Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/04/2007 @ 10:39 ![]() | Amai drukke ochtend vandaag! Tes ik Groetjes |
| 20/04/2007 @ 12:40 Alice ![]() | Helleu ladies.. FF vraagje: Vanmorgen had ik van dat bruinige slijm op het toiletpapier? Iemand daar ervaring mee? Ben echt een leek wat dat betreft.... xx Alice |
| 20/04/2007 @ 14:31 tannie ![]() | nee het jeukt niet maar het ruikt wel en dat stoort heel erg.. ik ben gewoon bang dat anderen het ruiken en dat idee alleen al ![]() liefs Tannie |
| 20/04/2007 @ 15:13 g-tje ![]() | @TANNIE: Hey meid je hoeft je helemaal niet te hoor! de gynaecoloog zei dat heel veel vrouwen dat hebben en dat je je er geen zorgen over moet maken! gewoon behandelen en hopen dat je het niet te snel terug hebt!En die geur, dat gaat echt niet over vanzelf. Ik heb nu Flagyl gekregen. zijn ovules die je moet inbrengen (als je gaat slapen) 7 dagen... en dan ben je ervan af! Als ik lees dat het niet jeukt en dat je last hebt van de geur, heb je net hetzelfde dan ik nu! En dat is dus helemaal niets erg! het is geen infectie die je partner kan overzetten dus je kan lekker verder 'klussen'... en als de geur weg is, zal je je stukken beter voelen!!!Hier nog wat meer info: http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art& en hier nog van flagyl: http://www.geneesmiddel...nl/127_flagy_00237.html Dus ga gewoon vandaag nog naar de dokter, dan ben je er binnen een paar dagen vanaf! Als je niet in detail wil gaan bij je dokter, vraag dan gewoon of hij je de ovules van Flagyl wil voorschrijven! ik denk niet dat je dat vrij kan kopen... en als die zalfjes of baden brengen daar toch niet bij op hoor, geloof me!!! Gewoon doen! |
| 20/04/2007 @ 17:47 toffie | Vandaag hier plots felrood bloedverlies, snap er niks meer van... Vanaf vorige week vrijdag had ik eerste enkele dagen (tot woensdag) kleine beetjes bruinverlies, gisteren niks, en nu bloedverlies. Het is lang geleden dat ik nog zo'n fel rood bloedverlies heb gehad. Zou dat door die progesteronpillen zijn, die ik moest nemen van de gyn? Heeft iemand hier van jullie ervaring met teunisbloemolie? Wat doet dat precies en waar kan je dat eventueel bestellen? |
| 20/04/2007 @ 18:10 toffie | En het temperaturen, hoe werkt dat precies? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie is er ook bezig voor de 1e??

. Ik hoop het zo
. Ik sta er wel versteld van hoe zwaar ik het wel niet krijg. Ik slaap ook vele minder goed, kom elk uur van de nacht wakker, ook al voel ik niets. De laatste dagen zat ik al om 4 uur weer recht in bed. Maar ik ga dan niet meer slapen want om 5u moet ik er toch weer uit.

die doorkomen maar ik zie dat je daar helemaal nog niet bent in je cyclus.
Als ik lees dat het niet jeukt en dat je last hebt van de geur, heb je net hetzelfde dan ik nu! En dat is dus helemaal niets erg! het is geen infectie die je partner kan overzetten dus je kan lekker verder 'klussen'... en als de geur weg is, zal je je stukken beter voelen!!!
Kan dit? Heb ik dan gewoon een lange cyclus? Weet het ff niet meer....
Succes