< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » pil en bijwerking?of toch zwanger?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
pil en bijwerking?of toch zwanger?
14/06/2003 @ 17:37
aafke

ik slik al jaren marvelon en heb nergens geen last van tot op heden...misselijk,vol gevoel in de maag,duizelig en hoofdpijn en bloedje heet,de test was negatief,ik kreeg ook mijn regels ,hoewel wel later, en heb nog immer last hiervan zelfs in de auto ben ik wagenziek (das ook voor het eerst) ik snap er helemaal nix van want ik had nooit geen problemen met de marvelon en ben nu as donderdag dus naar de huisarts want als je zwanger bent en je hebt deze klachten is dat 1 ding maar ben je dat niet en je hebt de klachten baal je behoorlijk....wie heeft dit ook wel gehad???ik ben er helemaal confuus van...

Link naar deze reactie
15/06/2003 @ 12:50
sarah

hoi,

als ik van jou was zou ik een bloedtest doen dan weet je of je zwanger bent of niet.

groetjes

Link naar deze reactie
23/06/2003 @ 14:12
Conny

spiraal en zwanger?
hallo ik heb een spiraaltje met hormonen wordt eigenlijk nooit echt ongesteld meer maar heb nu allemaal zwangerschap verschijnselen misselijk, overgeven,hoofdpijn,moeheid moet ik nu een test doen? wie heeft hier ervaring mee.

Link naar deze reactie
23/06/2003 @ 15:30
Mies

nou ja ik zit met min of meer zelfde ’probleem’. Ik slik jaren marvelon, vergeet hem wel af en toe in eerste week omdat ik dan vergeet de strip te beginnen. Nu had ik al week idee: ik voel me anders. Emotioneel, misselijk als ik in bed ging liggen ’s avonds, moe, gespannen borsten, maar ik dacht dat het gewoon PMS zou zijn. Nu werd ik vrijdag ongesteld, dacht ik..maar na een miniscule bloeding is dat nu gestopt. Toch voel ik me nog steeds zo en heb zeurend gevoel...nog steeds breekt ongesteldheid niet door terwijl ik deze week alweer moet beginnen met nieuwe strip...iemand advies? Ervaringen?

Link naar deze reactie
23/06/2003 @ 16:16
Sandra

Beste Mies,

Als ik jou was, zou ik toch maar even testen alvorens een nieuwe strip te beginnen. Die miniscule bloeding kan een innestelingsbloeding zijn geweest ... Ik heb dat namelijk ook gehad bij m’n dochtertje.

Link naar deze reactie
23/06/2003 @ 18:12
Mies

en wanneer ontdekte je dat dan? en voelde je je ook ’anders’ in de periode voordat je er achter kwam?

Link naar deze reactie
23/06/2003 @ 20:37
Sandra

Hoi Mies,

M’n cyclus is eigenlijk zo regelmatig als een klok, steeds 28 dagen. Toen op de 28° dag ’s morgens m’n regels doorkwamen in lichte mate en deze ’s middags al voorbij waren, wist ik dat er iets aan de hand was maar ik voelde me niet anders. De dag erna heb ik getest en zwanger ...

Link naar deze reactie
23/06/2003 @ 20:42
Mies

lijkt erop dat ik nu weer lichte bloeding krijg. Misschien breekt het dan toch nog door...Even afwachten dus.

Link naar deze reactie
02/08/2003 @ 10:36
Angela

Hier een raadseltje, wie weet raad!!! Jaja ik weet het antwoord al ga even naar de huisarts................

Na 5 maanden ben ik weer eens aan de pil gegaan, ik ben begonnen op de 1e dag van mijn menstruatie. Dit was vlak voor mijn vakantie. Ik werd gewoon ongesteld en dit heeft wel bijna drie weken geduurd. Dit was ook wel een beetje mijn eigen schuld want ik ben hem een paar keer vergeten. Maar om dan drie weken ongesteld te zijn...... Eigelijk was het ook wel over na 1,5 week maar na een dag kreeg ik weer een beetje bloed dan weer niet dan weer wat meer dan weer niks, wat minder en ga zo maar door. Nu ben ik bijna een weekje niet ongesteld geweest. (slik de pil maar even door)
Maar had daarnet rose achtig "bloed" verlies. Dit kan toch betekenen dat..........., of wordt ik weer gewoon ongesteld door de pil heen................
Jaja ik ben ook moe en misselijk maar misschien is dat alleen psygisch.
Nou wie snapt er wat van?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]