< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » kippensoep

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/04/2007 @ 09:30
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht

hoi allemaal,

gisteren was het pensioenfeest van mijn schoonvader, was eens fijn om er eens tussenuit te zijn en in en wat leukere omgeving te zitten. op momenten schoot oma natuurlijk in men gedachten maar t was al bij al nog een goede dag geweest. ook wat genoten van t zonnetje en deze avond terug naar de prenatale les en daar kijk ik ook wel naar uit hoor.
voor de rest geen zo'n goed nieuws van oma, ze blijft achteruit gaan.
ze gaan ze deze week eens onder de scanner steken om te vergelijken hoe het voor en na de bloeding en operatie was. ze gaan dan ook eens proberen de machines af te leggen om te zien of ze alleen kan ademen maar de dokter vreest van niet. als dat niet het geval is moeten ze natuurlijk de machines weer aanleggen want ze is niet hersendood en dat zou dus moord zijn!
t is echt een rotsituatie! ze zeggen dat als ze al zou wakker worden ze niets meer zou beseffen en weten en naar een verzorgingstehuis zou moeten
we weten op den duur niet meer wat er van moeten denken...

nathalie, veel succes vandaag, ik denk aan je en voor je meid! laat zeker iets weten als je terug bent!

nancy, je bent vast apetrots op yentl zeker?

didi, is je ventje al wat beter? en hoe is t met jou?

groetjes en tot later

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 09:45
M.

nathalie, hoe is t geweest?

Link naar deze reactie
25/04/2007 @ 13:53
Nathalie Devoldere

Hey, eindelijk ben ik hier eens geraakt.
Het was heel positief, ik voel me echt op mijn gemak bij prof. De Sutter. Echt wel een dokter die van aanpakken weet. Onmiddellijk alles al vastgelegd, kwestie van niet onnodig nog langer te wachten. We starten met hormonen op 18/06!! Volgens haar zijn we voor het eind van het jaar zwanger. Schitterend he

Link naar deze reactie
26/04/2007 @ 19:25
nancy

Nathalie,
Dat is alleen maar goed nieuws hé!!
Dat het maar vlug 18/6 is!!!!

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 09:32
M.

nathalie, super nieuws meid! ben blij dat je je goed voelt bij deze dokter en dat alles zo snel geregeld is! ik hoop ook dat het snel 18/06 is meid!

groetjes

Link naar deze reactie
02/05/2007 @ 18:21
nancy

Niet allemaal tegelijk aub!!

Laura, nu ben je wel aan de aftelling begonnen zeker? Nog maar een kleine negen weken en je hebt een kleine spruit in je armen... zalig hé!!
Alles al klaar?

Didi, hoe gaat het met jou meiske?? Niet te veel zwangere collega's tegen het lijf gelopen?? Ambetant hé zo die confrontatie.
Gaan jullie er weer voor gaan? Of wachten jullie nog een beetje af!!

Hier alles zijn gangetje. Vandaag is Milan begonnen met potjestraining. Deze voormiddag allemaal in zijn onderbroekjes en deze namiddag toch een paar keer zijn plasje op het potje gedaan!! Alle begin is moeilijk hé, en ik weet weer wat gedaan... wassen op volle toeren...

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 18:15
nancy

Nog altijd niemand geweest???

Link naar deze reactie
05/05/2007 @ 14:22
nancy

Misschien is iedereen uitgepraat?

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 12:21
M.

nancy, ik ben er nog maar er is hier veel gebeurd de laatste tijd en was niet echt in de stemming om op het forum te komen. mijn oma is ondertussen overleden en vrijdag was het begrafenis dus ik ging niet echt goed gezellschap zijn hier vrees ik...
hoe is t met jou?

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 09:39
M.

hoikes,

gisteren terug naar de gyn geweest en alles is in orde.
onze spruit heeft eindelijk de beentjes nog eens open gedaan en zo konden we het geslacht nog eens zien en de gyn is er 100% zeker van, t is geen twijfel wat het is. het hoofdje ligt ook nog steeds netjes naar beneden en onze schat meet nu al ongeveer 42 cm en weegt bijna 1.700 kg dus alles terug netjes op t gemiddelde zei hij. we hebben dan ook de kamer moeten aanvragen en kregen natuurlijk direct staaltjes en boekjes enzo, weet weer wat gedaan van leeswerk hihi
de 30e mei mogen we al terug, de tijd gaat snel, vanaf dan zal t iedere 2 weken zijn, tenzij ik opening heb, dan is t iedere week. begin zo meer en meer t gevoel te hebben dat ik er hier stevig zal moeten gaan invliegen met alles om klaar te geraken
de prenatale les was ook terug heel leuk en leerrijk, we hebben deze keer ook alles op papier gekregen en een lijst met de vroedvrouwen.

groetjes

Link naar deze reactie
13/05/2007 @ 12:41
nancy

Laura, allereerst onze innige deelneming met het overlijden van je grootmoeder. Heel veel sterkte in deze moeilijke periode.

En je babytje zit inderdaad heel goed op zijn gewicht hé!! Fantastisch!! Die acht weken zullen inderdaad vlug om zijn hoor, volop van genieten van die dikke buik, want je zal hem missen erna!!
Wat moet je nog allemaal klaar krijgen? Staat nog niet alles klaar voor de kleine spruit??
Leuk hé al dat leesgerief dat je krijgt, en al die staaltjes met lekkere geurtjes en waspoeder enzo... ik vond dat fantastisch!!

En waar zit de rest eigenlijk??

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 10:40
M.

hey nancy,
we hebben nog niet alles klaarstaan hoor
ben volop bezig met de doopsuiker te maken en de enveloppes voor de geboortekaartjes te schrijven.
daarna moeten we ook nog de kaartjes printen, de speelhoek maken, wieg zetten, al de afpsraken nog in t ziekenhuis en voor de kinderopvang,...
mijn ventje is nu verder aan t doen aan de kinderkamer.
eigenlijk was ze bijna af maar t stond me niet helemaal aan we hadden bewust voor neutrale dingen en kleuren gekozen die bij allebei de geslachten zouden passen maarja we weten nu wel zeker wat het is en tja dan wil je t ook zo hebben hé. we hebben er eens over gepraat en als we t geluk mogen hebben dat er een 2e kindje mag komen dan zou het pas over een jaar of 3 zijn dus tegen dan gaan we waarschijnlijk toch de kamer weer anders willen hebben als het niet hetzelfde geslacht is als nu denk ik. dusja nu wou ik alles zo echt aanpassen naar ons boeleke toe vandaar verf gaan kopen en ook wat kadertjes en andere spulletjes. hoe zien de kamers er bij jullie uit? neutraal of echt aangepast aan t geslacht of van elks een beetje?
hoe was je weekend? een leuke moederdag gehad hoop ik?

groetjes

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 19:32
nancy

Laura, we blijven precies alleen achter op dit forum!!
Onze kinderkamers zijn eigenlijk heel neutraal, ook al wisten we het geslacht op voorhand. Wij hebben kinderbedjes die we dan kunnen omvormen tot 1-persoonsbedjes, dus eigenlijk is het een kamer die blijft tot ze de deur uit zijn... Het behang is ook heel neutraal: beige in alletwee de kamers. Jullie kamertje ziet er ofwel roze of blauw uit waarschijnlijk dan!!

Je maakt het doopsuiker dus zelf, leuk hé!! Ik vond dat heel plezant om dat te maken. En de geboortekaartjes maken jullie ook zelf? Dan krijgen we er binnen een aantal weken ook wel ééntje in onze mailbox zeker???

Een leuke moederdag ja, dat viel wel mee, als je de migraineaanval niet meerekent! Milan had een oorkonde mee voor de liefste mama van de hééééééééle wereld en Yentl had een doosje met zakdoekjes erin beplakt. Mooie cadeautjes van de kindjes, meer moet dat zeker niet zijn!

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 09:18
M.

nancy, t is hier idd maar heel rustig, ze zijn precies allemaal weggelopen!
leuk zeg die geschenkjes van de kindjes op moederdag, meer moet dat idd niet zijn hé
onze kamer is dus zoals je zegt roze of blauw maar niet helemaal hoor, ik wou het ook niet overdrijven door het te fel te maken dus er zit nog een tint van grijs in ook.
ik vind het echt heel mooi zoals het nu is, je ziet voor welk geslacht het is maar het is er niet over.
wie weet zal ons kindje zelfs niet graag blauw of roze zien dusja....
t is leuk de doopsuiker maken, er kruipt veel tijd in maar t is een fijn werkje en je bent dan achteraf des te trotser.
zal dan vragen aan men ventje om een kaartje hier te laten zetten na de geboorte
is t al beter met de migraine? heb je er veel last van?

groetjes

Link naar deze reactie
20/05/2007 @ 14:09
nancy

Laura, meestal heb ik dat in 't weekend, die migraine. Da's precies of al de stress valt weg van het werk, je kan eens wat langer slapen, dan weet ik dat ik er mij mag aan verwachten. Dit weekend heb ik helemaal niet uitgeslapen en nu heb ik er geen last van, maar dan ben ik natuurlijk wel wat moe hé, maar kom... moe lopen is beter dan geen weg kunnen van de hoofdpijn.

Ben al benieuwd naar het kaartje!!!

Straks gaan we waarschijnlijk nog eens tot aan de zee rijden... Yentl moet nog botjes hebben en ik dacht dat de botjes die we nog staan hadden, zeker niet te klein gingen zijn, maar dat was mis... en natuurlijk passen we ze vandaag maar...

Gisteren zijn we een dagje naar de zoo geweest, de kindjes hebben heerlijk genoten van alle dieren, het was een mooie geslaagde dagtrip!!!

Groetjes

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 10:06
M.

blijkbaar een leuk weekend gehad! hoe was t aan de zee? niet te veel regen hoop ik? hier was t regen, regen en nog eens regen! we hadden zondag speciaal bloemen gaan kopen om in te tuin te planten omdat het volgens het weerbericht pas s avonds ging regenen maarja t was net omgekeerd natuurlijk
wat vervelend zeg dat je moet kiezen tussen moe rondlopen of met hoofdpijn zeg! nuja zou ook het moe zijn verkiezen denk ik.

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 11:39
Nathalie Devoldere

Ja Nancy, dat heb ik ook, als ik eens langer mag en kan slapen, dan ben ik de ganse dag geen mens. Raar he. Blijkbaar ben ik een gewoontebeestje he, net zoals jij.
Op tijd naar bed en er op tijd uit he

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 22:01
nancy

Nathalie, 18/06 komt stilaan dichterbij hé!!
En ja, ik moet er rekening mee houden, ik kan nooit eens lekker uitslapen of ik heb het zitten... dus af en toe heb ik het wel eens zitten natuurlijk!!

Laura, dat is inderdaad niet plezant hé!! Wij zijn niet vertrokken naar zee, omdat het inderdaad al heel vroeg begon te regenen!! We zijn dan maar bij onze grootouders geweest om wafels te eten!! Goed alternatief!!

Didi, hoe gaat het met jou ondertussen? Lang geleden dat ik nog iets van je hoorde!!!

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 11:24
Andrea

He meiden ik schaam me diep dat ik zo lang niet ben geweest. We zijn aan het verbouwen in huis, dus druk druk druk...

Vandaag 6 weekjes zwanger! Ben wel ongerust of het wel goed gaat, telkens even checken op drupjes bloed als ik naar de wc ga

Hoe is het met jullie?
Laura nog mijn oprechte deelneming met het overlijden van je oma. Hoe gaat het nu met je?

Nathalie nog een paar weekjes voor je naar gent mag! Wat gaan ze dan precies doen?

Nancy hoe gaat het met jou en je man en kinderen? Alles goed en niemand ziek?

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 12:27
Nancy

DIDI, wat een schitterend nieuws!! Ik kan het goed geloven dat je nog een beetje ongerust bent... da's normaal hé!!!
Een dikke proficiat alvast!!!

Met ons alles goed hoor! De kindjes zitten aan de siroop, maar voor de rest is alles ok hoor!
Morgen ben ik een dagje thuis,zal me deugd doen, want ik voel me een beetje opgebrand!! Heb nog heel veel werk thuis, vooral kuiswerk, want zondag is het Milan zijn tweede verjaardag en zaterdag gaat het feestje door...

Mijn kleine muis wordt dus ook al twee jaar!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >