< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Moeilijk zwanger worden... » eerste keer clomid

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/04/2007 @ 10:19
Lonneloes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hé,

effe laten weten dat ik deze morgen mijn slijmprop ben verloren!! Spannend hé!!

Groetjes

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 10:49
Katrien

Ooooohh Lonneloes, jajajajajaja

Wie weet wel een paaskindje voor jullie

Succes hé meid, je gaat dat goed doen hoor!

Voel je al iets van weëen of zo?

Groetjes, Katrien en Lore en

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 10:53
Suzan

wow Lonneloes!! Spannend spannend !!!
Hou ons op de hoogte hè! Wie weet wordt t een echt paaskindje!

Bij mij trouwens definitief deze maand, maarja... mag na één keer Clomid natuurlijk nog lang niet de moed verliezen!

Heeeeeelll veel succes in ieder geval & niet teveel stressen voor de weeën hoor! Een vriendin van me zei: hoe beter je een wee voelt, hoe beter & sneller het werkt!

Hou ons op de hoogte hè!!!

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 11:39
Lonneloes

Hé Katrien en Suzan,

Ik heb zo wat een zeurderige pijn, misschien heel beginnende weeën? Ik krijg ook heel veel harde buiken nu...

Ik vind het best wel spannend.

Mijn ventje blijft nog gewoon op zijn werk want waarschijnlijk komt ons ukje toch vandaag nog niet. Ik heb daar wel een dubbel gevoel over. Ergens weet ik wel dat het ook nog lang kan duren en dat hij hier eigenlijk helemaal niks kan doen, maar toch...

Ach ja, vanaf vanavond is hij in ieder geval altijd thuis, want zijn vakantie begint straks.

Groetjes en ik hou jullie zeker op de hoogte hoor. En als jullie me niet meer horen, tja, dan weten jullie wat ik aan het doen ben hé!!

Groetjes

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 12:56
nessa

lonneloes

wat leuk je ukje komt eraan
nu word het spannend he
nog even volhouden en je bent mamma
ik wil je alvast veel sterkte wensen met de bevalling
hopelijk duurt het nu niet lang meer
ik denk aan je en zal zeker in de gaten houden hoe het gaat

met mij gaat het nu wel beter
ik had eerst geen pijn maar nu ga ik het toch wel voelen
bij de wond heb ik een blauwe plek die steeds van kleur veranderd ,blauw,paars,geel
ook mijn rug gaat best zeer doen maar ja dat komt door de moeilijke houdingen die je toch onbewust aanneem
van de week was mijn temp ook 38,8 graden en had ik het super koud
dat is nu gelukkig weer over
het komt langzaam allemaal wel goed

groetjes nessa

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 13:37
Lonneloes

Hé Nessa,

Vervelend dat het toch nog pijn gaat doen. Ik hoop dat het snel allemaal geneest. De kleurverandering gaat toch al de goeie richting uit. Na geel verdwijnen blauwe plekken meestal hé...

Ik hoop echt dat dit voor mij het begin van de bevalling is hoor!!

Als jullie me een aantal dagen niet horen dan lig ik in het ziekenhuis. Normaal is dat een dag of 5.

Groetjes

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 17:03
nessa

lonneloes

moet je bij een normale bevalling 5 dagen in het ziekenhuis blijven??

bij ons mag je de dag erna gelijk weer naar huis

groetjes
nessa

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 07:19
Lonneloes

Hé Nessa,

Hier blijf je meestal een tijdje in het ziekenhuis. Je kan hier ook kiezen voor polyklinisch of thuisbevallen hoor, maar eigenlijk blijven de meeste achteraf gewoon een aantal dagen in het ziekenhuis.

Ik vind het wel goed zo. Naar verzorging van mezelf toe, maar ook naar uk toe. Ik denk dat ik toch wat onzeker ga zijn in het begin.

Sinds gisterenavond heb ik zo nu en dan een wee... Maar helemaal niet regelmatig!! Benieuwd wanneer dat gaat veranderen... Hopelijk vandaag en hopelijk snel...

Groetjes

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 14:24
nessa

lonneloes

ik hoop ook voor je dat het nu een beetje snel door gaat zetten
je zit er toch op te wachten he !
heb je verder geen pijn ofzo ?

ik denk aan je en zal regelmatig kijken of er nog iets is gebeurd

je kan het he

groetjes

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 19:46
Lonneloes

Hé Nessa,

Deze morgen om 9.00 stopten de weeën!!

Sinds 17.00 zijn ze terug en nu ongeveer om de 7-10 minuten... Maar nog steeds niet echt regelmatig. Ik ben bang dat het straks weer gewoon stopt. Misschien zijn dit nog maar oefenweeën?

Ik hou je op de hoogte!!

Link naar deze reactie
07/04/2007 @ 22:40
nessa

lonneloes

om de 7 tot 10 min is toch al best dicht op elkaar of niet?
zoals je merkt heb ik er helemaal geen verstand van haha
ik hoop voor je dat als het niet echt doorzet dat je vannacht wel goed kan slapen
het zou niet echt fijn zijn als het morgen doorzet en je bent moe
ik ben benieuwd hoe het gaat

ik zal morgen ochtend nog even kijken of je nog iets heb geplaats anders kan ik het s avonds pas lezen want ik ga morgen naar mijn oom op de camping(zitten kan ik daar ook)
ik word namelijk een beetje gek hier 24 uur binnen op de bank

kus nessa

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 09:57
Lonneloes

Hé Nessa,

Geniet maar van je dag op de camping.

Hier gisterenavond van 17.00-23.00 weeën. Dan stopten ze weer, om 1.30 vannacht opnieuw tot 4.30. Om de 7-8 minuten en elke wee hield zo'n 1.5 minuut aan!! Best pijnlijk dus, en dan stopte het opnieuw!!

Momenteel heb ik zo nu en dan wel een wee, maar niet regelmatig meer!!

Ik word er echt gek van. Ben echt wel moe aan het worden, en vind het echt frustrerend dat het niet doorzet. Ik hoop dat die weeën op zijn minst zorgen voor een beetje opening!!

Groetjes

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 11:01
nessa

lonneloes

ik snap dat je nu moe begint te worden en het frustrerend is
helaas heb je geen keus he anders was je ukje er natuurlijk al lang geweest
nogmaals ik voor je dat het snel door mag zetten en dat de pijn mee valt
als we niks meer van je horen weten we waar je bent
kan niet wachten om de foto s van je ukje te zien en natuurlijk om zijn/haar naam te weten

misschien tot straks en anders tot over een weekje ofzo

groetjes nessa

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 23:10
nessa

suzan

hoi , hoe gaat het nu bij jou?
sorry dat ik nog niks tegen je heb gezegd maar ik had even geen tijd ivm mijn operatie
ik zag dat je een ronde clomid heb gehad en dat je nu ongi bent geworden
balen is dat he !!! maar zoals je zelf al zei na 1 ronde mag je de hoop nog niet opgeven
hoeveel clomid heb je gekregen? en wat is de reden dat je clomid krijgt? sorry maar ik heb jou hele verhaal niet gevolgd vergeef me

katrien
hoe gaat het nu bij jou ? heb je alles al klaar voor de komst voor je beebje ?

groetjes
nessa

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 09:23
Katrien

Nessa, alles is bijna klaar hoor! Enkel mijn valiesje nog, en de tekst van het geboortekaartje nog op punt stellen. Is voor deze week nog hoop ik...

't Is maar stilletjes bij Lonneloes hé Volgens mij is het nu eindelijk zo ver bij haar!

Allé, ik ga jullie laten, heb nog verlof tot en met woensdag, ben dus thuis, en ons Lore profiteert daar van nu mama eens thuis is

Groetjes, Katrien en Lore en

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 13:08
nessa

katrien

ik denk inderdaad dat lonneloes mamma is geworden
anders had ze vast al wat gezegd

geniet lekker van je verlof en lore en we spreken elkaar snel weer he

groetjes nessa

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 21:57
Suzan

Hey, nog niemand iets gehoord van Lonneloes???
Ik denk dat ze ondertussen al wel mama is geworden!

En Nessa, maakt niet uit hoor dat je t niet helemaal hebt gevolgd! Ben ook pas net nieuw op hier .

Ben idd vorige maand met CLomid begonnen en nu net aan ronde twee begonnen... laten we maar hopen dat t dit keer wel lukt! Ben eigenlijk véél te lang gewacht met beginnen, ik hoopte altijd stiekem dat het toch wel ging lukken, maar dat was niet zo slim. Ben nu 31... en nog nooit zwanger geweest....! Maarja, als de eerste keer Clomid niet lukt, wil geloof ik niet zeggen dat het dan moeilijk gaat worden...

Maar waar ben jij eigenlijk aan geopereerd?? En ik zag op je profiel dat je nu op non-actief staat... wat erg voor je!! Hoe lang ben jij al aan t proberen? En heb je al kinderen??

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 00:27
nessa

hoi suzan

je heb helemaal gelijk , na 1 ronde is de hoop nog lang niet weg , er moet natuurlijk ook eerst worden gekeken welke dosis clomid bij jou werkt en dat gaat soms ook een paar maandjes duren

ik ben zelf 23 en al ongeveer 2,5 jaar bezig
ik heb endometriose (als je niet weet wat het is kan je het vinden op http://www.endometriose.nl) en had daarvan cysten en verklevingen vandaar me operatie
ook heb ik geen eisprong van mezelf dus daar had ik ook clomid voor , momenteel krijg ik spuiten om niet ongi te worden , die zal ik nog niminmaal 2 maanden krijgen dus op zn vroegst word ik pas over ruim 3 maanden ongi en kunnen we weer gaan proberen
mijn hoop is inmiddels een heel stuk minder geworden maar dat komt omdat ik al zo lang bezig bent en de ene tegenslag na het andere krijg
ik vind het wel fijn dat je nu hier post want zoals je ziet is het hier een beetje stil geworden

hoe lang ben jij al bezig?
heb je ook problemen met zwanger worden of heb je gewoon gelijk clomid gekregen?

als je nog vragen heb over clomid of iets ander stel ze gerust ik ben inmiddels al best bekend met dat molentje

groetjes nessa

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 10:10
Eve

hallo iedereen,

We zijn terug van ons weekendje Engeland! Terug op Belgisch grondgebied sedert maandagavond 23u. Gisteren te druk gehad met boodschappen doen en valiezen leegmaken, geen tijd gehad om al langs te komen.

Nu loop ik oververmoeid en zit met een zieke man! Wat een weekendje van je kan eisen,hé!

't Is hier best spannend geweest! En dat is het nog steeds,hé! Lonneloes zal al kennis hebben gemaakt met haar ukje! Het zullen worden in plaats van doopsuiker,zeker? Hopelijk is alles goed verlopen en in orde met haar en hun ukje! Ben benieuwd hoe het heten zal!

Suzan,
Jammer voor je! Maar doorgaan en vooral niet opgeven,hé!

Grtz,Eve

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 10:37
nessa

eve

ik wist helemaal niet dat je een weekendje wegging ,
hoe was het ? nog leuke dingen gedaan daar?

ik denk inderdaad ook dat lonneloes nu mama is geworden

hoe staat het nu eigenlijk met jou?
leuk dat je weer terug bent

groetjes nessa

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >