Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
30/09/2004 @ 14:12 ![]() | Hoi, Mijn zijn nog steeds niet te bespeuren. Weet niet goed meer wat te denken, voel helemaal niets, geen ongi-buikpijn of zwangerschapsverschijnselen . |
| 30/09/2004 @ 14:20 Net ![]() | Sinds ik gestopt ben met de pil is het wisselend bij, soms word ik het een week na nod. groetjes en |
| 30/09/2004 @ 14:24 | Hoi allemaal.. Ik ben Jessica, 29 jaar ( 3 nov.30 ) en ik woon in de buurt van eindhoven, ( noord-brabant/ nederland ) Ik heb op 17 sept. een miskraam gehad na 10 weken en 3 dagen zwanger te zijn geweest. Nu zijn we weer aan het proberen en we hopen natuurlij kdat het nu meteen weer gaat lukken. Ik zit nu in mijn vruchtbare peridode en we hebben al "geklust " zoals jullie dat noemen. Silke : heel veel succes..., hopelijk ben jij de 1e hier met goed nieuws, ik zal voor je Ik had tijdens mijn 1e zwangerschap ook helemaal geen kwaaltjes, en ben de gehele zwangerschap niet ziek of misselijk geweest. Had alleen op het laatst wat last wat maagzuur, maar da’s ook alles. Neem het voor lief, en ben blij dat je geen kwaaltjes hebt, hopelijk zit het goed. Voor de rest... Hopelijk kunnen we allemaal snel samen zwanger zijn.. groetjes Jessica |
| 30/09/2004 @ 14:29 Net ![]() | Welkom welkom Jessica. Ik woon ook in nl in de buurt van Rotterdam. Ik hoop het ook dat we allemaal snel zwanger zijn. Groetjes |
| 30/09/2004 @ 14:47 Joke | Hoi allemaal, Ik ben 2 juli gestopt met de pil en heb sindsdien een regelmatige cyclus. Helaas komt nog elke keer om de hoek kijken. Mijn NOD dag was afgelopen zondag 26 september en er gebeurde die dag helemaal niet. En de dag erop ook niets. Ondertussen hopen en hopen, want misschien was het nu zover. Maar helaas, gisteren ben ik toch weer ongi geworden. Wel raar dat ik altijd een regelmatige cyclus heb en nu ineens niet. Heeft iemand anders dat ook meegemaakt? Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!Jessica: wat erg om te lezen dat je een miskraam hebt gehad. Ik hoop voor je dat het nu helemaal gaat lukken! Groetjes! |
| 01/10/2004 @ 11:35 Caroline | Hoi allemaal, Wineke, Wij zijn van plan om 6 slaapkamers te maken. We hebben een huis met een oppervlakte van 200 vierkante meter (2 verdiepen), dus plaats genoeg, want we willen zeker 3 of 4 kindjes. Sorry dat ik me vergiste i.v.m. die miskraam. Tis ook niet makkelijk om iedereens naam te onthouden, zonder er een gezicht te kunnen opplakken.. ![]() Ben gisterenavond ongi geworden, nu ja, ik weet het eigenlijk niet goed... ’t Is eigenlijk ook een dag te vroeg. Kreeg VRE - SE-LIJKe buikpijn, en begon te bloeden. Vannacht heb ik drie uur wakker gelegen van de buikpijn. Nog nooit meegemaakt!!! Pijnstiller hielp niet, Kersenpitkussentje hielp niet... Vreselijk. En nu, sinds vanmorgen plots, niets meer, geen meer te bespeuren. Maar ik voel me totaal niet lekker... Wat zou dat kunnen zijn? Ik ben normaal altijd 6 tot 7 dagen ongesteld. Sandra, Ik zou gewoon zeggen die dag dat je geen zin hebt om onder de zonnebank te gaan, je kunt toch gewoon al de rest meedoen? Of zeg dat je de dag ervoor net geweest bent.. Pfff... ik weet het niet, lastig hoor... ![]() Groetjes, Caroline |
| 01/10/2004 @ 18:27 Net ![]() | haaaaaaaaaaaaalllllllllooooooooooo, Waar is iedereen??????????? ![]() |
| 01/10/2004 @ 18:52 Net ![]() | voor een ieder die ik niet meer spreek PRETTIG WEEKEND en klusse ![]() ![]() Doei doei |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

September.. Wie ook??

zijn nog steeds niet te bespeuren.
.
)
. Maakt verder niet uit hoor.
) Bij mij is de cyclus ook 28 dagen, maar de tijd tot mijn vruchtperiode is veel langer, volgens mij. Maar goed ik moet kijken wanneer mijn volgende menstruatie komt, als ik straks niet meer de pil gebruik, dan kan mijn cyclus veel anders zijn. Daarnaast is het ook super spannend of ik wel zelf nog een menstruatie kan krijgen, dus niet door de pil. Zie mijn profiel.
Ik wil niet dat ze weten dat ik of zwanger ben of er mee bezig ben!!

.