< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » 5 dagen voor NOD eisprong?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
5 dagen voor NOD eisprong?
29/07/2006 @ 09:10
Woodruffie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Harun heeft een Prevenar spuit gehad en heeft redelijke hoge koorts gehad, omdat het 'savonds was belde ik de pediatrie: leg hem op een koele plek mevrouwik heb haar gezegd: in mijne frigo misschien? Wat een debiel antwoord zeg! Ik heb toen de spoed gebeld en die hebben mij gezegd dat het volkomen normaal was! Dan zit je eens op de pediatrie! Verder alles ok hier, we puffen lekker verder. Laïs is een beetje vervelend ,maar ik steek het op het weer en misschien verveeld hij zich ook een beetje. Hij is nu wel droog 'snachts en heeft hiervoor een fiets gekregen! Blij dat hij was! Laïs heeft ook altijd alles met smaak opgegeten, nu nog! Ik hoop dat het bij Harun ook zo zal zijn!
alle, ga een beetje kuisen nu! beeeh

Link naar deze reactie
15/08/2006 @ 15:42
K'tje

Hallo,

t wordt hier als maar rustiger...

Els en Linny, hoe is het met jullie?

Woodruffie, ja sommige kinderartsen zijn hun "naam" nog niet eens waard! Heb zo ook al een paar stoten aan de hand gehad...

Wij hebben voor t moment allebei verlof,
dus extra tijd om te genieten van onze zoon, die nu al zoveel meer kan... Soms is hij verbaast van zijn eigen kunsten.

Op consultatie bij K&G was alles in orde; 8kg140 en 70,5cm!
Een flinke jongen hé?!

Zo, kom in de week nog wel eens piepen...

Groetjes

Link naar deze reactie
12/09/2007 @ 07:32
K'tje

test

Link naar deze reactie
12/09/2007 @ 07:40
K'tje

Oeps, het werkt dus wel. Ben ergens mijne hele epistel kwijtgespeeld. Wie weet waar hij belandt is.

Hallo dames,

Na anderhalf jaar te zijn weggeweest zijn we hier weer!
En dit allemaal om de zwangerschap van Linny van dichtbij te volgen. Dat alles goed mag blijven gaan.

Woodruffie denkt ondertussen ook weer aan gezinsuitbereiding, dus wie weet binnenkort 2 zwangerschappen!

Els, we blijven duimen en hopen voor u. Ge ziet wel mirakels bestaan echt. Dus geef niet op! We zijn er voor u en wie weet binnenkort 3 zwangerschappen!

En dan ikzelf, ik zal onze avonturen met onze Wout komen neerpennen. En af en toe wat komen zagen over nr 2 die hier waarschijnlijk nooit zal komen. Maar wie weet binnenkort misschien 4 zwangerschappen!

Ik hoop jullie hier snel te lezen
en voor de rest is hier iedereen welkom.

Groetjes
K'tje

Link naar deze reactie
12/09/2007 @ 09:16
Linny

Dag K'tje,

Hier zijn we dan weer, kunnen we weer doortetteren ! Heb het archief eens doorgenomen en amai daar kwam toch veel leuks uit he

Het is niet te geloven dat ik nu zwanger ben na al die jaren he en dan nog spontaan.

Maar Els meisje !!!! ik blijf zooooo hard duimen voor u he !!!! Hier is het spontaan gelukt dan zal het bij jouw zeker ook lukken !!! Ik ga niet zeggen dat je erop gefixeerd moet blijven want dat was ik de laatste 3 maanden helemaal niet meer en zie nu eens

Aah Woodruffie denkt ook aan gezinsuitbreiding.. dan zal het niet meer lang duren en zijn we hier al met 2 zwangerschapsbanners... of wel 3 ;-) of misschien wel 4 he K'je.. je weet nooit he

We zijn het grote nieuws gisteren aan Timo zijn moeder gaan vertellen... maar ik moest al niets vertellen want ze wist het al... Ze had een voorgevoel Echt wel gek want wij hadden geen hints gegeven ofzo
Daarna het tutje afgegeven met 'Oma's Schatje'.

Zo nu ga ik even verdersnuffelen op 9maand.

Groetjes en succes allemaal

Link naar deze reactie
13/09/2007 @ 08:07
K'tje

Goedemorgen,

hoe is het met onze zwangere? Nog niet te misselijk 's morgens? Beloof dat je je kalm houdt en veel rust. Dat die van jou goed kan groeien.
Vanaf wanneer ga je terug werken?

Woodruffie, heb je ons gevonden? Zijn jullie al lang aan het klussen voor nr3? Hoe is het met Harun en Laïs?

Els, kom er gerust bij meid. We helpen u wel door deze moeilijke periode heen. Hoe is het met Luna? Valt het nieuwe schooljaar mee voor haar?

Vandaag is Wout mee naar mijn schoonma Ben dan van de ganse dag niet gerust. Kan er niks aan doen, maar heb er gewoon geen goed gevoel bij. Maar ik kan niet anders dan hem meegeven, want heb al commentaar genoeg gekregen omdat Wout altijd bij mijne papa is. Zal blij zijn als het 18.30 is, dan is hij weer bij mij

Dit weekend gaan we voor het eerst een weekendje weg met z'n 2. Zie het compleet niet zitten, maar het is een cadeautje voor mijn verjaardag van mijn ventje. Maar langs de andere kant; de ideale kans om eens uitvoerig over een tweede te praten. Want mijn vriend lacht het altijd weg, omdat hij mij niet gelooft! Heb namelijk tot over een maand terug gezegd dat ik geen 2de wou Tja, en nu begint het toch te kriebelen.
Langs de andere kant weet ik dat er volgend jaar een nieuwe auto moet komen en als ons huurcontract afloopt over 1.5 jaar we een huisje willen kopen. En dat kost handen vol geld. Zit dus echt wel in een tweestrijd...

Nu zal ik mij eens gaan haasten, want anders ga ik nog te laat komen op het werk.

Tot gauw!

K'tje

Link naar deze reactie
13/09/2007 @ 15:03
Woodruffie

Hey allemaal!

Het is gelukt, ik heb het gevonden!!!!
Linny, allereerst een dikke proficiat met je zwangerschap, natuurlijk is nog steeds het beste heb je l namen of zijn ze nog geheim?
Mijn 2 baasjes zijn helemaal ok, Harun is het grootste varken thuis, alhoewel dat ergens te begrijpen is met zo een kalme broer. Het is nu de derde keer dat ik mijn maandstonden ga krijgen, maar je moet natuurlijk klussen he om zwanger te worden
Wij hebben de vakantie doorgebracht in Tunesië bij mijn schoonouders en daar komt er natuurlijk net veel van(of ik zou al echt wreed geluk moeten hebben) Vandaag nog steeds niets te zien en ongeduldige ik is een test gaan halen, natuurlijk negatief! Ergens vond ik het wel spijtig, want anders was het ukje geboren op 23 mei(de verjaardag van mijn overleden mama) Ergens had ik het wel mooi gevonden Maar niet getreurd, we doen gewoon verder. Al zit het er deze maand ook niet echt veel in dat we gaan klussen, want het is ramadan en dan mag je pas 's avonds klussen, maar ik moet er 's morgens terug vroeg uit dus....
K'tje, ge gaat Wout toch niet alleen laten zeker?

Link naar deze reactie
13/09/2007 @ 15:39
Linny

Hey Woodruffie en Ktje,

Hier was gisteren weer even paniek, had licht beige/bruinig verlies. Maar het is nu weer helemaal gestopt. Je hart klopt dan toch wel 10dubbel in je keel als je dat ziet.

Ja we hebben de namen al, we zijn heel snel overeengekomen Maar ze blijven geheim

We hadden een lijstje met namen die we door de jaren heen hadden bijeengezocht die we leuk vonden, elk hebben we appart een top 10 gezet en onze nummer 1 was hetzelfde. En ik die dacht dat we uren en uren zouden discusieren

Groetjes Linny

en veel succes met het klussen he woodruffie!!

Link naar deze reactie
13/09/2007 @ 20:34
K'tje

Hallo,

nee nee, Wout blijft niet alleen thuis. Die mag een weekendje gaan logeren bij mijn papa en stiefmama. Groot feest dus! Denk niet dat hij mij gaat missen, maar andersom.

Oei, Linny, da's inderdaad effe schrikken. Zolang het daar maar mee blijft, is het goed. Zie maar dat je je lijstje met vragen, dingen die je voelt en dergelijke klaar hebt voor als je naar de gyn mag gaan. Alles goed opschrijven, want als je die echo gehad hebt, vergeet je al de rest.

Mogen we gokken naar de naam? Of geef eens enkele tips...

Woodruffie, ben je lang op vakantie geweest? Was dat meegevallen met de kindjes?
Doe jij mee met de ramadan? Of alleen uw ventje?
Ik duim dat je snel zwanger mag zijn. Ik gok dat je in juli gaat bevallen. 2 maanden na mij, dus nu 2 maanden na Linny.

Els, de weg nog niet gevonden?

Ben er vandoor. Moet nog koffers pakken.

Groetjes
Tot maandag!

Link naar deze reactie
14/09/2007 @ 10:12
Linny

gokken mag altijd:

1 tip.. zowel jongesnaam als meisjesnaam staan in de top 100 namen van 2006. Maar de meisjesnaam is hier niet zo populair.. wel in amerika enzo.

Veel plezier K"tje !!!

ps: hcg is gestegen tot 2173. Hoop dat het goed is.. heb ongeloofelijk veel bang.

Link naar deze reactie
14/09/2007 @ 16:40
Woodruffie

Kop op Linny, niet te veel piekeren he! Dat smurfje is er vanzelf in gekomen en nu hij er zit gaat hij blijven zitten geloof me maar! Het gaat de max van een beebje worden, je zal wel zien!
K'tje , ik bedoelde met alleen blijven dat hij nog een broertje of zusje wil Wie weet zijn we dan alledrie lekker zwanger!
Bij ons is er crisis in de relatie(en hopelijk geraken we er nog uit)Om kort te zijn, hij is op zijn tenen getrapt dat hij niets weet van verschillende geldzaken tussen mij en mijn pa. En het dringt niet in zijne kop dat het eigenlijk zijn schuld is dat ik niets verteld heb: hij wou er niets mee te maken hebben en heeft niets gevraagd, dus heb ik niets verteld. Maar nu verwijt hij mij dat ik er hem niet bij betrokken heb en dat ik het niet spontaan heb verteld. Hij zegt dat hij gans gaat veranderen en dat ik nooit meer iets van hem ga te weten komen enz... Waar ik mij dan de vraag bij stel waarom we dan nog samen zijn Hij komt enkel nog naar huis om zijn kinderen te zien...leuk he, en dat duurt nu al een week. Sorry dat ik al direct mijn probleem op de site smijt, maar ik moest het even kwijt. En hopelijk ben ik nu niet zwanger, want ik zie het al voor mij,allenstaande mama met 3 kinderen......

Link naar deze reactie
16/09/2007 @ 14:59
K'tje

Hallo dames,

Woodruffie, wat lees ik nu
Ok, begrijp zijn standpunt ook wel ergens, maar om daarvoor zijn gezinneke in de steek te laten... Dat vind ik toch al wel een drastische maatregel. Ik hoop dat jullie er nog uit geraken... En geen sorry's hier ivm gezaag en geklaag. Daarom zijn we er voor elkaar.
Ik zie dat je al 3 dagen overtijd bent. Heb je al getest?

Linny,
das wel maar ne vage tip hoor.
Heb je het nooit vernoemt in deze topic? Zal eens wat opzoek werk doen.
Rust je voor de rest goed, zodat goed kan groeien.
Hou ons op de hoogte.

Elsje? Waar blijf je???

Nu nog effe een kort verslagje van ons weekendje Duitsland:
Het begon al goed, toen we aankwamen bleek ons hotel volledig volgeboekt! Daar sta je dan. Uiteindelijk nog een studioke gevonden. Maar er was niet eens verwarming. Mijn creatief ventje heeft ons dan maar wargehouden met de oven. Kan jullie wel verzekeren dat er van het heel weekend weinig sprake is geweest van romantiek. Brr zo koud dat het daar was. We hebben wel lekker gegeten en veel wijn gedronken. Ook over een 2de gepraat, maar ik sta nog altijd even ver. Krijg mijn ventje niet overtuigd. Ach ja, hebben nog wel wat tijd, maar toch. We zullen wel zien wat de toekomst ons brengt. Misschien een verrassingskindje, wie weet.
Deze morgen zijn we daar in alle vroegte vertrokken, want ik miste onze Wout veel te erg. En hij mij blijkbaar ook, want hij was superblij om ons weer te zien.

Hij ligt nu rustig te slapen, effe van profiteren om hier wat rond te neuzen.

Groetjes
xxx

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 12:06

hier ben ik ook weer

Linny nogmaals proficiat

Woodruffie hopelijk is de crisis vlug opgelost

K'tje de kriebels voor een 2de.. hopelijk mag je Linny vlug opvolgen...

Hier héél druk, daarom zo lang geduurd.. probeer het ook van me af te zetten, want zoals ik al tegen Linny zei geloven we er niet echt meer in...

maar kom zeker nog af en toe lezen om te kijken hoe het met jullie is

en ik duim voor jullie

liefs els

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 13:02
K'tje

Goedemiddag!

Els, fijn dat je ons gevonden hebt!
Kom zeker regelmatig meelezen en schrijf alles van je af. We zijn er voor je.
En blijf er toch maar in geloven en hopen, want wie weet wat de toekomst brengt voor jullie! Ik duim voor je

Woodruffie, hoe is het met je? Is je ventje al wat bekoelt? En de ? Al getest?
Hou ons op de hoogte!

Linny, weet nog een leuk shopadresje; de kinderplaneet in tremelo, wel wat verder van de deur, maar zeker de moeite waard. Is ook open op zondagvoormiddag. Ideaal dus als de baby er is, want dan worden je dagen ineens een stuk langer.

Wout is zijne slaap van het weekend aan het inhalen. Gisteren de hele namiddag, vandaag al van 10.30 tot nu,... Hij wil niks missen en omdat mijne papa en stiefmama zo met hem bezig zijn, geeft hij daar niet toe aan zijn vermoeidheid.

Els en Woodruffie, nog even een tut-vraagje voor jullie. Hier op het forum is er een topicje ivm het afbouwen van het tutje. Is dat nu echt al nodig? Wout geniet er nog echt van. (mag alleen in bed, soms 's avonds tijdens het tvkijken, of als hij, gelijk vandaag, wat hangerig is) Ik heb zoiets van als hij ze na de eerste kleuterklas meegeeft met de Sint is het voor mij ok. Maar op dat topic krijg ik daar vrij hevige reacties op. Wat denken jullie???

Ben er mee weg. Ons ma komt net online en dan gaan we effe kaarten

Groetjes

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 16:19
Woodruffie

Hey allemaal!

Heb niet getest en ze zijn er vrijdagavond alsnog doorgekomen! (ergens ben ik blij....)
De tut-vraag: volgens onze tandarts en logopediste moet een kindje tutvrij zijn voor zijn 4 jaar. Nadien kan een geoefend oog zeer goed zien wie er nog wel en wie er niet meer tut. Bij ons is het eigenlijk toevallig gekomen, een paar maand voor zijn 4de verjaardag beet hij al zijn tutten kapot. Ik was het beu om steeds nieuwe te moeten kopen, dus heb ik er nog 1 gekocht en hem gezegd dat hij er maar niet op moest bijten, omdat dat de allerlaatste was. In oktober zijn we naar Tunesië gegaan en daar is hij ze kwijtgeraakt en ik had dus geen andere mee. Het waren 2 zware nachten maar toen was het gedaan, hij sliep zonder en was dus net geen 4 jaar! Het truukje met de sint had ik ook geprobeerd maar hij wou zelfs al zijn kadootjes opgeven om zijn tut te mogen houden
Els (naamgenootje!) welcome back, we kunnen weer gezellig allemaal verder tetteren!
Wat mijne vent betreft, hij wil zijn gezin niet verlaten hoor. Maar hij gaat nu uit van het volgende: ik vertel haar niets meer over mij en mijn bezigheden(want zij verteld mij ook niets) dus wordt er hier in huis enkel het broodnodige gezegd en zo wil hij verderleven. Maar sorry, ik niet.....

Link naar deze reactie
17/09/2007 @ 16:33
K'tje

Woodruffie, vanwaar dan "Woodruffie"? Ik heb onlangs een boek gelezen met een zeker dokter Woodruff.
Moest aan u denken en aan dit topic. Paar dagen later kom ik dan te weten dat Linny zwanger is... En uiteindelijk zijn we hier weer samen! Was dit een toevallige samenloop van omstandigheden of had het een diepere betekenis?
Ik ben in ieder geval content dat we hier weer samen zijn gekomen...

Linny, ken jij Karolien en Gunther? Hebben een zoontje Thiebe. Zag toevallig een link naar hen toe op jouw weblogje. Karolien is een vroeger buurmeisje van mij. Wat is de wereld soms klein.

Els, druk, druk, druk... Ik ken dat. Zo gaat het er hier ook altijd aan toe. Hoe valt het Luna mee om weer naar 't school te gaan?

Ik ga hier eens beginnen aan de opruim-cursus. Seffens is mijn ventje thuis en zou niet willen dat hij zijne nek breekt over ne lego-blok.

Groetjes
K'tje

Link naar deze reactie
18/09/2007 @ 18:03
Woodruffie

Hier is het zelfs verschillende keren per dag opruimcursus
De uitleg van mijn naam: mijn allereerste computerspel(oh ja, ik ben zo een mama die nogal gek is van computerspellekes!) heette Woodruff. In die periode kreeg ik ook mijn eerste internetaansluiting en daardoor de nick woodruff+ie omdat ik een meisje ben he
En ik wil hem gewoon houden, ook omdat iedereen mij ook zo kent he!
Mijn 2 duiveltjes waren vandaag echte duivels, ze hebben gans mijn kot afgebroken en ik werd zot!!!
Ga verder koken, is ramadan he!

Link naar deze reactie
18/09/2007 @ 19:34
Linny

Hoi iedereen

hier alweer 6wekenen2dagen, alles maar ook alles draait hier rond de zwangerschap. Kan aan niets anders meer denken als aan ons frummeltje wat rondzwemt in mijn buik.

Maar natuurlijk overweldigt een enorme angst mij!! Nog 8 dagen tot de echo ! Volgende week rond deze tijd ben ik al helemaal op an de zenuwen... wat zou ik toch zo graag een hartje zien kloppen op dat scherm... of dat het juist zit.

Woodruffie wat spijtig dat je duivels derdoor zijn gekomen maarja nieuwe ronde nieuwe kansen !

K'tje ja ik ken karolien en gunther, wel alleen van op internet. Ze hadden ook zo moeilijkheden met zwanger te worden, is thiebe ook niet spontaan gekomen?

Zou het kunnen zijn dat ik mijn baarmoeder al 'voel' groeien? want het spant daar beneden enorm (niet mijn buik, maar in mijn buik). Ook heb ik al een piepklein heuveltje net boven schaambeen, maar dat zal wel niets zijn. (ik sta uren voor de spiegel om te kijken of er al iets veranderd is )

groetjes en goedenavond Linny

Link naar deze reactie
19/09/2007 @ 07:45
K'tje

Goedemorgen,

@Linny,
Ik heb gelezen op hun weblogje dat ze spontaan zwanger waren de dag dat ze hun eerste afspraak hadden in de fertiliteitskliniek! Ben Karolien al jaren uit het oog verloren, maar dankzij uw weblogje heb ik toch wat van haar verhaal kunnen lezen. Tof!

Wat je nu voelt, is volgens mij allemaal prima! Tis wat ik in de week vroeg; "of dat je buik daar niet harder aanvoelde?"

Om hoelaat heb je je afspraak bij de gyn? Ik denk dat hij u juist een weekje te vroeg laat komen. Dacht dat het hartje pas zichtbaar was vanaf 8 weken. Of ben ik daar mis in? Natuurlijk hoop ik dat het al stevig klopt en dat je vanaf dan wat geruster van je zwangerschap kan beginnen genieten. Dan is het aftellen naar de 12 wekengrens. Ga je ook een triple-test laten doen?

@Woodruffie, is het al wat bekoeld tussen u en uw ventje? Wel lief van je dat je toch rekening houdt met hem en de ramadan. Zal hij zeker appreciëren!?
Speel je ook graag computerspelletjes? Voor dat Wout er was, kon ik mij er ook me amuseren. Maar nu heb ik daar echt de tijd niet meer voor. Ben blij als ik effe op mijn gemak 9maand kan lezen.

Zal mijne kabouter eens gaan wassen en aankleden. Moeten dadelijk al vertrekken. Heb echt geen zin om te gaan werken, maar het moet... Hebben jullie ook zo last van herfst-vermoeidheid? Ik wil zo graag eens de hele dag slapen. Hmmmm....

Ps; wat doen jullie voor werk?

Groetjes
K'tje

Link naar deze reactie
19/09/2007 @ 14:10
Woodruffie

Hey Linny! Dat is een normaal gevoel hoor, dat had ik de eerste keer ook. Er zit per slot van rekening iets 'vreemd' in je lichaam he! Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij Laïs kon je bij mij pas echt merken dat ik zwanger was aan 5 maanden Ik ben nu wel een fors gebouwd type(dik dus) en dan zie je het minder snel dan bij een magerder iemand naar het schijnt.
Onze gyn doet de triple-test automatisch, ik mocht daar niet bij kiezen!
Ik zal de spits afbijten hier: ik werk bij de NMBS aan het loket in Brussel-Zuid, en jullie?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >