< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Soms gaat het mis... » miskraam bij eerste zwangerschap

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Soms gaat het mis...
miskraam bij eerste zwangerschap
19/04/2007 @ 12:24
Cindy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hi meisjes,

Gisterenavond had ik ineens weer een flinke bui...
Mijn vriend vroeg: wat is er?. Ik wilde hem er niet mee lastig vallen en zei dus dat er niets was. Zegt hij: Je mist Sam he? En daar kwamen de tranen! Hij voelt me zo goed aan...
Hij zei: het geeft niet hoor schat,soms moet je het gewoon even eruithuilen he! Zou niet weten wat ik zonder hem zou moeten!

Ik heb niet veel vrienden(jullie, maar dat is anders!) dus ik hoef niet bang te zijn dat er hier mensen meelezen die ik ken.Dus mijn naam is wel veilig genoeg voor mij! En ik ben ook kennelijk niet de enigste Cindy zag ik dus tja!

Ik heb dat trouwens ook wel dat ik niet meer weet wie wat heeft geschreven! Maar dat is ook niet gek denk ik want met hoeveel zijn we nu hier? Best veel al geloof ik.

We kunnen het lijstje dus wel laten staan. We wachten gewoon af tot iedereen er op staat. En ik hoop dat het wachtlijstje dit jaar dan alsmaar korten zal mogen worden, en het zwangerlijstje des te langer!
Ben blij dat jullie het ook leuk vinden.

@ bibi-tje ik heb die pilletjes ook gehad, kreeg er flinke krampen van. Bleken een soort weeen te zijn volgens de gyn. Dus kan wel vervelend zijn maar het doet niet echt pijn.

Ik heb nog niets gehoord van mijn sollicitatie. Hoop morgen en anders volgende week. Ik wordt al dat wachtten toch zo beu! Elke dag is er toch echt 1 teveel, voor zowel mijn nieuwe baan als nog meer een nieuwe zwangerschap... Maar we houden vol...(we moeten wel!)...

Doei meiden,

Liefs Cindy.

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 13:43
Bibi-tje

Hey meiden

@ cindy wa zei je geen pijn me die pillekes??
De eerste 2 uur was het gewoon een vervelend gevoel dat ik had maar nu zijn de bloedigen doorgekomen en da doet toch wel zeer ze, voel het ook in mn rug dat da gevoel maar snel over is!!
Heb da gevoel soms ook... wat zou ik doen zonder mn ventje, het enigste verschil is da mijn ventje nie veel zegt, als ik een bui heb neemt hij mij gewoon goe vast tot ik ben uitgehuild. Dat vin ik zalig, denk dat hij wa schrik heeft om iets verkeert te zeggen en het alleen maar erger te maken. Ben met een knuffel meer dan content, da geeft zo een beschermend gevoel
Hopelijk krijg je snel een antwoord op je sollicitatie want al dat wachten wordt om den duur wa veel é! Veel succes

@ Helga: ik zou ook blijven testen tot het streepje blijft, test koppig... ik ook koppig Heb ook zo een test gedaan met een kruisje en das der 2 maand blijven opstaan, kwam hem vorige week tegen in de kast en heb hem maar weggegooid maar t bewijst wel da de kruisjes blijven é

@ Sweety Ik ken da gevoel bij al die dikke buiken, gisteren bij de gyn zat er een zwangere vrouw in de wachtzaal en mn eerste gedacht toen ik haar zag was... gij gelukzak!! Heb het er ook soms moeilijk mee, zou nu normaal 11 weken zijn.

Overdag vallen die gedachten redelijk mee maar eenmaal ik in mn bedje lig begint mn molentje te werken, zou nu 11weken zijn, hoe zou mn buik zijn? hoe zou ik me voelen? hoe zou het eruit zien? vragen om onnozel te worden!!! Maar wel vragen waar ik toch mee bezig blijf
Zal ooit wel beteren zeker.

Groetjes x

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 17:55
Anoniempje

Online Status
Hoi meiden,

Zo, weer helemaal bijgelezen!

Goed nieuws: het klusseizoen is voor mij officieel ook weer geopend HCG is onder de 1 gedaald!! We willen in principe wachten tot ik een baan heb (dus Cindy, ik voeg me nog even niet toe aan je lijstje) , maar of we dat volhouden......? De verleiding is voor mij maar ook voor mijn man toch wel heel groot om toch te gaan klussen

@helga: een streep kan na verloop van tijd weer verdwijnen, maar een streep is een streep hoor

@cindy en bibi-tje: ik heb ook nog regelmatig buien. Het is fijn dat onze mannetjes er voor ons zijn

Ik merk dat ik wat betreft de baankeuzes heel erg bezig ben met wat een veilige baan is tijdens zwangerschap. Alles over (en misschien wel een tikkelte teveel) voor een goede zwangerschap. Moet oppasen dat ik hierin niet doorsla

We gaan strakjes uit eten met een groep vrienden van de studie. Zie er best wel tegenop. De meesten hebben we na onze bruiloft niet meer gezien en de kans is groot dat ze gaan vragen wanneer er een kleintje komt...... Wil het ook niet aan hun vertellen dat ik een miskraam heb gehad.

Groetjes,
A.

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 19:02
akiki

Online Status Bekijk profiel
hoi,
we zijn eigenlijk wel een bende "babbelgatten" he (hoop dat de nederlanders onder ons dit begrijpen, het is zeker geen slecht bedoeld woord hoor). Zoveel dat er hier wordt getaterd op dit forum! Maar ik doe evenveel mee, want het is hier gezellig!
Cindy, zo een lijstje vind ik aan de ene kant wel leuk, maar aan de andere kant voel ik dat de druk in mezelf al enorm groot is, en soms vind ik zo een lijstje dan ook een extra druk. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Ik vind het nu al enorm frustrerend dat ik al drie cyclussen heb doorlopen na mijn miskraam, zonder terug zwanger te worden (en dat terwijl we zo hard ons best doen om te klussen op de juiste dagen, en alle dagen daarrond ook). Ik heb vanmiddag een drupje bloed verloren, dus mijn regels zullen tegen de avond wel doorbreken denk ik. Ik had gehoopt op innestelingsbloed, maar heb getest (ja, ongeduldig beestje he) en het is negatief. Ik voel me ook totaal niet zwanger, maar ja, je weet maar nooit he.
Pff. Dus gaat vanaf nu mijn vierde cyclus in. Vind dit eigenlijk redelijk klote. Eerst krijg je een voorproevertje, mag je even voelen hoe het voelt om zwanger te zijn en te dromen, en daarna word je plots in een oneindig lijkende wachtrij gezet. Waarom geraak ik eerst van de eerste maand al zwanger en wil het nu maar niet lukken??? Ja, ik weet dat ik ongeduldig ben hoor, maar toch voelt het voor mij aan alsof er al eeuwen verstreken zijn sinds mijn miskraam. Ik wilde zo graag met een dikke buik de zomer in!
Maar goed. Ik zal maar stoppen met mijn frustraties op papier te zetten, want dat helpt niemand vooruit.
Tot later
x

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 20:22
Bibi-tje

helaba,

hier is nog zo'n tettergat (babbelgat) hihi

@ akiki daar heb ik toch ook wel schrik voor hoor da we lang gaan moeten wachten voor het terug lukt, denk dat da bij ieder van ons de grootste angst is.
Vorige keer was ik na 2 maanden zwanger en zou rond de zomer toch ook al een mooi buikje moeten hebben
Hopelijk gaat het nu ook weer zo snel gaan.

Heb vandaag die pillekes genomen é maar buiten de pijn heb k nie echt veel bloed verloren
Loop nu wel al heel den namiddag met koorts, weet iemand of da normaal is? zou da door die pillekes komen??

@ Anomiempje.... véél klusplezier laat de vonken der maar afvliegen

Ga weer onder mn dekentje liggen in de zetel.

Groetjes x

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 21:15
sunshine

Hey meiden,

Pfff, het is inderdaad heel wat om dit allemaal te lezen en bij te houden. We zijn inderdaad tettergatten. Maar dat maakt het net zo plezant hé.

@ akiki Ik begrijp je maar al te goed. Eigenlijk is het wel gemeen hé. Eerst ons laten voelen hoe het is en het dan weer afnemen. Maar laat ons daar niet al te veel aan denken. Ik heb ook schrik dat het lang zal duren voor ik weer zwanger zal zijn. Ik wacht nog steeds op mijn 1e cyclus. Ik hoop dat ik minder lang zal moeten wachten om zwanger te zijn. Wij allemaal trouwens. We zouden es zoiets moeten uitvinden als een internationale klusdag!
Van mij is het nog niet zo lang geleden als van jou en ik begin ook al mijn geduld te verliezen. Het lijkt inderdaad een eeuwigheid te duren. Maar meid, niet opgeven en ik zal voor je dat je volgende ronde ons goed nieuws mag komen melden. Ik zal heel hard aan je denken.

@bibi-tje vervelend zeg dat je koorts hebt. Ikzelf heb daar geen ervaring mee, maar ik hoop dat je snel beter bent.

@anoniempje veel succes bij het klussen! ik zal voor je .

@cindy ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt zowel van je job als zwanger zijn. En inderdaad gelukkig hebben we nog onze ventjes.

Hierbij ons lijstje

Wachtlijst:
- Cindy,28,nl,2de ronde(na miskraam 02-2007),1ste kindje, NOD 14/4/07
- Bibi-tje, 26,B, (curretge op 5April '07) wacht nog op eerste ,eerste kindje
- Sunshine, 24, B, (curettage op 12 maart '07) wacht nog op eerste , 1e kindje

Zwanger:

Morgen mag ik eindelijk op controle bij de gynae. Zal es mijn lijstje met vragen beginnen opmaken. Hopelijk mag ook ik opnieuw beginnen klussen nadat ik (hopelijk zo snel mogelijk) mijn krijg, want eerlijk gezegd ben ik het momenteel allemaal een beetje beu en heb ik nogal last van . Ik hoop dat mijn dipje morgen over is.

Veel liefs aan iedereen,
Sunshine

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 23:32
mieke

Hey

Ik kan nog maar moeilijk volgen! Vooral omdat ik niet altijd kan komen lezen vermits mijn man de laptop regelmatig mee nr zijn werk neemt. Maar Sweety, over dat bruinverlies. Ik heb na mijn curettage 3 aparte bloedingen gehad tot ik na 4wkn mijn regels gekregen heb en na 1week na die regels: een hele tijd dat bruinverlies. Ik werd daar ook héél onzeker van. Nu heb ik ergens gelezen dat het niet abnormaal is. Ik heb geen eisprong gehad en wacht nu af wanneer mijn volgende regels heb. Maar als het allemaal te lang gaat duren, ga ik begin mei nr gyn.

Mieke

- Cindy,28,nl,2de ronde(na miskraam 02-2007),1ste kindje, NOD 14/4/07
- Bibi-tje, 26,B, (curretge op 5April '07) wacht nog op eerste ,eerste kindje
- Sunshine, 24, B, (curettage op 12 maart '07) wacht nog op eerste , 1e kindje
- Mieke, 28, B, (curettage 02 maart '07), 2de kindje

[Laatst gewijzigd door mieke - 19/04/2007 @ 23:33] - Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 08:50
fropsel

hoi

Vandaag teamdag op 't werk. Begint om 9.30u, maar ik kom nog snel eens want deze middag mag ik presentatie geven.
Juich, ik ben nu al zenuwachtig. Sinds januari heeft mijn zelfvertrouwen een flinke deuk gekregen...
en ook, ik denk steeds: eigenlijk moest ik daar met dikke buik staan...
ik wil ook graag zwanger de zomer in. normaalgezien had dat hoogzwanger moeten zijn (bevallen begin augustus)...
Akiki, ik begrijp je ivm het lijstje, ik heb zo een beetje 't zelfde gevoel. Ik voel van mezelf dat de druk al heel hoog is, en ik weet niet goed of zo'n lijst voor mij een positief effect zou hebben.
ik vind het wachten eindeloos. Ik mag dan nog wel geen 'rondes' moeten tellen hebben, ik heb 't gevoel dat ik door die twee curettages en al de miserie errond ook heel veel tijd verloren heb, tijd waarin ik zelfs niet heb kunnen proberen zwanger worden.
deze morgen keek ik naar mijn temperatuurkaart en gisteren was mijn temp 35.9 (normaal gezien zo rond 36.1 en 36.2) en vandaag 36.3, zou dat eisprong geweest zijn? Ik begijp daar niets van en mijn man maar zeggen: da's geen wiskundige formule, dat kan je niet begrijpen... ik wil 't zo graag onder controle he...
eisprong kan eigenlijk niet, volgens wat gynae gezegd heeft.. zat er niet aan te komen binnen de week en da's toch wel binnen de week sinds vrijdag....
Mijn man die vind het allemaal maar goed, en die is positief, zegt steeds: de dokter heeft gezegd, gemiddeld tussen de 4 a 8 maanden om zwanger te kunnen worden bij mensen die zonder problemen zwanger geraken... Dus we hebben nog wat tijd... ik vind dat het al lang genoeg duurt... hij maakt zich geen zorgen, probeert me voor een teleurstelling te behoeden en zegt dat ik m'n hoop er maar niet moet op stellen... zo kan hij lekker verder klussen

Nu goed, ik ga presentatie oefenen. Duimen jullie voor mij, ik zal wat steun kunnen gebruiken deze middag.

groeten
Fropsie

[Laatst gewijzigd door fropsel - 20/04/2007 @ 08:51] - Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 16:41
Bibi-tje

Hey

Amai heb gisteren een zware dag gehad.
Heel den tijd verschrikkelijk buik en rugpijn gehad (door die pillekes) en tegen 's avonds kon ik wel de muren oplopen van de pijn. Niks hielp nog.
Ben om 11u in mn bedje gekropen, koorts was gestegen, heb een nurofen genomen en mn kersenpittenzak. Heb het nog kwart voor 3 weten worden en ben deze morgend gelukkig zonder al teveel pijn opgestaan. Nu enkel nog een beetje een zeurende pijn in buik en rug maar al véél beter dan gisteren. De koorts is ook over en heb vandaag al hevige bloedingen gehad. Dus hoop dak tegen dinsdag een propere baarmoeder zal hebben!!

@ fropsel hoe is je presentatie verlopen??
Ik begrijp uw beslissing ivm die lijst wel ze.
Ik heb er mij wel opgezet, ik heb nu zo iets van "ik zie wel wanneer alles komt" liefst zo snel mogelijk natuurlijk maar ga proberen mij er niet te druk over te maken. We zien wel. Heb de afgelopen periode al genoeg stress gehad en ga proberen me er nu nie meer te druk over te maken.
'proberen' zeg ik er wel bij

Groetjes x

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 17:26
akiki

hoi,
ja ja, je ziet het al aan mijn banner, mijn regels zijn vandaag serieus doorgebroken. Een beetje te serieus naar mijn gevoel, want ik heb de hele dag kweetniehoeveel zeer in mijn buik en rug. Ik had vergaderingen dus kon niet naar huis gaan. Maar ik ben nu toch een uurtje vroeger naar huis gegaan, en kruip nu direct in een warm bad, en daarna met een kersepittekussen in de zetel. Pff. Sinds de miskraam heb ik echt ongelooflijk veel last van mijn regels. Het voelt echt aan als weeën, en dat had ik vroeger niet. (@Bibi-tje, denk dat jij momenteel hetzelfde voelt!!)
En bij deze begint dus mijn vierde cyclus na de miskraam (1ste 21dagen, 2de 31dagen, 3de 28dagen, weet niet hoe lang deze cyclus zal duren??).
@Fropsel, ook ik wil zo graag zwanger zijn in de zomer! Ik had gehoopt om dan alweer een buik te hebben, maar dat zal dus niet meer lukken. Pff. Rotsituatie hoor. Waarom duurt het nu ook zo lang om terug zwanger te worden? Ik weet al zo lang dat ik kinderen wil, we zijn er zo ongelooflijk klaar voor!! Waarom dienen we dan zo lang te wachten???
@Fropsel, wat je temp betreft: je hoge temp moet minimum drie dagen hoog blijven, anders was het gewoon een toevalligheid. En je temp verhoogt ook als je alcohol hebt gedronken of als je korter hebt geslapen of als je later in bed lag. In het weekend heb ik dus meestal een hogere temp...
@Sunshine, hoe was het bij de gyn? Heb je al je vragen kunnen stellen?
@Cindy, al nieuws van je werk??
Meiden, ik ga effe gaan kermen in het bad. Hopelijk duurt de pijn geen vijf dagen, anders is mijn weekend naar de vaantjes.
Groetjes
Akiki

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 19:13
sweety

Hoi iedereen,

goh, ik heb heel wat moeten bijlezen ze!Wat er allemaal op een dag bijgeschreven wordt he,

@ Cindy: ik ken je emotioneel gevoel heel goed net zoals iedereen zelfs. Als ik nog maar over mijn vriend of mijn beste vriendin of mijn ouders begin krijg ik zelfs buien.
En ja, we mogen idd gelukkig zijn met onze partners dat die ons steunen.Over dat werk waar je nog een antwoord van moet krijgen:ik zou er zelf eens naar bellen in je plaats wnt dat heeft altijd wel een goede indruk en dan weten ze dat je er zeker werken wilt, je weet maar nooit he, .

@ bibi-tje: Ik hoop dat je snel van die pijn vanaf bent want er zoveel last van hebben is zeker niet plezant.

@ anoniempje:Ik ben blij dat je weer klussen mag!!
Begrijp het goed dat jullie moeite hebben om de verleiding te weerstaan.Mijn vriend en ik moeten nog wachten totdat de eerste zijn geweest en we hebben het toch ook moeilijk om het telkens met een voorbehoedsmiddel te moeten doen.Hoop dat je nu snel zwanger zult zijn!

@ akiki en bibi-tje: Ik was binnen de 2 maanden zwanger en ik hoop dat het bij ons niet langer zal duren als toen want dan zou ik ook zot worden!Het enige dat we kunnen proberenn is om ons er niet teveel mee bezig te houden maar ja, ook jullie weten dat het gemakkelijker gezegd is dan dat het gedaan wordt he.

@ mieke: ik heb een spontane miskraam gehad en gynae zei dat mijn baarmoeder volledig proper was, maar nu na 2 weken had ik 1 keer een heel klein plakje bruin bloedverlies.Voor de rest heb ik dit niet meer gehad.Zou dit echt niets verkeerd willen beteken volgens jou? Ik heb eerst gedacht om naar mijn gynae te bellen maar dan denk ik weer ban nee wacht nog af tot je mss je duivels niet krijgt want als ik die nu half mei nog steeds niet gehad heb na 6 weken na mijn miskraam kan ik het wel doen he?

Zo, weer helemaal bijgelezen en hoop dat ik sommige er terug weer wat bovenop heb kunnen helpen zoals jullie ook telkens bij mij kunnen,

.

Nu ga ik eens de tafel afruimen en een lekker warm badje nemen,
Een prettig weekend aan jullie en hou jullie sterk he.

Veel liefs, Sweety.

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 22:29
mieke

Hallo

Sweety, ik heb 1dag in zh geweest (de curettagedag) en daar zeiden ze dat mijn baarmoeder leeg gemaakt ging worden (proper maken) maar ze zeiden ook dat het nu wel een wonde was. En ik heb veel rood bloedverlies gehad (had in zh iets voor gekregen omdat het teveel was) en ik zie dat bruin bloed verlies als verlies van "oud bloed" en dus als normaal. Ik denk dat dit ook bij spontane miskraam is want daar is er meestal nog meer bloed in het begin. Maar als je onzeker bent en je duivels blijven weg, bel dan naar je gyn hoor. Daar zijn ze voor hé.
Voor iedereen een goed WE!
Mieke

Link naar deze reactie
20/04/2007 @ 23:37
Cindy

hoi meiden,

...Even snel( morgen kom ik wel vertellen en reageren!)
Maar moet even iets kwijt aan jullie!...

IK HEB DE BAAN!

Weltrusten meisjes,
Heb een goed weekend!Ik spreek jullie morgen.

Liefs Cindy

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 10:05
Helga

Hey,

Cindy, maar das helemaal super!!!! Gefeliciteerd! geniet van dit lekkere gevoel! Tis helemaal verdient...

Groetjes en voor iedereen een hele fijn weekend!
Liefs H

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 10:38
Bibi-tje

Hey

cindy... proficiat!!! super gewoon!!! dikke

Wij gaan mn pa zn vijver eens onderhanden gaan nemen, ge ziet die vissen ocharme niemeer zwemmen.
Hopelijk kan ik mn gedachten wa verzetten want ben weer in een dipje aant zakken, te tranen prikken in mn ogen maar een huilbui komt er niet door.
Voel me zo raar

Iedereen een prettig weekend gewenst!

Baai baai

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 10:42
akiki

Cindy, proficiat!! Hehe, dat is echt super goed nieuws he!!! Nu kan je met eindelijk met een gerust gevoel je andere job vaarwel zeggen, en een andere toekomst tegemoet gaan! April is blijkbaar een goeie maand voor je he? Je vriend is geslaagd voor zijn examen, nu ben jij aanvaard voor deze job! Hopelijk zet het geluk zich ook nog op andere vlakken door! Zijn je regels eigenlijk nog helemaal doorgebroken? Ik weet niet meer wat je daarover verteld hebt.
Allez, ik ga mij eens aankleden en de nieuwe dag beginnen (heb net in pyjama aan de ontbijttafel de hele krant uitgelezen... zalig!)
Groetjes
x

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 10:47
akiki

Bibi, we hebben blijkbaar op hetzelfde moment geschreven, waardoor ik niet op jou berichtje heb gereageerd. He meid, hopelijk wordt dit dipje niet te groot hoor! Ik vermoed dat het voor jou nog moeilijk is om alles te verwerken, doordat je die pilletjes nog neemt en zo? Je lichaam is eigenlijk nog helemaal niet klaar met het herstel, dus is het logisch dat je geest het ook nog moeilijk heeft. Gun jezelf de tijd he! En vermoedelijk helpt het wel om wat buiten in de tuin te werken met je vader. Houd je goed. xx

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 13:02
sunshine

Hoi meiden,

Ik probeer hier alles bij te houden. Zoveel dat wij hier tetteren zeg. hihi.

Ik ben gisteren naar de gyn geweest en mijn baarmoeder is helemaal schoon!!! Ik heb mijn duiveltjes nog steeds niet gehad, maar dat komt volgens de gyn waarschijnlijk omdat mijn cyclus misschien nog maar net op gang komt. Hij heeft bloed afgenomen en maandag mag ik bellen voor het resultaat. Hij zal dan kunnen zien wanneer ik mijn ei mag verwachten of mijn duiveltjes. Ik moet wel niet wachten op mijn duiveltjes en mag al meteen beginnen klussen. Ben ik blij! Hij heeft al mijn vragen kunnen beantwoorden en heeft mij echt kunnen gerust stellen.
Hij zei mij ook dat eenmaal iemand zwanger geweest is dat je dan de volgende keren zeker even snel kan weer zwanger worden. Vb: iemand die 3 jaar probeert om zwanger te worden en daarna miskraam krijgt kan na de miskraam binnen enkele maanden weer zwanger zijn. Nu ik was zwanger na 2 maanden dus ik denk niet dat het bij ons sneller kan gaan. Hoewel ik absoluut niet zou protesteren hoor! Dus meiden, proberen niet teveel aan te denken en dan zijn we in 2008 hopelijk allemaal een trotse mama! Maar dat niet teveel aan denken, moet zeggen dat dat bij mij ook nog een probleem is hoor.
Enfin, heb een goed gesprek gehad bij de gyn en ben mijn dipje teboven gekomen.
Oja, mijn temperatuur dat zo schommelde; dit is omdat mijn baarmoeder nog aan het herstellen was. Dus soms mogen we hier toch niet teveel op terugvallen.

@bibi-tje ik hoop echt dat de pijn snel voorbij gaat meid. Het lijkt me echt wel zeer pijnlijk. Laat je maar goed verwennen dit weekend door iedereen rondom jou en hopelijk voel je je snel weer super

@ Cindy GEFELICITEERD zeg! Zo'n goed nieuws. Proficiat! Ja, als je goed bent, dan ben je goed hé.

@ akiki hopelijk prijs in de volgende ronde en hopelijk gaat de pijn snel voorbij.

Ik hoop dat ik iedereen antwoorde. Dit is soms moeilijk bij te houden.

Fropsel, hoe was je presentatie? Heb hard voor je.

Liefs,
Sunshine

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 16:32
Cindy

hoi meisjes!

Zoveel als wij hier kletsen is gewoon niet bij te houden!

Ondanks mijn blije gevoel van de nieuwe baan had ik het gisteren wel even moeilijk... Morgen gaan we op visite bij mijn vriendin die jarig is en...je raad het al...hoogzwanger...
Nu denk ik dat ik wel op visite kan hoor, dat is niet het probleem. Ik ging alleen dus een kadootje kopen en wilde dus iets voor hun kindje gaan kopen omdat ik niet weet wat ik voor haar moet kopen. Sta ik vol goede moed bij de babykleertjes te kijken en toen voelde ik me ineens weer heel erg verdrietig worden. Ik kreeg buikpijn en voelde tranen prikken. Ik ben dus weggelopen...(Ik heb nu een lief knuffeltje gekocht, gek genoeg ging dat wel)Maar ik had niet verwacht en niet gedacht dat ik zo een moeite zou kunnen hebben met zoiets 'simpels'als het kopen van kleertjes voor mijn vriendin. Ik kan er ook langs lopen, naar kijken en dan gebeurd en lichamelijks niets met me...Maar vreemd en vervelend vond ik wel en ik hoop dat het snel over gaat en ik gewoon weer de dingen kan kopen die ik wil, zonder tranen en verdriet.

Maar gelukkig heb ik nu veel goede dingen om me mee bezig te houden!Ik mag per 1 juni al beginnen bij mijn nieuwe werk! Lekker snel!

@ shunshine haha!ik weet het! Ik ben goed!

@ akiki ik weet het niet van mijn regels. Het waren wel een aantal dagen. Maar dat ik nou kan zeggen dat ik echt bloed verlies heb gehad, niet echt denk ik. Het was meer bruine troep.(sorry, vies verhaal...)Maar mocht mijn geluk zich voortzetten in de zin van een zwangerschap dan wacht ik nu tot ik weer mijn regels zou moeten hebben. Het is wel heel verlijdelijk om een test te doen maar als die negatief is dan weet ik zeker dat ik daar erg van overstuur zou worden. Dus dan maar weer wachten Maar ik houd jullie natuurlijk wel op de hoogte!

@ bibi'tje Meis ik hoop dat je dipje snel over zal zijn... dikke knuffel van mij en ik hoop dat je van het mooie weer wat op zal knappen.

Ik ga nu naar mijn ouders want mijn pap is jarig!
Lekker barbequeen!

Doei meisjes!

Liefs Cindy.

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 17:07
Anoniempje

Online Status
Goedemiddag allemaal,

Wat een hoop nieuws om te lezen!

We hebben inderdaad de verleiding niet kunnen weerstaan en hebben niet gewacht tot ik een baan heb met klussen . Het verstand en het gevoel, he ! Maar we hebben er allebei een heel goed gevoel over! Volgens mij heb ik sinds de miskraam geen eisprong gehad, maar heb nu het gevoel dat er eentje dichtbij is...... spannend! Klopt niet met mijn banner, dus we wachten rustig af. We proberen er wel nuchter in te staan, want de kans dat ik in een keer zwanger raak is natuurlijk niet zo groot.

@Cindy, van harte gefeliciteerd met je baan ! En lekker dat je al zo snel aan de slag kan. Hoop dat ik ook binnenkort kan starten bij een leuke job, begin volgende week heb ik sollicitatiegesprek, spannend..... Meis, hopenlijk ben je binnenkort de babywinkels niet meer uit te slaan omdat je voor je eigen wondertje mag gaan shoppen!

@sunshine: goed nieuws voor jou bij de gyn! Veel klusplezier !

@bibi-tje: hopenlijk ben je inmiddels weer wat opgeknapt en heb je wat afleiding kunnen vinden. Het blijft moeilijk he en die pilletjes confronteren je er nog eens extra mee!
Ook een dikke knuffel van mij en laat je lekker verwennen dit weekend!

Ik moet er vandoor want we gaan bij mijn ouders eten!

Een fijn weekend voor iedereen!

Groetjes, A

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >