Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/07/2004 @ 16:12 Daisy | Hallo Ik ben nieuw hier. Vandaag een test gedaan en yep ik ben zwanger. Morgen ga ik naar de huisarts voor bloedafname voor iets meer zekerheid. Het is allemaal snel gegaan. In april 2004 pas gestopt met de pil. Ik ben momenteel gelukkig en kan het nog steeds niet geloven maar aan de andere kant voel ik me nog onzeker en heb ik schrik. Schrik voor het onbekende. Als de huisarts in de week het nogmaals bevestigd dat ik zwanger ben, ben ik van plan op mijne verjaardag, nl. 31/8 aan mijn familie te vertellen. En als de berekening klop zou de bevalling zijn rond eind maart begin april. En dat is fantastisch want mijn ventje verjaard op 30 maart, mijn mama op 27 maart. En op 5 april verjaard mijn schoonzus en schoonmoeder. Maar zover zijn we nog niet. Ik heb nog een superlange weg te gaan. Maar wat ben ik toch zo happy door 2 streepjes te zien op die test.Groetjes Daisy |
| 27/07/2004 @ 16:36 angel | Hello daisy, proficiat met je zwangerschap, je hebt echt geluk, zo snel zwanger zijn, ik en mijn ventje zijn al aan het proberen sinds februari, Ik heb eens uitgerekend, mijn NOD is donderdag of vrijdag, en indien ik ook zwanger zou zijn, zou het ook voor begin april zijn, ook zo’n drukke periode voor verjaardagen in mijn familie (neefje, zus, schoonzus, schoonvader,...) Klein vraagje, hoe lang heb jij gewacht om te testen? ik heb me voorgenomen om indien de er dan nog niet zijn, zondag te testen, maar ik vrees dat dit wat te vroeg zou kunnen zijn. OOk had ik vorige maanden heel veel last van borsten, buikpijn,... en deze maand voel ik me helemaal anders en heb ik bijna nergens last van, k weet niet meer wat te denken.In ieder geval, profiteer van je zwangerschap en het goede weer! ![]() |
| 27/07/2004 @ 20:30 | Hallo, Yessss.... ikke ook !!! Heb daarstraks een test gedaan en was positief . Ik ben waarschijnlijk al 9 weken ma had vorige maand nog een bloeding dus tis afwachte . Ben ofwel 9 weken ofwel 5 weken en gelukkig nie lang moeten proberen was pas gestopt met de pil van juni sinds onze trouw en heb sinds nog ma 1 bloeding gehad en nu al een positieve test . Ben DOLBLIJ !!! Donderdag 29/07/04 mag ik al naar de gynaecoloog dan zullen we meer weten . Voor u dus ook ne dikke proficiat !!!! GRoetjes |
| 27/07/2004 @ 21:10 Tara | Hoi Dames, Lang geen berichten op deze pagina gelezen. Maar nu gelukkig wel weer met leuke berichten! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. En hopelijk mag ik jou binnenkort ook feliciteren angel. Zelf ben ik ook vrij vlot zwanger geworden. Zit nu in de tiende week. Leuk dat er weer nieuwe mensen bij zijn gekomen. Geniet ervan! Groetjes, Tara ![]() |
| 29/07/2004 @ 22:25 | Hoi Daisy Gefeliciteerd met je zwangersschap. Het grappige is dat jouw verhaal ook mijn verhaal is. Ook ik ben in april 2004 gestopt met de pil. En ook ik heb op 27 juli een zwangersschapstest gedaan en ja hoor.....ik ben ook zwanger en heel erg gelukkig. Ik moet nog wel langs de dokter voor de bevestiging maar ik voel gewoon dat het goed zit. Ik heb wel heel erg last van mijn borsten. Dit had ik niet tijdens mijn 1e zwangersschap. Maar het is het waard want ik krijg er wat moois voor terug. Suc6 met je zwangersschap ![]() Liefs Gracie |
| 30/07/2004 @ 09:18 | Hallo allemaal Gisteren naar de gyn geweest . Ben 4 weken en 2 dagen ver.Dus geen 4 weken zoals ik dacht maja ben toch even gelukkig hoor .Op de inwendige echo was nog niet zo veel te zien alleen de baarmoeder die zich klaargemaakt had voor het vruchtje .Binnen 2 weken moet ik terug voor een echo om te zien of het vruchtje goed ingenesteld is en voor het hartje te horen . De eerste testen zijn ook achter de rug , hebben bloed getrokken . En ik haat dat en ze zei dat er tot 24 weken bloed getrokken word om de 4 weken . Maarja voor ons boeleke hebben we dat over ! Groetjes ![]() |
| 30/07/2004 @ 14:02 sara | Hallo meiden, sinds lange tijd meld ik me ook weer even. heb het ontzetten druk gahd na mijn vakantie. Box uitzoeken, welke kinderkamer etc. Morgen ben ik precies 20 weken ![]() Zonnetje het kan goed zijn dat je de kleine nu voelt. Ik voel hem al sinds 1 week (bij 19 weken dus). Het lijkt net alsof je een klein krampje voelt. Deze week voel ik hem ook ’s avonds als ik in bed lig... Gisteren ben ik naar de verloskundige geweest en heb voor de 1e keer het hartje gehoord. Ik wist niet wat ik hoorde, heel krachtig, geweldig. Opeens was het weg omdat ie zich bewoog en effe later was ie er weer. Mijn hubbie was er niet bij maar ik heb het op video opgenomen...kunnen we er geregeld nog even naar kijken. Groetjes Sara en ![]() |
| 30/07/2004 @ 14:56 Daisy | Hoi allemaal Gracie, proficiat met je zwangerschap. Ik heb gisteren de bevestiging van de huisarts gekregen dat ik zwanger ben. Ik wou het goede nieuws nog geheim houden aan mijn ouders en schoonouders maar ik ga het vanavond al vertellen. Het is nog heel vroeg maar mijn moeder vertrekt volgende week met de autobus naar Spanje en ik heb enorm schrik dat ze een ongeval ga krijgen met die bus en dat ik dan misschien het nooit meer aan haar kan vertellen. 8 september mag ik naar de gynaecoloog. Dat is nog zolang. Moet ik nog zolang wachten om te weten of alles ok is. Tot nu toe ben ik nog niet echt ziek geweest. Het enigste waar ik last van heb is van eene opgezwollen buik. Als ik zo een spannend bloesje aan heb zou je al denken dat ik 3 of 4 maanden ver ben ipv 1 maand. Groetjes Daisy |
| 30/07/2004 @ 15:10 angel | hallo mensen, ik denk dat ik ten vroegste pas binnen een maandje terug op deze forum komen, want de ![]() zijn doorgekomen, zelfs een dag tevroeg! We gaan gaan dus nu aan de 6de ronde beginnen, en ik stond even in twijfeling om ovulatie testen te kopen, maar mijn ventje is er niet zo voor, hij denkt dat we er dan nog meer mee in ons hoofd gaan rondlopen, en dat is dan ook weer niet goed he, (probeer het maar eens uit je hoofd te zetten als je in een kinderdagverblijf, op de babyafdeling werkt!). Ik weet het niet goed, misschien bel ik wel eens naar de gyn, en kan die me meer raad geven. Allesinds, nog nen dikke proficiat aan al de zwangeren, jullie verdienen het!angelke ![]() |
| 30/07/2004 @ 17:07 | Hallo Angel Vind het heel spijtig voor je . Ik hoop dat je volgende maand meer geluk hebt . Zal duimen maar tis niet omdat je nog even moet wachten dat je niet op de forum kan komen . Groetjes |
| 31/07/2004 @ 23:31 ceejee | hoi angel dat is niet zo leuk om te horen, maar ik wens je veel succes met de volgende ronde bij mij duurde het de eerste keer 1,5 jaar en nu een jaar, dus je weet het nooit zo meiden er zijn er weer een aantal bij gekomen, van harte allemaal en blijven genieten maar ik heb net heerlijk de vakantie achter de rug en geniet nog even na met jullie verhalen erbij ik heb nu toch wel een aardig buikje gekregen van het lui in de campingstoel zitten en van onze spelende dochter genieten. ik denk dat ik deze week de kleine gevoeld heb als ik erg druk was en savonds laat enige schrik deze week toen ik gebeten ben door een TEEK dat schijnt schadelijk voor de baby te kunnen zijn en ik moet nu enkele weken de plek in de gaten houden of er geen ring verschijnt omheen en gisteren nog even op de valreep geprikt door een wesp onder mijn arm, dat doet ook gemeen zeer zeg, dus ik ben echt lekker op vakantie geweest ahem nou tot horens groetjes ceejee ![]() |
| 13/10/2004 @ 19:01 | NIEUWE WEBSITE http://www.members.lycos.nl/benikzwanger/index.php Bent u net zwanger? Help dan mee de eerste zwangerschap symptomen te verzamelen door de vragenlijst in te vullen. Het is volledig anoniem. En leuk om te kijken welke verschijnselen anderen hebben... Deze website is bedoeld voor alle vrouwen die twijfelen of ze nu wel of niet zwanger zijn en in de twee weken zitten tussen bevruchting en (niet)ongesteldheid! |
| 18/02/2005 @ 17:51 | kan iemand me leuke foto’s sturen?? ben een les aan het schrijven rond tienerzwangerschap! elke hulp is welkom, alvast reuze bedankt! moyerah@hotmail.com |
| 31/05/2005 @ 11:45 | ja lap, het is al mijn 6de ![]() ![]() ik word er gek van, die kinderen aan mijn hoofd ![]() |
| 31/05/2005 @ 11:48 marriete | jah tienerzwanger zijn...mijn twede was al als ik 17 was, dus mijn eerste aan mijn 15 ![]() nu ben ik 27 en ik ga waarschijnelijk nog voor een 7de ook ![]() ![]() |
| 18/10/2005 @ 11:52 m. | Zou ik zwanger zijn ?? Ik heb zo iets doms gedaan.. ik ben met me vriendje naar bed geweest, nadat we uitwaren geweest.. Het was mijn eerste x dat ik met een jonge naar bed ging.. En omdat ik al er niet helemaal bij was door de alcohol ( is geen excuse ) ben ik met hem naar bed geweest.. Want ik weet best als ik bij was dat ik het nooit had gedaan omdat we pas net hadden, en ik heb altijd gezegt dat mijn eerste x met een jongen moet van wie ik heel veel hou. En het domste is dat ik met hem naar bed ben gegaan zonder dat ik aan de pil ben en zonder condoom..Ik ben nu zo erg bang dat ik zwanger ben.. Want heb sinds het gebeurd is (2weken geleden) pijn in mijn onderbui, wat ik voorheen niet had.. Ik vind dat ik ook nog veelste jong ben om zwanger te zijn, want ben pas 16. ik weet niet wat ik hiermee aanmoet.. Mijn ouders zouden diep teleurgesteld in mij zijn.. OP mijn vriendje kan ik niet meer rekenen, want dat is uitgegaan.. Liep ook gewoon niet meer goed tussen ons, maar ik vind het zo erg dat die me zo achterlaat nu ik misschien ( grote kans van wel ) zwanger ben.. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Yesss...ik ben ZWANGER

happy door 2 streepjes te zien op die test.
er dan nog niet zijn, zondag te testen, maar ik vrees dat dit wat te vroeg zou kunnen zijn. OOk had ik vorige maanden heel veel last van borsten, buikpijn,... en deze maand voel ik me helemaal anders en heb ik bijna nergens last van, k weet niet meer wat te denken.

ik word er gek van, die kinderen aan mijn hoofd