Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 19/04/2007 @ 17:55 Anoniempje | Hoi meiden, Zo, weer helemaal bijgelezen! Goed nieuws: het klusseizoen is voor mij officieel ook weer geopend ![]() ![]() HCG is onder de 1 gedaald!! We willen in principe wachten tot ik een baan heb (dus Cindy, ik voeg me nog even niet toe aan je lijstje) , maar of we dat volhouden......? De verleiding is voor mij maar ook voor mijn man toch wel heel groot om toch te gaan klussen![]() @helga: een streep kan na verloop van tijd weer verdwijnen, maar een streep is een streep hoor ![]() @cindy en bibi-tje: ik heb ook nog regelmatig buien. Het is fijn dat onze mannetjes er voor ons zijn ![]() Ik merk dat ik wat betreft de baankeuzes heel erg bezig ben met wat een veilige baan is tijdens zwangerschap. Alles over (en misschien wel een tikkelte teveel) voor een goede zwangerschap. Moet oppasen dat ik hierin niet doorsla ![]() We gaan strakjes uit eten met een groep vrienden van de studie. Zie er best wel tegenop. De meesten hebben we na onze bruiloft niet meer gezien en de kans is groot dat ze gaan vragen wanneer er een kleintje komt..... . Wil het ook niet aan hun vertellen dat ik een miskraam heb gehad. Groetjes, A. |
| 21/04/2007 @ 10:05 Helga | Hey, Cindy, maar das helemaal super!!!! Gefeliciteerd! geniet van dit lekkere gevoel! Tis helemaal verdient... Groetjes en voor iedereen een hele fijn weekend! Liefs H |
| 21/04/2007 @ 17:07 Anoniempje | Goedemiddag allemaal, Wat een hoop nieuws om te lezen! We hebben inderdaad de verleiding niet kunnen weerstaan en hebben niet gewacht tot ik een baan heb met klussen . Het verstand en het gevoel, he ! Maar we hebben er allebei een heel goed gevoel over! Volgens mij heb ik sinds de miskraam geen eisprong gehad, maar heb nu het gevoel dat er eentje dichtbij is...... spannend! Klopt niet met mijn banner, dus we wachten rustig af. We proberen er wel nuchter in te staan, want de kans dat ik in een keer zwanger raak is natuurlijk niet zo groot. @Cindy, van harte gefeliciteerd met je baan ! En lekker dat je al zo snel aan de slag kan. Hoop dat ik ook binnenkort kan starten bij een leuke job, begin volgende week heb ik sollicitatiegesprek, spannend.... . Meis, hopenlijk ben je binnenkort de babywinkels niet meer uit te slaan omdat je voor je eigen wondertje mag gaan shoppen!@sunshine: goed nieuws voor jou bij de gyn! Veel klusplezier !@bibi-tje: hopenlijk ben je inmiddels weer wat opgeknapt en heb je wat afleiding kunnen vinden. Het blijft moeilijk he en die pilletjes confronteren je er nog eens extra mee! Ook een dikke knuffel van mij en laat je lekker verwennen dit weekend! Ik moet er vandoor want we gaan bij mijn ouders eten! Een fijn weekend voor iedereen! Groetjes, A |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

miskraam bij eerste zwangerschap

bui...

Elke dag is er toch echt 1 teveel, voor zowel mijn nieuwe baan als nog meer een nieuwe zwangerschap...
dat da gevoel maar snel over is!!

(dus Cindy, ik voeg me nog even niet toe aan je lijstje) , maar of we dat volhouden......? De verleiding is voor mij maar ook voor mijn man toch wel heel groot om toch te gaan klussen

hihi
, 1e kindje
)Maar ik had niet verwacht en niet gedacht dat ik zo een moeite zou kunnen hebben met zoiets 'simpels'als het kopen van kleertjes voor mijn vriendin. Ik kan er ook langs lopen, naar kijken en dan gebeurd en lichamelijks niets met me...Maar vreemd en vervelend vond ik wel en ik hoop dat het snel over gaat en ik gewoon weer de dingen kan kopen die ik wil, zonder tranen en verdriet.