Goedemorgen,
hoe is het met onze zwangere? Nog niet te misselijk 's morgens? Beloof dat je je kalm houdt en veel rust. Dat die

van jou goed kan groeien.
Vanaf wanneer ga je terug werken?
Woodruffie, heb je ons gevonden? Zijn jullie al lang aan het klussen voor nr3? Hoe is het met Harun en Laïs?
Els, kom er gerust bij meid. We helpen u wel door deze moeilijke periode heen. Hoe is het met Luna? Valt het nieuwe schooljaar mee voor haar?
Vandaag is Wout mee naar mijn schoonma

Ben dan van de ganse dag niet gerust. Kan er niks aan doen, maar heb er gewoon geen goed gevoel bij. Maar ik kan niet anders dan hem meegeven, want heb al commentaar genoeg gekregen omdat Wout altijd bij mijne papa is. Zal blij zijn als het 18.30 is, dan is hij weer bij mij
Dit weekend gaan we voor het eerst een weekendje weg met z'n 2.

Zie het compleet niet zitten, maar het is een cadeautje voor mijn verjaardag van mijn ventje. Maar langs de andere kant; de ideale kans om eens uitvoerig over een tweede te praten. Want mijn vriend lacht het altijd weg, omdat hij mij niet gelooft! Heb namelijk tot over een maand terug gezegd dat ik geen 2de wou

Tja, en nu begint het toch te kriebelen.
Langs de andere kant weet ik dat er volgend jaar een nieuwe auto moet komen en als ons huurcontract afloopt over 1.5 jaar we een huisje willen kopen. En dat kost handen vol geld. Zit dus echt wel in een tweestrijd...
Nu zal ik mij eens gaan haasten, want anders ga ik nog te laat komen op het werk.
Tot gauw!
K'tje