Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/04/2007 @ 12:39 Kathy ![]() | Sterkte mekkie, de komende tijd. |
| 19/04/2007 @ 17:40 Heidi ![]() | Mekkie, veel sterkte meid en een dikke knuffel van ons. hopelijk zal ze snel uit haar lijden verlost worden! Groetjes Heidike |
19/04/2007 @ 18:22 ![]() | Ze is gisteravond heel laat overleden (net voor 12 u)kort nachtje gehad dus. k Ga morgen ochtend nog ff afscheid nemen en maandag is de begrafenis. Sorry maar ben meteen weer weg ![]() |
19/04/2007 @ 18:24 ![]() | Trouwens hier nog 2 filmpjes van vandaag van Sophie http://video.google.nl/videoplay?docid=8891104307467623843& Banaantje eten http://video.google.nl/videoplay?docid=8679595317340556670& Rollen op bed |
19/04/2007 @ 18:32 ![]() | mekkie meid gecondoleerd met dit grote verlies. namens moedergevoel & kruimeltje |
| 20/04/2007 @ 19:03 Kathy ![]() | Hier ook nog eens innige deelneming, mekkie! |
| 20/04/2007 @ 23:26 lietje ![]() | Hoi Mekkie, Gecondoleerd. Wens je veel sterkte met het verlies. Liefs lia, henry en robin, P.S die filmpjes zijn echt super leuk. |
22/04/2007 @ 19:13 ![]() | Thanks allemaal voor de lieve berichtjes! |
| 24/04/2007 @ 22:01 mies ![]() | nieuwe buikfoto staat weer op me profiel!! buik 31 wk en 1 dgn!! xxjes miesje en dozo ![]() |
| 25/04/2007 @ 11:15 mies ![]() | he heidy... 1 pond is 500 gram dus 1 pond is een halve kilo!! dus 7 pond zal ongeveer 3,5 kg zijn... gister was de vk nog bij me thuis geweest,ik voelde onze dozo al 3 dagen niet zo vaak meer,1e dag dacht ik zal wel slapen,2e dag werd ik nerveuzer,ik voelde het wel,maar dat was ceht minimaal te noemen,,en gister ochtend dacht ik ik bel gewoon,ze zei ik kom wel ff hartje luistern,,en ze gaf tip,als ik het niet zo voel moet ik een kruik vullen en op em zij gaan liggen met opgetrokken knien,en dan kruik op me buik,en ja ze had gelijk,ik voelde het meeteen,,en het hartje was ook prima en zeer duidelijk hoorbaar!!ppfffffff gelukig zeg!!! xxjes miesje en dozo http://www.dozosplace.beebiesite.nl laten jullie berichtje achter in gatenboek?? en jullie lieverdjes in ons vrienden boekje?? ![]() ![]() ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?

kruimeltje
och ja, alles op zijn tijd zeker.
We hebben de namen speciaal simpel gehouden voor de kindjes. Je had hem moeten zien kijken en grijpen naar de oren, maar dat laat ik niet toe hoor ocharme die konijntjes dadelijk een trauma bezorgen.
Ik ken daar dus niets van, is dat typisch iets voor Nederland die ponden? Onze gyn had het gewicht toch goed geschat hoor. Ik moet wel zeggen dat van wanneer je thuis bent, de tijd zo ontzettend traag vooruit gaat. Dus ik hoop dat je toch wat afleiding kan zoeken.
Ze zeggen dat ze op 15 maanden mama, papa en nog 1 woordje moeten kunnen zeggen, ze heeft nog al de tijd. En ze is nu ook zo druk bezig he. Vind je het zelf vermoeiend deze periode omdat ze willen stappen maar kunnen nog niet. Ik heb al van vele gehoord dat dat best een vermoeiende periode is. Hoe ervaar jij dat? En hoe is de combinatie met de zwangerschap? Nog goed te doen? Normaal zit jij nu ongeveer in je beste periode he.
drinkt ongeveer er maar een 120 ml van, dat is echt veel te weinig en dat komt gewoon omdat hij dan veel te veel moeite heeft met ademen. Hij kauwt niet op zijn voedsel, hup dadelijk inslikken. De onthaalmoeder zei ook we kunnen gewoon niet met brood beginnen eerdat hij leert te knabbelen en dan heeft meneer al tanden maar hij gebruikt ze gewoon niet. Ik begrijp dat wel hoor, hoe zou je zelf zijn als je moet ademen door je mond zo snel mogelijk die mond leeg natuurlijk. Hij slokt dan ook echt, dat kan ook niet goed zijn voor zijn spijsvertering (hij laat uren later soms nog zoveel boertjes).
Hoeveel keren heb ik al gehoord van, heb je je gal laten nakijken, heb je je nieren laten nakijken? Alles is reeds gecontroleerd dat is het erge. Nu ben ik wel aan het aflopen, sorry dat ik jullie hier weer mee lastig val.