[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/08/2003 @ 22:25 Lea | Ik probeer het nog eens opnieuw!! Toen ik geen reactie kreeg op mijn eerste bericht, dacht ik: misschien is geen nieuws wel goed nieuws voor mij en betekent dit dus dat de kans dat ik zwanger ben met een spiraaltje wel heel erg klein is.(aangezien niemand reageerde). Ik had het dus allemaal een beetje beter onder controle. Tot nu!!! Ik kom net uit bad en bemerk dat het touwtje van mijn spiraaltje eruit is! Ik begin nu toch weer te panikeren en besef natuurlijk dat ik dringend naar de gyne zal moeten hoe dan ook!! Is er iemand die even zijn licht bij mij wil opsteken?? Bedankt alvast voor’t lezen. |
| 15/08/2003 @ 22:46 Lea | Ellen, Bedankt voor je reactie! Een heel late proficiat voor jou trouwens! Het einde is in zicht: heel veel succes gewenst met jullie baby’tje. groetjes |
16/08/2003 @ 10:00![]() | Dankjewel Lea. ![]() De zwangerschap zit er inderdaad bijna op. En dan gaat het grote avontuur beginnen. Groetjes, Ellen |
| 16/08/2003 @ 10:43 nimué ![]() | Lea,ik heb ooit twee maal een spiraal gehad en ben ze alletwee kwijtgeraakt.Volgens de dokter kon dit niet maar de eerste lag mee in bad,meegekomen tijdens mijn ongesteldheid,en de tweede daar voelde ik ook geen touwtjes meer van.1 van 3000fr en 1van 5000fr(mirena)de eerste heb ik 1maand gehad en de tweede 4maand(denk ik)heb hier wel een mooie dochter aan overgehouden. Groetjes Nimué |
| 16/08/2003 @ 21:23 Lea | Wat een geruststelling! Nimué, die spiraaltjes zijn duidelijk niet voor jou weggelegd hé. Voor mij misschien ook niet!! Ik ben vandaag wel ongesteld geworden, dus misschien is mijn touwtje daardoor ook losgekomen? In elk geval, ik ben niet zwanger en da’s een grote opluchting ( omwille van de risico’s ). Nu rest me enkel nog het eigenlijke spiraaltje te laten weghalen bij de gyn EN (nu het leukste!!) tevreden huiswaarts te keren. We hebben inderdaad beslist voor een derde kindje te gaan! Ellen en Nimué nog eensbedankt voor jullie geruststellende repliek en misschien komen onze letters mekaar nog wel eens tegen ergens anders hier op dit forum. Ellen: |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Zwanger met spiraal? Tweede poging!!