< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » Wie is er ook bezig voor de 1e??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
Wie is er ook bezig voor de 1e??
20/04/2007 @ 10:27
svb81

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Tes, het zou wel heel goed kunnen hoor . Ik hoop het zo

Daantje, je schrikt me niet af hoor . Ik sta er wel versteld van hoe zwaar ik het wel niet krijg. Ik slaap ook vele minder goed, kom elk uur van de nacht wakker, ook al voel ik niets. De laatste dagen zat ik al om 4 uur weer recht in bed. Maar ik ga dan niet meer slapen want om 5u moet ik er toch weer uit.
Maar ik heb sowieso altijd een koekje mee of iets anders kleins en dat helpt wel hoor. En als ik me weer voel wegzakken, loop ik eens een paar verdiepingen naar beneden en terug naar boven

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 10:39

Amai drukke ochtend vandaag!
Tes ik dat het de innestelling was!!!!

Groetjes

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 11:05
g-tje

update van mijn last:
dacht dat ik een vaginale infectie had...
ben snel even tussen de afspraken bij mijn gynaecoloog geweest... want ik werk hier toch in een ziekenhuis en als ik daarvoor weer naar mijn huisarts moet, pfff...
dus hij heeft snel gekeken, staaltje onder de microscoop en het is geen erge infectie hoor, allé eigenlijk geen infectie, tis gewoon een bacterie - verstoring van de zuurtegraad van de wand van mijnen binnekant... (gelukkig) dus ik moet gewoon 7 dagen savond als ik ga slapen een 'muissnoepje' opsteken ;-))) en hij zegt dan hopen dat het niet te snel terugkomt maar het is niet abnormaal dat vrouwen daar veel last van hebben... ik kan er ook niets tegen doen om dat in de toekomst te voorkomen... en ik mag gerust verder betrekkingen hebben... is geen probleem voor mijne vriend dus das goe eigenlijk hé... maar heb toch t gevoel dat ik er nu minder zin in heb, als t daar beneden niet 100% goed zit...
dus mijn 1e ronde zal niet veel voorstellen...
maar voor anderen ziet het er misschien beter uit als ik jullie verhalen lees!!!
@tess: ik hoop ook echt voor jou dat dat druppeltje bloed de innesteling was... dat zou wel es kunnen he
@svb: als je moe of misselijk bent moet je maar denken dat je je gewoon lekker zwanger bent... zalig toch om dan misselijk te zijn
hugs xxx

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 11:15
tes

g-tje.......fijn dat het geen infectie is!! Ik heb die 2x gehad....1x na de operatie kon door de catheter komen.....toen kreeg mijn man het ook dus smeren en idd eitjes inbrengen, maar een paar weken later hadden we het weer.........oeps iets te snel weer geklust

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 12:40
Alice

Online Status Bekijk profiel
Helleu ladies..

FF vraagje: Vanmorgen had ik van dat bruinige slijm op het toiletpapier? Iemand daar ervaring mee? Ben echt een leek wat dat betreft....

xx Alice

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 12:45
tes

Alice je zult even moeten afwachten........het kunnen de duiveltjes zijn dat je een korte cyclus hebt, maar het kan ook zo zijn dat je een innestelingsbloeding hebt........ dus afwachten

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 13:11
g-tje

@ALICE: geen idee... bruin slijm lijkt op die doorkomen maar ik zie dat je daar helemaal nog niet bent in je cyclus.
ben je toevallig onlangs pas gestopt met je pil ofzo want ik zie dat je in je 1e ronde zit?
dan zou het kunnen dat je lichaam een beetje zoekt naar een natuurlijke cyclus en dat je regels er al vroeger zijn deze keer...
kan ook altijd een tussentijdse bloeding zijn omdat je lichaam zoekt?
komt wel in orde!

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 13:17
Alice

Ben inderdaad pas gestopt met de pil...Heb ook wel zo'n zeurend ongi gevoel, maar toch anders dan normaal. Ik zal moeten afwachten wat het is..Voor de rest voel ik me prima, dus zal volgende week wel gewoon op bezoek krijgen..haha! Dank jullie voor de reactie!

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 14:09
tannie

Hoi allemaal,

Tes, spannend hoor, ik zal voor je duimen.

G-tje, ik heb volgens mij ook zoiets, ik zal niet in details treden maar ik durf er eigenlijk niet mee naar de dokter. kan ik bij de drogist iets krijgen waarmee het weggaat?

Liefs,

Tannie

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 14:16
tes

Tannie het is heel vervelend, maar wel belangrijk dat je er wat aan doet!! Jeukt het?
Ik heb toen die eitjes (die moet je voor het na bed gaan inbrengen) via de telefoon gekrgen hoefde niet eens naar de dokter.........je hoeft je niet te schamen bij de dokter het is heel normaal en heel veel vrouwen hebben het wel gehad........succes!!

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 14:31
tannie

nee het jeukt niet maar het ruikt wel en dat stoort heel erg..
ik ben gewoon bang dat anderen het ruiken en dat idee alleen al

liefs Tannie

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 15:13
g-tje

@TANNIE: Hey meid je hoeft je helemaal niet te hoor! de gynaecoloog zei dat heel veel vrouwen dat hebben en dat je je er geen zorgen over moet maken! gewoon behandelen en hopen dat je het niet te snel terug hebt!
En die geur, dat gaat echt niet over vanzelf. Ik heb nu Flagyl gekregen. zijn ovules die je moet inbrengen (als je gaat slapen) 7 dagen... en dan ben je ervan af! Als ik lees dat het niet jeukt en dat je last hebt van de geur, heb je net hetzelfde dan ik nu! En dat is dus helemaal niets erg! het is geen infectie die je partner kan overzetten dus je kan lekker verder 'klussen'... en als de geur weg is, zal je je stukken beter voelen!!!
Hier nog wat meer info:
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&
en hier nog van flagyl: http://www.geneesmiddel...nl/127_flagy_00237.html
Dus ga gewoon vandaag nog naar de dokter, dan ben je er binnen een paar dagen vanaf! Als je niet in detail wil gaan bij je dokter, vraag dan gewoon of hij je de ovules van Flagyl wil voorschrijven! ik denk niet dat je dat vrij kan kopen... en als die zalfjes of baden brengen daar toch niet bij op hoor, geloof me!!!
Gewoon doen!

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 15:38
tannie

ok, bedankt voor de tip, ik ga straks mijn huisarts eens raadplegen, ik hoop niet dat ik langs moet komen want ik ben niet zo van de onderzoeken waar stijgbeugels aan te pas komen
Als ik zwanger ben is het een ander verhaal maar voor dit soort dingen

Nou ja, thanks for the tip in ieder geval, ik ga kijken,,,

liefs,

Tannie

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 16:45
Alice

Nu toch iets raars..Het zat me maar niet lekker wat ik allemaal voelde. Dus ik doe voor de gein eigenlijk een ovulatietest...En wat blijkt? Volgens dat ding blijk ik nu het meest vruchtbaarst te zijn. En ik zit al in dag 21 van mijn cyclus? Kan dit? Heb ik dan gewoon een lange cyclus? Weet het ff niet meer....

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 16:48

hoi hoi,

Alice het kan heel goed dat je niet meteen je cyclus kunt vastleggen. Ze zeggen dat je 3x dezelfde cyclus moet hebben gehad voordat je kunt zeggen... Ik zou maar gaan klussen je weet het maar nooit. Succes

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 17:47
toffie

Online Status
Vandaag hier plots felrood bloedverlies, snap er niks meer van... Vanaf vorige week vrijdag had ik eerste enkele dagen (tot woensdag) kleine beetjes bruinverlies, gisteren niks, en nu bloedverlies. Het is lang geleden dat ik nog zo'n fel rood bloedverlies heb gehad. Zou dat door die progesteronpillen zijn, die ik moest nemen van de gyn?

Heeft iemand hier van jullie ervaring met teunisbloemolie? Wat doet dat precies en waar kan je dat eventueel bestellen?

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 18:10
toffie

Online Status
En het temperaturen, hoe werkt dat precies?

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 18:38

hallo allemaal,
jeetje, veel nieuwen weer, welkom allemaal!

oh tes, ik hoop echt dat het een innesteling is geweest! dat zou geweldig zijn!! ik ben druk aan het voor je!

toffie, het staat allemaal hier op de site, maar ik heb het even voor je opgezocht:
Elke morgen neem je op hetzelfde tijdstip, op dezelfde manier (oraal, rectaal of vaginaal), met dezelfde thermometer en net voor het opstaan je temperatuur. Eenmaal je opgestaan bent, stijgt je temperatuur immers. Deze temperatuur hou je netjes bij op een curve.

Je kunt het best starten met het nemen van je temperatuur aan het begin van een nieuwe cyclus. Dan is je temperatuur namelijk het "laagst". Deze lage temperatuur houdt aan tot net voor de eisprong, de dag erop zakt je temperatuur even, om de dag erna enkele tienden van een graad (0,3 - 0,5 °C) hoger te komen liggen dan de dag voor de daling. Wanneer deze stijging minstens 3 dagen blijft aanhouden dan heb je je eisprong gehad. Let wel op: op het ogenblik dat je temperatuur stijgt, is je eisprong reeds voorbij! Normaal gezien blijft je temperatuur nu hoog tot aan je volgende menstruatie.
Blijft je menstruatie een week uit en blijft je temperatuur al die tijd hoog dan ben je heel waarschijnlijk zwanger.

Als je deze temperatuurcurve gedurende een drietal cycli na elkaar bijhoudt dan heb je vast en zeker een beter inzicht in je vruchtbare dagen.

ik ben deze maand begonnen met teunisbloemolie, maar ja, ik weet nog niet echt wat het effect is geweest. ik ben wel deze maand veel rustiger over het zwanger worden, ben er niet zo veel mee bezig als de vorige keren, maar nu mijn nod dichter bij begint het weer te kribelen hoor. maar denk niet dat het raak is, heb al een beetje ongi pijn, we zien wel, ben in iedergeval niet van plan om te testen voor dat ik een paar dagen overtijd ben.
je kunt teunisbloemolie gewoon bij de drogis kopen, kost rond de 6 euro.
groetjes

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 06:57
suus

Hi meiden,

Hoe is t met de wachtenden?Tes, bij jou?

Toffie,theunisbloemolie zijn capsules die ervoor zorgen dat je cyclus beter/sneller wordt. Zelf wordt je er idd veel relaxter van. Ik had het in januari ofzo ook ergens gelezen op een site en ook de reacties erop. Deze waren allemaal positief en gelijk raak. Zie hieronder wat bij mij het resultaat is na 1 maand theunisbloemolie.
Nee ik verkoop ze niet en krijg geen commissie van ze,maar ik zou zeggen tegen jullie allemaal. Baat het niet, schaden doet het zekerniet,want je bent er veel relaxter mee bezig, minder obsessief,althanszo voelde ik het.

Suc6 meiden Wie is de volgende........?

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 09:40

goede morgen dames!
mijn temp doet een beetje vreemd, ik was 3 dagen 37,0 toen gisteren 37,1 en vandaag 37,2! hij stijgd dus nog twee dagen voor mijn nod...zou het dan toch? ik durf niet te hopen en ook niet te testen, wacht zeker nog tot maandag als mijn temp dan nog niet gezakt is. ik was heel rustig, maar ik begin nu weer een beetje gek te worden.

tes hoe is het bij jou? hou je het nog vol of heb je al getest?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >