(uiteraard zoeken ze dan een andere reden).
Dan moet je wel een goeie smoes kunnen verzinnen tegen het miselijk zijn

Tja, moeilijk iets de anticonceptie
Wij gebruiken ook nog steeds ceedeesen je went er idd aan, maar ik blijf het een irritante onderbreking vinden en echt een spontaan moment om te sexen zit er ook niet bij want dan moet je weer ergens een cd vandaan toveren en die heb je ook niet standaard in je broek zitten.
Bij mij blijft er ook heel vaak en beetje lucht tussen zitten, hebben jullie dat ook?echt irri vind ik dat, net of er een luchtkussen tussen zit haha.

Serendipi, als moeder weet jij het beste hoe goed je kind het doet, dus geen zorgen meid, wel een stelletje mutsen daar zeg, vorige keer was er toch ook al iets niet goed gemeten of gewogen??
Misschien moet jij ze maar eens vertellen hoe je een beebie meet en weegt

Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld geworden...mmm, misschien zijn we wel tegelijk zwanger eye's.
Voor zover ik weet is ons cd niet kapot gegaan...dus dan zou het een onbevlekte ontvangenis zijn hihi.

XX!

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 08:55
Serendipi

liedje, is wel een beangstigende gedachte maar eerst afwachten

condooms, amai, dom dom dom

angeleye's, als je zwanger , ben je zwanger he, zoals liedje zegt, bij een jonge vrouw, kun je zoiets verwachten

lyn, ben jij anders regelmatig

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 09:26
Angeleye's

Serendipi en liedje en Lyn, jullie hebben ook gewoon gelijk hoor, mocht ik zwanger zijn dan is het kind super welkom. Maar ik zit net bij een leuke baan, met goede opklimmogelijkheden. Ga mn eigen spreekuren opstarten, en overnemen van de andere assistente. Precies hoe ik het altijd graag wilde. Ben ik nu heel egoístisch? Het is gewoon even een omschakeling dan. Meer voor mezelf dan voor mn baas denk ik. Hij zei dat hij hoopte dat als ik nog een kindje erbij zou krijgen, ik na mn verlof niet zou stoppen met werken. Toen hij dat zei dacht ik direct: Die heeft al ingecalculeerd dat er nog een mupke bijkomt. And he seems to be fine with that. Ben niet van plan daarna thuis te gaan zitten. Ben ik veelste onrustig voor!!

Lyn goedzo, niet te druk om maken. Heb ik wel gedaan en nu ik het los heb gelaten kijk ik met veel meer plezier op mn aankomend huwelijk. Nog 5 dagen

Liedje, pcies als Lyn zegt, houdt de humor erin. Jeroen is niet gelijk terminaal mocht het toch een kwaadaardige tumor blijken. Blijf positief en huil tussendoor al je verdriet eruit. Ook voor dat kleine beebje in je buik. Don't bottle it up, laat je gevoelens gaan, dat heb je echt nodig. Hoop dat je snel met de uitslag ook op het forum komt, duim voor jullie

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 10:36
Serendipi

Angeleye's, volg watje het beste lijkt, je komt er wel aan uit en neen je bent zeker niet egoistisch, je denkt gewoon na! :)

Aurélie heeft uitslag, een paar dagen begonnen met iets dat leek op een muggenbeet die precies opengekrabt leek (met een korstje op. nu sinds gisteren is dit groter en waren er nog twee puntjes naast, vadaag zijn die ook open met korstjes. ik ga straks bij de dokter. Waterpokken zouden in de hals vaak beginnen maar er staat zo geen bollke vocht op. hoop dat het niet erg is.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >