Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/04/2007 @ 10:19 Lonneloes ![]() | Hé, effe laten weten dat ik deze morgen mijn slijmprop ben verloren!! Spannend hé!! Groetjes |
| 06/04/2007 @ 17:03 nessa ![]() | lonneloes moet je bij een normale bevalling 5 dagen in het ziekenhuis blijven?? bij ons mag je de dag erna gelijk weer naar huis groetjes nessa |
| 10/04/2007 @ 13:08 nessa ![]() | katrien ik denk inderdaad dat lonneloes mamma is geworden ![]() anders had ze vast al wat gezegd geniet lekker van je verlof en lore en we spreken elkaar snel weer he groetjes nessa |
| 10/04/2007 @ 21:57 Suzan | Hey, nog niemand iets gehoord van Lonneloes??? ![]() Ik denk dat ze ondertussen al wel mama is geworden! ![]() ![]() En Nessa, maakt niet uit hoor dat je t niet helemaal hebt gevolgd! Ben ook pas net nieuw op hier . Ben idd vorige maand met CLomid begonnen en nu net aan ronde twee begonnen... laten we maar hopen dat t dit keer wel lukt! Ben eigenlijk véél te lang gewacht met beginnen, ik hoopte altijd stiekem dat het toch wel ging lukken, maar dat was niet zo slim. Ben nu 31... en nog nooit zwanger geweest....! Maarja, als de eerste keer Clomid niet lukt, wil geloof ik niet zeggen dat het dan moeilijk gaat worden... ![]() Maar waar ben jij eigenlijk aan geopereerd?? En ik zag op je profiel dat je nu op non-actief staat... wat erg voor je!! Hoe lang ben jij al aan t proberen? En heb je al kinderen?? |
| 11/04/2007 @ 00:27 nessa ![]() | hoi suzan je heb helemaal gelijk , na 1 ronde is de hoop nog lang niet weg , er moet natuurlijk ook eerst worden gekeken welke dosis clomid bij jou werkt en dat gaat soms ook een paar maandjes duren ik ben zelf 23 en al ongeveer 2,5 jaar bezig ik heb endometriose (als je niet weet wat het is kan je het vinden op http://www.endometriose.nl) en had daarvan cysten en verklevingen vandaar me operatie ook heb ik geen eisprong van mezelf dus daar had ik ook clomid voor , momenteel krijg ik spuiten om niet ongi te worden , die zal ik nog niminmaal 2 maanden krijgen dus op zn vroegst word ik pas over ruim 3 maanden ongi en kunnen we weer gaan proberen mijn hoop is inmiddels een heel stuk minder geworden maar dat komt omdat ik al zo lang bezig bent en de ene tegenslag na het andere krijg ik vind het wel fijn dat je nu hier post want zoals je ziet is het hier een beetje stil geworden hoe lang ben jij al bezig? heb je ook problemen met zwanger worden of heb je gewoon gelijk clomid gekregen? als je nog vragen heb over clomid of iets ander stel ze gerust ik ben inmiddels al best bekend met dat molentje groetjes nessa |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

eerste keer clomid

!!!
deze maand, maarja... mag na één keer Clomid natuurlijk nog lang niet de moed verliezen!
je ukje komt eraan
anders was je ukje er natuurlijk al lang geweest
Volgens mij is het nu eindelijk zo ver bij haar!
En ik zag op je profiel dat je nu op non-actief staat... wat erg voor je!!
Hoe lang ben jij al aan t proberen? En heb je al kinderen??
Lonneloes zal al kennis hebben gemaakt met haar ukje! Het zullen
worden in plaats van doopsuiker,zeker? Hopelijk is alles goed verlopen en in orde met haar en hun ukje! Ben benieuwd hoe het heten zal!